fjær Skrevet 14. september 2017 #3341 Skrevet 14. september 2017 Anna har ikke ett uanstrengt forhold til nakenhet... Se på denne videoen av de to sammen, og hvordan hun kaster seg ned når Jan slipper brystene hennes.. Om hun har ett uanstrengt forhold til nakenhet hadde det ikke vært noen problem å vise niplene.. Og de holder hun over, eller sladder.. Og hun sier at hadde jeg vært mann er det ingen som har reagert, men det hun ikke forstår er at det ER forskjell på mann og dame, og det beviser hun selv med å passe på å ikke vise niplene.. (uten at det er formildene med tanke på å blotte seg slik på nett) 31
GammelKaktus Skrevet 14. september 2017 #3342 Skrevet 14. september 2017 Den siste videoen er bare trist og kunstig, hun virker ikke glad og latteren er tilgjort. Og Jan presser på, men det kommer jo ikke som et sjokk. Merkverdig hvordan hun har endret seg den siste tiden, hun var jo mer moden som 14 åring enn hva hun er nå når hun er relativt etablert. Synes synd på henne, om hun ikke ser det nå så tror jeg hun vil se det med alderen at hun ødela mye for seg selv med dette styret. 16
J.. Skrevet 14. september 2017 #3343 Skrevet 14. september 2017 (endret) 21 minutter siden, fjær skrev: Anna har ikke ett uanstrengt forhold til nakenhet... Se på denne videoen av de to sammen, og hvordan hun kaster seg ned når Jan slipper brystene hennes.. Om hun har ett uanstrengt forhold til nakenhet hadde det ikke vært noen problem å vise niplene.. Og de holder hun over, eller sladder.. Og hun sier at hadde jeg vært mann er det ingen som har reagert, men det hun ikke forstår er at det ER forskjell på mann og dame, og det beviser hun selv med å passe på å ikke vise niplene.. (uten at det er formildene med tanke på å blotte seg slik på nett) Nettopp det jeg også nevnte isted.. Forskjellen hun sier ikke er der,understreker hun selv at nettopp er der.. Endret 14. september 2017 av J.. 3
Gjest TomineB Skrevet 14. september 2017 #3344 Skrevet 14. september 2017 47 minutter siden, fitnessjenta skrev: Herregud, det hun mener er at det kan hende at barna ikke har det bra, selv om de "rundt familien" har inntrykket av at alt er greit. Syns man skal ha et åpent sinn når man ser hvordan foreldrene oppfører seg uansvarlig på nett, og vurdere om man kanskje tar feil ang. Dem. At barna har rene klær og ser glade ut trenger ikke bety at de har det bra, og det er det hun vil presisere her. Ok, da forstår jeg. Og jeg kan til dels være enig i at ikke alt som blir gjort av familien Rasmussen er like gjennomtenkt. Poenget mitt var at barna har det strålende, så ser nå at min bruk av "rene, pene, snille og glade barn ble misforstått.
MinniMusa Skrevet 14. september 2017 #3345 Skrevet 14. september 2017 55 minutter siden, TomineB skrev: Så det du sier er at de rundt familien tydeligvis svikter, fordi de ikke har utdanning? For folk rundt Christoffer sviktet? Jeg reagerer veldig på din sammenligning, men kan berolige med at de rundt har utdanning. Helt uenig med det du sier om sammenligningen mellom de to. Sjelden man ser konteksten med slike bilder, det er ikke interessant. Begge har puppen ute, og flere med. Forstår at du har dårlige argument når du må vri fullstendig på det eg skriv. Kor samanlikna eg?? Tvert imot skreiv eg "utan samanlikning forøvrig"! og det var ikkje generell utdanning eg tenkte på, eg meinte spesialister i tilknytningsteori og barnevern - og ikkje minst må dei vere "objektive" og ikkje nær dei -det er vel ein gyllen regel? Christoffer-saken var ein illustrasjon på kor gale det KAN vere utan at utanforståande får det med seg. Skal man berre ta alt for god fisk fordi ungane er reine og glade på bilder eller i sosiale settingar? Kva tenker du om at nære omsorgspersoner brått blir revet bort samtidig som ny "pappa" kjem inn, det stormen rundt mora di og du flytter til ein ukjendt plass og plutselig har nye besteforeldre? Reflekterer du over at statistikkmessig er mange risikofaktorer her, eller skal man gamble og ikkje stille spørsmål ved det? 13
fitnessjenta Skrevet 14. september 2017 #3346 Skrevet 14. september 2017 8 minutter siden, TomineB skrev: Ok, da forstår jeg. Og jeg kan til dels være enig i at ikke alt som blir gjort av familien Rasmussen er like gjennomtenkt. Poenget mitt var at barna har det strålende, så ser nå at min bruk av "rene, pene, snille og glade barn ble misforstått. Og poenget mitt er at du ikke VET med 100% sikkerhet at barna har det strålende, med mindre du er en av barna selv. 10
Gjest TomineB Skrevet 14. september 2017 #3347 Skrevet 14. september 2017 16 minutter siden, J.. skrev: Nettopp det jeg også nevnte isted.. Forskjellen hun sier ikke er der,understreker hun selv at nettopp er der.. Det kan jeg si meg enig i.
Gjest TomineB Skrevet 14. september 2017 #3348 Skrevet 14. september 2017 Akkurat nå, fitnessjenta skrev: Og poenget mitt er at du ikke VET med 100% sikkerhet at barna har det strålende, med mindre du er en av barna selv. Ok
MinniMusa Skrevet 14. september 2017 #3349 Skrevet 14. september 2017 16 minutter siden, TomineB skrev: Ok, da forstår jeg. Og jeg kan til dels være enig i at ikke alt som blir gjort av familien Rasmussen er like gjennomtenkt. Poenget mitt var at barna har det strålende, så ser nå at min bruk av "rene, pene, snille og glade barn ble misforstått. Kva er det du ikkje forstår?? Barna har det strålende? At det er mulig å vere SÅ trangsynt begriper eg ikkje. Med mindre du er eit av barna sjølv kan dj ikkje berre bestemme at slik er det -på akkurat samme måte som eg ikkje kan sei at barna har det grusomt. 10
fitnessjenta Skrevet 14. september 2017 #3350 Skrevet 14. september 2017 Akkurat nå, MinniMusa skrev: Kva er det du ikkje forstår?? Barna har det strålende? At det er mulig å vere SÅ trangsynt begriper eg ikkje. Med mindre du er eit av barna sjølv kan dj ikkje berre bestemme at slik er det -på akkurat samme måte som eg ikkje kan sei at barna har det grusomt. Tror ikke hun bryr seg, fordi i hennes verden har barna det strålende, og noe annet gidder hun ikke å åpne øynene for. Trist for barn som faktisk har det vondt at det finnes så trangsynte folk der ute. 5
Miss.Wildfox Skrevet 14. september 2017 #3351 Skrevet 14. september 2017 Vi har forskjellige verdier og mål her i livet. Noen gjør hva som helst for et liv i rampelyset. Hva som helst for klikk. Hva som helst for å raske til seg kjappe penger. Man ser tilfeller av kriminelle som utfører bestialske drap for å komme i avisen og historiebøkene. Man ser tilsynelatende oppegående mennesker selge kroppen sin på gata men også i elitemiljøer, helt uten skrupler. Og man ser sånne som Anna, som utfører helt desperate handlinger og tenker at all PR er god PR. Det later ikke til at hun bryr seg om antall seere på videoene, bakgrunnen til alle klikkene og dersom boksalget skal gå veldig bra hva som egentlig er grunnen. For det er ikke budskapet folk ser på videoen for men underholdningen av at hun driter seg ut eller sexfikserte griser som går en skikkelig hjemmesnekra filmsnutt. Det er ikke en engasjerende og velskrevet blogg folk gir klikk for men en oppdatering på hinsides drama. Og boken kommer til å bli kjøpt av nysgjerrige fans som håper å få enda mer drama, lese enda mer som beviser på enda en arena at hun er totalt blottet for medmenneskelighet (de søker nok etter utlevering av tredjeparter for egen nygsgjerrighet) og kanskje enda mer håpe på nakenbilder. For meg hadde det ikke vært en seier. Det hadde ikke vært å lykkes eller få til noe bra. Man kan ikke vise til tall, inntekt og boksalg for å måle jobben en har gjort og hvor flink forretningskvinne man er. Men jeg tror helt ærlig Anna og Jan oppriktig tror på sammenhengen mellom klikk og vellykkethet. Jeg blir flau på deres vegne. På øvrig familie. Og jeg synes ufattelig synd på barna. Anna som 16-17år og alenemamma til 1 virker 100 ganger mer smart og oppegående enn Anna drøye 20år, forlovet og mor til tre. 22
Irja Skrevet 14. september 2017 #3352 Skrevet 14. september 2017 4 timer siden, TøffeSnåkus skrev: De er hun jo allerede godt i gang med, sånn jeg ser det. Massiv omtale om nakenhet den siste uken Ja, ser det selv. Regner ikke med at det stopper her.
elisaday Skrevet 14. september 2017 #3353 Skrevet 14. september 2017 51 minutter siden, Nimbolt skrev: Det eneste som er flaut å se på er hvor moraliserende folk kan være over at to unge mennesker har et uanstrengt forhold til egen nakenhet. Fælt å se hvordan voksne kvinner rotter seg sammen om å fordømme en annen kvinne på denne måten. Dere rakker ned på henne på en måte som er totalt ute av proposjoner. Anna har så rett: denne kritikken hadde aldri kommet mot en mann. Kvinner er kvinner verst er en uttalelse jeg sjeden er enig i, men når man leser tråder som dette, og andre tråder her inne å Rampelys, så må jeg bare si meg enig i at jo, kvinner ER kvinner verst. Synes mye av den nylige kritikken bunner ned i at det liksom er en "voksen" mann oppi alt dette som ikke evner eller gidder å sette grenser og heller ikke bryr seg om hvordan hans forlovede og mor til hans barn fremstiller seg selv. Og det er bekymringsverdig spør du meg. 22
Ultiva Skrevet 14. september 2017 #3354 Skrevet 14. september 2017 46 minutter siden, Ultiva skrev: Annas avkom har bodd seks ulike steder på seks år, gått i 5-6 ulike barnehager, de har hatt 2-3 forskjellige fedre og mistet all kontakt med flere sett av besteforeldre, onkler og tanter fordi mamma Anna har røket uklar med alle som har turt å si fra. Tillot meg å sitere meg selv ovenfor her. Nedenfor omtales tilknytningsproblematikk hos barn med mange brutte relasjoner: "Barn som har mange brutte relasjoner bak seg trenger å lære seg at de nye omsorgspersonene er til å stole på, at de ikke kommer til å forlate barnet, og at de vil gi barnet ubetinget omsorg og kjærlighet. For mange barn er det skremmende og vanskelig å gå inn i nære relasjoner, og man kan se på det som en redsel barnet har for at denne person også skal bli borte - slik det tidligere har erfart." Hentet fra: forum.onskebarn.no/showthread.php?t=21334 10
Anonym2467 Skrevet 14. september 2017 #3355 Skrevet 14. september 2017 1 time siden, Helhvete skrev: Hun sier i starten at hun har "liksom lyst til å ta av seg bare for å provosere", og han bare pusher på. Kvalmt. Det virker som hun er klar over hva hun driver med, men at han bare står der tror han "støtter kjæresten" der han oppfordrer og pusher videre. Det er bare.. Ja. Nei. Jeg vet ikke om det er trist eller patetisk, mest sannsynlig begge deler Uansett om han pusher henne eller ikke så er det fortsatt HUN som postet videoen... 4
Gjest TomineB Skrevet 14. september 2017 #3356 Skrevet 14. september 2017 42 minutter siden, MinniMusa skrev: Forstår at du har dårlige argument når du må vri fullstendig på det eg skriv. Kor samanlikna eg?? Tvert imot skreiv eg "utan samanlikning forøvrig"! og det var ikkje generell utdanning eg tenkte på, eg meinte spesialister i tilknytningsteori og barnevern - og ikkje minst må dei vere "objektive" og ikkje nær dei -det er vel ein gyllen regel? Christoffer-saken var ein illustrasjon på kor gale det KAN vere utan at utanforståande får det med seg. Skal man berre ta alt for god fisk fordi ungane er reine og glade på bilder eller i sosiale settingar? Kva tenker du om at nære omsorgspersoner brått blir revet bort samtidig som ny "pappa" kjem inn, det stormen rundt mora di og du flytter til ein ukjendt plass og plutselig har nye besteforeldre? Reflekterer du over at statistikkmessig er mange risikofaktorer her, eller skal man gamble og ikkje stille spørsmål ved det? Her synes jeg du ordlegger deg slik at jeg forstår bedre hva du mener. Så beklager det, mulig min feil. Prøvde heller ikke vri på det du skrev. Det jeg vil frem til er at her inne er det fryktelig mange forstå-seg-påere som vet best for familien Rasmussen. Om man mener så mye, både at barna lider og at Anna muligens har en diagnose, så ring bv da, gjør det som er din plikt. Nå sier ikke jeg at du har ytret dette noe sted, dette gjelder de som roper ut om hvor forferdelig barna hennes har det, og at mor må være syk. Når jeg sier "nær" så mener jeg ikke at jeg er på besøk hos dem. Jeg er objektiv i min jobb, ikke tenk på det. 42 minutter siden, MinniMusa skrev: Videre skriver du: Kva tenker du om at nære omsorgspersoner brått blir revet bort samtidig som ny "pappa" kjem inn, det stormen rundt mora di og du flytter til ein ukjendt plass og plutselig har nye besteforeldre? Reflekterer du over at statistikkmessig er mange risikofaktorer her, eller skal man gamble og ikkje stille spørsmål ved det? Vet du 100% sikkert at det er slik ting henger sammen? Har du lest det bare? Det er absolutt ingen som gambler her. Og mener du det vil jeg oppfordre deg til å ta den tlf folk her inne roper etter.
Helhvete Skrevet 14. september 2017 #3357 Skrevet 14. september 2017 2 minutes ago, Anonym2467 said: Uansett om han pusher henne eller ikke så er det fortsatt HUN som postet videoen... Leste du det jeg skrev? Jeg skrev at det virker som hun vet hva hun driver med, det er tross alt et av flere nakenstunt denne uken, og det var hun som postet videoen. Det er fortsatt passe kvalmt at Jan pusher på som han gjør. 2
MinniMusa Skrevet 14. september 2017 #3358 Skrevet 14. september 2017 6 minutter siden, TomineB skrev: Her synes jeg du ordlegger deg slik at jeg forstår bedre hva du mener. Så beklager det, mulig min feil. Prøvde heller ikke vri på det du skrev. Det jeg vil frem til er at her inne er det fryktelig mange forstå-seg-påere som vet best for familien Rasmussen. Om man mener så mye, både at barna lider og at Anna muligens har en diagnose, så ring bv da, gjør det som er din plikt. Nå sier ikke jeg at du har ytret dette noe sted, dette gjelder de som roper ut om hvor forferdelig barna hennes har det, og at mor må være syk. Når jeg sier "nær" så mener jeg ikke at jeg er på besøk hos dem. Jeg er objektiv i min jobb, ikke tenk på det. Vet du 100% sikkert at det er slik ting henger sammen? Har du lest det bare? Det er absolutt ingen som gambler her. Og mener du det vil jeg oppfordre deg til å ta den tlf folk her inne roper etter. Så bra du forstod bedre vi har jo sett både videoar og bilder, samt tekst som underbygger dette, ja. Men sjølvsagt kan ein Meine dette er noko ho har konstruert for å få kritikk/klikk.
Gjest TomineB Skrevet 14. september 2017 #3359 Skrevet 14. september 2017 27 minutter siden, fitnessjenta skrev: Tror ikke hun bryr seg, fordi i hennes verden har barna det strålende, og noe annet gidder hun ikke å åpne øynene for. Trist for barn som faktisk har det vondt at det finnes så trangsynte folk der ute. Er det meg eller Anna du sikter til her? Er det ikke barna vi diskuterer her? Hvordan vet du at de har det vondt? Møter du dem ofte? Du har bare bestemt deg du, ut i fra hvordan Anna fremstår på bloggen sin.
Skdaniel93 Skrevet 14. september 2017 #3360 Skrevet 14. september 2017 Kan noen være så snill å hacke bloggen hennes og slette alt innhold ? 23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå