Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

For se her,A..

Dette er det du utretter med bildene dine.

20170912_181402.png

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, J.. skrev:

Selvironi har hun ihvertfall ikke.

Hårsår,sutrete shitkid.

20170912_181011.png

:overrasket:

Nå går det vel ikke an å synke dypere?

Må man inn på bloggen for å se videoen?

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, Diamant skrev:

:overrasket:

Nå går det vel ikke an å synke dypere?

Må man inn på bloggen for å se videoen?

Jepp..

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde dødd av skam om jeg var i familie/slekt med de menneskene der! :kari:

• Liker 30
Skrevet

IKKE KLIKK INN PÅ BLOGGEN. Husk at det er klikk hun er ute etter. Hun tjente nærmere 10 000kr bare igår på klikk!!

• Liker 28
Skrevet
1 minutt siden, J.. skrev:

Jepp..

Ok, takk for svar :)

• Liker 1
Skrevet

Hun vil provosere, men jeg bare ler 😂 Heldigvis ikke meg og min unge det går utover. 

• Liker 11
Skrevet

Huff, nytt lavmål...Selv til Anna å være.

Når Michelle var liten og hun bodde i Stavanger med familien, likte jeg bloggen hennes litt. Jeg sjekket i ny og ne for å oppdatere meg på hvordan det gikk med henne og datteren. Så begynte ting sakte, men sikkert å ta heeeelt av. Nå er dette bare trist å følge via denne tråden og facebook siden hennes.

• Liker 19
Skrevet

Er det seriøst en video av henne naken? Nekter å gi den jentungen flere klikk! Håper nesten at jeg ikke får svar for er helt hinsides at folk gir henne klikk som hun tjener fett på! 😝

• Liker 5
Skrevet (endret)

https://pastebin.com/xFTpBzxZ
Link for de som ikke vil gi klikk (de fleste? :fnise:)

Synes forøvrig det er rart at videoen først ble lagt ut kl 1744, og bare "Min film 13" som skrift, med tittelen "anna rasmussen". Skulle tro det var noen andre som la ut videoen, og siden shit happened, så laget hun enn post ut av det istedenfor å late som ingenting. Det kan også hende at hun postet det litt raskere enn planlagt, men. 

Endret av Helhvete
  • Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, Alex_rude skrev:

Er det seriøst en video av henne naken? Nekter å gi den jentungen flere klikk! Håper nesten at jeg ikke får svar for er helt hinsides at folk gir henne klikk som hun tjener fett på! 😝

Splitter naken..
Vel,bortsett fra de velkjente minisladdene da.

Skrevet

Hva blir det neste?

iCloud "hacket" og sextape spredt? 

• Liker 3
Skrevet
23 minutes ago, Helhvete said:

https://pastebin.com/xFTpBzxZ
Link for de som ikke vil gi klikk (de fleste? :fnise:)

Synes forøvrig det er rart at videoen først ble lagt ut kl 1744, og bare "Min film 13" som skrift, med tittelen "anna rasmussen". Skulle tro det var noen andre som la ut videoen, og siden shit happened, så laget hun enn post ut av det istedenfor å late som ingenting. Det kan også hende at hun postet det litt raskere enn planlagt, men. 

ja det er merkelig tidspunkt. Hun som vanligvis bare poster hele klokkeslett?

• Liker 3
Skrevet

Først deler man nakenfilm, så stikker man på foreldremøte.. 

En helt normal dag!

Dama trenger hjelp!

• Liker 36
Gjest Kaktuspotte
Skrevet

Lurer på om det ikke er på tide at Jan sykemelder henne igjen - før det tilter helt. 

Skrevet
12 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Lurer på om det ikke er på tide at Jan sykemelder henne igjen - før det tilter helt. 

Noen burde sykemelde han samtidig. :opplyser:

• Liker 27
Skrevet

Dronningen av Clickbait er nå så desperat at hun fører en krig mot alle offentlige kritikere fra tastaturet i Borgen sin i Søgne. En krig om oppmerksomhet, uten å bli motsagt. Anna verken tar imot eller takler saklig kritikk. 

Anna dekker sin evige jakt på sensasjon og oppmerksomhet bak åpenhet. Anna: dette er ikke å være åpen...det er et sykt behov for oppmerksomhet. 

"Eg lere barna at de skal følge drømmene sine" sitat Anna. Til hvilken pris Anna? 

• Liker 22
Skrevet

Hvordan gikk det egentlig med den "Kjendisrestauraten"? Anna skulle jo være med der. Hun har vel ikke trukket seg fra det programmet også?

• Liker 4
Skrevet

På tide å roe ned nå kanskje. Hun har ikke noe bloggmateriale lenger... hvor lenge kan hun holde på før hun går tom for dette? Håper læreren og barnehage ansatte ikke er menn... kleint å levere barna... 

Eller så kleint å bli kalt inn til møte med lærer og rektor pga mobbing av jenta fordi mammaen viser pupper på nett... 

Eller om jenta kommer hjem med noen grove sitater klassekammeratene har fått fra eldre søsken, om MILFENTILM******* 

Altså mobbing er ikke greit, men det skjer, ofte! Vil man ikke bli mobbet for å lukte svette? -dusj, bruk deo, og rene klær! Vil du ikke bli mobbet for at håret ditt alltid er fett? Ta en dusj... dette er kritikk på deg, ingen MOBBER for annet enn noe du kan slutte med!

• Liker 15
Skrevet

Så flaut. Selv om ingen av de ansatte eller andre foreldre i barnehagen leser bloggen (påstår de, som om det stemmer. og hvordan kan de vite det?), så blir disse stuntene klint utover hver eneste nettavis. Hadde syns det var så flaut å treffe disse menneskene igjen. 

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...