Kris! Skrevet 29. september 2017 #4601 Skrevet 29. september 2017 6 minutter siden, Miranda16 skrev: 30 stk på lanseringen...Just sayin... Da burde til og med mammaen til michelle forstå at hun ikke har så mange fans som hun egentlig tror! Litt sånn ift episoden av bloggerne, der hun klikket fordi hun ikke vant «folkets favoritt». Lesere og fans er ikke det samme gitt 😂 21
lenebu Skrevet 29. september 2017 #4602 Skrevet 29. september 2017 Ble ferdig med boken i dag, og wow. Så mange sider, men så lite innhold. Absolutt ingenting av det som stod i boken om tiden etter hun hadde fått det første barnet var ny informasjon for de som har lest bloggen. Språket er helt begredelig og utrolig lite variert. Hun har også en lei tendens til å gjenta den samme informasjonen om og om igjen, og til å motsi seg selv. Det hun skriver om barndommen høres for meg ut som en helt vanlig barndom, men i et av de siste kapitlene skriver hun at hun vet hvordan det er å ha en dårlig barndom, så hun kan med sikkerhet si at barna hennes har det fantastisk. Uh, ok? Hun beskrev barndommen sin ganske inngående, og absolutt ingenting av det hun skrev hørtes urovekkende eller unormalt ut i forhold til hvordan hun hadde det med foreldrene sine. Jeg var også nysgjerrig på hva som gjorde at hun kuttet kontakten med moren, som hun gjennom hele boken beskrev som sin beste venn og største støtte. Det hun skriver i boken indikerer ganske tydelig at Jan har en sammenheng med at hun kuttet all kontakt med familien. Hun skriver aldri dette eksplisitt, men Jan og Anna ble sammen i desember 2015, og i boken skriver hun: "Fra januar 2016 begynte mitt forhold til Stavanger å endre seg. Jeg fikk en ny følelse når eg beveget meg i området jeg var født og oppvokst i. Det føltes ikke riktig å være i hjembyen min". Og "Jan ble fort min største støttespiller, og vi var mer sammen som familie. Dermed endret forholdet mitt til mamma seg. Før hadde hun vært min nærmeste venninne som jeg kunne snakke med på kveldene. Nå hadde jeg Jan". Hun gir aldri noen konkret eller god grunn for hvorfor de ikke ha kontakt. 44
Love2017juni Skrevet 29. september 2017 #4603 Skrevet 29. september 2017 ..,Og såklart ingen intervjuer.. 😂 Håper hun skifter bloggnavn før hun kommer tilbake!! M burde slippe å ha navnet sitt oppi denne mølja.. 17
J.. Skrevet 29. september 2017 #4604 Skrevet 29. september 2017 4 minutter siden, Love2017juni skrev: ..,Og såklart ingen intervjuer.. 😂 Håper hun skifter bloggnavn før hun kommer tilbake!! M burde slippe å ha navnet sitt oppi denne mølja.. Hun har prøvd å blogge under eget navn.. Men lesertallet gikk ikke fort nok opp,så byttet kjapt tilbake.. Så å tro at hun komner til å endre navn,igjen,vil jeg si er naivt.. 9
Snuppah00 Skrevet 29. september 2017 #4605 Skrevet 29. september 2017 Så klart kommer hun tilbake. Det visste vi alle. Ikke F om hun hadde lagt ned bloggen for godt. Hell no. Dette er egentlig ingen spennende nyhet. Hun kommer garantert ikke til å bytte bloggnavn. 15
Miranda16 Skrevet 29. september 2017 #4606 Skrevet 29. september 2017 13 minutter siden, Veslefrikk skrev: Var den åpen for alle? I så fall så er det jo et katastrofalt dårlig oppmøte. Og sikkert veldig skuffende for hovedpersonen selv Hun informerte at alle kunne møte selv om de ikke var registrerte på sutre videoen på FB. Presse gadd vel ikke møte 9
Gjest Sonic Skrevet 29. september 2017 #4607 Skrevet 29. september 2017 Hun kommer nok tilbake på bloggen enten som gift eller som gravid
richbitch Skrevet 29. september 2017 #4608 Skrevet 29. september 2017 58 minutter siden, Miranda16 skrev: 30 stk på lanseringen...Just sayin... Oisann.... 😳😅 hvor har du lest det? 4
Gjest Kaktuspotte Skrevet 29. september 2017 #4609 Skrevet 29. september 2017 Det er vel ikke uventet at hun fortsetter med bloggen siden det er det eneste hun kan, men hvordan kan hun si at hun gir seg når hun har planer om å komme tilbake allerede etter en uke. Det er den samme feigheten hun har vist før - nemlig å «gå i dekning» når det stormer som verst.
Pollkadott Skrevet 29. september 2017 #4610 Skrevet 29. september 2017 Men hva jobber Jan med egentlig? Eller lever han kun på A? 2
Gjest Topptur Skrevet 29. september 2017 #4611 Skrevet 29. september 2017 Jeg hadde seriøst krøpet under stolen i skam om mannen min skulle liksomintervjue meg foran et pressekorps og publikum! Jeg blir flau bare av tanken.
Snuppah00 Skrevet 29. september 2017 #4612 Skrevet 29. september 2017 11 minutter siden, Topptur skrev: Jeg hadde seriøst krøpet under stolen i skam om mannen min skulle liksomintervjue meg foran et pressekorps og publikum! Jeg blir flau bare av tanken. Gjorde han det? Hvor kan jeg se det? 1
TøffeSnåkus Skrevet 29. september 2017 #4613 Skrevet 29. september 2017 1 time siden, Miranda16 skrev: 30 stk på lanseringen...Just sayin... Var du der siden du vet? Kjenner ei som var der som sa det var mange.... 3
Friluftsdame Skrevet 29. september 2017 #4614 Skrevet 29. september 2017 Utifra bildene å dømme var oppmøtet tynt..og hun harselleres stadig med i ulike TV og radioprogram. Media vinkler sier Anna? Hun forstår åpenbart ikke at hennes omdømme har krasjet totalt. Så hun må gjerne starte opp igjen, med et omdømme på bunnivå blir det krevende å bygge tillit og respekt. http://www.side2.no/aktuelt/bokaktuelle-anna-rasmussen---jeg-kommer-tilbake-sa-fort-jeg-fler-det-er-riktig/3423376650.html 11
Solivagant Skrevet 29. september 2017 #4615 Skrevet 29. september 2017 1 hour ago, TøffeSnåkus said: Var du der siden du vet? Kjenner ei som var der som sa det var mange.... Tja, folk har vel forskjellige definisjoner på hva mange er. 15
Gjest Gillians Skrevet 29. september 2017 #4616 Skrevet 29. september 2017 Er vel ikke sikkert så mange av målgruppen finner så lett fram til Gyldendals lokaler, rart de ikke hadde det på et kjøpesenter eller noe sånt.
lenebu Skrevet 29. september 2017 #4617 Skrevet 29. september 2017 (endret) 2 hours ago, Pollkadott said: Men hva jobber Jan med egentlig? Eller lever han kun på A? Tidligere drev han nettstedet shoppic.no. Når Anna drev konkurranser hvor du kunne vinne premier derom du registrerte epostadressen, ble du bombandert med eposter fra shoppic så snart du hadde meldt deg på, uten at hun informerte om dette. Jeg aner ikke om Jan fortsatt drifter shoppic, for det går det ikke an å finne ut av via shoppic.no. Fra shoppic.no: Quote Shoppic ble stiftet i mai 2015, med en klar visjon. Shoppic skulle bli Norges største shopping portal for kvinner. Hensikten med Shoppic er å inspirere kvinner til å handle klær, sminke, tilbehør og andre tjenester gjennom vårt samarbeid med noen av Nordens største merkevarer. Shoppic har i dag over 120.000 aktive følgere, som ønsker å se hva oss i shoppic mener er trendene for det Norske motemarkedet. Shopping portal skulle blitt skrevet "shoppingportal" (dvs. samskriving). Det er tydelig at eieren tror at kvinners generelle interesse på nettet er å shoppe "klær, sminke, tilbehør og andre tjenester", samt hva nå enn "andre tjenester" innebærer, noe jeg mener er et snevert syn på kvinnelige interesser. "Norden" og "Norske" skrives begge uten versaler i sammenhengen ovenfor. Og jeg tviler på at medlemmene ønsker å se hva Shoppic.no mener er trendene; det er nok heller et spørsmål om hva de kan få rabatt på hvis de først skal handle. Endret 29. september 2017 av lenebu 12
Dristu Skrevet 29. september 2017 #4618 Skrevet 29. september 2017 2 timer siden, Pollkadott skrev: Men hva jobber Jan med egentlig? Eller lever han kun på A? 8 minutter siden, lenebu skrev: Tidligere drev han nettstedet shoppic.no. Når Anna drev konkurranser hvor du kunne vinne premier derom du registrerte epostadressen, ble du bombandert med eposter fra shoppic så snart du hadde meldt deg på, uten at hun informerte om dette. Jeg aner ikke om Jan fortsatt drifter shoppic, for det går det ikke an å finne ut av via shoppic.no. I følge Linkedin så har han fortsatt shoppic, i tillegg til litt andre prosjekter. Blant annet står dette på profilen hans: Passion for online marketing, and especially social networks. Specialized in making creative stories on Facebook for companies. Started Future Marketing AS (Shoppic.no) in June 2015, witch became the fastest growing Business-Facebookpage in Norway July 2015. Shoppic.no is a community with Norwegian e-commerce shoppers hungry for good offers and dicount-codes. By the end of September 2015 we reached 50.000 unique users. Working with different companies and some of the largest bloggers in Norway. 1
vaniljebolle Skrevet 29. september 2017 #4619 Skrevet 29. september 2017 (endret) Omtale av boklanseringen: https://bloggomtoppbloggere.com/2017/09/29/boklansering-naken/ Endret 29. september 2017 av vaniljebolle 1
Gjest TomineB Skrevet 29. september 2017 #4620 Skrevet 29. september 2017 3 timer siden, richbitch skrev: Oisann.... 😳😅 hvor har du lest det? Jeg var der og kan melde over 100stk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå