Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, J.. skrev:

Hvorfor skal alt det idiotiske hun gjør unnskyldes med alder?
Det er jo sånn hun er som person,så hun er neppe noe klokere på dårlig oppførsel om 10 år,hva skal hun unnskyldes med da da?

At hun er så ung er vel ganske oppbrukt,hun er da faktisk ett voksent menneske og burde oppføre seg deretter...

👏🏻👏🏻 for å si det sånn, Anna, Annijor og meg er like gamle. Og jeg synes Anna er barnslig. Jeg kunne aldri oppført meg sånn.

• Liker 17
Skrevet
3 minutter siden, rundtfingern skrev:

👏🏻👏🏻 for å si det sånn, Anna, Annijor og meg er like gamle. Og jeg synes Anna er barnslig. Jeg kunne aldri oppført meg sånn.

Ja,nettopp det jeg mener..

Til å være 21 (barn eller ei) er hun utrolig umoden på så mange nivå..

• Liker 21
Skrevet
Akkurat nå, J.. skrev:

Ja,nettopp det jeg mener..

Til å være 21 (barn eller ei) er hun utrolig umoden på så mange nivå..

Altså, jeg snakker av egen erfaring, hun BURDE gjøre noe annet enn å jobbe med en jobb som er fokusert på henne selv. Jeg er snart ferdig med en bachelorgrad, men jeg skjønner jo det at hun produserer unger fremfor en utdannelse 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, rundtfingern skrev:

Altså, jeg snakker av egen erfaring, hun BURDE gjøre noe annet enn å jobbe med en jobb som er fokusert på henne selv. Jeg er snart ferdig med en bachelorgrad, men jeg skjønner jo det at hun produserer unger fremfor en utdannelse 

Ganske selvforklarende akkurat det der.

Det er jo bare ett tidsspørsmål før hun er gravid igjen,er jo det eneste hun kan,og kjenner til.

Det er jo rett og slett sånn hun tjener penger,holder seg relevant og som nevnt,det hun kan..

Helt tragisk å tenke på,faktisk..

• Liker 10
Skrevet (endret)
2 minutter siden, J.. skrev:

Ganske selvforklarende akkurat det der.

Det er jo bare ett tidsspørsmål før hun er gravid igjen,er jo det eneste hun kan,og kjenner til.

Det er jo rett og slett sånn hun tjener penger,holder seg relevant og som nevnt,det hun kan..

Helt tragisk å tenke på,faktisk..

Mhm... altså, for all del hun KAN være en god mor på hjemmebane(utenom bloggen), men det å eksponere barna sine sånn, er ikke greit. Altså... skal hun ta opp kampen med Lykkenermange og få 6 barn innen 24?

Endret av rundtfingern
  • Liker 8
Skrevet
35 minutes ago, J.. said:

Hvorfor skal alt det idiotiske hun gjør unnskyldes med alder?
Det er jo sånn hun er som person,så hun er neppe noe klokere på dårlig oppførsel om 10 år,hva skal hun unnskyldes med da da?

At hun er så ung er vel ganske oppbrukt,hun er da faktisk ett voksent menneske og burde oppføre seg deretter...

Hun er ikke lenger "så ung". Hun er gammel nok til å oppføre seg, og i det minste ta ansvar for egne handlinger. 

• Liker 21
Skrevet
2 minutter siden, Solivagant skrev:

Hun er ikke lenger "så ung". Hun er gammel nok til å oppføre seg, og i det minste ta ansvar for egne handlinger. 

Er jo nettopp det jeg sier..

Hvordan skal hun kunne ta ansvar for 3 mindreårige når hun ikke engang kan ta ansvar for seg selv og egne handlinger?

• Liker 13
Skrevet
7 timer siden, Perle skrev:

Studere grunnskolen da eller? :ac: Uansett på tide og sårt tiltrengt.

Tja studere vgs og ta videre skole?  Selv om dama gjør dårlige valg og helt sikkert ikke skal gå på skole, men blogge videre, er hun ikke fordømt resten av livet. Hun er bare 21 år hun har mange år å fullføre både vgs og evt høgskole/universitetsutdannelse om hun vil det. Hun har da alle muligheter til det, til og med klart å gi ut bok! 

Jeg syns mest synd på barna hennes. Og litt synd i henne også nå som kritikken herjer som verst. 

Syns vi skal holde oss for gode til å si hun er psykisk syk og at hun burde vært innlagt. Det er det ingen som vet. 

