susnora Skrevet 15. september 2017 #3421 Skrevet 15. september 2017 Det som er veldig skummelt her er at Anna har mange tilhengere ned i 10-årsalderen? (Om ikke yngre). De forsvarer henne med nebb og klør.. hvis de nå begynner å legge ut slike bilder eller videoer..... bare tanken får meg til å grøsse. Det er så viktig at man tenker over sånt, særlig når man er så innflytelsesrik som Anna. Det handler om Internett, og det kan gå veldig galt. 21
Gjest opie Skrevet 15. september 2017 #3422 Skrevet 15. september 2017 Jeg har visst bodd under en stein det siste døgnet, for jeg har ikke fått med meg den siste videoen MTM har lagt ut før nå. Jeg er sjokkert! Kanskje mest over Jan. Dette var vondt å se! Denne typen atferd er noe man innenfor psykiatrien hadde dokumentert som "hun blamerer seg, og er i behov for skjerming".
Dristu Skrevet 15. september 2017 #3423 Skrevet 15. september 2017 2 minutter siden, opie skrev: Jeg har visst bodd under en stein det siste døgnet, for jeg har ikke fått med meg den siste videoen MTM har lagt ut før nå. Jeg er sjokkert! Kanskje mest over Jan. Dette var vondt å se! Denne typen atferd er noe man innenfor psykiatrien hadde dokumentert som "hun blamerer seg, og er i behov for skjerming". Anna har innimellom gjort og sagt mye rart, men etter hun møtte Jan syns jeg det er eskalert. Hva skjedde, egentlig? Jeg var sikker på at Jan ville være bra for henne når de først ble sammen. Men noe av det første som skjedde var at Anna plutselig hang ut hele familien sin på bloggen, og siden har det bare gått nedover med henne. Skal bli kjempegøy for ungene at både de og vennene deres finner nakenvideoer av moren og (ste)faren om noen år. For det kommer garantert til å skje! Kjempe trist å se hvordan noen kan ødelegge så mye for seg selv og andre! 19
elisaday Skrevet 15. september 2017 #3424 Skrevet 15. september 2017 Det ser ut som hun skal starte en kult. Med små kledd i hvitt og beige... 24
Ulzzang Skrevet 15. september 2017 #3425 Skrevet 15. september 2017 1 time siden, elisaday skrev: Det ser ut som hun skal starte en kult. Med små kledd i hvitt og beige... Det ser iallefall ut som at media ikke er på hennes side 12
Love2017juni Skrevet 15. september 2017 #3426 Skrevet 15. september 2017 1 time siden, elisaday skrev: Det ser ut som hun skal starte en kult. Med små kledd i hvitt og beige... Bare jeg som syns hun ser fjern ut i blikket? 5
J.. Skrevet 15. september 2017 #3427 Skrevet 15. september 2017 2 minutter siden, Love2017juni skrev: Bare jeg som syns hun ser fjern ut i blikket? Ser alltid slik ut. 10
ingeniørfrue Skrevet 15. september 2017 #3428 Skrevet 15. september 2017 4 timer siden, Sisti skrev: Slike ting er skikkelig individuelt, så hva du gjør er ganske uinteressant. Noen tar lettere til seg både språk og dialekt enn andre. Du kan se det som en negativ ting, men at man er (ubevisst) tilpasningsdyktig på språk er jo ikke bare dumt, selv om resultatet kan høres helteit ut. Det blir faktisk bare enda dummere om man skal prøve å forhindre det. Lavmål å kritisere sånt bare fordi du selv mener du er så mye bedre. Har jeg sagt at jeg er bedre? Nå legger du ord i munnen på meg dette er jo ikke tilpasning av et nytt språk, men dialekt. Har aldri sett noen legge om så mye på så kort tid. Dessuten kan jeg si hva jeg mener, så du kan bare gå og ta deg ei bolle. Ps: jeg er bedre til å ikke høres ut som en idiot💗 4
KatyP Skrevet 15. september 2017 #3429 Skrevet 15. september 2017 Anna kunne jo gjort det stort videre. Hun har ikke studiekompetanse? Hun burde ta den mens hun blogger om det å være småbarnsmor og student. Hun er kjent og har allerede en fanbase. Det hadde sikkert vært interessant å lese om hennes erfaringer, tips osv. Hvordan det er å ha et skolebarn samtidig som man selv går på skole. Hvordan de fordeler arbeidsmengde i hjemmet, tips til sunn barnevennlig mat kanskje? Da hadde hun startet på veien mot et fagbrev/bachelor samtidig som hun fikk blogge. Kanskje blitt et fint forbilde og kommet ut av det med hodet hevet. I stedet legger hun ut nakenvideoer. Jeg kan forstå frustrasjonen over å legge ut noe som tolkes annerledes enn intensjonen var, men å svare slik hun gjør... Vel hun forsvarer heller kritikerene ved å gjøre slik. Vi velger alle vår vei her i livet og Anna er på full fart ut stupet. Problemet er at hun tar med seg tre barn i dragsuget. 24
Vera Skrevet 15. september 2017 #3430 Skrevet 15. september 2017 Jeg lurer egentlig mest på hvor fedrene til barna er..hvordan klarer de å sitte og se på dette? De har vel rettigheter på lik linje med andre fedre? Om de gidder å ta kampen. At de godtar eksponeringen av barna sine på denne måten er over min fatteevne.."mammatilmichelle" som overskrift og deretter nakenbilder/video..? Vitner om lite ansvarsfølelse på alle voksne rundt de små. 21
J.. Skrevet 15. september 2017 #3431 Skrevet 15. september 2017 45 minutter siden, Vera skrev: Jeg lurer egentlig mest på hvor fedrene til barna er..hvordan klarer de å sitte og se på dette? De har vel rettigheter på lik linje med andre fedre? Om de gidder å ta kampen. At de godtar eksponeringen av barna sine på denne måten er over min fatteevne.."mammatilmichelle" som overskrift og deretter nakenbilder/video..? Vitner om lite ansvarsfølelse på alle voksne rundt de små. Vel.. 1 av de bor med de og er med på sirkuset.. 9
Gjest Sisti Skrevet 15. september 2017 #3432 Skrevet 15. september 2017 1 hour ago, ingeniørfrue said: Har jeg sagt at jeg er bedre? Nå legger du ord i munnen på meg dette er jo ikke tilpasning av et nytt språk, men dialekt. Har aldri sett noen legge om så mye på så kort tid. Dessuten kan jeg si hva jeg mener, så du kan bare gå og ta deg ei bolle. Ps: jeg er bedre til å ikke høres ut som en idiot💗 Når du skriver at du har greid å ikke legge så mye, samtidig som du kritiserer at hun har lagt om dialekten, så er det jo ganske tydelig at du mener du er bedre på det området...?? Å ta til seg dialekten på et sted handler jo om språklig tilpasning. Dialekt er språk det også. Noen legger ubevisst fort om, og å kritisere det er ganske lavmål og overhodet ikke saklig. Det er heller ikke bollekommentaren din. Men vil du drive usaklig diskusjon, go ahead.
Christy89 Skrevet 15. september 2017 #3433 Skrevet 15. september 2017 19 minutter siden, Sisti skrev: Når du skriver at du har greid å ikke legge så mye, samtidig som du kritiserer at hun har lagt om dialekten, så er det jo ganske tydelig at du mener du er bedre på det området...?? Å ta til seg dialekten på et sted handler jo om språklig tilpasning. Dialekt er språk det også. Noen legger ubevisst fort om, og å kritisere det er ganske lavmål og overhodet ikke saklig. Det er heller ikke bollekommentaren din. Men vil du drive usaklig diskusjon, go ahead. Enig. Å kritisere noen for å legge om dialekten sin når de bor på en annen plass enn hjembyen sin, er bare tåpelig. 6
smalls Skrevet 15. september 2017 #3434 Skrevet 15. september 2017 Nå har jeg sett videoen til de. Herregud, de er så umodne! Jeg klarer ikke. De skjønner ikke kritikken Anna får i det hele tatt. Det blir for dumt. Har ikke ord.... 11
Gjest Kaktuspotte Skrevet 15. september 2017 #3435 Skrevet 15. september 2017 Jeg selger nakenbilder er overskriften på siste innlegg. Som vanlig må en lese mellom linjene - men det er reklame for betacaroten på slutten. Som vanlig, det også.
Gjest Cocosa Skrevet 15. september 2017 #3436 Skrevet 15. september 2017 4 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Jeg selger nakenbilder er overskriften på siste innlegg. Som vanlig må en lese mellom linjene - men det er reklame for betacaroten på slutten. Som vanlig, det også. Hvordan i allverden har DET sammenheng?!
J.. Skrevet 15. september 2017 #3437 Skrevet 15. september 2017 "Poenget mitt er vel at jeg fint kan legge ut litt nakenhet for å være gal og morsom, så blir jeg selvsagt fornøyd med oppmerksomheten rundt det." ..... 13
Ulzzang Skrevet 15. september 2017 #3438 Skrevet 15. september 2017 "Fakta er faktisk" (hun skal gi ut en bok, say no more) 10
Diamant Skrevet 15. september 2017 #3439 Skrevet 15. september 2017 6 minutter siden, J.. skrev: "Poenget mitt er vel at jeg fint kan legge ut litt nakenhet for å være gal og morsom, så blir jeg selvsagt fornøyd med oppmerksomheten rundt det." ..... Hun bryr seg nada om at mye av oppmerksomheten er negativ så lenge pengene renner inn på konto. 7
Love2017juni Skrevet 15. september 2017 #3440 Skrevet 15. september 2017 Helt OK at Anna selger både sex, kropp eller nyrer... Og at hun nyter all oppmerksomheten; Helt OK... Men og gjøre dette under navnet til sin datter, DET er feil det! Denne dama viser "naturlig" kropp for 14åringer.. Hennes kropp er ikke naturlig.... Silikon er ikke naturlig! Hun burde ha ett visst ansvar for alle tenåringene som leser denne bloggen. For Anna er fullt klar over disse småjentene... Hun driver en MAMMABLOGG. Skal hun drive og legge nakenbilder OL, mens barnas liv er privat; Så endre bloggnavnet ditt, la dattera de ha navnet sitt borte fra denne galskapen du driver. Ikke dra henne i ned til ditt nivå. La henne vertfall få en mulighet til ett normalt liv!! 28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå