Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 minutter siden, Gompi skrev:

Nei fortell da! 

Kort fortalt så lå Anna i senga og utfordra Jan til å pule ho på TV. Så han gikk bak henne i doggy og klaska ho på ræva med pikken. Så lo de litt. 😳 

• Liker 15
Skrevet

Jeg forstår at TV2 vil ha seere til programmene sine og slike scener trekker jo helt klart oppmerksomhet. Men det må vel gå an å kunne tenke seg litt gjennom? Om dette kommer fram når barna blir eldre blir de mest sannsynlig mobbeofre. Både TV2 og Anna burde virkelig ta seg sammen. :balltre:

• Liker 19
Skrevet
3 minutter siden, Jesp99 skrev:

Jeg forstår at TV2 vil ha seere til programmene sine og slike scener trekker jo helt klart oppmerksomhet. Men det må vel gå an å kunne tenke seg litt gjennom? Om dette kommer fram når barna blir eldre blir de mest sannsynlig mobbeofre. Både TV2 og Anna burde virkelig ta seg sammen. :balltre:

Det er da Anna som bør tenke på barna sine,sitt eget rykte og det som ellers kan bli ødelagt ved slike ting.  

Får ta ansvar for seg selv,for en gangs skyld.

• Liker 15
Skrevet

Mulig hun ønsker å gå i fotsporene til Kim Kardashian....

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Jesp99 skrev:

Vet. De burde ikke ha vist det. Anna kommer ikke til å endre seg og bare kjører på, men TV2 kan tenke litt på at denna dama har 3 barn.

Men i slutten av episoden, så oppfører hun som en fjortis. "Jeg vil ha sex på tv" knis 🙄 Blir helt matt. Dette er nok hennes ønske og Jan bare blir med. Hun fniser og sier "Nå kjente jeg at pikken din ble hard" Hallo??? Kan hun vokse opp og ta seg sammen?!!

• Liker 19
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Gompi skrev:

Tid går det her i reprise? 

Det går på tv i kveld halv 10 tror jeg. Vi ser det på tv2 sumo :)

Endret av Christy89
Skrevet
1 minutt siden, Christy89 skrev:

Det går på tv i kveld halv 10 tror jeg. Vi ser det på tv2 sumo :)

Ok takk :)

Skrevet
4 timer siden, Snuppah00 skrev:

Herregud, hvorfor vil tv2 vise dette her på TV?! Stakkars barna 😯 Jeg hadde daua av skam hvis jeg fikk se mammaen min holde på sånn på TV. Jeg hadde vel blitt ertet på livstid etter det. Flaut. 

De fleste av oss som har «normale» foreldre hadde blitt flaue og sett på foreldrene våre på en annen måte en god stund fremover. Så hadde det sakte, men sikkert bleknet i minnet og vi hadde trolig ikke sett det igjen. 

Ungene til A der imot, hvis de vare søker på navnet til mora så kommer jo nakenbilder og disse videoene, og de kan bli vanskeligere å glemme

• Liker 8
Skrevet
12 minutter siden, Christy89 skrev:

Vet. De burde ikke ha vist det. Anna kommer ikke til å endre seg og bare kjører på, men TV2 kan tenke litt på at denna dama har 3 barn.

Men i slutten av episoden, så oppfører hun som en fjortis. "Jeg vil ha sex på tv" knis 🙄 Blir helt matt. Dette er nok hennes ønske og Jan bare blir med. Hun fniser og sier "Nå kjente jeg at pikken din ble hard" Hallo??? Kan hun vokse opp og ta seg sammen?!!

Beklager, jeg tror ikke det er mulig. 

Jeg gleder meg litt til hu begynner å blogge igjen, se på sirkuset dems og at bilkrasjet blir tatt til nye høyder 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w:bond:

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
11 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

kjenner jeg ble sykt provosert av de få sekundene. Gruer meg til å se dagens episode! Er det mulig å være så blåst?! :bond:

Hvor så du de få sekundene? :) 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Minlillesky skrev (På 4.10.2017 den 13.51):

Hvor så du de få sekundene? :) 

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
7 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Etter gårsdagens episode. Under "Neste episode". 

Åja, på nett? :)

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Minlillesky skrev (På 4.10.2017 den 13.54):

Åja, på nett? :)

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

«Jaaan du kansje gjøra sånn, de hører det veldig godt» 

Jan «klask klask klask klask» 

• Liker 8
Skrevet (endret)

Det som nevnes er fra dagens episode ligger det på sumo og blir vist som vanlig på tv ikveld 2130..

Endret av J..
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Har akkurat sett siste episode på sumo hvor A oppfordrer Jan til sex på tv. Hun er jo totalt hemningsløs..  og jeg som trodde Jan var den som sto og pushet på med de drøyeste stunta.. Det synet forandret seg idag.

Dessverre er det ganske mye man ikke får kjøpt for penger.. bla klasse, intelligens og selvinnsikt. 
Familien må være såå stolte..

Endret av vaniljebolle
  • Liker 48
Skrevet

Herreguuud så klein episode! Haha!

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

Det er da Anna som bør tenke på barna sine,sitt eget rykte og det som ellers kan bli ødelagt ved slike ting.  

Får ta ansvar for seg selv,for en gangs skyld.

Ja, akkurat det!!! Ta ansvar :klappe:

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...