miagunda Skrevet 24. september 2017 #4181 Skrevet 24. september 2017 Utsvevende liv før hun ble 14. Ja ja. 30
Populært innlegg Friluftsdame Skrevet 24. september 2017 Populært innlegg #4182 Skrevet 24. september 2017 (endret) Jeg er bekymret for Anna's mentale tilstand og helse, og hvordan det påvirker familien hennes. Vi som har fulgt henne, har sett mønsteret. Takler ikke kritikk, og skyver de fleste fra seg. Dette må Anna ha profesjonell hjelp til å håndtere, for dette kan ikke fortsette. Ingen forstår hvordan det var mulig å gjøre så mangelfull risikovurdering før hun tok med seg familien til tjukkeste Oslo. Og det verste er vel at det ikke manglet velmente råd i forkant. Men Anna visste, som alltid, best. Retretten ble knalltøff, og hun uttaler nå at hun gråter når hun ser SVD. Sykt, spør du meg. Hun fikk ikke følge drømmen sin, fordi det ble for tøft for de 4 andre som skulle betale prisen. Siden dette har Anna fremstått som totalt ute av balanse. Bloggingen og bildene har vært helt på styr, og hun har fått flere uvenner. Det triste er at samboer har vært delaktig i fallet. Anna har ikke rådgivere, og Jan's griskhet når det gjelder korte gevinster kommer tydelig fram i bloggingen. Jeg tror ikke bokutgivelse er det Anna trenger nå. Jeg er stygt redd for at det ikke gjør henne frisk. Endret 24. september 2017 av Friluftsdame 59
BlendaSensitive Skrevet 24. september 2017 #4183 Skrevet 24. september 2017 Skulle hun ikke legge ned bloggen..? Den står jo fortsatt på topplista til blogglisen.no. Eller er det senere hun skal legge den ned?? (nekter gi klikk)
Gjest Loffeliten Skrevet 24. september 2017 #4184 Skrevet 24. september 2017 "Å gi seg" betyr nok i Annas verden å la være å legge ut noe nytt i en uke eller to (kanskje tre, hvis vi er heldige). Kan aldri tenke meg hun sletter bloggen, eller at den legges ned for godt.
Lapper Skrevet 24. september 2017 #4185 Skrevet 24. september 2017 (endret) 11 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Skulle hun ikke legge ned bloggen..? Den står jo fortsatt på topplista til blogglisen.no. Eller er det senere hun skal legge den ned?? (nekter gi klikk) Er klart hun ligger på topplistene.. Så lenge hun blir diskutert overalt så er folk så nysgjerrig at de må gå inn på bloggen. Jeg tror ikke hun gir seg med og blogge men vil starte en med nytt navn. Å så lenge vi slipper innlegg hvor avkom er eksponert så er jeg fornøyd Endret 24. september 2017 av Lapper 4
marthes Skrevet 24. september 2017 #4186 Skrevet 24. september 2017 Akkurat nå, Lapper skrev: Jeg tror ikke hun gir seg med og blogge men vil starte en med nytt navn Jeg og håper (hvis/når hun skulle finne på å begynne igjen) at hun endrer navn på bloggen, men hun forstår ikke hvor skadelig bloggnavnet er for barnet så tror faktisk ikke hun ville endret. Hun forstår virkelig ikke hva hun har gjort "mot" barnet ved å holde på som hun gjør... hun klarer ikke å se annet enn at "alle hater meg".. hun ser bare meg meg meg meg hele tiden, dessverre 12
Lapper Skrevet 24. september 2017 #4187 Skrevet 24. september 2017 11 minutter siden, marthes skrev: Jeg og håper (hvis/når hun skulle finne på å begynne igjen) at hun endrer navn på bloggen, men hun forstår ikke hvor skadelig bloggnavnet er for barnet så tror faktisk ikke hun ville endret. Hun forstår virkelig ikke hva hun har gjort "mot" barnet ved å holde på som hun gjør... hun klarer ikke å se annet enn at "alle hater meg".. hun ser bare meg meg meg meg hele tiden, dessverre Det er jo de små som er skadelidende hos alle disse bloggerne.. Vet ikke om det er noen av disse som er bedre enn noen andre. vi får bare håpe hun har begynt og tenke annerledes 2
LeilaS Skrevet 24. september 2017 #4188 Skrevet 24. september 2017 Hva skjer med den jenta?! (Har ikke fått sett episoden før nå) Hun blir jo dritsur når hun ikke er midtpunktet og får oppmerksomhet. Som en trassig 3 åring. Trynet hennes da Marna vant var priceless! 🙊 Så lang i masken hun ble da. Det hun sa om både Espen og Marna var så usmakelig. Espen har gitt henne kritikk før (derfor er han på hennes svarteliste) men har Marna gitt henne noe kritikk tidligere? Hun tåler null kritikk og nåde de som gir henne noe. 30
Gjest Kariannne Skrevet 24. september 2017 #4189 Skrevet 24. september 2017 Ikke har hun kontakt med sin familie i Stavanger lenger, ingen av vennene hennes kom i dåpen til Lukas, hun kommer ikke overens med de andre bloggerene og ville ikke møte de under felles intervju. Nå må du gå i deg selv Anna! Må vi alle påpeke det åpenbare, at det er du som er problemet? Slutt å spill offerrolle, ta heller å gå litt i deg selv. Fy faen å flaut å se på. Skjønner ikke at detter mulig å være så blottet for selvinnsikt. Hele verden er den store stygge ulven, mens Anna er det uskyldige fåret. Wake the fuck up!!
Gjest Kariannne Skrevet 24. september 2017 #4190 Skrevet 24. september 2017 22 minutter siden, LeilaS skrev: Hva skjer med den jenta?! (Har ikke fått sett episoden før nå) Hun blir jo dritsur når hun ikke er midtpunktet og får oppmerksomhet. Som en trassig 3 åring. Trynet hennes da Marna vant var priceless! 🙊 Så lang i masken hun ble da. Det hun sa om både Espen og Marna var så usmakelig. Espen har gitt henne kritikk før (derfor er han på hennes svarteliste) men har Marna gitt henne noe kritikk tidligere? Hun tåler null kritikk og nåde de som gir henne noe. Nei, men tror både Marna og mannen har parodiert hu. Det tåler hun jo ikke vetdu.
suckers Skrevet 24. september 2017 #4191 Skrevet 24. september 2017 4 timer siden, miagunda skrev: Utsvevende liv før hun ble 14. Ja ja. Skulle akkurat til å kommentere det😳 8
FruRosa Skrevet 24. september 2017 #4192 Skrevet 24. september 2017 1 time siden, LeilaS skrev: Hva skjer med den jenta?! (Har ikke fått sett episoden før nå) Hun blir jo dritsur når hun ikke er midtpunktet og får oppmerksomhet. Som en trassig 3 åring. Trynet hennes da Marna vant var priceless! 🙊 Så lang i masken hun ble da. Det hun sa om både Espen og Marna var så usmakelig. Espen har gitt henne kritikk før (derfor er han på hennes svarteliste) men har Marna gitt henne noe kritikk tidligere? Hun tåler null kritikk og nåde de som gir henne noe. Nemlig! Og det er derfor det er et hav av brutte relasjoner i hennes kjølvann! Alle som ikke ukritisk støtter hennes valg, blir skjøvet bort. 9
LeilaS Skrevet 24. september 2017 #4193 Skrevet 24. september 2017 9 minutter siden, FruRosa skrev: Nemlig! Og det er derfor det er et hav av brutte relasjoner i hennes kjølvann! Alle som ikke ukritisk støtter hennes valg, blir skjøvet bort. Ja, og det er trist. Nå er det vel bare Jan og ungene hun har (kanskje familien til Jan) og blir det slutt mellom de, så har hun ungene. Men så klart skal hun ikke slutte å blogge. Hvordan i all verden skal de (jan lever på inntekten til Anna) kunne ta seg av 3 barn, bo i det store huset, ha den bilen osv uten blogginntekten til Anna?? Hun kan ta seg råd til en bloggpause, men nekter å tro hun slutter helt. Hvis hun virkelig skal slutte, så er det noe hun har tatt opp med blogg.no for en stund siden. For kan jo ikke plutselig si at hun slutter. Hun er under kontrakt. Men hun tar en pause for da slipper hun å svare på kritikken og trenger ikke å stå for det hun har gjort. Nå fokuserer hun på boklansering og gjør comeback når alt roer seg.. 18
Xstrella Skrevet 24. september 2017 #4194 Skrevet 24. september 2017 Legger ut på IG enda, reklame for boken. Fansen hyller og støtter, så fans har hun. Mulig dette er pr stunt til boken kommer. Bloggerene kan være iscenesatt for å lokke seere. Drama lokker vet dere. 2
Xstrella Skrevet 24. september 2017 #4195 Skrevet 24. september 2017 Det sies at The Kardashian også har manus. 1
Gjest CecilieX Skrevet 24. september 2017 #4196 Skrevet 24. september 2017 Hun var vitterlig under kontrakt med UI også, men hun sluttet jo bare å blogge i mange uker frem til UI gav opp.
Mynona Skrevet 24. september 2017 #4197 Skrevet 24. september 2017 Tråden er ryddet for omtale av kropp og spekulasjoner, samt svar til disse. Mynona, mod.
Moncka Skrevet 24. september 2017 #4198 Skrevet 24. september 2017 Så rart at hun ønsker å gjøre seg så upopulær?? Hun vet jo hva som skal til for å provosere, hvorfor gjør hun det? Det kan jo ikke bare være klikk og penger, for det ser ikke ut til at samarbeidspartnerne står i kø. Hvorfor ønsker man ikke å være en likanes person?? Fatter det ikke... 16
vaniljebolle Skrevet 24. september 2017 #4199 Skrevet 24. september 2017 1 hour ago, Xstrella said: Legger ut på IG enda, reklame for boken. Fansen hyller og støtter, så fans har hun. Mulig dette er pr stunt til boken kommer. Bloggerene kan være iscenesatt for å lokke seere. Drama lokker vet dere. Jeg tror ikke det hun gjør er gjennomntenkt. Hun handler i affekt, og har selv sagt at det med nakenbildene IKKE hadde noe med boken å gjøre, men kanskje det var en god ide.. Jeg tror heller ikke det med å avslutte bloggen er noe annet enn en reaksjon på kritikken hun fikk etter uttalelsene hun kom med på vixen blog award.. Hun orker jo ikke å stå for det hun sier stakkars, eller evnt beklage, jeg dreit meg ut.. Hun har rett og slett ikke den evnen.. trist.. 15
caskerette Skrevet 24. september 2017 #4200 Skrevet 24. september 2017 15 timer siden, Smn1995 skrev: Til dere som ønsker å lese boka uten å kjøpe: Går fint ann å låne den på bibiloiteket, og om de ikke har den så kjøper de den nok inn om man spør Men biblioteket må også betale for boka, just sayin. Hvis dere ikke vil støtte Anna med penger, så hjelper det ikke å spørre biblioteket om å kjøpe inn boka. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå