Miranda16 Skrevet 23. september 2017 #4141 Skrevet 23. september 2017 (endret) 1 time siden, JackIost skrev: Var mange som hadde rundt ti barn for 100 år siden, uten at det var så mye spesielt med det. Å bli hetset for å få mange barn, såfremt man klarer å forsørge dem selv, er en uting Synes synd på barn som har en mor som ikke har modnet siden hun var 14 år. Hun har aldri vært alene om omsorgen før hun ble sammen med Jan. Hun hadde mye mer hjelp fra familie enn en annen alenemor ville hatt. Hun bodde i samme hus som moren og hun var med henne til Kypros og var der. Anna var ikke alene slik hun har gitt inntrykk av at det var Endret 23. september 2017 av Miranda16 29
J.. Skrevet 23. september 2017 #4142 Skrevet 23. september 2017 18 minutter siden, texas1990 skrev: Anna ble intervjuet av Se og hør om at hun trakk seg fra SVD: - Hva synes du om Marnas prestasjoner? - Jeg er veldig glad for at Glenn Jørgen får fortsette videre. Jeg heier på han, avslutter toppbloggeren. Hun klarer jo ikke å si noe positivt om noen! Så utrolig smålig og barnslig.. 36
vaniljebolle Skrevet 23. september 2017 #4143 Skrevet 23. september 2017 15 minutes ago, texas1990 said: Anna ble intervjuet av Se og hør om at hun trakk seg fra SVD: - Hva synes du om Marnas prestasjoner? - Jeg er veldig glad for at Glenn Jørgen får fortsette videre. Jeg heier på han, avslutter toppbloggeren. Hun er f..n ikke sann! Så smålig og usympatisk! Heia Marna! 19
Tarese Skrevet 23. september 2017 #4144 Skrevet 23. september 2017 Dersom Anna faktisk klarer å holde seg borte fra bloggen og nå avslutter hele eksponeringen av barna så står det respekt av den beslutningen. Det kan jo faktisk hende at Anna har innsett at det må ta en slutt i henhold til hvilken vei bloggen har tatt og hvilken situasjon hun setter barna i. At TV2 velger å skrive et såpass kritisk innlegg om Anna er fullt forståelig med tanke på hvor mye tid og penger hun har kostet kanalen ved å trekke seg så sent fra SVD.. 14
J.. Skrevet 23. september 2017 #4145 Skrevet 23. september 2017 (endret) 1 minutt siden, Tarese skrev: Dersom Anna faktisk klarer å holde seg borte fra bloggen og nå avslutter hele eksponeringen av barna så står det respekt av den beslutningen. Det kan jo faktisk hende at Anna har innsett at det må ta en slutt i henhold til hvilken vei bloggen har tatt og hvilken situasjon hun setter barna i. At TV2 velger å skrive et såpass kritisk innlegg om Anna er fullt forståelig med tanke på hvor mye tid og penger hun har kostet kanalen ved å trekke seg så sent fra SVD.. Det kommer aldri til å skje. Hun bare skjermer seg for drittstormen hun selv har skapt. Endret 23. september 2017 av J.. 20
Summ Skrevet 23. september 2017 #4146 Skrevet 23. september 2017 2 minutter siden, vaniljebolle skrev: Hun er f..n ikke sann! Så smålig og usympatisk! Heia Marna! Virker som hun går personlig på Marna fordi hun vant folkets favoritt! Noen som husker den gangen hun snakket så veldig pent om Marna på en boklansering der hun hadde med M i oslo? Helt sykt hvordan hun har forandret seg.. 19
rundtfingern Skrevet 23. september 2017 #4147 Skrevet 23. september 2017 4 minutter siden, Tarese skrev: Dersom Anna faktisk klarer å holde seg borte fra bloggen og nå avslutter hele eksponeringen av barna så står det respekt av den beslutningen. Det kan jo faktisk hende at Anna har innsett at det må ta en slutt i henhold til hvilken vei bloggen har tatt og hvilken situasjon hun setter barna i. At TV2 velger å skrive et såpass kritisk innlegg om Anna er fullt forståelig med tanke på hvor mye tid og penger hun har kostet kanalen ved å trekke seg så sent fra SVD.. Hun sluttet ikke fordi hun innså noe, men fordi hun sa noe dumt på tv som alle fikk med seg og satte henne i et ekstremt dårlig lys og kritikken derfra kaller hun for mobbing. 17
FruRosa Skrevet 23. september 2017 #4148 Skrevet 23. september 2017 Jeg gjentar meg selv: Nå viser hun sitt sanne jeg, og det er lett å forstå alle de brutte relasjonene. Jentungen tåler ikke å bli motsagt, eller at folk ikke hyller henne og alt hun foretar seg! 34
Miranda16 Skrevet 23. september 2017 #4149 Skrevet 23. september 2017 Hun kan ikke trekke seg fra en boklansering. Så jeg skal ta fram XXL boks med popcorn når hun blir grillet av pressen den dagen 30
J.. Skrevet 23. september 2017 #4150 Skrevet 23. september 2017 Akkurat nå, Miranda16 skrev: Hun kan ikke trekke seg fra en boklansering. Så jeg skal ta fram XXL boks med popcorn når hun blir grillet av pressen den dagen "Ingen kommentar" x 145. 19
Gjest marie_82 Skrevet 23. september 2017 #4151 Skrevet 23. september 2017 2 minutter siden, Miranda16 skrev: Hun kan ikke trekke seg fra en boklansering. Så jeg skal ta fram XXL boks med popcorn når hun blir grillet av pressen den dagen Hun kommer til å storme ut fra sin egen boklansering hvis hun får det hun selv definerer som hat.
rundtfingern Skrevet 23. september 2017 #4152 Skrevet 23. september 2017 Akkurat nå, marie_82 skrev: Hun kommer til å storme ut fra sin egen boklansering hvis hun får det hun selv definerer som hat. Hun ble jo dritsur av noe annet også? et eller annet på et event? i fjor? MEN jeg har visst hun har vært sånn hele veien egentlig 1
rundtfingern Skrevet 23. september 2017 #4153 Skrevet 23. september 2017 Akkurat nå, rundtfingern skrev: Hun ble jo dritsur av noe annet også? et eller annet på et event? i fjor? MEN jeg har visst hun har vært sånn hele veien egentlig http://www.tv2.no/a/8935936/ HER! Bloggerne lansering tidligere i år! 1
rundtfingern Skrevet 23. september 2017 #4154 Skrevet 23. september 2017 http://mammatilmichelle.blogg.no/1487325627_derfor_forlot_jeg_min_egen_permiere.html https://www.dagbladet.no/kjendis/anna-rasmussen-far-gjennomga-etter-festflukt-hvorfor-ma-du-alltid-vaere-sa-dramatisk-og-selvsentrert-herregud/67206084 2
FruRosa Skrevet 23. september 2017 #4155 Skrevet 23. september 2017 Hele boklanseringen kommer til å bli en "stakkars-meg"-seanse, om hun får kritiske spørsmål eller kommentarer! 10
rundtfingern Skrevet 23. september 2017 #4156 Skrevet 23. september 2017 2 minutter siden, FruRosa skrev: Hele boklanseringen kommer til å bli en "stakkars-meg"-seanse, om hun får kritiske spørsmål eller kommentarer! Eller, "jeg gråter fordi alle har vært slemme" når hun slang med kjeften først. 8
Tarese Skrevet 23. september 2017 #4157 Skrevet 23. september 2017 33 minutter siden, J.. skrev: Det kommer aldri til å skje. Hun bare skjermer seg for drittstormen hun selv har skapt. Jeg tror dessverre heller ikke at det kommer til å skje.. 1
Tarese Skrevet 23. september 2017 #4158 Skrevet 23. september 2017 12 minutter siden, FruRosa skrev: Hele boklanseringen kommer til å bli en "stakkars-meg"-seanse, om hun får kritiske spørsmål eller kommentarer! Hun kommer ikke til å få kritiske spørsmål for Jan blir den eneste som får lov å intervjue henne.. 25
Friluftsdame Skrevet 23. september 2017 #4159 Skrevet 23. september 2017 27 minutter siden, Tarese skrev: Hun kommer ikke til å få kritiske spørsmål for Jan blir den eneste som får lov å intervjue henne.. Aha🙃 kontrollfreaken 3
Gjest Onbothsides Skrevet 23. september 2017 #4160 Skrevet 23. september 2017 Synes det er trist at når hun nå uansett hvilken årsak, hvilken hensikt og trass i alle spekulasjonene - slutter/har pause, og nærmest roper at hun har fått nok (tolkes som man ønsker) så fortsetter hetsingen og den negative tonen rundt praten om henne. Hvis hun roper ut at hun ikke klarer mer kan man ikke bare i henne få litt fred?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå