Lurvetjofsa Skrevet 11. september 2017 #3101 Skrevet 11. september 2017 Nå kommer vel snart tordentalen fra Jan. Mon tro om vi er flere synske her på KG. 14
Ti.09 Skrevet 11. september 2017 #3102 Skrevet 11. september 2017 (endret) Har lest kommentarene på FB, og blir helt oppgitt. Det er voksne kvinner som hyller Anna og dersom det er noen som kommer med en kritisk kommentar, så blir de enten stemplet som misunnelige eller mobbere. Tragisk.. Respektløst av Anna å legge ut et sånt bilde når hun har tre som hun har omsorgen for. Endret 11. september 2017 av Skribent09 12
Dark Angelina Skrevet 11. september 2017 #3103 Skrevet 11. september 2017 Tråden er ryddet for persondebatt. Dark Angelina, mod.
J.. Skrevet 11. september 2017 #3104 Skrevet 11. september 2017 (endret) "..men de tar personen. Det er Anna Rasmussen som er provoserende, patetisk, og en skandale. For det er det som sjokkerer meg, innleggene handler ikke om temaet bak bildene. Det skrives ingenting, det er bare innlegg som rent er laget for å få oppmerksomhet, på min bekostning. Det finnes ingen andre poeng i innleggene enn å gjøre narr av meg. Jeg skal i alle fall love dere at innlegget mitt ikke var rettet negativt mot noen andre personer. Jeg har en policy der jeg aldri kommenterer andre bloggere eller kjendiser på bloggen min. Både fordi jeg selvfølgelig ikke ønsker å gi oppmerksomhet til hånlige artikler om meg selv, men også fordi jeg ikke synes det er greit å bruke sin egen blogg til å henge ut andre." Tok virklig lang tid med dette sutreinnlegget hele KG spådde ja. Møter seg selv i døra i eget innlegg også. Edit - aner ikke hvorfor det ble en merkelig skriftforskjell på teksen,er ikke gjort med vilje.. Endret 11. september 2017 av J.. 4
Kris! Skrevet 11. september 2017 #3105 Skrevet 11. september 2017 Jeg var inne på Facebook siden hennes. Der lå det en video av at de skulle ut å stemme. WTF!? De ter seg som noen tullinger, og høres mindre intelligente ut når de snakker 😱 Og det har ingenting med hva de stemmer på å gjøre, bare så det er sagt 9
lenemor1 Skrevet 11. september 2017 #3106 Skrevet 11. september 2017 Hun skriver at de er opptatt av at nakenhet er naturlig hjemme hos de, men det er da ikke normalt å legge ut et slik bilde for hele Norge og i tillegg nekte for at det er en annen grunn til det enn naturlig forhold til nakenhet. Også skrive at de som har gjort narr av henne kunne vært foreldrene hennes. De er jo bare noen år eldre. 17
J.. Skrevet 11. september 2017 #3107 Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, lenemor1 skrev: Hun skriver at de er opptatt av at nakenhet er naturlig hjemme hos de, men det er da ikke normalt å legge ut et slik bilde for hele Norge og i tillegg nekte for at det er en annen grunn til det enn naturlig forhold til nakenhet. Også skrive at de som har gjort narr av henne kunne vært foreldrene hennes. De er jo bare noen år eldre. Hun glemmer vel at normen ikke er å få barn i konf.alder.. 🙄 27
Elisabethw Skrevet 11. september 2017 #3108 Skrevet 11. september 2017 Videoen der de skal ut å stemme provoserer meg noe voldsomt. Fy f*** så uappetittlige og motbydelige de fremstår. Er så drit lei av den sutrete ungen der, og for ikke å snakke om Jan. På toppen av det hele sammenligner hun seg selv med Sylvi. Hvem tror hun egentlig at hun er? Jeg har lite til overs for lysthaug altså, men hu er i alle fall ei dame med bein i nesa som står for det hun mener og gjør. Det er IKKE Anna. Hun tåler ikke engang å få et velment råd uten å blokkere/fjerne. Bildet i bar overkropp er forbi tragisk, det er heller komisk. Det er helt tullete mye hun er villig til å drite ut seg selv uten å skjønne at hele Norge(foruten barneskoleelever og studenter ved LHS) ler av henne. Nakenhet er helt naturlig, og nettopp derfor burde hun ikke føle på behovet for å legge ut slike bilder. Kan heller ikke si jeg ble sjokkert over at familien Rasmussen stolt stemmer FrP. 36
MarianneE Skrevet 11. september 2017 #3109 Skrevet 11. september 2017 Asså... Skjønner jo at fansen roper om mobbing når enkelte kritiske røster nevner at toppløsbilder ikke var lurt. Klart det er mobbing! Igjennom tre år på ungdomsskolen hadde jeg få venner, jeg ble slått, sparket og dyttet hver dag. Jeg ble kalt stygg, elefant, flodhest, spyttet på og latterliggjort. Nista mi ble stjålet og kastet..Det er selvsagt ingenting mot det de stakkars bloggerene må gjennom når de får kritikk for å legge ut toppløsbilder. Stakkars... 46
Gjest orfeus Skrevet 11. september 2017 #3110 Skrevet 11. september 2017 47 minutter siden, Kris! skrev: Jeg var inne på Facebook siden hennes. Der lå det en video av at de skulle ut å stemme. WTF!? De ter seg som noen tullinger, og høres mindre intelligente ut når de snakker 😱 Og det har ingenting med hva de stemmer på å gjøre, bare så det er sagt Er den videoen fjernet?
Helhvete Skrevet 11. september 2017 #3111 Skrevet 11. september 2017 5 minutes ago, orfeus said: Er den videoen fjernet? Kanskje denne? 2
Gjest orfeus Skrevet 11. september 2017 #3112 Skrevet 11. september 2017 Demokrati i praksis. Takk for video, @Helhvete
gjest91 Skrevet 11. september 2017 #3113 Skrevet 11. september 2017 Flaut å se jan på video. Han snakker og fremstår som et lite barn! 9
Lotti87 Skrevet 11. september 2017 #3114 Skrevet 11. september 2017 Jaja, som man reder ligger man 🙈 https://imgur.com/yvFaR0p 30
Ulzzang Skrevet 11. september 2017 #3115 Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, Lotti87 skrev: Jaja, som man reder ligger man 🙈 https://imgur.com/yvFaR0p Det er sånn man adresserer slike PR-kriser... NOT 4
Walterwhite Skrevet 11. september 2017 #3116 Skrevet 11. september 2017 De snakker som to fjortiss jenter på fylla. Helt fascinerende å se på! 15
^littletoomuch Skrevet 11. september 2017 #3117 Skrevet 11. september 2017 Usmakelig. Rett og slett. 2
hererjeg2 Skrevet 11. september 2017 #3118 Skrevet 11. september 2017 A, Siv Jensen og Sylvi Listhaug har mye til felles.. 4
Gjest Varma Skrevet 11. september 2017 #3119 Skrevet 11. september 2017 1 time siden, MarianneE skrev: Asså... Skjønner jo at fansen roper om mobbing når enkelte kritiske røster nevner at toppløsbilder ikke var lurt. Klart det er mobbing! Igjennom tre år på ungdomsskolen hadde jeg få venner, jeg ble slått, sparket og dyttet hver dag. Jeg ble kalt stygg, elefant, flodhest, spyttet på og latterliggjort. Nista mi ble stjålet og kastet..Det er selvsagt ingenting mot det de stakkars bloggerene må gjennom når de får kritikk for å legge ut toppløsbilder. Stakkars... Takk for dette innlegget! Det er akurrat det jeg mener, når bloggere sammenligner konstruktiv kritikk når de blir tatt med puppene ute, med mobbing. Kunnskapsløst om mobbing spør du meg. 17 minutter siden, Rørleggerfrue skrev: De snakker som to fjortiss jenter på fylla. Helt fascinerende å se på! Mentalt er de vel fjortiser?
jabx Skrevet 11. september 2017 #3120 Skrevet 11. september 2017 2 timer siden, Elisabethw skrev: Videoen der de skal ut å stemme provoserer meg noe voldsomt. Fy f*** så uappetittlige og motbydelige de fremstår. Er så drit lei av den sutrete ungen der, og for ikke å snakke om Jan. På toppen av det hele sammenligner hun seg selv med Sylvi. Hvem tror hun egentlig at hun er? Et øyeblikk trodde jeg du mente datteren (barnet), men så innså jeg at det var bloggeren selv du snakket om. Phew. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå