Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utsvevende liv før hun ble 14. Ja ja.

• Liker 30
Skrevet

Skulle hun ikke legge ned bloggen..? Den står jo fortsatt på topplista til blogglisen.no.

Eller er det senere hun skal legge den ned??

(nekter gi klikk)

Gjest Loffeliten
Skrevet

"Å gi seg" betyr nok i Annas verden å la være å legge ut noe nytt i en uke eller to (kanskje tre, hvis vi er heldige). Kan aldri tenke meg hun sletter bloggen, eller at den legges ned for godt. 

Skrevet (endret)
11 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Skulle hun ikke legge ned bloggen..? Den står jo fortsatt på topplista til blogglisen.no.

Eller er det senere hun skal legge den ned??

(nekter gi klikk)

Er klart hun ligger på topplistene.. Så lenge hun blir diskutert overalt så er folk så nysgjerrig at de må gå inn på bloggen. 

Jeg tror ikke hun gir seg med og blogge men vil starte en med nytt navn. Å så lenge vi slipper innlegg hvor avkom er eksponert så er jeg fornøyd

Endret av Lapper
  • Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Lapper skrev:

Jeg tror ikke hun gir seg med og blogge men vil starte en med nytt navn

Jeg og håper (hvis/når hun skulle finne på å begynne igjen) at hun endrer navn på bloggen, men hun forstår ikke hvor skadelig  bloggnavnet er for barnet så tror faktisk ikke hun ville endret. Hun forstår virkelig ikke hva hun har gjort "mot" barnet ved å holde på som hun gjør... hun klarer ikke å se annet enn at "alle hater meg".. hun ser bare meg meg meg meg hele tiden, dessverre :( 

• Liker 12
Skrevet
11 minutter siden, marthes skrev:

Jeg og håper (hvis/når hun skulle finne på å begynne igjen) at hun endrer navn på bloggen, men hun forstår ikke hvor skadelig  bloggnavnet er for barnet så tror faktisk ikke hun ville endret. Hun forstår virkelig ikke hva hun har gjort "mot" barnet ved å holde på som hun gjør... hun klarer ikke å se annet enn at "alle hater meg".. hun ser bare meg meg meg meg hele tiden, dessverre :( 

Det er jo de små som er skadelidende hos alle disse bloggerne.. Vet ikke om det er noen av disse som er bedre enn noen andre.

vi får bare håpe hun har begynt og tenke annerledes 

• Liker 2
Skrevet

Hva skjer med den jenta?! (Har ikke fått sett episoden før nå) Hun blir jo dritsur når hun ikke er midtpunktet og får oppmerksomhet. Som en trassig 3 åring. Trynet hennes da Marna vant var priceless! 🙊 Så lang i masken hun ble da.

Det hun sa om både Espen og Marna var så usmakelig. Espen har gitt henne kritikk før (derfor er han på hennes svarteliste) men har Marna gitt henne noe kritikk tidligere? Hun tåler null kritikk og nåde de som gir henne noe.

• Liker 30
Gjest Kariannne
Skrevet

Ikke har hun kontakt med sin familie i Stavanger lenger, ingen av vennene hennes kom i dåpen til Lukas, hun kommer ikke overens med de andre bloggerene og ville ikke møte de under felles intervju. Nå må du gå i deg selv Anna! Må vi alle påpeke det åpenbare, at det er du som er problemet? Slutt å spill offerrolle, ta heller å gå litt i deg selv. Fy faen å flaut å se på. Skjønner ikke at detter mulig å være så blottet for selvinnsikt. Hele verden er den store stygge ulven, mens Anna er det uskyldige fåret. Wake the fuck up!!

Gjest Kariannne
Skrevet
22 minutter siden, LeilaS skrev:

Hva skjer med den jenta?! (Har ikke fått sett episoden før nå) Hun blir jo dritsur når hun ikke er midtpunktet og får oppmerksomhet. Som en trassig 3 åring. Trynet hennes da Marna vant var priceless! 🙊 Så lang i masken hun ble da.

Det hun sa om både Espen og Marna var så usmakelig. Espen har gitt henne kritikk før (derfor er han på hennes svarteliste) men har Marna gitt henne noe kritikk tidligere? Hun tåler null kritikk og nåde de som gir henne noe.

Nei, men tror både Marna og mannen har parodiert hu. Det tåler hun jo ikke vetdu.

Skrevet
4 timer siden, miagunda skrev:

Utsvevende liv før hun ble 14. Ja ja.

Skulle akkurat til å kommentere det😳 

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, LeilaS skrev:

Nemlig!

Og det er derfor det er et hav av brutte relasjoner i hennes kjølvann!
Alle som ikke ukritisk støtter hennes valg, blir skjøvet bort.

• Liker 9
Skrevet
9 minutter siden, FruRosa skrev:

Nemlig!

Og det er derfor det er et hav av brutte relasjoner i hennes kjølvann!
Alle som ikke ukritisk støtter hennes valg, blir skjøvet bort.

Ja, og det er trist. Nå er det vel bare Jan og ungene hun har (kanskje familien til Jan) og blir det slutt mellom de, så har hun ungene.

Men så klart skal hun ikke slutte å blogge. Hvordan i all verden skal de (jan lever på inntekten til Anna) kunne ta seg av 3 barn, bo i det store huset, ha den bilen osv uten blogginntekten til Anna?? Hun kan ta seg råd til en bloggpause, men nekter å tro hun slutter helt. Hvis hun virkelig skal slutte, så er det noe hun har tatt opp med blogg.no for en stund siden. For kan jo ikke plutselig si at hun slutter. Hun er under kontrakt. Men hun tar en pause for da slipper hun å svare på kritikken og trenger ikke å stå for det hun har gjort. Nå fokuserer hun på boklansering og gjør comeback når alt roer seg.. 

• Liker 18
Skrevet

Legger ut på IG enda, reklame for boken. Fansen hyller og støtter, så fans har hun. Mulig dette er pr stunt til boken kommer. Bloggerene kan være iscenesatt for å lokke seere. Drama lokker vet dere.

• Liker 2
Skrevet

Det sies at The Kardashian også har manus.

• Liker 1
Skrevet

Hun var vitterlig under kontrakt med UI også, men hun sluttet jo bare å blogge i mange uker frem til UI gav opp. 

Skrevet

Tråden er ryddet for omtale av kropp og spekulasjoner, samt svar til disse. 

Mynona, mod.

Skrevet

Så rart at hun ønsker å gjøre seg så upopulær?? Hun vet jo hva som skal til for å provosere, hvorfor gjør hun det? Det kan jo ikke bare være klikk og penger, for det ser ikke ut til at samarbeidspartnerne står i kø.  Hvorfor ønsker man ikke å være en likanes person?? Fatter det ikke...

• Liker 16
Skrevet
1 hour ago, Xstrella said:

Legger ut på IG enda, reklame for boken. Fansen hyller og støtter, så fans har hun. Mulig dette er pr stunt til boken kommer. Bloggerene kan være iscenesatt for å lokke seere. Drama lokker vet dere.

Jeg tror ikke det hun gjør er gjennomntenkt. Hun handler i affekt, og har selv sagt at det med nakenbildene IKKE hadde noe med boken å gjøre, men kanskje det var en god ide.. Jeg tror heller ikke det med å avslutte bloggen er noe annet enn en reaksjon på kritikken hun fikk etter uttalelsene hun kom med på vixen blog award.. Hun orker jo ikke å stå for det hun sier stakkars, eller evnt beklage, jeg dreit meg ut..  Hun har rett og slett ikke den evnen.. trist..

• Liker 15
Skrevet
15 timer siden, Smn1995 skrev:

Til dere som ønsker å lese boka uten å kjøpe: Går fint ann å låne den på bibiloiteket, og om de ikke har den så kjøper de den nok inn om man spør :)

Men biblioteket må også betale for boka, just sayin. Hvis dere ikke vil støtte Anna med penger, så hjelper det ikke å spørre biblioteket om å kjøpe inn boka.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...