Snuppah00 Skrevet 15. september 2017 #3461 Skrevet 15. september 2017 43 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: får håpe det. men slik som bloggen er i dag, så kan man trygt si at ingenting har blitt bedre. Dette er bare et togkræsj Synes det er rart Bloog.no tillater dette jeg 9
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. september 2017 #3462 Skrevet 15. september 2017 (endret) Snuppah00 skrev (På 15.9.2017 den 19.08): Dette er bare et togkræsj Synes det er rart Bloog.no tillater dette jeg Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
J.. Skrevet 15. september 2017 #3463 Skrevet 15. september 2017 Akkurat nå, Snuppah00 skrev: Dette er bare et togkræsj Synes det er rart Bloog.no tillater dette jeg De "tillater" det fordi de IKKE tar ansvar for hva som skrives i bloggen. Står helt neders i allr blogg.no blogger.. 1
marthes Skrevet 15. september 2017 #3464 Skrevet 15. september 2017 Bloggerne / tv2 burde slutte å filme den damen der... 17
Gjest AvocadoMelon Skrevet 15. september 2017 #3465 Skrevet 15. september 2017 Hjelpes... hva var meningen med den naken videoen.. kjenner jeg blir flau! det virker som om det er Jan som styrer mye av dette showet. All pr er er god pr? det må jo være motto hans. Dessverre ikke.. når bloggen er en mammablogg. Hu burde ihvertfall ha bytta navn på denna bloggen før hu vifter med pupper og kropp i hvert innlegg.
Friluftsdame Skrevet 15. september 2017 #3466 Skrevet 15. september 2017 Anna, jeg trodde virkelig at du var hakket mer møblert i topplokket enn du nå viser deg å være. Har de som har gått ut mot deg vært opptatt av oppmerksomhet? Nei Anna. Da misforstår du, og tenker om andre slik du selv tenker. Det de alle har gjort, er å latterliggjøre stuntene dine. For stuntene dine/deres er selvopptatte, og på ingen måte morsomme. Det er dette som skaper reaksjoner. Ikke naturlig nakenhet. Så analysen din basert på "forskning" denne uken er nok syltynn, forstår du. Eller..det forstår du/dere selvsagt ikke. Gud bedre for et nivå dere har sunket til. 13
Gjest Sisti Skrevet 15. september 2017 #3467 Skrevet 15. september 2017 1 hour ago, Nasse Nøff ❤ said: Fatter ikke hvor de voksne er hen! Hvorfor er det ingen som stepper inn og stopper dette tullet? Det går jo utover ungene. Gir blanke f** i om A kommer til å angre til hun blir blå senere. Gir blanke f** i om hun vil miste jobbmuligheter, pga ting hun har skrevet og gjort på nett. Det er synd på barna oppi dette. Hvordan hun ødelegger deres fremtid! Det er som å skape mobbeoffere og fremtidige pasienter hos psykiatrisk avdeling. Kjenner jeg blir provosert av de rundt dem som ignorerer dette. Nå må noen se til helvete og gjør noe!! Det hjelper lite at fremmede på andre siden av landet sender inn bekymringmelding. Her må de voksne som er i barnas liv, eller som burde være det, steppe inn og gjøre noe. Men hva i all verden skal de voksne gjøre??? En bekymringsmelding hjelper jo ikke, barnevernet er ikke der for å oppdra umodne mødre, og så lenge de ikke driver omsorgssvikt er det ingenting barnevernet eller de voksne kan gjøre! Foreløpig har det ikke kommet signaler på omsorgssvikt, det er faktisk helt "lov" å brette ut privatlivet sitt, spille på sex og ta umodne valg selv om man har barn. De rundt kan jo rett og slett ikke gjøre noe. I verste fall risikerer de jo bare at de også kuttes ut, og det har hvertfall ikke barna godt av.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. september 2017 #3468 Skrevet 15. september 2017 (endret) Sisti skrev (På 15.9.2017 den 19.22): Men hva i all verden skal de voksne gjøre??? En bekymringsmelding hjelper jo ikke, barnevernet er ikke der for å oppdra umodne mødre, og så lenge de ikke driver omsorgssvikt er det ingenting barnevernet eller de voksne kan gjøre! Foreløpig har det ikke kommet signaler på omsorgssvikt, det er faktisk helt "lov" å brette ut privatlivet sitt, spille på sex og ta umodne valg selv om man har barn. De rundt kan jo rett og slett ikke gjøre noe. I verste fall risikerer de jo bare at de også kuttes ut, og det har hvertfall ikke barna godt av. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Aubree Skrevet 15. september 2017 #3469 Skrevet 15. september 2017 Syns det er litt kjipt for de andre bloggerne som heiv seg på kampanjen. Anna gjorde dette for å reklamere for boken naken, de andre bloggerne heiv seg på kampanje for likestillingens del 1
Gjest Galaxy X Skrevet 15. september 2017 #3470 Skrevet 15. september 2017 29 minutter siden, Sisti skrev: Men hva i all verden skal de voksne gjøre??? En bekymringsmelding hjelper jo ikke, barnevernet er ikke der for å oppdra umodne mødre, og så lenge de ikke driver omsorgssvikt er det ingenting barnevernet eller de voksne kan gjøre! Foreløpig har det ikke kommet signaler på omsorgssvikt, det er faktisk helt "lov" å brette ut privatlivet sitt, spille på sex og ta umodne valg selv om man har barn. De rundt kan jo rett og slett ikke gjøre noe. I verste fall risikerer de jo bare at de også kuttes ut, og det har hvertfall ikke barna godt av. Er vel nettopp det de er der for, bare jeg ville brukt ordet "veilede" i stedet.
