Gjest Galaxy X Skrevet 11. september 2017 #3081 Skrevet 11. september 2017 17 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Jeg er synsk
Helhvete Skrevet 11. september 2017 #3082 Skrevet 11. september 2017 Innlegg om mobbing: https://pastebin.com/CrYhraC3 4
Lapper Skrevet 11. september 2017 #3083 Skrevet 11. september 2017 2 timer siden, Galaxy X skrev: Samtidig kan man ikke bare snu et blindt øye til dette. Bare se på forsvarstalene på facebook og instagram, jeg så f.eks en kommentar fra en mor som sa at hennes 7 år gamle avkom så bildet og sa at hun var perfekt... Jeg blir dårlig av å tenke på barna i 14årsalderen som har dette som forbilde. Har barn selv i 14-16 år og de nevner ikke anna. Men om alle slutter og lese denne bloggen så slipper vi jo dette. Og jeg tror det er flere mennesker som et 30-40+ som leser bloggen fremfor ei på 14 år Og de som er i den,alderen bør jo være så voksene at de slutter og lese den 2
Gjest Galaxy X Skrevet 11. september 2017 #3084 Skrevet 11. september 2017 6 minutter siden, Lapper skrev: Har barn selv i 14-16 år og de nevner ikke anna. Men om alle slutter og lese denne bloggen så slipper vi jo dette. Og jeg tror det er flere mennesker som et 30-40+ som leser bloggen fremfor ei på 14 år Og de som er i den,alderen bør jo være så voksene at de slutter og lese den Selv om dine barn ikke nevner henne foran deg betyr ikke at de ikke vet hvem hun er. Selv om de ikke blir direkte påvirket av bloggen hennes betyr det ikke at vennene deres ikke blir det, som igjen kan påvirker dine barn. Og ditt argument med at det bare er å slutte å lese den er naivt og jeg gjenntar meg selv; man kan ikke snu et blindt øye til dette.
Prinsesse788 Skrevet 11. september 2017 #3085 Skrevet 11. september 2017 10 timer siden, vaniljebolle skrev: Det må være lov for mødre å ha litt humor og. Konatil er en HELT annen liga.. Selvfølgelig, men hvorfor er det humor å være toppløs på Internett? 6
vaniljebolle Skrevet 11. september 2017 #3086 Skrevet 11. september 2017 8 minutes ago, Prinsesse788 said: Selvfølgelig, men hvorfor er det humor å være toppløs på Internett? Parodi er humor. Toppløs eller ei.. men nå var det toppløs A var da, i sitt patetiske forsøk på å komme på førsteplassen. 9
Gjest Kariannne Skrevet 11. september 2017 #3087 Skrevet 11. september 2017 Jeg ser ikke poenget med å legge gulv med bare bukse og uten en t-skjorte. En ting er om det var 20 varmegrader, men vi er i september og der både regner og er surt ute. Jada, nakenhet er naturlig, men ikke i alle settinger. Anna gjør så mye rart..
Lapper Skrevet 11. september 2017 #3088 Skrevet 11. september 2017 1 time siden, Galaxy X skrev: Selv om dine barn ikke nevner henne foran deg betyr ikke at de ikke vet hvem hun er. Selv om de ikke blir direkte påvirket av bloggen hennes betyr det ikke at vennene deres ikke blir det, som igjen kan påvirker dine barn. Og ditt argument med at det bare er å slutte å lese den er naivt og jeg gjenntar meg selv; man kan ikke snu et blindt øye til dette. Hva skjer med bloggen til anna om hun sitter med 100 lesere i uka? 3
Moncka Skrevet 11. september 2017 #3089 Skrevet 11. september 2017 1 time siden, Kariannne skrev: Jeg ser ikke poenget med å legge gulv med bare bukse og uten en t-skjorte. En ting er om det var 20 varmegrader, men vi er i september og der både regner og er surt ute. Jada, nakenhet er naturlig, men ikke i alle settinger. Anna gjør så mye rart.. Men greia er jo at dette bare var oppstilt og for oppmerksomheten skyld. Hun driver jo ikke å legger teppe toppløs. Et smakløst forsøk på å stikke seg frem var det ivertfall. Sier jo litt om hvor få strenger hun har igjen å spille på. 13
Gjest Onbothsides Skrevet 11. september 2017 #3090 Skrevet 11. september 2017 Hadde Konatil lagt ut et slikt bilde først ville kg'rne fremdeles men hun gjorde det for humor. Og hvis Anna la ut et etter henne ville hun vært copycat og ute etter oppmerksomhet på andres bekostning. Syns det sier veldig mye at konatil kan gjøre det samme uten at det har noe å si for hennes barn på samme måte som det her, når det gjelder Anna, tilsynelatende handler om barna. Det er så lett å forstå hva ting handler om når ting handler om person og ikke sak
Gjest Galaxy X Skrevet 11. september 2017 #3091 Skrevet 11. september 2017 1 time siden, Lapper skrev: Hva skjer med bloggen til anna om hun sitter med 100 lesere i uka? Kan du først og fremst forklare hvordan - realistisk sett - det skal skje at 99,9 % av leserne bare fordufter? La meg gjette. "Bare slutte å lese"?
Summ Skrevet 11. september 2017 #3092 Skrevet 11. september 2017 Ja, nei... det siste blogginnlegget var jo ikke planlagt når de la ut innlegget igår og visste reaksjonene på det... Jeg kommenterer saken, ikke legg ut lettkledde bilder, hva annet er saken? 1
Lapper Skrevet 11. september 2017 #3093 Skrevet 11. september 2017 35 minutter siden, Galaxy X skrev: Kan du først og fremst forklare hvordan - realistisk sett - det skal skje at 99,9 % av leserne bare fordufter? La meg gjette. "Bare slutte å lese"? Men har du ett forslag på at bloggen kan bli borte uten at folk slutter og lese!?
Gjest Galaxy X Skrevet 11. september 2017 #3094 Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, Lapper skrev: Men har du ett forslag på at bloggen kan bli borte uten at folk slutter og lese!? At blogg.no tar tak og utestenger henne på grunn av brudd på norsk lov. Men det er like usannsynlig som at folk bare slutter å lese på dagen.
Lapper Skrevet 11. september 2017 #3095 Skrevet 11. september 2017 17 minutter siden, Galaxy X skrev: At blogg.no tar tak og utestenger henne på grunn av brudd på norsk lov. Men det er like usannsynlig som at folk bare slutter å lese på dagen. Ok... Men da bør leserene melde fra til blogg.no at det hun gjør er brudd på norsk lov. Jeg leser ikke bloggen hennes og vet ikke hva loven sier i forhold til det hun legger ut. Men regner med at det er d andre som vet
Ulzzang Skrevet 11. september 2017 #3096 Skrevet 11. september 2017 2 minutter siden, Lapper skrev: Ok... Men da bør leserene melde fra til blogg.no at det hun gjør er brudd på norsk lov. Jeg leser ikke bloggen hennes og vet ikke hva loven sier i forhold til det hun legger ut. Men regner med at det er d andre som vet Du burde lese det du siterer litt bedre
MissMaya Skrevet 11. september 2017 #3097 Skrevet 11. september 2017 1 time siden, Onbothsides skrev: Hadde Konatil lagt ut et slikt bilde først ville kg'rne fremdeles men hun gjorde det for humor. Og hvis Anna la ut et etter henne ville hun vært copycat og ute etter oppmerksomhet på andres bekostning. Syns det sier veldig mye at konatil kan gjøre det samme uten at det har noe å si for hennes barn på samme måte som det her, når det gjelder Anna, tilsynelatende handler om barna. Det er så lett å forstå hva ting handler om når ting handler om person og ikke sak I mine øyne var det dårlig dømmekraft av Konatil å legge ut et sånt bilde av seg selv offentlig (eller hele innlegget for den del). Jeg forventet egentlig mer av henne, enn det. Jeg ser humoren, og ønsket om å gi en reaksjon på denne teite oppførselen til Anna, men synes hun tråkket over en grense for hva man bør dele offentlig. Så i denne situasjonen synes jeg faktisk Anna og Konatil er var omtrent like ille. Nå finnes dette nakenbildet på nettet av de begge to, og skulle ønske jeg hadde sluppet å se det. Tenker også på at når det er kleint for meg, så må det jammen være enda kleinere for familien deres. 🙊 15
Gjest Onbothsides Skrevet 11. september 2017 #3098 Skrevet 11. september 2017 53 minutter siden, MissMaya skrev: I mine øyne var det dårlig dømmekraft av Konatil å legge ut et sånt bilde av seg selv offentlig (eller hele innlegget for den del). Jeg forventet egentlig mer av henne, enn det. Jeg ser humoren, og ønsket om å gi en reaksjon på denne teite oppførselen til Anna, men synes hun tråkket over en grense for hva man bør dele offentlig. Så i denne situasjonen synes jeg faktisk Anna og Konatil er var omtrent like ille. Nå finnes dette nakenbildet på nettet av de begge to, og skulle ønske jeg hadde sluppet å se det. Tenker også på at når det er kleint for meg, så må det jammen være enda kleinere for familien deres. 🙊 Jeg syns det var unødvendig av begge to og legge ut et slikt bilde, og ettersom Konatil gjør dette for å gjøre narr av, tjene penger på andres bekostning og for å være "morsom" så falt hun langt ned på listen for min del.
fjær Skrevet 11. september 2017 #3099 Skrevet 11. september 2017 (endret) 3 minutes ago, Onbothsides said: Jeg syns det var unødvendig av begge to og legge ut et slikt bilde, og ettersom Konatil gjør dette for å gjøre narr av, tjene penger på andres bekostning og for å være "morsom" så falt hun langt ned på listen for min del. Jeg er helt enig med deg.. Jeg har aldri lest den bloggen, men kommer ikke til å starte nå.... Jeg reagerte på bildet til Anna pga jeg synes det er ubehagelig å se på ett seksuelt bilde av en annen. Og tenker at dette er ikke noe ungene trenger å se og lese.. Samme blir det også om konatil(selv om det ikke var ett seksuelt bilde, men en parodi).. Endret 11. september 2017 av fjær 5
Ulzzang Skrevet 11. september 2017 #3100 Skrevet 11. september 2017 Sammenligner hun seg med Listhaug? Leser ikke bloggen så jeg vet ikke, kom bare over et bilde på insta. Har hun glemt at hun har innvandrerbakgrunn? 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå