Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg føler vi leser dagboken til en 14-åring... skrevet av en 14-åring.

Endret av MissMaya
  • Liker 20
Skrevet (endret)

.

Endret av MissMaya
Ble postet uferdig og dobbelt opp.
Skrevet

Boken kunne vel ikke bli lagt på et høyere  nivå heller. Fansen må jo forstå  hva som står i den også.

• Liker 22
Skrevet
1 time siden, banana hammock skrev:

Du tuller?? Jaja da blir det ikke mer shopping fra makeupmekka fra meg......

Samme her. Har akkurat sendt makeupmekka en epost om hva jeg syns om samarbeidet deres, anbefaler andre å gjøre det og. Mange bekker små...

• Liker 25
Skrevet
6 minutter siden, miagunda skrev:

Boken kunne vel ikke bli lagt på et høyere  nivå heller. Fansen må jo forstå  hva som står i den også.

True.. Men det virker som hun tror hun er så unik. Sannheten er vel at mange kunne fylt en bok med fjortisdramaet sitt. Det er bare det at de fleste vet at det ikke egner seg på trykk. Men jaja. Hun får gjøre som hun vil.

• Liker 11
Skrevet

Jeg synes synd på familien hennes nå, også de hun har brutt kontakten med. Familien kan ikke kontrollere hva hun skriver. De detaljene om faren skrevet i boken hadde jeg ikke likt hvis jeg var han. Det er kjempe personlig. Hun har skrevet om problemer hjemme mange ganger. Ryktene går kanskje rundt i hele Norge og man kan ikke trekke slik informasjon tilbake. 

• Liker 18
Skrevet
9 timer siden, Shoco90 skrev:

Her kan dere lese noen sider fra boka: https://ebok.no/ebok/naken_anna-rasmussen/ 

Har hun brukt ghost writer eller ikke? Som flere her påpeker: dette var som å lese en skolestil hva språket angår. Platt, uinteressant, usammenhengende, uengasjerende. 

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, gjest91 skrev:

Hvis hun bruker skyggeforfatter, skal vel dette være oppgitt i boka?

Nei, det er ikke vanlig at det blir oppgitt. Noen ganger skrives det "i samarbeid med", men i bøker som denne er det jo et poeng at det skal ære Annas historie, så dette holder de kjeft om. Og det er sikkert ghost writeren glad for, haha! Hadde jeg gjort en sånn jobb hadde jeg i hvert fall fått det kontraktfesta at det aldri skulle offentliggjøres, drepende for en hver seriøst skribent å måtte skrive noe som åpenbart er så dårlig!

Skrevet

Eg har nå lest hele boken. Fryktelig lettlest! Får svar på veldig mye. Hun henger heller ikke ut noen. Eneste er at hun nevner at faren blir bråsint. Eg sitter igjen med en følelse av at hun har mye kjærlighet både for moren og faren sin selvom ting er som det er.

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, kindagirl skrev:

Eg har nå lest hele boken. Fryktelig lettlest! Får svar på veldig mye. Hun henger heller ikke ut noen. Eneste er at hun nevner at faren blir bråsint. Eg sitter igjen med en følelse av at hun har mye kjærlighet både for moren og faren sin selvom ting er som det er.

Svar på hva? Vurdere å lese boken, men ble rett og slett provosert over hvordan hun hengte ut faren + at hun fremstiller seg som et offer. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, kindagirl skrev:

Men fryktelig korte kapitler og mye hopping fram og tilbake. Lite detaljer osv.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Ak90 skrev:

Svar på hva? Vurdere å lese boken, men ble rett og slett provosert over hvordan hun hengte ut faren + at hun fremstiller seg som et offer. 

Føler ikke hun henger ut faren.. men folk får mene som de vil. Trodde boken skulle være mye verre! Vil ikke si den var bra men kunne vært verre. Eg gir karakter 3/4.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, kindagirl skrev:

Føler ikke hun henger ut faren.. men folk får mene som de vil. Trodde boken skulle være mye verre! Vil ikke si den var bra men kunne vært verre. Eg gir karakter 3/4.

hvor leste du den egentlig?

Skrevet
1 minutt siden, Ulzzang skrev:

hvor leste du den egentlig?

Har du lest boken? 

Skrevet
Akkurat nå, Ak90 skrev:

Har du lest boken? 

Jeg nei?

Skrevet

Ok, ville bare ha noen flere synspunkter. 

Skrevet

Eg leste boken på ebok. Kjøpte den for 157 kr. Hadde en rabattkode eg ikke har brukt. Full pris var 362.

Skrevet (endret)

Hvorfor i alle dager er denne "boken" blitt gitt ut? 

Det må være noe av det dårligste som er blitt gitt ut på et norsk forlag. Noensinne. 

Må ha vært smertefult å være ghost writer og få dette i oppdrag!

Edit. Brukte 1,5 time på boken, det kjennes regelrett ut som et ran av tiden min. 

Endret av sirenas
  • Liker 41
Gjest Onbothsides
Skrevet
9 timer siden, marthes skrev:

Blir bare mer og mer creapy når jeg så bloggerne her om dagen, Jan innrømmer at han var så fan før han møtte henne at han til og med leste fødsels historien hennes... det er i grunn litt ekkelt... 

Hvorfor er det ekkelt? Syns du feks Notting Hill er en ekkel film også? 

Makan til mye rart dere skal kritisere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...