Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Christy89 skrev:

Anna sier hun ikke er særlig sosial av seg og ikke er så komfortabel på slike eventet (det er jo helt greit) men må da kunne gå an å gratulere vinneren i det miste. Neida, istedenfor stormer hun sint opp på rommet som drittunge. Blir så flau :flau:

Man kan ds uansett skjerpe seg i en sånn setting,prate litt med folk og som du sier,gratulere vinneren..

Men neida,mye bedre å sitte i ett hjørne med geipen i fanget,for så å trampe avgårde da andre gjør det bedre enn henne..

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Christy89 skrev:

Anna sier hun ikke er særlig sosial av seg og ikke er så komfortabel på slike eventet (det er jo helt greit) men må da kunne gå an å gratulere vinneren i det miste. Neida, istedenfor stormer hun sint opp på rommet som drittunge. Blir så flau :flau:

Vet du hva vi kaller dette her hvor jeg bor? DRAMAQUEEN!

• Liker 21
Skrevet

Anna er ukomfortabel i situasjoner hun selv ikke kontrollerer. 

• Liker 22
Skrevet
13 minutter siden, Christy89 skrev:

Vis meg en god taper og jeg skal vise deg en taper :)

Er bare kult med litt vinnerinstinkt og å vise at man hater å ikke vinne. Men litt unorsk, da, her i Norge tåler man ikke at noen stikker seg frem :)

Skrevet
5 minutter siden, JackIost skrev:

Er bare kult med litt vinnerinstinkt og å vise at man hater å ikke vinne. Men litt unorsk, da, her i Norge tåler man ikke at noen stikker seg frem :)

Det er jo helt greit å bli sur av å tape, men syns du det er greit å snakke dritt om kollegaene sine? Å anklage juryen for korrupsjon? 

Skrevet
15 minutter siden, JackIost skrev:

Barnslig, kaller jeg det. 

Det med jantelov og at vi i Norge ikke takler at noen stikker seg ut er bare tull. Problemet her var at hun oppførte seg som en sur 3-åring. 

• Liker 49
Skrevet
18 minutter siden, JackIost skrev:

Det er jeg uenig i. Ingen er best aleine. 

• Liker 8
Skrevet
5 timer siden, Dristu skrev:

Anna slutter ikke å blogge, hun er avhengig av de økonomiske fordelene. Alle fordelene pengene gir henne og alle mulighetene pengene gir henne og familien hennes er jo noe hun flere ganger har påpekt på bloggen. Det hun gjør nå er genialt, ved å si at hun "gir seg på topp" vil nok langt flere enn de som opprinnelig ville kjøpe boken, kjøpe den nå. Langt flere vil komme på lanseringen. Dette er jo liksom er det siste de tror de får høre av henne, for nå skulle hun jo forsvinne helt... Og målgruppen til Anna er unge jenter, og det er jo ikke noe nytt at unge jenter reagerer sterkt om de tror de ikke får høre mer av idolet sitt. Nå sier jeg ikke at Anna har tenkt sånn, men hun har jo bevist flere ganger at hun sier det meste for å tjene penger. Så jeg blir ikke sjokkert om hun begynner å blogge etter ett par uker igjen, når boksalget har stabilisert seg. 

helt enig-ny vri

• Liker 5
Skrevet
48 minutter siden, J.. skrev:

Man kan ds uansett skjerpe seg i en sånn setting,prate litt med folk og som du sier,gratulere vinneren..

Men neida,mye bedre å sitte i ett hjørne med geipen i fanget,for så å trampe avgårde da andre gjør det bedre enn henne..

Nettopp. Ikke gadd hun å klappe en gang. Sa jo på hoellrommet at det bsre var en dum pris. At hun ikke skjermes. Skjønner ikke hvorfor hun og Jan har så mye imot Espen? Han virker jo bsre herlig.

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, Christy89 skrev:

Nettopp. Ikke gadd hun å klappe en gang. Sa jo på hoellrommet at det bsre var en dum pris. At hun ikke skjermes. Skjønner ikke hvorfor hun og Jan har så mye imot Espen? Han virker jo bsre herlig.

Er helt sikkert pga blogginblegget han skrev om henne,hun takler jo virkelig ikke kritikk.

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, TomineB skrev:

Den festen Anna forlot var i fjor. Festen i år deltok hun ikke på. Det stemmer at det er 1 år mellom disse hendelsene 

Sjekk datoene, vi snakker om 2017.

Skrevet

la merke til at hun var opptatt av at Jan kom til å være sint når hun tapte.... 

• Liker 38
Skrevet

"Det er lov til å bli skuffet over å ikke vinne. Det er lov å bli sint også. Men bli heller litt sint på deg selv. Fordi du ikke var god nok. Det var noen som leverte bedre enn deg. Som leverte bedre på flere kriterier enn deg. Selv om du kanskje hadde flere lesere."

Sitat: Hans-Petter Nygård-Hansen, jurymedlem Vixen Blog Award
http://kampanje.com/medier/2017/09/--anna-rasmussens-korrupte-vixen-blog-awards/

• Liker 34
Gjest Onbothsides
Skrevet

Som om Hilton var en bedre taper? Han var jo ikke så mye mildere da Konatil vant over han. Godt eksempel på at man går etter person ikke sak. 

Synes synd på Anna, hun får mye hat.

Skrevet (endret)
4 minutes ago, vaniljebolle said:

Jo han var faktisk en bedre taper. Han snakket ikke dritt om noen. Og A, hun får kritikk fordi hun snakker dritt om andre og er direkte ufin. Ikke hat. Er så lei av fanklubben til A som trekker HAT- og misunnelses-kortet.  Hun stiller segselv lagelig for hogg med uttalelsene sine, og den offerrollen hun til stadighet setter seg i.  Nå burde hun pinadø vise litt selvinnsikt snart. 

Nettopp. Espen snakket ikke dritt om noen. 

Endret av Solivagant
  • Liker 13
Gjest Onbothsides
Skrevet
2 minutter siden, vaniljebolle skrev:

Jo han var faktisk en bedre taper. Han snakket ikke dritt om noen. Og A, hun får kritikk fordi hun snakker dritt om andre og er direkte ufin. Ikke hat. Er så lei av fanklubben til A som trekker HAT- og misunnelses-kortet.  Hun stiller segselv lagelig for hogg med uttalelsene sine, og den offerrollen hun til stadighet setter seg i.  Nå burde hun pinadø vise litt selvinnsikt snart. 

Hilton spurte reporteren om hvilket <stjerneskudd> Konatil var, og at det var han som fortjente denne, med andre ord at de andre ikke var fortjent det. 

Hvis man leser i denne tråden er det mye hat, det kan du umulig nekte på, til og med mobbing, kallenavn og delvis over grensen på trakassering. 

Gjest Eksblogger
Skrevet
1 minutt siden, Onbothsides skrev:

Hilton spurte reporteren om hvilket <stjerneskudd> Konatil var, og at det var han som fortjente denne, med andre ord at de andre ikke var fortjent det. 

Hvis man leser i denne tråden er det mye hat, det kan du umulig nekte på, til og med mobbing, kallenavn og delvis over grensen på trakassering. 

Å kalle et annet menneske for en fiasko er noe av det styggeste jeg har hørt noen si om en annen. 

Gjest Onbothsides
Skrevet
1 minutt siden, Eksblogger skrev:

Å kalle et annet menneske for en fiasko er noe av det styggeste jeg har hørt noen si om en annen. 

Da burde du skrive ned en liste med alt Anna er kalt, så faller fiasko langt ned på listen. 

Hilton er en voksen mann, Anna er ung - det er også vanlig å si ting/ord uten å tenke over ordbruken, men å skrive gjennomtenkte (?) kallenavn og stygge ting her burde vært unngåelig

Skrevet
1 minute ago, Onbothsides said:

Sa han noe direkte dritt om konatil syns du? Han var skuffa og mente han fortjente den prisen. Mens A kalte han en fiasko og juryen for korrupt. En viss forskjell der syns jeg..

Jeg har hverken sett hat, mobbing, kallenavn eller trakassering i denne tråden (med forbehold fordi jeg ikke har lest alt som er, men endel) men det jeg ser er folk som er rimelig irriterte på oppførselen hennes og selvgodheten uten å ha noen selvkritikk, og til dels bekymret fordi A virker som en jente med problemer. 

• Liker 31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...