Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ringer det ingen bjeller hos venner og familie når J tar over styringen så mye? På den siste videoen virker hun kuet og fomlete. Usj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, orfeus skrev:

Ringer det ingen bjeller hos venner og familie når J tar over styringen så mye? På den siste videoen virker hun kuet og fomlete. Usj.

Hjelper ikke om det ringer bjeller når hun har tatt avstand fra dem alle, dessverre.

• Liker 11
Skrevet

Nå kommer hun nok snart tilbake. Hun ligger på 8 plass nå. Er bare spørsmål om tid

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, orfeus skrev:

Hun har jo skjøvet fra seg alle som har sagt noe til henne, og nå har hun ikke noen igjen. De reagerer nok "hver" dag, men når ikke frem. 

• Liker 7
Skrevet
21 timer siden, Skdaniel93 skrev:

Nermer seg vell snart comeback nå :)

E281B3F6-2DEC-44E2-903A-7846E78818EF.png

Du må bruke blogglisten.no - ikke blogg.no sin egen liste. Den er bare tull.

• Liker 6
Skrevet
2 minutes ago, maomao said:

Du må bruke blogglisten.no - ikke blogg.no sin egen liste. Den er bare tull.

Blogglisten.no, 11.plass Anna Rasmussen

Skrevet
19 minutter siden, vaniljebolle skrev:

Blogglisten.no, 11.plass Anna Rasmussen

Blogglisten gir et mer realistisk bilde av hvor disse bloggerne ligger på "lista". Hun faller fort på lista.

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, maomao skrev:

Blogglisten gir et mer realistisk bilde av hvor disse bloggerne ligger på "lista". Hun faller fort på lista.

Tipper hun klatrer noen hakk på listen til imorgen. Hun har linket til et gammelt blogginnlegg på facebook i dag, sikkert mange som klikker seg inn og håper det er et nytt innlegg.

• Liker 2
Skrevet (endret)
4 minutes ago, JackIost said:

Ingen bombe at boka ble en suksess :)

Jo faktisk. Hvem skulle trodd at en umoden 21-åring uten selvinnsikt var så intressant. Men verden vil bedras .. så kanskje ikke så overraskende allikevel..... men jeg er vel en uforbredelig naiv sjel som håper at folk har litt mer substans.. 

Endret av vaniljebolle
  • Liker 29
Skrevet (endret)
3 minutter siden, vaniljebolle skrev:

Jo faktisk. Hvem skulle trodd at en umoden 21-åring uten selvinnsikt var så intressant.

Basert på interessen i denne tråden samt hvor hun er plassert på bloggerlistene viser at man ikke bør være overrasket over suksessen :)

Endret av JackIost
  • Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, JackIost skrev:

Basert på interessen i denne tråden samt hvor hun er plassert på bloggerlistene viser at man ikke bør være overrasket over suksessen :)

Skulle vært intr å sett hvem som har kjøpt disse bøkene? Snittalder!!! Innholdet står i stil til IQ`n til de som leser den!

• Liker 9
Skrevet
2 minutes ago, JackIost said:

Interessen i denne tråden er vel mer basert på frustrasjon over kombinasjonen av umodenhet, provokasjon og mor til tre.. Det betyr ikke at man hverken leser bloggen eller kjøper boken..

• Liker 14
Skrevet
5 minutter siden, Pæddan skrev:

Skulle vært intr å sett hvem som har kjøpt disse bøkene? Snittalder!!! Innholdet står i stil til IQ`n til de som leser den!

Det var da voldsomt.

• Liker 11
Skrevet
2 minutes ago, vaniljebolle said:

Interessen i denne tråden er vel mer basert på frustrasjon over kombinasjonen av umodenhet, provokasjon og mor til tre.. Det betyr ikke at man hverken leser bloggen eller kjøper boken..

Men grunnen til at denne tråden er så stor er jo fordi engasjementet rundt bloggen er stort, som igjen bidrar til og skyldes  haugevis av lesere. Denne tråden bidrar nok til en del lesere, samtidig som den er et resultat av mange lesere. 

Skrevet
Just now, Sisti said:

Men grunnen til at denne tråden er så stor er jo fordi engasjementet rundt bloggen er stort, som igjen bidrar til og skyldes  haugevis av lesere. Denne tråden bidrar nok til en del lesere, samtidig som den er et resultat av mange lesere. 

eller EX-lesere...

• Liker 13
Skrevet
14 minutter siden, Sisti skrev:

For min del gidder jeg aldri å gå innom bloggen hennes lengre. Jeg var innom titt og stadig for å se på togkrasjet før jeg oppdaget denne tråden og nå er det rett og slett ingen vits. Jeg får de største detaljene som nysgjerrigheten min trenger her, og det er mer enn nok. 

• Liker 32
Skrevet
20 minutes ago, yupyup said:

For min del gidder jeg aldri å gå innom bloggen hennes lengre. Jeg var innom titt og stadig for å se på togkrasjet før jeg oppdaget denne tråden og nå er det rett og slett ingen vits. Jeg får de største detaljene som nysgjerrigheten min trenger her, og det er mer enn nok. 

Samme her. Jeg har ikke gitt henne klikk på noen år. 

• Liker 13
Skrevet
52 minutter siden, yupyup skrev:

Samme her.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...