Nobile Skrevet 27. september 2017 #4421 Skrevet 27. september 2017 VGs anmelder var ikke imponert over boken. Terningkast 2 9
vaniljebolle Skrevet 27. september 2017 #4422 Skrevet 27. september 2017 10 minutes ago, orfeus said: Jeg tror forlaget bør gå i tenkeboksen og bli der, lenge. Cappelen gjorde mye bedre jobb med SE, hun var heller ikke så god i norsk da hun skrev Forbilde. SE skriver mye bedre. Hun jobber med språket sitt. Det gjør ikke A. 10
Gjest orfeus Skrevet 27. september 2017 #4423 Skrevet 27. september 2017 2 minutter siden, vaniljebolle skrev: SE skriver mye bedre. Hun jobber med språket sitt. Det gjør ikke A. SE ble merkbart bedre av å skrive bok = jobbe tett med fagfolkene i forlaget.
Gjest Gillians Skrevet 27. september 2017 #4424 Skrevet 27. september 2017 Ja, dette er pinlig for forlaget. Her har de åpenbart bare sendt ut noe fordi de satser på at det selger i bøttevis uansett. Håper sånn sett at denne ikke selger så bra, så skjønner de at de faktisk må jobbe med bøkene. Men disse bøkene selger vel uansett og målgruppa driter i kritikker.
MissMaya Skrevet 27. september 2017 #4425 Skrevet 27. september 2017 Men det er kanskje ikke noe rart at den ble sånn. Den var jo skrevet i hui og hast, siden hun bare brukte noen måneder på å skrive. Det bærer boken preg av. Jeg blir egentlig ikke overrasket om den selger en del, heller. Selv om det skorter på forfatteregenskapene, så klarer hun uansett å skape nysgjerrighet. 5
Gjest marie_82 Skrevet 27. september 2017 #4426 Skrevet 27. september 2017 Jeg har lest halve boken nå og sitter igjen med inntrykket av at den bare er en lang og gjentakende forsvarstale. Hun prøver å legg skyld og ansvar over på alle andre for hvorfor hun er som hun er på de områdene der hun får mest kritikk. Hun virker veldig umoden og navlebeskuende.
GulSitron Skrevet 27. september 2017 #4427 Skrevet 27. september 2017 Jaja, nå blir vel A lengre borte fra bloggen. Siden boken fikk slakt. Evt kommer J ut med et støtte innlegg hvor Cappelen (?) får så hatten passer.. Ut ifra det jeg leste på e-bok linken tidligere i tråden ble jeg ikke videre imponert. Jeg synes det jeg leste bører preg av en forvirret tenåring siden jeg føler det ble litt att og fram. 10
Gjest Kaktuspotte Skrevet 27. september 2017 #4428 Skrevet 27. september 2017 Men hva hadde dere egentlig forventet av boken? Hadde dere forventet at hun plutselig skulle gå fra å skrive dårlig til å bli en god forfatter? Boken kommer til å bli likt av målgruppen som er tenåringsjenter, dessverre
Solivagant Skrevet 27. september 2017 #4429 Skrevet 27. september 2017 6 minutes ago, Kaktuspotte said: Men hva hadde dere egentlig forventet av boken? Hadde dere forventet at hun plutselig skulle gå fra å skrive dårlig til å bli en god forfatter? Boken kommer til å bli likt av målgruppen som er tenåringsjenter, dessverre I og med at hun fikk hjelp til å skrive den hadde iallfall jeg forventet litt mer. 40
Populært innlegg plastfolien Skrevet 27. september 2017 Populært innlegg #4430 Skrevet 27. september 2017 Jeg sendte mail til makeupmekka angående deres samarbeid med MTM. Fikk dette til svar: "Tack för ditt mail!Detta är inget jag kände till, jag är en av grundarna i Makeup Mekka och har nu sänt din e-post vidare till vår daglige ledare som ska titta vidare på denna sak - vad som gått fel.Det var även jag som för ett par år sedan var ansvarig med vilka vi samarbetade med och jag gjorde alltid god research för att undvika just detta.Vill tacka dig massor för att du noterade detta och informerade om detta. Daglig ledare kommer att undersöka vad som gått fel vid valet av dessa aktörer och vi kommer att vidta åtgärder." 65
Ulzzang Skrevet 27. september 2017 #4431 Skrevet 27. september 2017 1 minutt siden, plastfolien skrev: Jeg sendte mail til makeupmekka angående deres samarbeid med MTM. Fikk dette til svar: "Tack för ditt mail!Detta är inget jag kände till, jag är en av grundarna i Makeup Mekka och har nu sänt din e-post vidare till vår daglige ledare som ska titta vidare på denna sak - vad som gått fel.Det var även jag som för ett par år sedan var ansvarig med vilka vi samarbetade med och jag gjorde alltid god research för att undvika just detta.Vill tacka dig massor för att du noterade detta och informerade om detta. Daglig ledare kommer att undersöka vad som gått fel vid valet av dessa aktörer och vi kommer att vidta åtgärder." 4
Gjest Kaktuspotte Skrevet 27. september 2017 #4432 Skrevet 27. september 2017 59 minutter siden, Solivagant skrev: I og med at hun fikk hjelp til å skrive den hadde iallfall jeg forventet litt mer. For all del, den er lagt på dette nivået for å fenge rette målgruppen.
Xavier Skrevet 27. september 2017 #4433 Skrevet 27. september 2017 12 minutter siden, plastfolien skrev: Jeg sendte mail til makeupmekka angående deres samarbeid med MTM. Fikk dette til svar: "Tack för ditt mail!Detta är inget jag kände till, jag är en av grundarna i Makeup Mekka och har nu sänt din e-post vidare till vår daglige ledare som ska titta vidare på denna sak - vad som gått fel.Det var även jag som för ett par år sedan var ansvarig med vilka vi samarbetade med och jag gjorde alltid god research för att undvika just detta.Vill tacka dig massor för att du noterade detta och informerade om detta. Daglig ledare kommer att undersöka vad som gått fel vid valet av dessa aktörer och vi kommer att vidta åtgärder." Hva skrev du? 2
Populært innlegg plastfolien Skrevet 27. september 2017 Populært innlegg #4434 Skrevet 27. september 2017 1 minutt siden, Xavier skrev: Hva skrev du? Jeg skrev at jeg egentlig var veldig fornøyd med dem som butikk, men at jeg ble skuffet da jeg så MTM reklamerte for dem ettersom jeg håpet de holdt seg for gode til å samarbeide med bloggere som tjener penger på å spille på sex/nakenhet i datterens navn. MAmma til Michelle. Videre skrev jeg at jeg som prinsipp ikke handler av butikker som samarbeider med denne bloggeren (deriblant get inspired, shai) og må dermed revudere å handle hos makeupmekka. 54
dansestjerna Skrevet 27. september 2017 #4435 Skrevet 27. september 2017 Jeg er godt i gang med boken, hun er i 11-12-årsalderen der jeg er - og gir et klart og godt inntrykk av hvordan hun var og hvordan hun opplevde verden dengang. Man kan jo ikke forlange samme refleksjoner av en 20-åring som av en på 50+ Mennesker interesserer meg generelt, også Anna. Jeg liker å lese biografier og tar alltid utgangspunkt i hvor forfatteren er i livet. Jeg synes Anna er tøff som skriver så åpent om følelser og svake sider. Der er nok å "grafse" i for de som ønsker det og det vet nok Anna, derfor synes jeg hun er tøff 14
Gjest Manor Skrevet 27. september 2017 #4436 Skrevet 27. september 2017 7 minutter siden, dansestjerna skrev: Jeg er godt i gang med boken, hun er i 11-12-årsalderen der jeg er - og gir et klart og godt inntrykk av hvordan hun var og hvordan hun opplevde verden dengang. Man kan jo ikke forlange samme refleksjoner av en 20-åring som av en på 50+ Mennesker interesserer meg generelt, også Anna. Jeg liker å lese biografier og tar alltid utgangspunkt i hvor forfatteren er i livet. Jeg synes Anna er tøff som skriver så åpent om følelser og svake sider. Der er nok å "grafse" i for de som ønsker det og det vet nok Anna, derfor synes jeg hun er tøff Jeg synes det er rimelig å forvente et refleksjonsnivå som tilsvarer en 20-åring i det minste. Det man leser ligner jo mer på tanker som kommer fra en 14-åring.
Gjest Onbothsides Skrevet 27. september 2017 #4437 Skrevet 27. september 2017 58 minutter siden, plastfolien skrev: Jeg skrev at jeg egentlig var veldig fornøyd med dem som butikk, men at jeg ble skuffet da jeg så MTM reklamerte for dem ettersom jeg håpet de holdt seg for gode til å samarbeide med bloggere som tjener penger på å spille på sex/nakenhet i datterens navn. MAmma til Michelle. Videre skrev jeg at jeg som prinsipp ikke handler av butikker som samarbeider med denne bloggeren (deriblant get inspired, shai) og må dermed revudere å handle hos makeupmekka. Jeg kan ikke annet en å smile Du ble nok et samtaleemne i lunsjen, de gir Anna mer penger når slike klager kommer. Klapper.
Populært innlegg vaniljebolle Skrevet 27. september 2017 Populært innlegg #4438 Skrevet 27. september 2017 (endret) 3 minutes ago, Onbothsides said: Jeg kan ikke annet en å smile Du ble nok et samtaleemne i lunsjen, de gir Anna mer penger når slike klager kommer. Klapper. Hvorfor i all verden skulle de gi A mer penger når de mister en kunde? Henger ikke sammen... Endret 27. september 2017 av vaniljebolle 58
Populært innlegg GulSitron Skrevet 27. september 2017 Populært innlegg #4439 Skrevet 27. september 2017 9 minutter siden, vaniljebolle skrev: Hvorfor i all verden skulle de gi A mer penger når de mister en kunde? Henger ikke sammen... En misfornøyd kunde kan være nok til at veldig mange dropper den nettbutikken. Dårlige rykter sprer seg raskere enn positivitet. Ofte. 57
Skdaniel93 Skrevet 27. september 2017 #4440 Skrevet 27. september 2017 Direktesending om sitt harde liv på Facebook... snart ekstra nyhetssending på NRK 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå