Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, ærlig talt! Den siste videoen var bare latterlig! "Poenget er" ?? Dere har faktisk ikke noe "poeng"!🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

• Liker 4
Skrevet

Får neesten litt vondt av Anna.. kaste bort hele livet sitt på den bloggen.. klarte ikke å se hele intervjuet på tv2- blir så flau på hennes vegne 🙈

• Liker 5
Skrevet

Hahaha! Det har faktisk klikket for dem. :P 

• Liker 19
Skrevet

To barnslige drittunger 🤦🏼‍♀️

• Liker 10
Skrevet

Og det høres helt idiotisk ut når hun legger om! Jeg har bodd fire år i en annen by, og er gift med en som snakker en annen dialekt enn meg. Likevel legger jeg ikke om på den måten! Man blir jo såklart påvirka, men ærlig talt! Jan legger også om til stavanger-dialekta. Helt krise å høre på😳

• Liker 8
Skrevet

Er det "bokpromotering" dette her?? Siden boken heter Naken? 

Skrevet

Eg får heilt oppriktig SÅ vondt av ho...På filmen ser eg ei kaotisk og sårbar lita jente :( innlegg fra 2015 vitner om meir modenhet syns eg, skremmande tendens når ein person plutselig oppfører seg som yngre enn før.. og om kropp er naturlig er vertfall ikkje oppførselen hennar det. Håper ho får hjelp. Fekk skikkelig dårlige vibber av det her... :( Om barna skal ha det bra må også mora ha det bra -stakkars Anna, ho er jo prisgitt Jan -alle andre er jo eliminert frå livet hennar :( må føles grusomt :(

• Liker 12
Skrevet

Det blir glemt innen en uke, sa Anna.
Jorden rundt innen en uke tenker jeg..

• Liker 24
Skrevet

Nå håper jeg bare det ikke er en bildebok hun skal selge....

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, skjerpings skrev:

Der. Nå. Akkurat nå har det virkelig bikket så alvorlig over. 

En ting er at hun selger seg selv billig, og er villig til å ofre selvrespekten for noen lettjente penger og 15 minutter i rampelyset. Det bryr meg midt på leggen hvilke sjuke virkemidler hun bruker for å markedsføre nakenboka si. Jeg har til og med sittet og sett på, men ikke kommentert, måten hun har kastet samtlige i sin nærmeste omgangskrets under bussen. De fleste av dem er vel over 18 og kan svare for seg selv.

Men det at hun poster nakenbilder og -filmer på en blogg som bærer sin mindreårige datters navn, det er faktisk utilgivelig i min bok. Det vitner om at det mangler så grunnleggende evner til kritisk tenking at jeg ikke lenger vet hva jeg skal si. Slik denne dama fremstår nå, virker hun overhodet ikke skikket til å ta vare på barn. Dette synkende skipet nærmer seg bunnen fortere enn Titanic. 

Dette er ikke Titanic, det er Hiroshima og Nagasaki på en gang.. 

• Liker 14
Skrevet
16 minutter siden, GulSitron skrev:

Dette er ikke Titanic, det er Hiroshima og Nagasaki på en gang.. 

Og Tsjernobyl.

• Liker 7
Skrevet
3 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Og det høres helt idiotisk ut når hun legger om! Jeg har bodd fire år i en annen by, og er gift med en som snakker en annen dialekt enn meg. Likevel legger jeg ikke om på den måten! Man blir jo såklart påvirka, men ærlig talt! Jan legger også om til stavanger-dialekta. Helt krise å høre på😳

Det er veldig individuelt. Noen blir ikke påvirka mens andre legger om dialekten bare de flyr over en annen by. Synes det er gøy å høre på😊 Kristine Ullebø holder også på å legge om😊

Skrevet
8 hours ago, ingeniørfrue said:

Slike ting er skikkelig individuelt, så hva du gjør er ganske uinteressant. Noen tar lettere til seg både språk og dialekt enn andre. Du kan se det som en negativ ting, men at man er (ubevisst) tilpasningsdyktig på språk er jo ikke bare dumt, selv om resultatet kan høres helteit ut. Det blir faktisk bare enda dummere om man skal prøve å forhindre det. 

Lavmål å kritisere sånt bare fordi du selv mener du er så mye bedre. 

Skrevet
6 minutter siden, Månestøv skrev:

IMG_3040.PNG

Det eneste gode poenget hun har,er at hun ikke virker særlig oppegående..

Verken på blogg eller kamera.

• Liker 17
Skrevet

Lurer igrunn på hvor langt hun skal gå for å ta Ørjan i "mobbingen" av henne..

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...