Gjest Sisti Skrevet 4. oktober 2017 #4761 Skrevet 4. oktober 2017 42 minutes ago, JackIost said: Hvorfor tror du hun gav ut bok, om ikke for å selge mest mulig og tjene penger? Du ser ikke for deg andre grunner til å gi ut bok? For all del, overrasker meg ikke om A kun har penger som årsak til å gi ut bok, men for mange forfattere er det altså dypere grunner bak. Men du tror altså at A kun har overfladisk motivasjon?
Gjest Sisti Skrevet 4. oktober 2017 #4762 Skrevet 4. oktober 2017 1 hour ago, J.. said: Når A erklærer på tv at hun ligger splitter naken i senga mens hun oppfordrer samboer til å ha sex på tv,som ender opp i at han står bak henne å klasker penisen sin på henne,mens hun kniser og sier høyt å tydelig at "jeg kjenner du har blitt hard,hihi. De kan faktisk høre hva du gjør bak der. Knis." ..... familietv det,si! Men da får hun ihvertfall vist at ikke all grensetøying og idioti er J sine påfunn,hun er ganske blåst på egenhånd også. Ble dette vist...???
Rubella Skrevet 4. oktober 2017 #4763 Skrevet 4. oktober 2017 1 time siden, J.. skrev: Når A erklærer på tv at hun ligger splitter naken i senga mens hun oppfordrer samboer til å ha sex på tv,som ender opp i at han står bak henne å klasker penisen sin på henne,mens hun kniser og sier høyt å tydelig at "jeg kjenner du har blitt hard,hihi. De kan faktisk høre hva du gjør bak der. Knis." ..... familietv det,si! Men da får hun ihvertfall vist at ikke all grensetøying og idioti er J sine påfunn,hun er ganske blåst på egenhånd også. Er du seriøs nå?
J.. Skrevet 4. oktober 2017 #4764 Skrevet 4. oktober 2017 1 minutt siden, Rubella skrev: Er du seriøs nå? Jepp.
J.. Skrevet 4. oktober 2017 #4765 Skrevet 4. oktober 2017 1 minutt siden, Sisti skrev: Ble dette vist...??? Ja,det ble det. Du ser ikke kroppsdeler,alt filmes fra halvpupp og opp,men ja,det som nevnes blir sagt,og gjort.. 3
lilletrilleline Skrevet 4. oktober 2017 #4766 Skrevet 4. oktober 2017 Fy søren. Noe så tragisk. Hun tenker jammen ikke lenger enn nesetippen sin. Dette viser bare hvor umoden hun er. 15
Snuppah00 Skrevet 4. oktober 2017 #4767 Skrevet 4. oktober 2017 19 minutter siden, lilletrilleline skrev: Fy søren. Noe så tragisk. Hun tenker jammen ikke lenger enn nesetippen sin. Dette viser bare hvor umoden hun er. Hun er ufattelig umoden. Skulle tro hun var 16 år. Skremmende at hun har 3 barn! 21
Krutthøna Skrevet 4. oktober 2017 #4768 Skrevet 4. oktober 2017 (endret) 1 time siden, Snuppah00 skrev: Herregud, hvorfor vil tv2 vise dette her på TV?! Stakkars barna 😯 Jeg hadde daua av skam hvis jeg fikk se mammaen min holde på sånn på TV. Jeg hadde vel blitt ertet på livstid etter det. Flaut. Haha...ler av hele innslaget. Stakkars unge! Men, jeg synes det er helt greit at TV2 viser det. At de ikke pakker henne inn i glanspapir, bare fordi hun utad er skjør. Dette viser jo bare hvilket nek hun egentlig er. Helt tragisk! Endret 4. oktober 2017 av Krutthøna Skrivefeil 32
J.. Skrevet 4. oktober 2017 #4769 Skrevet 4. oktober 2017 3 minutter siden, Krutthøna skrev: Haha...ler av hele innslaget. Stakkars unge! Men, jeg synes det er helt greit at TV2 viser det. At de ikke pakker henne inn i glanspapir, bare fordi hun utad er skjør. Dette viser jo bare hvilket nek hun egengtlig er. Helt tragisk! Enig.. 3
Gjest Ms. Daisy Skrevet 4. oktober 2017 #4770 Skrevet 4. oktober 2017 Blir fysisk uvel av at man kan være så tankeløs og utsette sine barn for dette. Virkelig tankeløs og stygt av AR og mannen og ikke minst det er så utrolig dårlig av TV2 som bidrar til å spre denne dritten for gud og hvermann + nettavisen som lar dama blogge overhode.
Nettroll Skrevet 4. oktober 2017 #4771 Skrevet 4. oktober 2017 Så ei gammel episodene av bloggerene, som viste at Anna og Kevin fra paradise hotel lata som at de var i ett forhold. Dette var vel for 2-3 år siden. Og Anna sa rett ut at det kun var for publisitet og for å få mer oppmerksomhet til bloggen. Dette «forholdet» hadde jeg helt glemt. Det er jo megakleint! Både fra hennes side, men også fra paradisedeltageren som var ca 10 år eldre. Anna har jakta på klikk i mange år, og metodene hun bruker bærer preg av løgn, og blir drøyere og drøyere for å opprettholde interessen fra media og lesere. Synes det er flott at hun har tatt en pause, og håper den blir langvarig. Synes forøvrig at tv2 ikke burde publisert dagens klipp. De jobber etter vær varsom-plakaten, og i den står det at man skal beskytte sine kilder. Altså, jeg tror anna og jan (og ikke minst familien) vil angre på dette klippet. 25
Stinkerbell Skrevet 4. oktober 2017 #4772 Skrevet 4. oktober 2017 (endret) 1 time siden, Sisti skrev: Du ser ikke for deg andre grunner til å gi ut bok? For all del, overrasker meg ikke om A kun har penger som årsak til å gi ut bok, men for mange forfattere er det altså dypere grunner bak. Men du tror altså at A kun har overfladisk motivasjon? Jeg tolket kommentaren som ironisk. Tror det var ment slik. For Anna sin del tror jeg nok motivet primært er økonomisk- For de fleste andre forfattere handler det heldigvis gjerne om mer. Endret 4. oktober 2017 av Stinkerbell
Gjest formula Skrevet 4. oktober 2017 #4773 Skrevet 4. oktober 2017 Dette synes jeg ikke TV2 skulle ha vist. Her burde hensynet til Annas barn komme inn, og Anna burde vel egentlig vært beskyttet mot seg selv. Nettavisen har også et ansvar her. Det hele minner nesten litt om SE & HØRs "samarbeid" med Sven O. Høiby i sin tid.Man går nærmest over lik for klikk, lesere og seere.
Gompi Skrevet 4. oktober 2017 #4774 Skrevet 4. oktober 2017 3 minutter siden, formula skrev: Dette synes jeg ikke TV2 skulle ha vist. Her burde hensynet til Annas barn komme inn, og Anna burde vel egentlig vært beskyttet mot seg selv. Nettavisen har også et ansvar her. Det hele minner nesten litt om SE & HØRs "samarbeid" med Sven O. Høiby i sin tid.Man går nærmest over lik for klikk, lesere og seere. Hva var det som ble vist?så ikke episoden
ingeniørfrue Skrevet 4. oktober 2017 #4775 Skrevet 4. oktober 2017 Ooooo mmmmm ggggg!! Verste jeg har sett. Jeg ble seriøst flau😳😳😳 14
Gompi Skrevet 4. oktober 2017 #4776 Skrevet 4. oktober 2017 Akkurat nå, ingeniørfrue skrev: Ooooo mmmmm ggggg!! Verste jeg har sett. Jeg ble seriøst flau😳😳😳 Nei fortell da!
Gjest thejohan Skrevet 4. oktober 2017 #4777 Skrevet 4. oktober 2017 Der der er noe av det kleineste jeg har sett noen gang.
J.. Skrevet 4. oktober 2017 #4778 Skrevet 4. oktober 2017 5 timer siden, J.. skrev: Når A erklærer på tv at hun ligger splitter naken i senga mens hun oppfordrer samboer til å ha sex på tv,som ender opp i at han står bak henne å klasker penisen sin på henne,mens hun kniser og sier høyt å tydelig at "jeg kjenner du har blitt hard,hihi. De kan faktisk høre hva du gjør bak der. Knis." ..... familietv det,si! Men da får hun ihvertfall vist at ikke all grensetøying og idioti er J sine påfunn,hun er ganske blåst på egenhånd også. Dette.. @Gompi Kveldens episode. 4
Love2017juni Skrevet 4. oktober 2017 #4780 Skrevet 4. oktober 2017 Dette klippet har Anna garantert ventet på at skal sendes. Nå ligger hun lavt enda ei lita stund, så når ting igjen har roa seg kommer bloggen igang igjen.. For hun liker og lage stormer, men er ikke tøff nok til og håndtere dem.. 40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå