vaniljebolle Skrevet 15. september 2017 #3481 Skrevet 15. september 2017 Hun oppfører seg som en trassig tenåring. 6
Summ Skrevet 15. september 2017 #3482 Skrevet 15. september 2017 31 minutter siden, Solivagant skrev: Dette blir jo bare verre og verre. At hun ikke er flau. Hun skrev jo i kommentarfeltet på fb at hun ikke syns hun hadde noe å være flau over.... 1
Panda90 Skrevet 15. september 2017 #3483 Skrevet 15. september 2017 Og der har hun slettet nakenbildene på insta. Var bare spørsmål om tid. Det ble nok muligens for mange negative kommentarer under bildene.. Ser også at hun har mistet drøyt 1000 følgere på facebook de siste 2 ukene.. Håper enda flere etterhvert tar til vettet og ikke går på disse clickbaitoverskriftene hennes. Hun har tjent svimlende summer bare på klikk disse ukene. I forgårs 10 000 kr og i går 12 000 kr.. Jeg vil anbefale alle her inne å ikke la nysgjerrigheten ta overhånd og klikke inn på bloggen, for dere vet jo alle at det faktisk ikke er verdt det. 16
JackIost Skrevet 16. september 2017 #3484 Skrevet 16. september 2017 4 timer siden, J.. skrev: De 2 siste innleggene har jo naken-relatert overskrift men er bare reklame.. Bare å vente på mer.. Melke det mens det ennå varer.. Tror neppe hun forstår at hun må sette lista enda høyere for å sjokkere neste gang. Er det noe hun forstår, så er det hvordan skape oppmerksomhet rundt bloggen
fitnessjenta Skrevet 16. september 2017 #3485 Skrevet 16. september 2017 5 timer siden, Panda90 skrev: Og der har hun slettet nakenbildene på insta. Var bare spørsmål om tid. Det ble nok muligens for mange negative kommentarer under bildene.. Ser også at hun har mistet drøyt 1000 følgere på facebook de siste 2 ukene.. Håper enda flere etterhvert tar til vettet og ikke går på disse clickbaitoverskriftene hennes. Hun har tjent svimlende summer bare på klikk disse ukene. I forgårs 10 000 kr og i går 12 000 kr.. Jeg vil anbefale alle her inne å ikke la nysgjerrigheten ta overhånd og klikke inn på bloggen, for dere vet jo alle at det faktisk ikke er verdt det. Kan godt hende de har blitt rapportert og slettet av instagram. 8
Solivagant Skrevet 16. september 2017 #3486 Skrevet 16. september 2017 5 hours ago, Panda90 said: Og der har hun slettet nakenbildene på insta. Var bare spørsmål om tid. Det ble nok muligens for mange negative kommentarer under bildene.. Ser også at hun har mistet drøyt 1000 følgere på facebook de siste 2 ukene.. Håper enda flere etterhvert tar til vettet og ikke går på disse clickbaitoverskriftene hennes. Hun har tjent svimlende summer bare på klikk disse ukene. I forgårs 10 000 kr og i går 12 000 kr.. Jeg vil anbefale alle her inne å ikke la nysgjerrigheten ta overhånd og klikke inn på bloggen, for dere vet jo alle at det faktisk ikke er verdt det. Instagram er veldig rask med å slette slike bilder om de er rapportert. Muligens det som har skjedd her. 7
Christy89 Skrevet 16. september 2017 #3487 Skrevet 16. september 2017 7 timer siden, Panda90 skrev: Jeg vil anbefale alle her inne å ikke la nysgjerrigheten ta overhånd og klikke inn på bloggen, for dere vet jo alle at det faktisk ikke er verdt det. Enig. Det er jo faktisk vi som gir henne penger i kassa når vi klikker oss inn på bloggen. Håper alle kan la hver å klikke seg inn 5
MissMaya Skrevet 16. september 2017 #3488 Skrevet 16. september 2017 5 timer siden, JackIost skrev: Er det noe hun forstår, så er det hvordan skape oppmerksomhet rundt bloggen Ikke egentlig. Enkelte lurte på om bildene og filmen var PR for bokens tittel. Men da valgte hun å fortelle at det bare var tilfeldig. Så mye av det hun koker sammen er nettopp bare det; slump og dumskap. Ingen strategi eller plan bak noe. 4
lokmeister2016 Skrevet 16. september 2017 #3489 Skrevet 16. september 2017 Siste innlegg var bare usmakelig herre.. anns og han guttungen jan oppfører seg som drittunger.. hvem passa barna da de filma seg?? Blir barna forsømt? Huff jan virker ikke helt god,narcesistisk?? Minner om en jeg kjente engang.. og anns påvirkes negativt håper henne vokner av tåka snart tror henne er ulykkelig jan er jo en guttunge 4
JackIost Skrevet 16. september 2017 #3490 Skrevet 16. september 2017 45 minutter siden, MissMaya skrev: Ikke egentlig. Enkelte lurte på om bildene og filmen var PR for bokens tittel. Men da valgte hun å fortelle at det bare var tilfeldig. Så mye av det hun koker sammen er nettopp bare det; slump og dumskap. Ingen strategi eller plan bak noe. Så da kan vi altså slå fast at hun får oppmerksomhet uansett hva hun gjør, bare hun gjør noe
MissMaya Skrevet 16. september 2017 #3491 Skrevet 16. september 2017 36 minutter siden, JackIost skrev: Så da kan vi altså slå fast at hun får oppmerksomhet uansett hva hun gjør, bare hun gjør noe Vel, når du bare liker å gjøre det motsatte for å få oppmerksomhet, så ja. Hun burde kanskje snakket med en terapeut om hvorfor hun har dette behovet. 6
elisaday Skrevet 16. september 2017 #3492 Skrevet 16. september 2017 (endret) "Ingen tar bildet, men de tar personen. Det er Anna Rasmussen som er provoserende, patetisk, og en skandale. For det er det som sjokkerer meg, innleggene handler ikke om temaet bak bildene. Det skrives ingenting, det er bare innlegg som rent er laget for å få oppmerksomhet, på min bekostning. Det finnes ingen andre poeng i innleggene enn å gjøre narr av meg " - Anna Rasmussen Innleggene hun snakker om er alle disse parodi bildene som dukket opp etter hun dreit seg ut. Noen som klarer å lese mellom disse linjene? Endret 16. september 2017 av elisaday 6
Friluftsdame Skrevet 16. september 2017 #3493 Skrevet 16. september 2017 2 minutter siden, elisaday skrev: "Ingen tar bildet, men de tar personen. Det er Anna Rasmussen som er provoserende, patetisk, og en skandale. For det er det som sjokkerer meg, innleggene handler ikke om temaet bak bildene. Det skrives ingenting, det er bare innlegg som rent er laget for å få oppmerksomhet, på min bekostning. Det finnes ingen andre poeng i innleggene enn å gjøre narr av meg " - Anna Rasmussen Noen som klarer å lese mellom disse linjene? Ikke annet enn at Anna trenger hjelp. Hjelp til å se seg selv slik andre gjør det. Hun er ansvarlig for det hun publiserer, og leserne tolker. Ikke bare ett bilde, men satt inn i en sammenheng. Det totale bildet av Anna og Jan. Dette bildet har fått en alvorlig, negativ slagside etter at han kom inn i bildet. Anna har gått fra å være en stolt, hardtarbeidende aleinemor til M til å bli en kynisk blogger ute etter å skape oppmerksomhet via clickbaits. Hun har ikke tillit, og hun har ikke et utgangspunkt for innlegg som skaper refleksjon og debatt. Fordi hun har skapt seg et frynsete omdømme ved lureri, kynisme og brutte forbindelser og avtaler, hun har tatt livet av den stolte, ærlige mammaen. Googler man Anna Rasmussen leser man om dette. Trekker seg fra, avlyser, raser mot, deler nakenbilder osv. Hvis du opplever at folk misforstår deg frøken Rasmussen, så må du se deg selv i speilet og søke hjelp til å se deg selv slik andre ser deg. Ingen er best aleine. 17
Mynona Skrevet 16. september 2017 #3494 Skrevet 16. september 2017 Tråden er ryddet for krenkende innlegg, spekulasjoner og svar til disse. Mynona, mod.
J.. Skrevet 16. september 2017 #3495 Skrevet 16. september 2017 Hardarbeidende har hun aldri vært,så akkurat den fortjener hun ikke å omtales som engang. 13
J.. Skrevet 16. september 2017 #3496 Skrevet 16. september 2017 Fysisk og psykisk alder er ikke alltid det samme. 10
Supernova17 Skrevet 16. september 2017 #3497 Skrevet 16. september 2017 20 timer siden, caskerette skrev: Det er ikke alle som klarer å bevare dialekten sin når de flytter et nytt sted, helt normalt. Spesielt unge folk skifter lett om, automatisk. Hvorfor skulle det ikke være miljøforandret? Nå er vel stort sett "miljøet" til både ham og henne hverandre, dermed ikke rart de tar etter hverandres dialekt. Det er helt sant det du sier :D Men det virker som om Anna prøver hardt å bytte dialekt. Bare se videoene. 2
Supernova17 Skrevet 16. september 2017 #3498 Skrevet 16. september 2017 Forklarer hvorfor bryllupet ble avlyst + skal vi danse :O 19
Gjest Kaktuspotte Skrevet 16. september 2017 #3499 Skrevet 16. september 2017 Han der er bare teit, spør du meg.
Butternut Skrevet 16. september 2017 #3500 Skrevet 16. september 2017 Jeg ler meg ihjel av han der Godt at hun har slettet de naken-innleggene sine på bloggen nå da. Håper at hun angrer! 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå