Gjest Kaktuspotte Skrevet 28. september 2017 #4541 Skrevet 28. september 2017 34 minutter siden, maomao skrev: Hva er greia med denne live-videoen? Kan noen gi et kort sammendrag av innholdet? Den ligger på siden hennes på FB.
Bottega Skrevet 28. september 2017 #4542 Skrevet 28. september 2017 (endret) 34 minutter siden, Eksblogger skrev: Anbefaler alle å se kveldens episode av "Ukens vinner" med gutta i Radioresepsjonen. Hvis det vi skriver her inne er hets/hat, så er de seriemordere https://tv.nrk.no/serie/ukens-vinner/MUHH51000517/sesong-2/episode-5 (spol til 18:41). Hahaha dritbra Endret 28. september 2017 av Bottega 3
Minlillesky Skrevet 28. september 2017 #4543 Skrevet 28. september 2017 Ble ikke fristet til å kjøpe boken etter jeg så live-videoen hennes. Mangel på engasjement, smil og alt som hører med. Dette var bare nitrist.. 9
maomao Skrevet 28. september 2017 #4544 Skrevet 28. september 2017 19 minutter siden, Eksblogger skrev: Mine varmeste tanker går til Nav Rogaland (sitat: Radioresepsjonen). Nå bor Anna i Agder da men... jaja.. 6
Gjest Eksblogger Skrevet 28. september 2017 #4545 Skrevet 28. september 2017 Akkurat nå, maomao skrev: Nå bor Anna i Agder da men... jaja.. Flisespikkeri, for du tok poenget.
maomao Skrevet 28. september 2017 #4546 Skrevet 28. september 2017 11 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Den ligger på siden hennes på FB. Det har jeg skjønt🙄 Men jeg lurte på om noen kunne gi et kort sammendrag av den. Slik som beskrevet i innlegget du siterer... jeg spør ikke hvor videoen er, men takk for opplysningen😊👌🏼
maomao Skrevet 28. september 2017 #4547 Skrevet 28. september 2017 Akkurat nå, Eksblogger skrev: Flisespikkeri, for du tok poenget. Hun starter nok å blogge når inntekten går betraktelig ned. Da får vi en ny blogg under navnet Anna Rasmussen. 2
vaniljebolle Skrevet 28. september 2017 #4548 Skrevet 28. september 2017 1 minute ago, maomao said: Det har jeg skjønt🙄 Men jeg lurte på om noen kunne gi et kort sammendrag av den. Slik som beskrevet i innlegget du siterer... jeg spør ikke hvor videoen er, men takk for opplysningen😊👌🏼 Sammendrag av fb-video: Anna leser opp navn på kapittelene fra boksen sin. Ser veldig sur og irritabel ut. Jan virker også ganske oppgitt. Den dårige stemningen var vel det som folk bet seg mest merke i. Det var samme dag som både vg og dagbladet hadde gitt boken terningkast 2, så jeg tipper det var grunnen til den dårlige stemingen. 13
J.. Skrevet 28. september 2017 #4549 Skrevet 28. september 2017 1 time siden, Eksblogger skrev: Anbefaler alle å se kveldens episode av "Ukens vinner" med gutta i Radioresepsjonen. Hvis det vi skriver her inne er hets/hat, så er de seriemordere https://tv.nrk.no/serie/ukens-vinner/MUHH51000517/sesong-2/episode-5 (spol til 18:41). Og jeg gir 100 poeng for avsluttningen hans.. 😂 9
maomao Skrevet 28. september 2017 #4550 Skrevet 28. september 2017 1 time siden, vaniljebolle skrev: Sammendrag av fb-video: Anna leser opp navn på kapittelene fra boksen sin. Ser veldig sur og irritabel ut. Jan virker også ganske oppgitt. Den dårige stemningen var vel det som folk bet seg mest merke i. Det var samme dag som både vg og dagbladet hadde gitt boken terningkast 2, så jeg tipper det var grunnen til den dårlige stemingen. Synd hvis de ender opp med å gå fra hverandre. Var jo ganske åpenlagt at boka ville få dårlig anmeldelse, hvor naive er de? 10
Populært innlegg Malassezia Furfur Skrevet 28. september 2017 Populært innlegg #4551 Skrevet 28. september 2017 Aftenposten har anmeldt boken: https://www.aftenposten.no/kultur/i/roB4m/Anna-Rasmussen-En-verden-fylt-av-ingenting Sitat På enkleste, spinkleste og samtidig mest detaljerte og absurde vis forteller hun om oppveksten. «Fra jeg var fire år har håret mitt blitt gradvis både lengre og mørkere for hvert år». Såpass. Haha! 50
maomao Skrevet 28. september 2017 #4552 Skrevet 28. september 2017 33 minutter siden, Eksblogger skrev: Da blir det ny bok. Tipper den får navnet "Eksene". Selger ikke den, så har vi det gående med bøkene Mamma til Michelle, Mamma til William, Mamma til Lucas. Rene Ringenes Herre, dette her nesten. Ja du sier noe. Men det er ganske naivt å tro at boka ville få noen god anmeldelse. Sjeldent noen av disse "biografiene" av bloggere, tv-personligheter eller andre offentlige personer får noe særlig gode anmeldelser. Tror allikevel jenta bør oppsøke hjelp og legge en slag plan for tiden fremover. Hun har jo ikke gitt opp snap eller face, reklameres jo der. Da er vel bloggen tilbake i ny drakt snart også. 1
vaniljebolle Skrevet 28. september 2017 #4553 Skrevet 28. september 2017 (endret) 22 hours ago, Malassezia Furfur said: Aftenposten har anmeldt boken: https://www.aftenposten.no/kultur/i/roB4m/Anna-Rasmussen-En-verden-fylt-av-ingenting Haha! Intet mindre enn totalslakt. Tøffe dager for jenta som ikke tåler kritikk.. Endret 29. september 2017 av vaniljebolle 14
Rosalie Skrevet 29. september 2017 #4554 Skrevet 29. september 2017 11 timer siden, BellaMargitha skrev: Slettet innlegg fjernet fra sitat. Mynona, mod. Hun har tatt stegene selv, men hun er fortsatt pur ung. Jeg er gammel nok nå til å kunne vært denne bloggerens mor, og har en lang liste med feil jeg har gjort gjennom tidene. Heldigvis har jeg ikke vært noen offentlig person, så ingen har grafset i noe av det. Da jeg var i begynnelsen av 20 årene gjorde jeg så ufattelig mye dumt- og hadde jeg vært kjendis hadde jeg nok fått masse pepper. Årsaken til all min dumskap var dog mangelen på tydelige voksne i oppvekst og tidlig voksenliv. Noe det skinner tydelig igjennom at også Anna mangler. Uten referansepunkter, veiledning og solid grunnlag fra familie og oppdragelse er det ikke SÅ lett å ikke trå feil i situasjonen hun har satt seg i. Sånn er det bare. Jeg synes det er verre med alle som er iherdige etter å tråkke på folk som allerede ligger nede. Det er noe veldig kaldt og aggressivt over det. Kloke ord. I går leste jeg intervju med Manuela Ramin-Osmundsen, hvor hun bl.a. hadde noen OBS til hvordan offentlige personer drives fra skanse til skanse dersom de f,eks. har gjort en tilstrekkelig stor feil, trampetoverordentlig i klaveret etc. Hun sa mye av det samme som Victor Norman gjorde etter at han måtte gå av som statsråd etter bl.a. «klaver»-tabben. Uansett hvor de snudde seg så ropte media og folk flest «korsfest, korsfest,» og de opplevde at det fantes ingen steder de kunne slippe litt unna. Begge har beskrevet at de gikk inn i et stort mørke, og begge minner media på at selv kjendiser og maktpersoner er mennesker, like sårbare som enhver annen. Ja, Anna har driti seg ut solid. Men jeg er bekymret for henne. For hun latterliggjøres og hetses i alle de fora som er viktige for henne, og bl.a. av mennesker hun ser opp til. Legg til at hun fortsatt er svært ung og i realiteten uten et nettverk som kan fange henne opp dersom hun faller. 20
Mme Blavatsky Skrevet 29. september 2017 #4555 Skrevet 29. september 2017 Jeg setter pris på at Aftenposten i bokanmeldelsen linker til intervjuet med den reformerte mammabloggeren "Fru Johansen", Mariann Johansen: https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/0R52J/Hun-spar-brak-nar-bloggerbarna-blir-voksne Det hjelper til å sette mammabloggingen i perspektiv, og er vel verdt å lese. Takk igjen til @FruJohansen Du er virkelig en tøff og modig kvinne som ikke er redd for å bruke stemmen din! 16
mykemule Skrevet 29. september 2017 #4556 Skrevet 29. september 2017 4 timer siden, vaniljebolle skrev: Wow! Intet mindre enn totalslakt. Tøffe dager for jenta som ikke tåler kritikk.. Synes anmeldelsen i Aftenposten var veldig saklig og god. Ikke minst viktig at de også nevner navnet til ghostwriter. 28
lilletrilleline Skrevet 29. september 2017 #4557 Skrevet 29. september 2017 Jeg er så lei av at hun sier at det stormer rundt dem så ofte. Akkurat som at det er noe som bare skjer, helt uten deres deltakelse. Som når hun flyttet hele familien til Oslo og mange reagerte sterkt. Eller når hun la ut fullt av nakenbilder nå nettopp. Og da er det stakkars de som har nødt til å stå oppreist i denne stormen... Det er så provoserende at de alltid er et uskyldig offer. 41
Sitronmelis Skrevet 29. september 2017 #4558 Skrevet 29. september 2017 Spent på hvordan intervuet på boklanseringen i dag går... 🙄 Hun gruet seg veldig sa hun i videoen.. 4
J.. Skrevet 29. september 2017 #4559 Skrevet 29. september 2017 3 minutter siden, Sitronmelis skrev: Spent på hvordan intervuet på boklanseringen i dag går... 🙄 Hun gruet seg veldig sa hun i videoen.. "Hva synes du om terningkastene boken din har fått?" *tramper av gårde mens hun brøler på J mens tårene spruter bak henne* Er det ikke ca slik hun holder på da? Med mindre hun får velge hvem og hva som skal intervjue henne,på privat rom,og gjerne kun spr hun allerede har lest seg gjennom først. 16
Isabella82 Skrevet 29. september 2017 #4560 Skrevet 29. september 2017 https://www.byas.no/aktuelt/i/k2xRj/Ja_-Mamma-til-Michelle-kan-vare-plagsom--men-hvem-sin-feil-er-dt_-egentlig Artikkel fra Rogalands Avis i dag. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå