J.. Skrevet 25. september 2017 #4281 Skrevet 25. september 2017 2 minutter siden, Summ skrev: Noen som la merke til at Anna hadde blåmerker på magen i den "neste episode"-greia? Kan jo ha vært noe annet... Hva er det du egentlig spekulerer i? 17
miagunda Skrevet 25. september 2017 #4282 Skrevet 25. september 2017 Jeg kaller sønnen og datteren min lille venn, (6 og 7 år), og kjæresten min kaller meg lille venn. Ha ha. Jeg er 153 og han er 193... så jo Da, det går vel an begge veier 5
Funkytwist Skrevet 25. september 2017 #4283 Skrevet 25. september 2017 Trodde boken ble sluppet i dag? Rart det ikke er nevnt noe om den noe sted, eller? 3
Cookie123 Skrevet 25. september 2017 #4284 Skrevet 25. september 2017 1 time siden, Summ skrev: Herregud jeg har sett filmer som har koseligere rom for politi-avhør enn slik M og Jan satt på førsten av episoden... også så sur han virket når M sa alle smoothier er like gode! Jepp! Jeg hadde aldri greid å hatt det så minimalistisk hjemme!! Ingen pynteting i det hele tatt! Alt er hvitt!! 5
lilletrilleline Skrevet 25. september 2017 #4285 Skrevet 25. september 2017 Akkurat nå, Cookie123 skrev: Jepp! Jeg hadde aldri greid å hatt det så minimalistisk hjemme!! Ingen pynteting i det hele tatt! Alt er hvitt!! Og ekkoet i stua 🙈 8
FruRosa Skrevet 25. september 2017 #4286 Skrevet 25. september 2017 De har verdens mest upersonlige hjem. Ser ut som et utstillingslokale. 4
J.. Skrevet 25. september 2017 #4287 Skrevet 25. september 2017 3 minutter siden, FruRosa skrev: De har verdens mest upersonlige hjem. Ser ut som et utstillingslokale. Så er de jo begge ganske platte i personligheten selv da.. Gjenspeiles greit i både klær,interiør og person.. 5
Hollie321 Skrevet 25. september 2017 #4288 Skrevet 25. september 2017 Synest mange av dere er minst like ille som anna om ikke verre. Snakker dritt om henne for og like det minimalistisk, dritt fordi hun ikke har mange venner, dritt fordi hun ikke har kontakt med familien, dritt for måten Jan fridde på, dritt fordi hun ser så trist ut... altså voks opp.. snakk om og tråkke på noen som tydligvis ikke har det så bra. Vi er ingen like, selv om Anna har en stil og du en annen betyr ikke det at Annas stil er feil. Nei jeg er ingen fæn av Anna, og jeg liker ikke hvordan hun henger ut barna på bloggen. MEN det gir meg da ingen grunn til og snakke dritt om henne for det. La vær og gi henne klikk heller om dere ikke liker henne. 25
J.. Skrevet 25. september 2017 #4289 Skrevet 25. september 2017 1 minutt siden, Hollie321 skrev: Synest mange av dere er minst like ille som anna om ikke verre. Snakker dritt om henne for og like det minimalistisk, dritt fordi hun ikke har mange venner, dritt fordi hun ikke har kontakt med familien, dritt for måten Jan fridde på, dritt fordi hun ser så trist ut... altså voks opp.. snakk om og tråkke på noen som tydligvis ikke har det så bra. Vi er ingen like, selv om Anna har en stil og du en annen betyr ikke det at Annas stil er feil. Nei jeg er ingen fæn av Anna, og jeg liker ikke hvordan hun henger ut barna på bloggen. MEN det gir meg da ingen grunn til og snakke dritt om henne for det. La vær og gi henne klikk heller om dere ikke liker henne. Ok. 2
ingeniørfrue Skrevet 25. september 2017 #4290 Skrevet 25. september 2017 Akkurat det med «lille venn» tror jeg ikke dere skal analysere noe særlig. Det er veldig vanlig å bruke det som kosenavn på Sørlandet. 10
Weekend Skrevet 25. september 2017 #4291 Skrevet 25. september 2017 (endret) 9 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Akkurat det med «lille venn» tror jeg ikke dere skal analysere noe særlig. Det er veldig vanlig å bruke det som kosenavn på Sørlandet. Det er vel ikke vanlig det? Tror folk flest syns det er noe nedlatende på Sørlandet også, om man ikke er under ni år. Helt ærlig syns jeg det er litt icky, og påtatt. Edit: frasen generelt, ikke sett frieriet Endret 25. september 2017 av Weekend 1
illnevertell Skrevet 25. september 2017 #4292 Skrevet 25. september 2017 Man oppfatter ting forskjellig i allefall. Jeg er ikke Anna-fan, men syns frieriet og alt rundt akkurat det virket veldig fint. 10
Gjest Topptur Skrevet 25. september 2017 #4293 Skrevet 25. september 2017 Denne tråden begynner å bli ganske patetisk Når det ikke er ferske blogginnlegg å disse, går man på utseende, uttrykk, møblering og personlighet. Jeg tror det er flere enn Anna som har godt av en pause.
Shoco90 Skrevet 25. september 2017 #4294 Skrevet 25. september 2017 Helt enig med de ovenfor. Ro dere ned, mennesker. Synes forøvrig at Anna såg lykkelig ut når Jan fridde, hun gråt jo til og med Har noen bestilt boken hennes? Er veldig nysgjerrig på hva som står skrevet om oppveksten hennes. 8
ingeniørfrue Skrevet 25. september 2017 #4295 Skrevet 25. september 2017 33 minutter siden, Weekend skrev: Det er vel ikke vanlig det? Tror folk flest syns det er noe nedlatende på Sørlandet også, om man ikke er under ni år. Helt ærlig syns jeg det er litt icky, og påtatt. Edit: frasen generelt, ikke sett frieriet Jo, det er vanlig. Her snakker jeg av erfaring da jeg er sørlending selv. Å "tro" er ikke et bra argument i en diskusjon. Anna R og Jan L gjør mye som kan diskuteres, men å si lille venn til henne er ikke noe mer enn "lille venn". Slutt å analyser alt de gjør. Jeg er langt ifra fan av de, men det finnes grenser for hva man skal henge seg opp i. 7
Weekend Skrevet 25. september 2017 #4296 Skrevet 25. september 2017 Akkurat nå, ingeniørfrue skrev: Jo, det er vanlig. Her snakker jeg av erfaring da jeg er sørlending selv. Å "tro" er ikke et bra argument i en diskusjon. Anna R og Jan L gjør mye som kan diskuteres, men å si lille venn til henne er ikke noe mer enn "lille venn". Slutt å analyser alt de gjør. Jeg er langt ifra fan av de, men det finnes grenser for hva man skal henge seg opp i. Jeg er også sørlending, derfor jeg ville kommentere. Jeg "tror" fordi jeg utelukker ikke at det kan være mer vanlig andre steder på Sørlandet - som er et stort område. 2
Citha Skrevet 25. september 2017 #4297 Skrevet 25. september 2017 33 minutes ago, Shoco90 said: Helt enig med de ovenfor. Ro dere ned, mennesker. Synes forøvrig at Anna såg lykkelig ut når Jan fridde, hun gråt jo til og med Har noen bestilt boken hennes? Er veldig nysgjerrig på hva som står skrevet om oppveksten hennes. Jeg har bestilt, men fikk den ikke idag? Var det ikke idag den skulle komme?
Weekend Skrevet 25. september 2017 #4298 Skrevet 25. september 2017 Akkurat nå, Citha skrev: Jeg har bestilt, men fikk den ikke idag? Var det ikke idag den skulle komme? Har fått opp "ventet i butikk i dag" flere dager på nettbutikk, skjønner ikke helt hva som egentlig er lanseringsdato? Har ikke sett den i bokhandel, iallefall. 1
Miss.Wildfox Skrevet 25. september 2017 #4299 Skrevet 25. september 2017 Er det en mulighet at hun har trekt bokutgivelsen? Går det an? 1
loffen Skrevet 25. september 2017 #4300 Skrevet 25. september 2017 Stusser over det stedet i Kragerø jeg, hver gang jeg ser noe derfra, og det er alltid bloggere som deler, så er det jo nesten ingen andre mennesker der? Det ser så tomt og nitrist ut, jeg får ikke lyst til å reise dit. :ler: 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå