Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Weekend skrev:

Jeg er også sørlending, derfor jeg ville kommentere. Jeg "tror" fordi jeg utelukker ikke at det kan være mer vanlig andre steder på Sørlandet - som er et stort område.

14 minutter siden, Weekend skrev:

Jeg er også sørlending, derfor jeg ville kommentere. Jeg "tror" fordi jeg utelukker ikke at det kan være mer vanlig andre steder på Sørlandet - som er et stort område.

Jeg vet det er vanlig å bruke overalt. Mannen min kaller meg og lille venn uten at jeg analyserer det som en nedlatende måte å snakke til meg på. Kleint, ja. og Jan er creepy, ja. Men ikke gidd å overanalyser da

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Hollie321 skrev:

Synest mange av dere er minst like ille som anna om ikke verre. 

Snakker dritt om henne for og like det minimalistisk, dritt fordi hun ikke har mange venner, dritt fordi hun ikke har kontakt med familien, dritt for måten Jan fridde på, dritt fordi hun ser så trist ut... 

altså voks opp.. snakk om og tråkke på noen som tydligvis ikke har det så bra. 

Vi er ingen like, selv om Anna har en stil og du en annen betyr ikke det at Annas stil er feil. 

Nei jeg er ingen fæn av Anna, og jeg liker ikke hvordan hun henger ut barna på bloggen. 

MEN det gir meg da ingen grunn til og snakke dritt om henne for det. La vær og gi henne klikk heller om dere ikke liker henne. 

100 % enig med deg. 

• Liker 5
Skrevet
37 minutes ago, Miss.Wildfox said:

Er det en mulighet at hun har trekt bokutgivelsen? Går det an?

Det tror jeg ikke, jeg har sett bilder av hele boka på nett, mest sannsynlig noen som har tatt bilde av den og lagt ut. Har dog veldig lite interesse av boka så jeg har ikke lest den. Skulle uansett tro den blir sendt ut i løpet av uken til de som har kjøpt på forhånd?

Skrevet

Jeg var innom en bokhandler i dag(for noe helt annet), så ingen oppslag om Annas bok. Dette var på en av hennes tidligere lokale bokhandlere, på ett senter hun har blogget mye om tidligere og hatt diverse samarbeid med. Så mulig den er litt forsinket eller noe. Hadde trodd de hadde satt den opp hvis den hadde kommet hvertfall. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutes ago, summerrain said:

Jeg var innom en bokhandler i dag(for noe helt annet), så ingen oppslag om Annas bok. Dette var på en av hennes tidligere lokale bokhandlere, på ett senter hun har blogget mye om tidligere og hatt diverse samarbeid med. Så mulig den er litt forsinket eller noe. Hadde trodd de hadde satt den opp hvis den hadde kommet hvertfall. 

Får den på tanum på nett.

Skrevet

I dagens episode når de skal annonsere frieriet,så sier A at de vil fortelle det selv,før noen annen evt gjør det..

Men de selv får jo VG til å høres ut som TMZ og seg selv til å virke som Kim K eller Beyoncé.. 😂

Forøvrig ser de lykkelige ut begge to,og det er alltid fint å se.

• Liker 5
Skrevet

Anna virker ikke lykkelig i det hele tatt (selv om hun prøver å fremstå lykkelig) og det har jo bare gått nedover etter hun ble sammen med Jan. Den lille stunden da hun var med han fra Nederland  (sesong 5) så strålte hun og så lykkelig ut. Synd det ikke funket  

• Liker 17
Skrevet (endret)

Tipper hun kommer med en skikkelig clickbait innlegg 29-30 september, sånn at hun er tilbake på førsteplass til 1. oktober. 🤑🤑

Endret av PurpleRain
Skrivefeil
  • Liker 12
Skrevet
24 minutter siden, LeilaS skrev:

Anna virker ikke lykkelig i det hele tatt (selv om hun prøver å fremstå lykkelig) og det har jo bare gått nedover etter hun ble sammen med Jan. Den lille stunden da hun var med han fra Nederland  (sesong 5) så strålte hun og så lykkelig ut. Synd det ikke funket  

Uansett det dummeste man kan gjøre,å være avhengig av en annen for egen lykke.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg syns ikke Anna skiller seg vesentlig fra andre som begynte bloggingen som svært ung og har fått masse oppmerksomhet fra fremmede. Blogglistene har mange eksempler på små og store primadonnaer som ser ut til å mangle evne til å skille mellom hets og konstruktiv kritikk, og som tror de kan styre publikum til å oppføre seg slik bloggerne vil. At de har utlevert seg selv (og sin familie) i fora der det er mulig å kommentere anonymt og derved åpne for alle typer kommentarer, ser de ikke ut til å ha reflektert over i det hele tatt - før det er for sent og de plutselig har kommentarfeltet fylt opp av ubehageligheter.

Anna fremstår ofte usikker og sier "feil" ting når hun blir overrumplet av freidige journalister, så det er et smart grep at hun og Jan tar styringen på boklanseringen. Hun er (tross alt) ung og har ikke sosial erfaring fra det å være student eller i jobb, og kanskje er hun introvert, altså en som ikke føler seg komfortabel i den type settinger. Jeg regner med det er managementet som har anbefalt dette for å unngå uheldige situasjoner, og det er bra.

Endret av orfeus
feil
Skrevet
14 minutes ago, Shoco90 said:

Her kan dere lese noen sider fra boka: https://ebok.no/ebok/naken_anna-rasmussen/ 

Leste halvparten, så orket jeg ikke mer. Var som å lese en skolestil fra 9. klasse med tema "fortell om mamma og pappa".

• Liker 44
Skrevet

Uff. Det frister faktisk ikke i det hele tatt å lese boken. 

• Liker 8
Skrevet

Platt språk. Uinteressant historie. Og slik går no dagan. 

• Liker 27
Skrevet
21 minutter siden, EiJente skrev:

Leste halvparten, så orket jeg ikke mer. Var som å lese en skolestil fra 9. klasse med tema "fortell om mamma og pappa".

ja, hadde vel egentlig ikke forventet så mye mer, med tanke på nivået på bloggen. 

• Liker 16
Skrevet

Jeg synes mennesker generelt er interessante - også Anna. Det jeg leste ga meg inntrykk av at hun var et sart barn. Mer synes jeg ikke det kom frem i de sidene som var tilgjengelig. Får jeg en ledig stund kunne jeg godt tenke meg å lese boka :) 

• Liker 6
Skrevet

Hahaha, leste litt fra boka hennes nå. Fy fader, skulle tro det var en fra ungdomsskolen som har skrevet en stil om når en var liten og hva man likte å gjøre

• Liker 33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...