Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
15 minutter siden, Dristu skrev:

Jeg så videoen på facebook nå, og det er jo litt trist syns jeg, at den eneste gangen hun virker litt glad er når hun forteller om PMS-gjengen. 

Hvor ligger denne videoen? Ingenting på Anna Rasmussen. Fant den!

Endret av Miranda16
Skrevet
Akkurat nå, Miranda16 skrev:

Hvor ligger denne videoen? Ingenting på Anna Rasmussen

På facebooksiden til bloggen. Mamma til Michelle, ikke Anna Rasmussen. 

Skrevet

Det er mye å kritisere Anna for, men jeg tror oppriktig at hun trenger hjelp og at hun sliter en del psykisk. Det er trist. Hun har jo ingen igjen bortsett fra Jan og hans familie.. Tenk hvor tomt det hadde blitt i bryllupet.

Skrevet
5 minutter siden, Pæddan skrev:

:nordvesta:Verste av alt...Det stemmer!

Ikke sant! :fnise:

Skrevet

Det virker som hun har brukt boken som en slags terapi for alle tingene hun har vært gjennom, på en litt overdreven måte. Uansett er det lite lurt å gjøre når hun vet at bøker gis terningkast, om hun da tar det veldig personlig. 

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, J.. skrev:

Facebook.

Finner den verken på Anna Rasmussen eller MTM

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
mimoe skrev (På 27.9.2017 den 22.24):

Finner den verken på Anna Rasmussen eller MTM

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Ble litt trist av det intervjuet jeg og. Stakkars, virker ikke som om hun er på plass i sitt eget liv.

Skrevet

"– Jeg har det best med å fortsette å utlevere meg selv"

Det er akkurat det du gjør, men jeg tror ikke du vet hva ordet betyr Anna.

• Liker 16
Skrevet

Men altså, leste jeg rett her nå? Mottagelsesrommet?!

• Liker 8
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
På 27.9.2017 den 23.09, mimoe skrev:

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
17 minutter siden, bibbis skrev:

Men altså, leste jeg rett her nå? Mottagelsesrommet?!

Yes.. 🙈

• Liker 2
Skrevet

Ut i fra filmen virker det ikke som hun har det så godt med seg selv om dagen. Lurer på om hun kommer til å gjennomføre den lanseringsfesten. Virket som hele opplegget er en stor belastning for henne nå. Tror nok dette har vært noe hun har sett veldig frem til, så har det ikke blitt helt sånn som hun forventet. 

• Liker 5
Skrevet

Og det med seksuell oppmerksomhet/bekreftelse fra gutter forklarer jo 3 babydaddys ganske greit..

• Liker 34
Skrevet

Hun ser så deppa og lei seg ut i videoen! Virker skikkelig ulykkelig. Og når hun nevnte det kapitellet om mamma.. "Meg og deg mamma" var det det? Ihvertfall virka hun jo veeldig trist når hun nevnte det kapitellet.

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Thisisnotmyname skrev:

Jeg blir målløs! 

Håper boklanserings greia på fredag blir det siste hun gjør på en stund. At hun trekker seg helt tilbake og jobber med seg selv. Man kan jo ikke være avhengig av oppmerksomhet fra en blogg og gjør ka faen som helst før å få klikk. 

Det verste er at hun selv sier det rett ut, ar hun vet hva som får klikk og at hun gjør det deretter. og det verste; sjekker topplista hver kveld! 

• Liker 6
Gjest Eksblogger
Skrevet (endret)

Sjekk kommentarfeltet på siste livesending, masse hjerter og kommentarer om at folk må slutte å hetse henne. Men, selv finner jeg nesten ingen stygge meldinger (gadd ikke å bla gjennom alle). I wonder why :P Asså, hvis noen kommentarer virkelig var hetsende, så burde hun jo latt dem stå som bevis på alt dette hatet hun påstår at hun får. 

Endret av Eksblogger
Skrevet
1 minutt siden, Eksblogger skrev:

Sjekk kommentarfeltet på siste livesending, masse hjerter og kommentarer om at folk må slutte å hetse henne. Men, selv finner jeg nesten ingen stygge meldinger (gadd ikke å bla gjennom alle). I wonder why :P 

Det var noen som kommenterte at hun virket så utrolig grinete.

Det var visst hets det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...