Jeg VET at hun tjener penger på å legge ut til hele verden om sitt liv, at hun tjener penger på klikk og det at hun  får så mye kritikk nå, tjener hun vel også mye penger på. Ja,  hun har gjort seg og sitt liv til et produkt hun selger. Jeg mener likevel at  i verste stormen bør media og vi tenke på at det er et menneske bak der som skal tåle alt. Det er ikke lite å tåle det som skjer nå. 

Igjen hun har satt seg i situasjonen selv, jeg bare ser tendensen vi har, inkludert meg selv, til å hive oss på som ulver når det gjelder å kritisere andre. Spesielt når en person gjør det bra og i dette tilfellet driter seg ut er det om å gjøre å sparke de lenger ned enn de allerede er. 

Hun lager clickbaits så det står etter. Trenger visst ikke diktanalyse fra vgs for å klare det. :fnise:  Dama har jo tross alt klart seg bra, selv uten vgs! 

• Liker 7
Skrevet
2 minutes ago, J.. said:

Er jo nettopp det jeg sier..

Hvordan skal hun kunne ta ansvar for 3 mindreårige når hun ikke engang kan ta ansvar for seg selv og egne handlinger?

Jeg sa meg bare enig med deg.

• Liker 1
Skrevet

Om dette faktisk er slutten for bloggen hennes så skal det bli spennende å se hvor lang tid det tar før denne tråden dør ut.. 

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, Salmonella skrev:

Om dette faktisk er slutten for bloggen hennes så skal det bli spennende å se hvor lang tid det tar før denne tråden dør ut.. 

Er nok mange som innerst inne er triste over dette og som håper hun snart er tilbake :)

Skrevet
3 timer siden, Satellites skrev:

Men Espen beskylte juryen for å ikke ha gjort skikkelig research, qog det var jo veldig klart at hva han syntes om at konatil vant. Synes både han og Anna oppførte seg utrolig barnslig. 

Det man for så vidt kan kritisere dem for er at de bryr seg om en slik ubetydelig pris :)

Men like fullt har de nok rett i at kriteriene for å vinne kan virke noe tilfeldig satt. Hvilket også har en sammenheng med første avsnitt over :)

Skrevet
14 minutter siden, Antoinette skrev:

Kort spm. har Anna fullført VGS?

Nei, tror ikke det 

Skrevet
7 minutter siden, Antoinette skrev:

Kort spm. har Anna fullført VGS?

Nei. 

• Liker 7
Skrevet
2 hours ago, JackIost said:

Det man for så vidt kan kritisere dem for er at de bryr seg om en slik ubetydelig pris :)

Men like fullt har de nok rett i at kriteriene for å vinne kan virke noe tilfeldig satt. Hvilket også har en sammenheng med første avsnitt over :)

Kriteriene for å vinne pris er ganske konkrete:

"

• Brukeropplevelse: Hvilket førsteinntrykk juryen satt igjen med, basert på design, mobilvennlighet, nedlastningstid, bilder, farger, tekst mot bakgrunn, annonseplasseringer og selve teksten som sådan. Skriver influenceren godt? Er det mange skrive- og grammatiske feil, osv.
  • Innhold: Her så vi etter kvaliteten på selve innholdet, og da opp i mot den kategorien influenceren var nominert i. Videre vurderte vi i hvilken grad influenceren benyttet seg kreativt i bruk av tekst, bilder, lyd og video. Hvor ofte nytt innhold publiseres. Og hvor godt sponset innhold er merket. Vi tok også her en kikk på hvordan innholdet var håndtert rent teknisk. Herunder hvordan nettsiden er optimalisert for søk blant annet.
  • Engasjement: Hvor gode er influencerne til å engasjere sitt publikum? Man kan ha mange følgere på Instagram, men samtidig ha svært få som engasjerer seg i det innholdet som legges ut. «Hvor mange fugler har man i hånden, sammenlignet med hvor mange som sitter på taket»? Hvor gode er den respektive influenceren til å svare på spørsmål? Til å optimalisere og kapitalisere på engasjementet? Her brukte vi flere verktøy for å analysere engasjementsnivå og antall delinger gjennom sosiale medier.
  • Sosiale medier: Hvordan utnytter og bruker influenceren sosiale medier aktivt i sin egen promotering? Som en forlengelse av sin egen blogg eller YouTube-kanal? Merkes sponsede innlegg godt når det deles på Facebook for eksempel? Kan influenceren vise til god vekst i sine respektive sosiale medier? Hva er engasjementet på Facebook-siden?
  • Kategori-spesifikke kriterier: I tillegg vurderte vi de enkelte influencerne opp i mot hver enkelt kategori de var nominert i. I kategorien «Årets Livsstilsblogg» var vi for eksempel på jakt etter «hverdagsbloggeren som lar leseren komme tett på livet – på både godt og vondt. Bloggen har en personlig og uformell tone, og deler på en inspirerende og engasjerende måte både små og store øyeblikk. At bloggeren snakker både til og med leseren veier tungt her».

"

kilde: http://kampanje.com/medier/2017/09/--anna-rasmussens-korrupte-vixen-blog-awards/

• Liker 15
Skrevet
55 minutter siden, vaniljebolle skrev:

"

• Brukeropplevelse: Hvilket førsteinntrykk juryen satt igjen med, basert på design, mobilvennlighet, nedlastningstid, bilder, farger, tekst mot bakgrunn, annonseplasseringer og selve teksten som sådan. Skriver influenceren godt? Er det mange skrive- og grammatiske feil, osv.
  • Innhold: Her så vi etter kvaliteten på selve innholdet, og da opp i mot den kategorien influenceren var nominert i. Videre vurderte vi i hvilken grad influenceren benyttet seg kreativt i bruk av tekst, bilder, lyd og video. Hvor ofte nytt innhold publiseres. Og hvor godt sponset innhold er merket. Vi tok også her en kikk på hvordan innholdet var håndtert rent teknisk. Herunder hvordan nettsiden er optimalisert for søk blant annet.
  • Engasjement: Hvor gode er influencerne til å engasjere sitt publikum? Man kan ha mange følgere på Instagram, men samtidig ha svært få som engasjerer seg i det innholdet som legges ut. «Hvor mange fugler har man i hånden, sammenlignet med hvor mange som sitter på taket»? Hvor gode er den respektive influenceren til å svare på spørsmål? Til å optimalisere og kapitalisere på engasjementet? Her brukte vi flere verktøy for å analysere engasjementsnivå og antall delinger gjennom sosiale medier.
  • Sosiale medier: Hvordan utnytter og bruker influenceren sosiale medier aktivt i sin egen promotering? Som en forlengelse av sin egen blogg eller YouTube-kanal? Merkes sponsede innlegg godt når det deles på Facebook for eksempel? Kan influenceren vise til god vekst i sine respektive sosiale medier? Hva er engasjementet på Facebook-siden?
  • Kategori-spesifikke kriterier: I tillegg vurderte vi de enkelte influencerne opp i mot hver enkelt kategori de var nominert i. I kategorien «Årets Livsstilsblogg» var vi for eksempel på jakt etter «hverdagsbloggeren som lar leseren komme tett på livet – på både godt og vondt. Bloggen har en personlig og uformell tone, og deler på en inspirerende og engasjerende måte både små og store øyeblikk. At bloggeren snakker både til og med leseren veier tungt her».

"

kilde: http://kampanje.com/medier/2017/09/--anna-rasmussens-korrupte-vixen-blog-awards/

På ingen måte, her er det tvertimot enkelt å først utrope en vinner, og deretter begrunne dette ut fra kriteriene, nesten uansett hvem av de mest aktuelle man hadde valgt.

Ikke rart det av og til kan virke tilfeldig :)

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, vaniljebolle skrev:

"

"

* Brukeropplevelse og innhold: skrivefeil, platte, intetsigende innlegg, og clickbait-overskrifter som kanskje -kanskje - ligger i nabolaget til fetteren til det innlegget handler om.

* Engasjement: svarer på kommentarer i 5% av tilfellene. Bygger ikke relasjoner til leserne sine

* Sosiale medier: Merker aldri sponsede innlegg, men siden leserne skjønner at utroskap = shai og "spennende nyheter " = betakaroten, så spiller det kanskje ingen rolle? Kun høyt engasjement om leserne kan vinne noe og/eller seksuelt tema.

Nei, Anna. Forstår virkelig ikke hvorfor du ikke er en favoritt. 

• Liker 43
Skrevet

Ser hun får litt krass kritikk fra andre bloggere i en artikkel fra tv2. Og litt «reklame» for boken da.

• Liker 7
Skrevet

Anne gjør nok et come-back av et eller annet slag når ting har roet seg. Desverre. 

Det er jo mange som har sendt inn bekymringsmeldinger til BV, så er jo mulig hun har fått kniven på strupen. 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...