Rosalie Skrevet 15. september 2017 #3471 Skrevet 15. september 2017 (endret) 9 timer siden, Ulzzang skrev: Det ser iallefall ut som at media ikke er på hennes side Hun har ertet på seg TV2, og å blokkere Trine Grung var neppe det lureste hun har gjort. Jeg syns det virker som om hun ikke har noen egen vilje lenger, men kun er en marionette til sin puppet master. Veldig trist å se en sprudlende og forholdsvis reflektert ung dame med mye tæl og tiltakslyst bare visne bort. Hun har nok en energityv svært nær seg. Endret 15. september 2017 av Rosalie 19
Mynona Skrevet 15. september 2017 #3472 Skrevet 15. september 2017 Tråden er ryddet for brudd på opphavsretten og svar til dette. Mynona, mod.
Rosalie Skrevet 15. september 2017 #3473 Skrevet 15. september 2017 22 timer siden, ingeniørfrue skrev: Og det høres helt idiotisk ut når hun legger om! Jeg har bodd fire år i en annen by, og er gift med en som snakker en annen dialekt enn meg. Likevel legger jeg ikke om på den måten! Man blir jo såklart påvirka, men ærlig talt! Jan legger også om til stavanger-dialekta. Helt krise å høre på😳 Well, well. Vi er forskjellige. Jeg er en av dem som gjerne skifter målføre flere ganger daglig, alt etter hvordan de jeg er rundt snakker. Dette har jeg gjort siden jeg var veldig ung. Jeg antar at det har med gehør å gjøre. 7
Gjest Ellii Skrevet 15. september 2017 #3474 Skrevet 15. september 2017 1 time siden, Aubree skrev: Syns det er litt kjipt for de andre bloggerne som heiv seg på kampanjen. Anna gjorde dette for å reklamere for boken naken, de andre bloggerne heiv seg på kampanje for likestillingens del Tror ikke Andrea og Sofie gjorde dette for likestillingens del. Kanskje de trodde at det var en kampanje det var lurt å ta del i. Men er tydelig at dette var for å vise seg fram.
Sitronmelis Skrevet 15. september 2017 #3475 Skrevet 15. september 2017 4 timer siden, Viking-girl skrev: Morten Hegseth var mildt sagt RASENDE på Anna i podcasten Harm&Hegseth i dag (VG) Dette hyller jeg han for!!! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Finner det ikke?? link please 1
Summ Skrevet 15. september 2017 #3476 Skrevet 15. september 2017 Lurer på hvordan hun skal komme seg utav disse naken-greiene sine... neste innlegg ble reklame, men med naken-clickbait.. spørs om hun bare legger det på hyllen, og finner noe annet å provosere med. Hvorfor ikke bruke bloggen til noe positivt? Ta studiespesialiserende? Studer? Ta utdannelse? Hun trenger å komme seg videre i livet. Hun har ikke gjort noe siden eldste ble født, anmet enn å hoppet fra gutt til gutt, produsert barn, og brukt pengene hun tjener på blogg, på å kjøpe seg hus. Hadde blogging bare stoppet, og andre hobbyer på nett med milion-inntekter, og Jan hadde gått fra henne, hvor hadde hun vært? Alene med tre barn, familien er borte, fedrene til de to eldste er borte, Jan ville hatt sin i ny og ne, hos foreldrene sine, hun ville fått problemer med å få jobb, pga utdannelse, nakenbilder på nett, idiotisk fremstilling av seg selv, lite barnevaktordning, å få 9-16 jobb, er veldig vanskelig uten engang fagbrev. Denne jenta i det virkelige liv, ville vært helt umulig. Håper for hennes del at fantasien ikke setter grenser mtp blogging.... 8
J.. Skrevet 15. september 2017 #3477 Skrevet 15. september 2017 De 2 siste innleggene har jo naken-relatert overskrift men er bare reklame.. Bare å vente på mer.. Melke det mens det ennå varer.. Tror neppe hun forstår at hun må sette lista enda høyere for å sjokkere neste gang. 4
Gjest Asti Skrevet 15. september 2017 #3478 Skrevet 15. september 2017 45 minutter siden, Sitronmelis skrev: Finner det ikke?? link please http://www.vg.no/podcast/harm-og-hegseth/ - episode nr 92 (spol frem til 30 min og 47 sek).
Sitronmelis Skrevet 15. september 2017 #3479 Skrevet 15. september 2017 3 minutter siden, Asti skrev: http://www.vg.no/podcast/harm-og-hegseth/ - episode nr 92 (spol frem til 30 min og 47 sek). Takk!
Solivagant Skrevet 15. september 2017 #3480 Skrevet 15. september 2017 Dette blir jo bare verre og verre. At hun ikke er flau. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå