Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, gjest91 skrev:

Spurte for nysgjerrighetens skyld om det lokale biblioteket hadde tatt inn boka. Ja, og hvis jeg ville på ventelisten var det pr i dag 17 stk foran meg!

Det kan neppe ta mer enn 2-3 dager å lese den ut,så går jo fort uansett.. :P

Skrevet
3 minutter siden, J.. skrev:

Det kan neppe ta mer enn 2-3 dager å lese den ut,så går jo fort uansett.. :P

Ikke noe problem det, jeg skal ikke låne den - men det overrasker meg at 17 skriver seg på venteliste med en gang. Hadde tenkt færre.

• Liker 6
Gjest justcurious
Skrevet
2 timer siden, Onbothsides skrev:

Likte henne litt, før - dette var bare usmakelig. Jeg har masse humor vanligvis, og hadde nok kunnet smilt av clickbaitpoengene om det kun var de. Men dette var rett og slett ikke morsomt. Når andre bloggere nok en gang bruker andre bloggeres vonde perioder i livet  og/eller har det moro på deres bekostning så har de mistet respekt. 

Anna har aldri brukt bloggen for å mobbe andre - og at hun fremstår som frekk på Bloggerne kan være alt fra klipping til uheldig ordvalg mm. 

Line burde holdt seg for god for denne mobben, for å nekte på at det er mobb sier mer om henne.

Er så enig. Jeg skjønner rett og slett ikke vitsen med dette blogginnlegget. Hva er det hun vil oppnå? Og at hun attpåtil presterer å skrive at innlegget er en hyllest? Dette er dissing, ikke hylling... Greit at Anna har gjort mye dumt, men jeg tror hun har skjønt det nå, det er ikke nødvendig å gni det inn mer. La jenta få litt fred.

Skrevet
3 timer siden, lilletrilleline skrev:

"Lille venn... vil du gifte deg med meg?" 🙈

Bare det at noen kaller dama si ( eller personer som er voksne) for LILLE VENN, er så nedverdigende ov ovenifra og ned holdning, at jeg blir fysisk uvel. Tyder helt klart på midreverdighetskomplekser så det suser!

• Liker 23
Skrevet
4 timer siden, lilletrilleline skrev:

"Lille venn... vil du gifte deg med meg?" 🙈

Haha, sa han det? 🙊🙊

• Liker 4
Gjest Onbothsides
Skrevet
3 timer siden, vaniljebolle skrev:

Man kan ikke klippe til at hun er frekk. Hun sier det hun sier!

54 minutter siden, Orly skrev:

Man kan ikke klippe til noe hun har sagt

Man kan klippe rundt det ikke vel? Dere mener ikke at dere ikke har sett at tv klipper slik at ting kommer verre ut enn det må? Ja hun sa han er en fiasko, hva så. Kanskje han er en fiasko, kanskje han har sagt noe mye verre om Anna først? Det er mulig å tenke litt selv og ikke bare se svart-hvitt.

Skrevet
3 minutter siden, Onbothsides skrev:

Man kan klippe rundt det ikke vel? Dere mener ikke at dere ikke har sett at tv klipper slik at ting kommer verre ut enn det må? Ja hun sa han er en fiasko, hva så. Kanskje han er en fiasko, kanskje han har sagt noe mye verre om Anna først? Det er mulig å tenke litt selv og ikke bare se svart-hvitt.

Og det er en reel mulighet for at hun er en shitty person.

Er ikke første gang hun slenger dritt om andre.

• Liker 26
Skrevet
43 minutter siden, LeilaS skrev:

Haha, sa han det? 🙊🙊

Oh yes. For meg er lille venn hersketeknikk når det er snakk om voksne folk. Mannen bruker det når han vil provosere meg fordi han vet han får respons 😂 

• Liker 7
Skrevet
1 hour ago, gjest91 said:

Ikke noe problem det, jeg skal ikke låne den - men det overrasker meg at 17 skriver seg på venteliste med en gang. Hadde tenkt færre.

Positivt at såpass mange vil låne den fremfor å bruke penger på den, da!

• Liker 13
Skrevet
39 minutter siden, Onbothsides skrev:

Det virker som om at du syns det er greit å kalle en annen person for fiasko, men at Line i sitt blogginnlegg lister opp diverse Anna har gjort er slemt? Jeg for min del syns det å kalle en person diverse negative ting er mye verre enn å ta for seg faktiske hendelser. 

• Liker 21
Skrevet
14 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Oh yes. For meg er lille venn hersketeknikk når det er snakk om voksne folk. Mannen bruker det når han vil provosere meg fordi han vet han får respons 😂 

Og for andre er det ett enkelt kjælenavn..

Så..

• Liker 15
Skrevet

Apropos at slike gir ut bøker; dette minner meg om da Katie Price "skrev bok" en gang i tiden. I følge et intervju jeg leste i The Guardian gjorde hun lydopptak av de historiene hun ville ha med, og (med)forfatteren skrev boken med utgangspunkt i det. Eller, for å si det som manager Claire Powell:

"Then (Katie) says, I want it to be this or that, (...) and they just write it into book words."

Den setningen der svei seg fast i hukommelsen min. :briller2:

• Liker 14
Skrevet

Nå har jeg sett siste episoden av Bloggerne, og.... Hun ser jo skikkelig ulykkelig ut når Jan frir...? Virket ikke som de hadde det så fint der de satt heller, synes jeg. Jan skravla i vei over hvor bra de hadde det sammen, mens Anna sa ingenting.

• Liker 7
Skrevet

Og så var det det å skille snørr og bart. 

Lille venn er for noen kjælenavn, for andre hersketeknikk. Det handler ikke om kritikk av bedriften 

• Liker 9
Skrevet
42 minutter siden, J.. skrev:

Og for andre er det ett enkelt kjælenavn..

Så..

Og jeg får vel lov til å reagere på det om jeg vil. 

Så... 

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Cookie123 skrev:

Nå har jeg sett siste episoden av Bloggerne, og.... Hun ser jo skikkelig ulykkelig ut når Jan frir...? Virket ikke som de hadde det så fint der de satt heller, synes jeg. Jan skravla i vei over hvor bra de hadde det sammen, mens Anna sa ingenting.

Hun har faktisk ikke sett lykkelig ut siden før hun flyttet til Kypros...

• Liker 11
Skrevet

Herregud jeg har sett filmer som har koseligere rom for politi-avhør enn slik M og Jan satt på førsten av episoden... også så sur han virket når M sa alle smoothier er like gode! 

• Liker 13
Skrevet
10 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Og jeg får vel lov til å reagere på det om jeg vil. 

Så... 

Absolutt.

Og jeg får til gjengjeld reagere på din kommentar..

Hun selv så ikke akkurat plaget ut av kommentaren hans.

• Liker 2
Skrevet (endret)

..

Endret av vaniljebolle
  • Liker 3
Skrevet

Noen som la merke til at Anna hadde blåmerker på magen i den "neste episode"-greia? Kan jo ha vært noe annet... 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...