Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en tv-serie så vil hun fremstå som ekte, mens i bloggen så gjør hun alt for seertall og lesertall. Jaggu! 😶

Skrevet

Den følelsen jeg sitter igjen med etter å ha sett siste filmen til Anna er; HERREGUD!! Har de to "menneskene" der ansvaret for at 3 barn??!! 😱😱

Når jeg ser på filmer av meg selv når jeg var 14 år oppførte jeg meg sånn, jeg blir så flau og tenker bare "takk gud for at jeg ikke er sånn lenger". Også har vi Anna som er 2 år yngre enn meg og oppfører seg sånn? Jeg har mange venner som er 21 år, de er 10 x mer voksen enn Anna. Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli bekymrett for ungene.. 

• Liker 40
Skrevet

http://www.tv2.no/underholdning/9363137/

Er du fornøyd med hvordan du fremstår i dette intervjuet Anna? I tilfelle ja, er jeg oppriktig bekymret. Du fremstår som svært umoden. 

Du deler ikke noe om M sin skolegang på bloggen. Det er bra! Men svaret du gir i dette intervjuet bør du tenke over. Det er nemlig det eneste kloke du sier i intervjuet: "Det er fordi det handler om hennes liv, ikke mitt". Hold den tanken Anna. Det er nemlig mye mer som handler om andres liv i måten du turer fram. 

• Liker 33
Skrevet (endret)

Dette er bare trist, gruer meg til hun når bunnen etter denne manien

Endret av Yaki
Skrevet

Tror hun det er kult å være "crazy"?

• Liker 7
Skrevet

"Jeg har lysst til å provosere"

Javel, Anna! Gjør hva du vil! Men ikke kom i morgen å si at du føler deg mobbet!! Du legger opp til det selv... 

• Liker 21
Skrevet

"Jeg har alltid en tanke bak alt jeg legger ut. Uansett hvilket menneske og kjent person jeg er, så setter jeg alltid ungene mine først. Jeg tenker på barna før jeg gjør noe. Det ser ikke slik ut, det er jeg fullstendig klar over, men det er ingenting jeg vil mer enn at ungene mine skal ha det godt",  sier Rasmussen til TV 2 på «Bloggerne»-pressetreffet.

• Liker 10
Skrevet
9 minutter siden, elisaday skrev:

"Jeg har alltid en tanke bak alt jeg legger ut. Uansett hvilket menneske og kjent person jeg er, så setter jeg alltid ungene mine først. Jeg tenker på barna før jeg gjør noe. Det ser ikke slik ut, det er jeg fullstendig klar over, men det er ingenting jeg vil mer enn at ungene mine skal ha det godt",  sier Rasmussen til TV 2 på «Bloggerne»-pressetreffet.

Herregud... eneste hun får utav dette, er penger og kritikk, veldig bra for barna...

• Liker 5
Gjest xx girl xx
Skrevet
2 timer siden, Kris! skrev:

http://www.tv2.no/underholdning/9363137/

Overskriften: det stemmer 100 % at du ikke fremstår spesielt oppegående. 

Og lenger ned i saken sier hun at hun tenker over hvilke konsekvenser det hun legger ut kan få for barna. Den uttalelsen viser jo bare at dette med å være oppegående er fraværende!

Jeg synes ikke intervjuet var så verst. 

Skrevet
1 minute ago, xx girl xx said:

Virkelig?

Sitat:

– Det er alltid noen som sier at barna mine blir for eksponert, så den reglen har jeg gått gjennom mange ganger. Men jeg står på mitt. Desto flere barn jeg får, desto mer skjermet har de blitt. Nå deler jeg på samme måte som jeg alltid ville gjort, men desto mer unger jeg får, desto mer skjermet blir de, på et vis, sier hun.

så det som må til for at hun skal slutte å eksponere barn er å få flere barn?

• Liker 30
Skrevet
11 minutter siden, xx girl xx skrev:

Hæ? Det er jo helt krise!! Ingenting av det hun sier henger på greip. Kjenner små barn med bedre ordforråd og evne til å forklare. Jeg syns intervjuet er skremmende! 

• Liker 20
Skrevet (endret)

Sjekk instagram'en til Ørjan burøe😂😂😂 

Kaller seg; 

orjanburoe 

Endret av Love2017juni
  • Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, Love2017juni skrev:

Sjekk instagram'en til Ørjan burøe😂😂😂 

Hva heter han på Instagram?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Diamant skrev:

Hva heter han på Instagram?

Orjanburoe👍

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Love2017juni skrev:

Orjanburoe👍

Tusen takk :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg venta på at det skulle komme noe fra ekteparet Burøe 😅😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...