Gjest orfeus Skrevet 3. oktober 2017 #4721 Skrevet 3. oktober 2017 Ringer det ingen bjeller hos venner og familie når J tar over styringen så mye? På den siste videoen virker hun kuet og fomlete. Usj.
FruRosa Skrevet 3. oktober 2017 #4722 Skrevet 3. oktober 2017 20 minutter siden, orfeus skrev: Ringer det ingen bjeller hos venner og familie når J tar over styringen så mye? På den siste videoen virker hun kuet og fomlete. Usj. Hjelper ikke om det ringer bjeller når hun har tatt avstand fra dem alle, dessverre. 11
Christy89 Skrevet 3. oktober 2017 #4723 Skrevet 3. oktober 2017 Nå kommer hun nok snart tilbake. Hun ligger på 8 plass nå. Er bare spørsmål om tid 3
Lurvetjofsa Skrevet 3. oktober 2017 #4724 Skrevet 3. oktober 2017 https://www.fvn.no/kultur/i/eAoAl/Kjempesuksess-for-Mamma-til-Michelle "Gyldendal melder nå at det trykkes opp flere bøker og at totalopplaget med det runder 20.000 eksemplarer. Det første opplaget på 10.000 forsvant to dager etter at boken var ute i butikk, fremgår det av pressemeldingen." 1
Halloi Skrevet 3. oktober 2017 #4725 Skrevet 3. oktober 2017 1 time siden, orfeus skrev: Ringer det ingen bjeller hos venner og familie når J tar over styringen så mye? På den siste videoen virker hun kuet og fomlete. Usj. Hun har jo skjøvet fra seg alle som har sagt noe til henne, og nå har hun ikke noen igjen. De reagerer nok "hver" dag, men når ikke frem. 7
maomao Skrevet 3. oktober 2017 #4726 Skrevet 3. oktober 2017 21 timer siden, Skdaniel93 skrev: Nermer seg vell snart comeback nå Du må bruke blogglisten.no - ikke blogg.no sin egen liste. Den er bare tull. 6
vaniljebolle Skrevet 3. oktober 2017 #4727 Skrevet 3. oktober 2017 2 minutes ago, maomao said: Du må bruke blogglisten.no - ikke blogg.no sin egen liste. Den er bare tull. Blogglisten.no, 11.plass Anna Rasmussen
maomao Skrevet 3. oktober 2017 #4728 Skrevet 3. oktober 2017 19 minutter siden, vaniljebolle skrev: Blogglisten.no, 11.plass Anna Rasmussen Blogglisten gir et mer realistisk bilde av hvor disse bloggerne ligger på "lista". Hun faller fort på lista. 6
Panda90 Skrevet 3. oktober 2017 #4729 Skrevet 3. oktober 2017 3 timer siden, maomao skrev: Blogglisten gir et mer realistisk bilde av hvor disse bloggerne ligger på "lista". Hun faller fort på lista. Tipper hun klatrer noen hakk på listen til imorgen. Hun har linket til et gammelt blogginnlegg på facebook i dag, sikkert mange som klikker seg inn og håper det er et nytt innlegg. 2
JackIost Skrevet 3. oktober 2017 #4730 Skrevet 3. oktober 2017 5 timer siden, Lurvetjofsa skrev: https://www.fvn.no/kultur/i/eAoAl/Kjempesuksess-for-Mamma-til-Michelle "Gyldendal melder nå at det trykkes opp flere bøker og at totalopplaget med det runder 20.000 eksemplarer. Det første opplaget på 10.000 forsvant to dager etter at boken var ute i butikk, fremgår det av pressemeldingen." Ingen bombe at boka ble en suksess 7
vaniljebolle Skrevet 3. oktober 2017 #4731 Skrevet 3. oktober 2017 (endret) 4 minutes ago, JackIost said: Ingen bombe at boka ble en suksess Jo faktisk. Hvem skulle trodd at en umoden 21-åring uten selvinnsikt var så intressant. Men verden vil bedras .. så kanskje ikke så overraskende allikevel..... men jeg er vel en uforbredelig naiv sjel som håper at folk har litt mer substans.. Endret 3. oktober 2017 av vaniljebolle 29
JackIost Skrevet 3. oktober 2017 #4732 Skrevet 3. oktober 2017 (endret) 3 minutter siden, vaniljebolle skrev: Jo faktisk. Hvem skulle trodd at en umoden 21-åring uten selvinnsikt var så intressant. Basert på interessen i denne tråden samt hvor hun er plassert på bloggerlistene viser at man ikke bør være overrasket over suksessen Endret 3. oktober 2017 av JackIost 10
Pæddan Skrevet 3. oktober 2017 #4733 Skrevet 3. oktober 2017 Akkurat nå, JackIost skrev: Basert på interessen i denne tråden samt hvor hun er plassert på bloggerlistene viser at man ikke bør være overrasket over suksessen Skulle vært intr å sett hvem som har kjøpt disse bøkene? Snittalder!!! Innholdet står i stil til IQ`n til de som leser den! 9
vaniljebolle Skrevet 3. oktober 2017 #4734 Skrevet 3. oktober 2017 2 minutes ago, JackIost said: Basert på interessen i denne tråden samt hvor hun er plassert på bloggerlistene viser at man ikke bør være overrasket over suksessen Interessen i denne tråden er vel mer basert på frustrasjon over kombinasjonen av umodenhet, provokasjon og mor til tre.. Det betyr ikke at man hverken leser bloggen eller kjøper boken.. 14
dansestjerna Skrevet 3. oktober 2017 #4735 Skrevet 3. oktober 2017 5 minutter siden, Pæddan skrev: Skulle vært intr å sett hvem som har kjøpt disse bøkene? Snittalder!!! Innholdet står i stil til IQ`n til de som leser den! Det var da voldsomt. 11
Gjest Sisti Skrevet 3. oktober 2017 #4736 Skrevet 3. oktober 2017 2 minutes ago, vaniljebolle said: Interessen i denne tråden er vel mer basert på frustrasjon over kombinasjonen av umodenhet, provokasjon og mor til tre.. Det betyr ikke at man hverken leser bloggen eller kjøper boken.. Men grunnen til at denne tråden er så stor er jo fordi engasjementet rundt bloggen er stort, som igjen bidrar til og skyldes haugevis av lesere. Denne tråden bidrar nok til en del lesere, samtidig som den er et resultat av mange lesere.
vaniljebolle Skrevet 3. oktober 2017 #4737 Skrevet 3. oktober 2017 Just now, Sisti said: Men grunnen til at denne tråden er så stor er jo fordi engasjementet rundt bloggen er stort, som igjen bidrar til og skyldes haugevis av lesere. Denne tråden bidrar nok til en del lesere, samtidig som den er et resultat av mange lesere. eller EX-lesere... 13
yupyup Skrevet 3. oktober 2017 #4738 Skrevet 3. oktober 2017 14 minutter siden, Sisti skrev: Men grunnen til at denne tråden er så stor er jo fordi engasjementet rundt bloggen er stort, som igjen bidrar til og skyldes haugevis av lesere. Denne tråden bidrar nok til en del lesere, samtidig som den er et resultat av mange lesere. For min del gidder jeg aldri å gå innom bloggen hennes lengre. Jeg var innom titt og stadig for å se på togkrasjet før jeg oppdaget denne tråden og nå er det rett og slett ingen vits. Jeg får de største detaljene som nysgjerrigheten min trenger her, og det er mer enn nok. 32
Solivagant Skrevet 3. oktober 2017 #4739 Skrevet 3. oktober 2017 20 minutes ago, yupyup said: For min del gidder jeg aldri å gå innom bloggen hennes lengre. Jeg var innom titt og stadig for å se på togkrasjet før jeg oppdaget denne tråden og nå er det rett og slett ingen vits. Jeg får de største detaljene som nysgjerrigheten min trenger her, og det er mer enn nok. Samme her. Jeg har ikke gitt henne klikk på noen år. 13
Cookie123 Skrevet 3. oktober 2017 #4740 Skrevet 3. oktober 2017 52 minutter siden, yupyup skrev: For min del gidder jeg aldri å gå innom bloggen hennes lengre. Jeg var innom titt og stadig for å se på togkrasjet før jeg oppdaget denne tråden og nå er det rett og slett ingen vits. Jeg får de største detaljene som nysgjerrigheten min trenger her, og det er mer enn nok. Samme her. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå