Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
2 minutes ago, Love2017juni said:

La henne vertfall få en mulighet til ett normalt liv!! 

Jeg tror desverre det løpet er kjørt for veldig lenge siden :roll:

Endret av Helhvete
  • Liker 4
Skrevet
1 time siden, Sisti skrev:

Når du skriver at du har greid å ikke legge så mye, samtidig som du kritiserer at hun har lagt om dialekten, så er det jo ganske tydelig at du mener du er bedre på det området...?? :P

Å ta til seg dialekten på et sted handler jo om språklig tilpasning. Dialekt er språk det også. Noen legger ubevisst fort om, og å kritisere det er ganske lavmål og overhodet ikke saklig. Det er heller ikke bollekommentaren din. Men vil du drive usaklig diskusjon, go ahead. 

Det handler ikke om å være bedre eller ikke. Det handler om å bevare dialekten sin! Dette er ikke miljøforandret, men de soppene etterligner hverandre :) men det er min mening, så vi får være enige om å være uenig :) 

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke alle som klarer å bevare dialekten sin når de flytter et nytt sted, helt normalt. Spesielt unge folk skifter lett om, automatisk. Hvorfor skulle det ikke være miljøforandret? Nå er vel stort sett "miljøet" til både ham og henne hverandre, dermed ikke rart de tar etter hverandres dialekt. 

• Liker 2
Skrevet

Men i alle dager?? Synes måten Jan prata til Anna på i den siste videoen var direkte ekkel og skremmende. Når han sier ting som «bare vis de frem» «kom igjen bare gjør det nå, så synes jeg det virker som at han presser Anna. før synes jeg han virka som en sympatisk og god fyr, men jeg har fått totalt avsmak på han. Synes nesten han var litt skummel i den filmen.

Såg ei reprise av unge mødre der anna var med, og der hun prata så positivt om familien sin, og om hvor mye de hadde hjulpet til og støtta henne når hun fekk michelle. Jeg lurer veldig på hva som har fått henne til å snu ryggen og snakke stygt om de som har vært så hjelpsome og gode før. Det hele begynte jo når Jan ble en del av familien, så jeg tviler ikke på at han har en god del av skylda bak denne konflikten.

Synes rett og slett at det er trist å se på. Den 16 år gamle Anna som var med på unge mødre virka med moden enn den anna som vi ser idag. 

• Liker 39
Skrevet

Anna ble mor så alt for tidlig, så hun har ikke hatt det ungdomsopprøret de fleste andre hadde i den tiden. Det ser ut som om Anna nå begynner å utfordre andre for å finne sin egen plass i samfunnet, og dessverre tøyer hun strikken for langt. Andre ungdommer har bare seg selv å tenke på, Anna har satt tre små liv til verden som slett ikke burde bli dratt med i dragsuget. Det er bare trist å se på, helt enkelt.

• Liker 8
Skrevet
7 timer siden, Ulzzang skrev:

Det ser iallefall ut som at media ikke er på hennes side

Morten Hegseth var mildt sagt RASENDE på Anna i podcasten Harm&Hegseth i dag (VG) Dette hyller jeg han for!!! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

• Liker 23
Gjest Eksblogger
Skrevet

Så akkurat videoen der Anna tar av seg på overkroppen og samboeren hennes etterhvert tar av seg buksen og hopper rundt mens han blotter rumpen. Hvem håner de? Ikke meg, men seg selv! Min første tanke var om de er ruset, for dette er ikke normal oppførsel når man er i 20-årene, enten man har barn eller ikke. Denne videoen er ikke humor, og den er heller ikke provoserende. Den er bare trist, for i mine øyne viser den to voksne personer, med tre barn, som oppfører seg dysfunksjonelt i forhold til sin alder og sitt ansvar som gode rollemodeller. 

Mange her inne har snakket om å kontakte barnevernet. Jeg tror nok at Anna (les: Jan) er fullstendig klar over at dette ikke kvalifiserer for omsorgsvikt, ergo er de safe. Det hun/de kanskje ikke har tenkt så mye over, er hvilke tanker de profesjonelle rundt barna gjør seg. Det virker ikke som at de har tenkt på at etterhvert som barna vokser til, så utvides deres sosiale nettverk (Viser til Engens sosialiseringsmodell for de som ønsker å vite mer om det).

Det er trist å se at trebarnsmoren ikke er mer kritisk til valg av mann, men velger å være sammen med en fyr som hopper rundt ler og blotter rumpen sin på internett. Slik oppførsel har jeg tidligere kun sett hos barnehagebarn. Men, det aller tristeste er at Anna tydeligvis ikke har tenkt over at barna hennes kan bli skadelidende pga dette. Ikke akkurat i år, kanskje ikke neste år eller året etter heller. Men, denne videoen forsvinner ikke fra internett. Den vil alltid være der, og kan i verste fall føre til at barna kommer til å få problemer senere i livet når de utvider sine sosiale faser i livet. 

Trist. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Fatter ikke hvor de voksne er hen! Hvorfor er det ingen som stepper inn og stopper dette tullet? Det går jo utover ungene. Gir blanke f** i om A kommer til å angre til hun blir blå senere. Gir blanke f** i om hun vil miste jobbmuligheter, pga ting hun har skrevet og gjort på nett. Det er synd på barna oppi dette. Hvordan hun ødelegger deres fremtid! Det er som å skape mobbeoffere og fremtidige pasienter hos psykiatrisk avdeling. 
Kjenner jeg blir provosert av de rundt dem som ignorerer dette. Nå må noen se til helvete og gjør noe!! 
Det hjelper lite at fremmede på andre siden av landet sender inn bekymringmelding. Her må de voksne som er i barnas liv, eller som burde være det, steppe inn og gjøre noe. 

Det kommer til å bli husket lenge. Selv er jeg voksen og husker da jeg var tenåring, så var ei bekjent i AlleMenn eller et blad som likner.... og da dattern hennes begynte på skolen, så var hun dattera til hun som brettet seg ut i AlleMenn som 18 åring!

• Liker 10
Skrevet
18 minutter siden, Viking-girl skrev:

Morten Hegseth var mildt sagt RASENDE på Anna i podcasten Harm&Hegseth i dag (VG) Dette hyller jeg han for!!! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Hvor finner jeg det?

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Pæddan skrev:

Det kommer til å bli husket lenge. Selv er jeg voksen og husker da jeg var tenåring, så var ei bekjent i AlleMenn eller et blad som likner.... og da dattern hennes begynte på skolen, så var hun dattera til hun som brettet seg ut i AlleMenn som 18 åring!

Kom hun i klasse med en haug av 6-åringer som leste ti år gamle Alle Menn??

• Liker 9
Skrevet
19 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Fatter ikke hvor de voksne er hen! Hvorfor er det ingen som stepper inn og stopper dette tullet? Det går jo utover ungene. Gir blanke f** i om A kommer til å angre til hun blir blå senere. Gir blanke f** i om hun vil miste jobbmuligheter, pga ting hun har skrevet og gjort på nett. Det er synd på barna oppi dette. Hvordan hun ødelegger deres fremtid! Det er som å skape mobbeoffere og fremtidige pasienter hos psykiatrisk avdeling. 
Kjenner jeg blir provosert av de rundt dem som ignorerer dette. Nå må noen se til helvete og gjør noe!! 
Det hjelper lite at fremmede på andre siden av landet sender inn bekymringmelding. Her må de voksne som er i barnas liv, eller som burde være det, steppe inn og gjøre noe. 

Hvordan skal de voksne få stoppet dette tullet og hva skal de gjøre? Jan og Anna er myndige, og skjønner egentlig ikke hva andre kan gjøre. Kan godt være familien til Jan allerede har prøvd å snakke med de, men det nytter ikke 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Snuppah00 skrev (På 15.9.2017 den 18.29):

Hvordan skal de voksne få stoppet dette tullet og hva skal de gjøre? Jan og Anna er myndige, og skjønner egentlig ikke hva andre kan gjøre. Kan godt være familien til Jan allerede har prøvd å snakke med de, men det nytter ikke 

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
8 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Bekymringsmelding så klart. 

Kan være de allerede har gjort det, det vet vi ingenting om  

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Snuppah00 skrev (På 15.9.2017 den 18.31):

Kan være de allerede har gjort det, det vet vi ingenting om  

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
7 minutter siden, Jenki skrev:

Kom hun i klasse med en haug av 6-åringer som leste ti år gamle Alle Menn??

Hahaha nei, foreldrene til elevene i klassen hennes:fnise:

• Liker 1
Skrevet
8 minutes ago, AvocadoMelon said:

hvor ser dere disse videoene? 

Hvilke, nakenvideoene?

Gjest AvocadoMelon
Skrevet
12 minutter siden, Helhvete skrev:

Hvilke, nakenvideoene?

tenker på de dere snakker om.. ( Når han sier ting som «bare vis de frem» «kom igjen bare gjør det nå, så synes jeg det virker som at han presser Anna ) denne? ligger det på bloggen? 

Skrevet
7 minutter siden, AvocadoMelon skrev:

tenker på de dere snakker om.. ( Når han sier ting som «bare vis de frem» «kom igjen bare gjør det nå, så synes jeg det virker som at han presser Anna ) denne? ligger det på bloggen? 

Bloggen,i denne tråden,div sexforum...

🙄

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...