dansestjerna Skrevet 1. oktober 2017 #4681 Skrevet 1. oktober 2017 1 time siden, Miranda16 skrev: Jeg lurer på hvorfor hun valgte å bo på Kypros når hun har så dårlige minner derfra når hun tilbrakte ferie der hos faren? I følge boka har hun også mange gode minner fra Kypros. Faren likte å finne på ting og lekte mye med dem. De dårlige minnene er slik jeg forsto det først og fremst knyttet til at hun "måtte" reise dit og farens av og til uforutsigbare humør. 5
Mynona Skrevet 1. oktober 2017 #4682 Skrevet 1. oktober 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Mynona, mod.
Miranda16 Skrevet 1. oktober 2017 #4683 Skrevet 1. oktober 2017 1 time siden, dansestjerna skrev: I følge boka har hun også mange gode minner fra Kypros. Faren likte å finne på ting og lekte mye med dem. De dårlige minnene er slik jeg forsto det først og fremst knyttet til at hun "måtte" reise dit og farens av og til uforutsigbare humør. Hvis minnene er vonde nok at hun ble traumatisert av å være der, så vil det overskygge de gode minnene 19
Gompi Skrevet 1. oktober 2017 #4684 Skrevet 1. oktober 2017 (endret) 6 timer siden, Korpsnerden skrev: Hvorfor er det slik at «alle» tenker at Anna er i et sunt forhold med en fantastisk partner? Typiske tegn på det motsatte er: -isolasjon fra venner og familie. - forhold som utvikler seg raskt (samboer, barn, ekteskap mm) - man blir, sett utenfra, beskyttet og passet på av partner. - endrer adferd. Ja det er ikke alle mennesker som gjør andre godt følelsesmessig Endret 1. oktober 2017 av Gompi
Gjest Regnskapssekretær Skrevet 1. oktober 2017 #4685 Skrevet 1. oktober 2017 2 timer siden, Kariannne skrev: Å det at det Anna misforstod under Vixen. Hun syntes det var rart hun ikke vant folkets favoritt, hun som lå på topplisten. Men folk klikker seg inn på bloggen av nysgjerrighet, ikke fordi hun hverken skriver noe bra eller er så veldig godt likt. Jeg er veldig nysgjerrig må jeg innrømme. Hva er greia liksom?
Miranda16 Skrevet 1. oktober 2017 #4686 Skrevet 1. oktober 2017 6 timer siden, Korpsnerden skrev: Hvorfor er det slik at «alle» tenker at Anna er i et sunt forhold med en fantastisk partner? Typiske tegn på det motsatte er: -isolasjon fra venner og familie. - forhold som utvikler seg raskt (samboer, barn, ekteskap mm) - man blir, sett utenfra, beskyttet og passet på av partner. - endrer adferd. Det som er veldig creepy er at han sier på "Bloggerne" han var besatt av A da hun begynte å blogge. Ser på "Unge Mødre" hvor han går i hælene på henne. Ingen mann hadde ønsket å gjøre en kjæreste gravid når de har vært sammen noen få uker. 16
maomao Skrevet 1. oktober 2017 #4687 Skrevet 1. oktober 2017 6 timer siden, Korpsnerden skrev: Hvorfor er det slik at «alle» tenker at Anna er i et sunt forhold med en fantastisk partner? Typiske tegn på det motsatte er: -isolasjon fra venner og familie. - forhold som utvikler seg raskt (samboer, barn, ekteskap mm) - man blir, sett utenfra, beskyttet og passet på av partner. - endrer adferd. Hun har jo isolert seg fra alle etter at han kom inn i bildet. De planla barn med en gang. Hun ble tristere og tristere... 10
J.. Skrevet 1. oktober 2017 #4688 Skrevet 1. oktober 2017 1 minutt siden, Miranda16 skrev: Det som er veldig creepy er at han sier på "Bloggerne" han var besatt av A da hun begynte å blogge. Ser på "Unge Mødre" hvor han går i hælene på henne. Ingen mann hadde ønsket å gjøre en kjæreste gravid når de har vært sammen noen få uker. Og ingen oppegående kvinne planlegger barn med kjæresten 2 uker inn i forholdet heller. Så det går begge veier. De er ikke bra for hverandre,rett og slett. 30
maomao Skrevet 1. oktober 2017 #4689 Skrevet 1. oktober 2017 11 minutter siden, Miranda16 skrev: Hvis minnene er vonde nok at hun ble traumatisert av å være der, så vil det overskygge de gode minnene Man kan ha vonde minner fra et sted samt gode, og allikevel nyte de stedene man har gode minner fra. Det er et land, det er god plass... ikke overdriv.. 7
maomao Skrevet 1. oktober 2017 #4690 Skrevet 1. oktober 2017 Akkurat nå, J.. skrev: Og ingen oppegående kvinne planlegger barn med kjæresten 2 uker inn i forholdet heller. Så det går begge veier. De er ikke bra for hverandre,rett og slett. Nope, det er de ikke. Hun trenger moren og venninnene fra Stavanger. Ikke bare høre på Jan.. 12
Speedmaster Skrevet 1. oktober 2017 #4691 Skrevet 1. oktober 2017 3 minutes ago, maomao said: Nope, det er de ikke. Hun trenger moren og venninnene fra Stavanger. Ikke bare høre på Jan.. Men ærlig talt. Det går da ikke an å være så bastant. Kjenner du dem, eller? Det vi ser via SoMe og fjernsyn er redigerte bruddstykker av et liv. Dette gir ikke grunnlag til noe mer enn å synse. Denne tråden stinker. 7
maomao Skrevet 1. oktober 2017 #4692 Skrevet 1. oktober 2017 13 minutter siden, Speedmaster skrev: Men ærlig talt. Det går da ikke an å være så bastant. Kjenner du dem, eller? Det vi ser via SoMe og fjernsyn er redigerte bruddstykker av et liv. Dette gir ikke grunnlag til noe mer enn å synse. Denne tråden stinker. Skjønner ikke helt hvorfor du siterer meg. Jeg skriver at hun trenger moren sin og venninner, ikke bare Jan. Du trenger andre enn kun mannen din du og. Det gjør alle mennesker. Det er ikke til å stikke under en stol at hun har mistet all kontakt med egen familie og venninner etter at hun ble sammen med Jan. Det er ikke sunt. Jeg heier på Anna, håper hun kommer seg i denne pausen, men hun trenger flere folk rundt seg. Det regner jeg med du skjønner og. Jeg er heller ikke den eneste som har skrevet det her, så du får heller lage en generell kommentar. 19
frksølekopp Skrevet 1. oktober 2017 #4693 Skrevet 1. oktober 2017 4 timer siden, Miranda16 skrev: Jeg lurer på hvorfor hun valgte å bo på Kypros når hun har så dårlige minner derfra når hun tilbrakte ferie der hos faren? Det ser bra ut på bloggen da....
Miranda16 Skrevet 1. oktober 2017 #4694 Skrevet 1. oktober 2017 41 minutter siden, J.. skrev: Og ingen oppegående kvinne planlegger barn med kjæresten 2 uker inn i forholdet heller. Så det går begge veier. De er ikke bra for hverandre,rett og slett. Selvfølgelig er det ikke "normalt. Poenget var sett i lys av Jans atferd. I tillegg til hun bruker barna til å cash inn, så tror jeg hun fortsetter å sette barn til verden, er pga av at hun søker bekreftelse og kjærlighet. Hun ble gravid med nederlenderen for å redde et forhold. Alle er forferdelige dårlige grunner for å få barn 9
maomao Skrevet 1. oktober 2017 #4695 Skrevet 1. oktober 2017 14 minutter siden, Miranda16 skrev: Selvfølgelig er det ikke "normalt. Poenget var sett i lys av Jans atferd. I tillegg til hun bruker barna til å cash inn, så tror jeg hun fortsetter å sette barn til verden, er pga av at hun søker bekreftelse og kjærlighet. Hun ble gravid med nederlenderen for å redde et forhold. Alle er forferdelige dårlige grunner for å få barn Det å få barn for å redde et forhold har aldri fungert. Det å få barn blir sett på som en krise i forholdet. Da skal det være solid fra før av. Anna og Jan fikk barn med en gang, hva var hastverket? 6
dansestjerna Skrevet 1. oktober 2017 #4696 Skrevet 1. oktober 2017 1 time siden, Miranda16 skrev: Hvis minnene er vonde nok at hun ble traumatisert av å være der, så vil det overskygge de gode minnene Har hun sagt det? Ev hvor? 3
dansestjerna Skrevet 1. oktober 2017 #4697 Skrevet 1. oktober 2017 1 time siden, J.. skrev: Og ingen oppegående kvinne planlegger barn med kjæresten 2 uker inn i forholdet heller. Så det går begge veier. De er ikke bra for hverandre,rett og slett. Nå mener ikke jeg at det er spesielt lurt å få barn så tidlig i et forhold, MEN Anna og Jan hadde jo kjent hverandre i flere år og hatt et litt av/på-forhold når hun ikke var sammen med faren til William. Bl.a var hun jo en kort stund usikker på om det var Jan som var faren til William. Det jeg vil fram til er at selv om de offisielt ble et par da de fortalte det på bloggen, så hadde de jo hatt et slags forhold mye lengre og kjente hverandre godt. 4
Panda90 Skrevet 1. oktober 2017 #4698 Skrevet 1. oktober 2017 Nytt reklameinnlegg på instagram, denne gangen Babycare Kristiansand. Skjønner fortsatt ikke hvorfor de vil assosieres med MtM bloggen slik den har vært siste mnd. I tillegg er det merkelig hvor aktiv hun er på SoMe når hun har "lagt ned bloggen" (hun har varslet bloggcomeback når hun føler seg klar for det). Enten har hun pause eller så har hun det ikke. Blir for dumt å spre reklame i ett sett for egen bok når hun "ikke orker mer". 16
Solivagant Skrevet 1. oktober 2017 #4699 Skrevet 1. oktober 2017 2 hours ago, Panda90 said: Nytt reklameinnlegg på instagram, denne gangen Babycare Kristiansand. Skjønner fortsatt ikke hvorfor de vil assosieres med MtM bloggen slik den har vært siste mnd. I tillegg er det merkelig hvor aktiv hun er på SoMe når hun har "lagt ned bloggen" (hun har varslet bloggcomeback når hun føler seg klar for det). Enten har hun pause eller så har hun det ikke. Blir for dumt å spre reklame i ett sett for egen bok når hun "ikke orker mer". Hun har vel avtaler og kontrakter med samarbeidspartnere hun må følge. Det hjelper henne lite å droppe dem om hun planlegger comeback snart. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå