Friluftsdame Skrevet 14. september 2017 #3281 Skrevet 14. september 2017 Anna viser en særdeles dårlig utviklet evne til refleksjon over egne valg. Det er oppsiktsvekkende av en trebarnsmor å uttale at jeg kan legge ut så mange nakenbilder jeg bare vil. Det er bare jeg som bestemmer det. For noen måneder siden la hun ut bilder under begrunnelsen at hun var blitt hacket. Skikkelig indignert var hun. I realiteten var det et clickbaitstunt fra dronningen. Hun var desperat etter oppmerksomhet. Hun betegner seg selv som gal, en som gjør ting andre ikke tør. Akkurat det er åpenbart Anna. Men det betyr ikke at det er riktige crazy valg du gjør. Du fremstår rett og slett som uansvarlig og grisk. 24
Minnus Skrevet 14. september 2017 #3282 Skrevet 14. september 2017 Denne filmen var jo tydeligvis veldig planlagt av Anna. Denne filmen er to år gammel fra da de bodde på Ayia Napa, hun har ventet 2 år på å være "gal" og legge ut denne filmen. Anna har jo fortalte tidligere at hun var helt ute av styr før hun fikk barn, det at hun fikk barn hadde reddet henne og hun fikk livet sitt på stell. Nå er hun tydeligvis lei av å være flink pike, kan se ut som at det at hun fikk barn tidlig begynner å gå inn på henne. For ett år siden så lagde Anna så mye styr på Blogger premierefesten, hun synes det var alt for mange gale og umodne mennesker der. Lurer på hvor denne "gale Anna" var da 😂 36
J.. Skrevet 14. september 2017 #3283 Skrevet 14. september 2017 At hun var ut av styr før barn er jo egentlig selvforklarende når hun fikk barn,som barn selv.. Men som du sier,det slår tilbake på seg selv nå ved å leke fjorten,gal og ansvarsløs,når man er 21 og har nettopp en haug med ansvar.. Sånne tilfeller er prakteksemplar å vise til alle som sier at "det kan gå bra selv om man får barn (ekstremt) tidlig". 14
Supah Skrevet 14. september 2017 #3284 Skrevet 14. september 2017 Nei, nei nei.. Jeg finner ingen ord. 7
Elisabethw Skrevet 14. september 2017 #3285 Skrevet 14. september 2017 Er det ingen som skal gripe inn? Er det virkelig mulig å bli så trassig, korttenkt og idiotisk? Anna, det er ikke den nakne kroppen din du gnikker rundt over alt som er problemet, det er måten du gjør det på og hvem det går utover. Jeg får helt vondt inni meg av de som kommenterer og heier på deg, for de ser åpenbart ikke at det har rabla totalt for deg. Nå trenger du faktisk hjelp, og ungene dine trenger stabile voksenpersoner som kan ta seg av de. Du og Jan går ikke under denne kategorien. Jeg ser faktisk ikke hvordan det skal ordne seg for deg nå. Du har gått altfor langt, gjort ting du ikke kan ta tilbake og du har brent alle broer. At du ikke skammer deg er for meg et mysterium. Stakkars, STAKKARS barna dine. 26
Irja Skrevet 14. september 2017 #3288 Skrevet 14. september 2017 Tør ikke tenke på hva slags innlegg som kommer nå videre frem til boklanseringen.. 4
TøffeSnåkus Skrevet 14. september 2017 #3289 Skrevet 14. september 2017 2 minutter siden, Irja skrev: Tør ikke tenke på hva slags innlegg som kommer nå videre frem til boklanseringen.. De er hun jo allerede godt i gang med, sånn jeg ser det. Massiv omtale om nakenhet den siste uken 2
BeverTramp Skrevet 14. september 2017 #3290 Skrevet 14. september 2017 De mener at det kun er Anna som får refs for den siste videoen, og ikke Jan, siden han er mann. Denne er til deg Jan: Å kle seg i bar overkropp, eller vise frem rumpen på en blogg, bidrar IKKE til å poengtere hvordan samfunnet ser på forskjeller mellom mannekropp og kvinnekropp. Du er med å SEKSUALISERE Anna og puppene hennes når du grafser på de i videoen. Hadde det vært likestilt burde vel Anna holdt for niplene dine også? Du virker ekstremt umoden, og måten du håndterer kritikk og tilbakemeldinger er klandreverdig. Det er helt forkastelig at du setter mor til ditt barn og dine stebarn i den situasjonen du gjør. Du burde vise Anna, at du respekterer og verdsetter hennes kropp, og at det ikke er behov for at noen av dere trenger å kle av dere for oppmerksomhet. Så kan du i tillegg tenke over hvor gamle barna er når denne naturlige eksponeringen på nett er innafor? Hvordan ville du, Jan, stilt deg hvis dine barn utleverte seg på nett som du gjør? Hvos din sønn holder foran puppene på en fremtidig kjæreste, mens han oppfordrer henne til å blotte seg foran Norges befolkning. Er det greit? Hvis ikke bør du ta et steg tilbake, og prøve å se deg selv utenfra! 37
Stinkerbell Skrevet 14. september 2017 #3291 Skrevet 14. september 2017 1 minutt siden, TøffeSnåkus skrev: Ja den ser jeg samtidig som jeg synes å erindre at hun prøvde å skifte navn på bloggen en tid tilbake og følte ikke det funket. At bloggen alltid har hatt samme navn. Nakenhet er vel ikke seksualisering. Vi har alle en kropp som tidvis er naken. Dette er intet mindre enn genial planlegging av en lansering. Et PR selskap ville garantert gitt henne terningkast 6 for dette nettopp fordi boken heter NAKEN. Hvis du tenker at det aktuelle bildet som er tema akkurat nå ikke har noe med seksualisering å gjøre, så lurer jeg oppriktig på hva som skal til for deg, altså 8
TøffeSnåkus Skrevet 14. september 2017 #3292 Skrevet 14. september 2017 Akkurat nå, Stinkerbell skrev: Hvis du tenker at det aktuelle bildet som er tema akkurat nå ikke har noe med seksualisering å gjøre, så lurer jeg oppriktig på hva som skal til for deg, altså Sett i et historisk perspektiv så er det ikke denne typen nakenhet som jeg ser på som seksualisering. En pupp eller litt hud er ikke det jeg definerer som seksualisering. Det er noe som er helt naturlig. Hvis det hadde vært en undertone som "snakket" sex hadde jeg nok vært av en annen oppfatning. 1
Populært innlegg Stinkerbell Skrevet 14. september 2017 Populært innlegg #3293 Skrevet 14. september 2017 (endret) 11 minutter siden, TøffeSnåkus skrev: Sett i et historisk perspektiv så er det ikke denne typen nakenhet som jeg ser på som seksualisering. En pupp eller litt hud er ikke det jeg definerer som seksualisering. Det er noe som er helt naturlig. Hvis det hadde vært en undertone som "snakket" sex hadde jeg nok vært av en annen oppfatning. What? Alvorlig talt, hva slags briller ser du med? Som sagt, mannen mine kunne godt funnet på å legge teppe i bar overkropp en varm sommerdag, men jeg tror neppe jeg hadde greid å fremstille ham seksualisert om jeg fotograferte ham underveis. Hvis det virkelig er slik at du må ha det inn med teskje, så handler det om følgende: For det første tviler jeg sterkt på at Anna legger teppene sine selv. For det andre er det nokså ubekvemt for en såpass velutstyrt dame å ha fronten dinglende fritt under arbeid. For det tredje legger man ikke tepper i den posituren der, den er verken praktisk eller behagelig i lengden, verken for knær eller korsrygg, og egner seg nok best til å gi mannen bedre adkomst om man er klar for å kjøre doggy. For det fjerde er både løst hår og pinetrange jeans totalt uegnet når man krabber rundt på gulvet for å legge tepper. Det er ingenting ved dette bildet som er naturlig fremstilling av kropp, tvert om! Endret 14. september 2017 av Stinkerbell Tastfeil 56
fjær Skrevet 14. september 2017 #3294 Skrevet 14. september 2017 Hvor er foreldrene til Jan?!! Dette er ikke normal voksen oppførsel av 3barnsforeldre! De trenger veiledning... Kropp og nakenhet er naturlig, men det er noe som heter privatliv, å være så sykelig opptatt av sin egen nakenhet kan ikke være bare bra?!! 17
Stjernekikkeren Skrevet 14. september 2017 #3295 Skrevet 14. september 2017 3 timer siden, J.. skrev: At hun var ut av styr før barn er jo egentlig selvforklarende når hun fikk barn,som barn selv.. Men som du sier,det slår tilbake på seg selv nå ved å leke fjorten,gal og ansvarsløs,når man er 21 og har nettopp en haug med ansvar.. Sånne tilfeller er prakteksemplar å vise til alle som sier at "det kan gå bra selv om man får barn (ekstremt) tidlig". Er den dama der bare 21år gammel....? Og når fikk hun da barn, som 13-14åring? 2
Ulzzang Skrevet 14. september 2017 #3296 Skrevet 14. september 2017 2 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Er den dama der bare 21år gammel....? Og når fikk hun da barn, som 13-14åring? ble gravid som 14 og fikk første som 15 åring, mens andre fikk hun som 17 åring 5
Stinkerbell Skrevet 14. september 2017 #3297 Skrevet 14. september 2017 (endret) 6 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Feil Endret 14. september 2017 av Stinkerbell Feil
Stinkerbell Skrevet 14. september 2017 #3298 Skrevet 14. september 2017 Akkurat nå, Ulzzang skrev: ble gravid som 14 og fikk første som 15 åring, mens andre fikk hun som 17 åring Å, så hun hadde fylt 15?
TøffeSnåkus Skrevet 14. september 2017 #3299 Skrevet 14. september 2017 17 minutter siden, Stinkerbell skrev: What? Alvorlig talt, hva slags briller ser du med? Som sagt, mannen mine kunne godt funnet på å legge teppe i bar overkropp en varm sommerdag, men jeg tror neppe jeg hadde greid å fremstille ham seksualisert om jeg fotograferte ham underveis. Hvis det virkelig er slik at du må ha det inn med teskje, så handler det om følgende: For det første tviler jeg sterkt på at Anna legger teppene sine selv. For det andre er det nokså ubekvemt for en såpass velutstyrt dame å ha fronten dinglende fritt under arbeid. For det tredje legger man ikke tepper i den posituren der, den er verken praktisk eller behagelig i lengden, verken for knær eller korsrygg, og egner seg nok best til å gi mannen bedre adkomst om man er klar for å kjøre doggy. For det fjerde er både løst hår og pinetrange jeans totalt uegnet når man krabber rundt på gulvet for å legge tepper. Det er ingenting ved dette bildet som er naturlig fremstilling av kropp, tvert om! Igjen, dette er markedsføring av boken med ønsket utfall: MASSIV omtale om nakenhet. Teppene var bare et virkemiddel. Punktum. 2
Stjernekikkeren Skrevet 14. september 2017 #3300 Skrevet 14. september 2017 (endret) 6 minutter siden, Ulzzang skrev: ble gravid som 14 og fikk første som 15 åring, mens andre fikk hun som 17 åring 6 minutter siden, Stinkerbell skrev: Hun fikk sitt første barn som 14-åring. Takk for oppklaring, det var overraskende for det jeg har sett av henne, som ikke er så mye, trodde jeg hun var mye eldre. For meg passet det med de innleggene her som sier at hun var vill og gal før hun fikk barn, men altså.. Hun var ikke vill og gal før hun fikk barn når hun var 15år, hun var et barn selv, man er ikke akkurat kjent for å være voksen og stabil når du er 15. Kan hende hun brått måtte bli veldig voksen og tenåringsfasen ble dyttet bort en stund, kanskje det er det vi ser nå, Anna som tenåring.. Endret 14. september 2017 av Stjernekikkeren Fikk barn som 15åring, ikke 14-åring. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå