J.. Skrevet 27. september 2017 #4461 Skrevet 27. september 2017 34 minutter siden, Onbothsides skrev: All pr er god pr. MakeupMekka selger uansett, vil tro kundekretsen deres går litt utforbi Kg også. Makeupmekka er ganske ferske og de er fortsatt veldig små (deres egne ord..) ,de er derfor helt avhengig av bra rykte og trofaste kunder. 11
J.. Skrevet 27. september 2017 #4462 Skrevet 27. september 2017 34 minutter siden, opie skrev: Jeg må ha formulert meg fryktelig dårlig, for jeg tror vi er enige. Det jeg forsøkte å si, var at jo, man kan tvinge noen til å gjøre noe, og man kan nekte noen å gjøre noe. Jeg sier ikke at det er bra, men det er mulig. Det var altså et svar til "J...", som mente man ikke kunne tvinge/nekte. Ved å feks tvinge/nekte henne ting,er nok den enkleste måten å skyve henne fra seg,se på alle de andre relasjonene hennes. Er vel derfor J prøver en annen innfallsvinkel. 3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 27. september 2017 #4463 Skrevet 27. september 2017 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
hererjeg2 Skrevet 27. september 2017 #4464 Skrevet 27. september 2017 Uff, den videoen var skikkelig vond å se. Stakkar Anna. Hun ser skikkelig sliten og ulykkelig ut rett og slett. 10
vaniljebolle Skrevet 27. september 2017 #4465 Skrevet 27. september 2017 1 minute ago, Nasse Nøff ❤ said: Kjenner jeg blir litt provosert av J jeg. Det er mye å si om A. Hun kan for dette selv, alt rotet hun står i nå. Ikke et fnugg av sympati fra min side. Men i den filmen. J presser seg inni bildet nærmest. Det er en video om hennes bok, ikke hans. Synes han burde rett og slett hold kjeft og hold seg bak kamera. Hun virker irritert og mutt. Ser ut som at hun er klar for å kaste J på huet og ræva ut, og fyren tar ikke hintet. Om det er pga alle hendelsene i det siste, det vet jeg ikke, Men virker som at hun er lei og nærmest glefser etter J. Jeg er igrunn ganske enig med deg. Men hvis du ser hele videoen så er det A som ber han om å komme å vise seg i bildet.. Han trakk seg tilbake først.. 14
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 27. september 2017 #4466 Skrevet 27. september 2017 (endret) vaniljebolle skrev (På 27.9.2017 den 20.28): Jeg er igrunn ganske enig med deg. Men hvis du ser hele videoen så er det A som ber han om å komme å vise seg i bildet.. Han trakk seg tilbake først.. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Christy89 Skrevet 27. september 2017 #4467 Skrevet 27. september 2017 8 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Kjenner jeg blir litt provosert av J jeg. Det er mye å si om A. Hun kan for dette selv, alt rotet hun står i nå. Ikke et fnugg av sympati fra min side. Men i den filmen. J presser seg inni bildet nærmest. Det er en video om hennes bok, ikke hans. Synes han burde rett og slett hold kjeft og hold seg bak kamera. Hun virker irritert og mutt. Ser ut som at hun er klar for å kaste J på huet og ræva ut, og fyren tar ikke hintet. Om det er pga alle hendelsene i det siste, det vet jeg ikke, Men virker som at hun er lei og nærmest glefser etter J. Så begynte han med en gang å rette på henne og da var det sikkert like før hun bare ville fike til han. Hun virker bare utrolig sliten og lei i videon. 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 27. september 2017 #4468 Skrevet 27. september 2017 (endret) Christy89 skrev (På 27.9.2017 den 20.29): Så begynte han med en gang å rette på henne og da var det sikkert like før hun bare ville fike til han. Hun virker bare utrolig sliten og lei i videon. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Ak90 Skrevet 27. september 2017 #4469 Skrevet 27. september 2017 Boken er utsolgt i enkelte butikker! 2
J.. Skrevet 27. september 2017 #4471 Skrevet 27. september 2017 1 minutt siden, mimoe skrev: Hvor finner en videoen? Facebook.
Gjest Eksblogger Skrevet 27. september 2017 #4472 Skrevet 27. september 2017 Hun har nettopp fått æren av å gi ut en bok (som hun ikke har skrevet selv), noe utrolig mange skribenter (som er flinke til å skrive selv) drømmer om å gjøre, men ikke får mulighet til fordi forlagene forkaster dem. Og så får vi ikke et lite smil, engang? Hun viser ingen takknemlighet i den videoen, hvem tror hun at hun er?
J.. Skrevet 27. september 2017 #4473 Skrevet 27. september 2017 Akkurat nå, Eksblogger skrev: Hun har nettopp fått æren av å gi ut en bok (som hun ikke har skrevet selv), noe utrolig mange skribenter (som er flinke til å skrive selv) drømmer om å gjøre, men ikke får mulighet til fordi forlagene forkaster dem. Og så får vi ikke et lite smil, engang? Hun viser ingen takknemlighet i den videoen, hvem tror hun at hun er? Eller ydmykhet.. 10
Gjest Eksblogger Skrevet 27. september 2017 #4474 Skrevet 27. september 2017 4 minutter siden, J.. skrev: Eller ydmykhet.. Ja, ydmykhet er et bedre ord For sum summarum er jo livet hennes en eneste stor solskinnshistorie, for det finnes nok mange med tilsvarende eller verre barndom som ikke tjener 800.000 kr i mnd. Hun burde være ydmyk og glad, og slutte med den sutringen. Det er ikke synd i henne!
Mynona Skrevet 27. september 2017 #4475 Skrevet 27. september 2017 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Mynona, mod.
J.. Skrevet 27. september 2017 #4476 Skrevet 27. september 2017 3 minutter siden, Eksblogger skrev: Ja, ydmykhet er et bedre ord For sum summarum er jo livet hennes en eneste stor solskinnshistorie, for det finnes nok mange med tilsvarende eller verre barndom som ikke tjener 800.000 kr i mnd. Hun burde være ydmyk og glad, og slutte med den sutringen. Det er ikke synd i henne! Dette!... 7
Dristu Skrevet 27. september 2017 #4477 Skrevet 27. september 2017 Jeg så videoen på facebook nå, og det er jo litt trist syns jeg, at den eneste gangen hun virker litt glad er når hun forteller om PMS-gjengen. 1
Skdaniel93 Skrevet 27. september 2017 #4478 Skrevet 27. september 2017 Alltid stakkars Anna og det er alle andre sin feil..... 9
Miss.Wildfox Skrevet 27. september 2017 #4479 Skrevet 27. september 2017 http://joikinorge.no/joik-norge-sin-hyllest-til-anna-rasmussen-og-mamma-til-michelle/ 38
Mainecoon Skrevet 27. september 2017 #4480 Skrevet 27. september 2017 5 timer siden, plastfolien skrev: Jeg skrev at jeg egentlig var veldig fornøyd med dem som butikk, men at jeg ble skuffet da jeg så MTM reklamerte for dem ettersom jeg håpet de holdt seg for gode til å samarbeide med bloggere som tjener penger på å spille på sex/nakenhet i datterens navn. MAmma til Michelle. Videre skrev jeg at jeg som prinsipp ikke handler av butikker som samarbeider med denne bloggeren (deriblant get inspired, shai) og må dermed revudere å handle hos makeupmekka. Dette er det beste jeg har lest på lenge!!! 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå