Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bloggen går visst ikke så bra om dagen....

• Liker 15
Skrevet
1 minute ago, MinnieM said:

Bloggen går visst ikke så bra om dagen....

Hun er på andreplass, vet du. Da må drastiske tiltak iverksettes!

• Liker 10
Skrevet

Redigert magen også. Jau jau.

• Liker 8
Skrevet

Hele ser bare så teit ut. Dette har de planlagt sammen og måtte gjøre noe drastisk. Krise å ikke ligge på 1 plass :roll:Det kan fort bli varmt når man driver med oppussing, men da går man ikke toppløs og med en stram jeans som ikke er særlig behagelig å ha på når man er varm.

Åh, hun er så oppmerksomhetsyk og gjør alt for å være på 1 plass. Dette her tjener hun rått på! Helt hinsides. Jeg hadde aldri ville hatt Anna som min ansatt. Men så lenge folk tjener penger av henne, så bryr de seg ikke. Hadde vært morsomt hvis hun en dag kunne rast ned på 20 plass. Da hadde de to blitt helt gærne! "Jan, hva gjør vi nå??!" 😲

• Liker 18
Skrevet

Det var det siste, nå har det gått over grensa!

Hvis hun hele tiden må gjøre slike ting for å nå førsteplassen tar det helt av til slutt. Hva i alle dager skal hun gjøre neste gang hun "bare" er på andreplass? Det er snart ikke flere stunts igjen.

• Liker 14
Skrevet

1) Hun er halvnaken, so what. Hva med å ikke gi det oppmerksomhet. 

2) Frykten for at barna hennes mobbes- hvem skal mobbe henne? Hva med å lære egne barn at mobbing ikke er greit? 

Jeg synes forferdelig synd på Anna som er i den situasjonen hun er i, det må være utrolig tøft. Når hun stadig går lenge i desperate forsøk på å være aktuell bør man heller overse enn å latterliggjøre. Hun tjener vel penger også på de som primært gjøre narr, så det voksne vil være å ignorere, ikke gi henne oppmerksomhet. 

• Liker 2
Skrevet

Mangler bare de høyhælte skoene. Jeg pusser alltid opp topless og med tighte jeans og høyhælte sko. 

• Liker 24
Skrevet

Så kommentarene på facebook og kjente at jeg klarer ikke forstå hvor alle disse kommer fra.

De lovpriser Anna som en fantastisk blogger som er så flink og flott og de sabler ned alle som bare prøver på noe kritikk, mens de hyler om misunnelse.... 

Flere sier det gjør ikke barna til Anna noe å se henne naken, det jeg ikke forstår er; ser de ikke at det ikke er barna til Anna som ser på bildene? Men 100tusen fremmede mennesker?!! 

Jeg har skrevet det før og, det er ikke  tabubelagt med en naken kropp. Men det er noe som heter privatliv og din nakne kropp hører innunder der: spesielt din "liksom-jobbende" seksuelle stilling med trang bukse og bryst med en liten sladd over nippelene. 

• Liker 27
Skrevet
1 minute ago, fjær said:

Så kommentarene på facebook og kjente at jeg klarer ikke forstå hvor alle disse kommer fra.

De lovpriser Anna som en fantastisk blogger som er så flink og flott og de sabler ned alle som bare prøver på noe kritikk, mens de hyler om misunnelse.... 

Flere sier det gjør ikke barna til Anna noe å se henne naken, det jeg ikke forstår er; ser de ikke at det ikke er barna til Anna som ser på bildene? Men 100tusen fremmede mennesker?!! 

Jeg har skrevet det før og, det er ikke  tabubelagt med en naken kropp. Men det er noe som heter privatliv og din nakne kropp hører innunder der: spesielt din "liksom-jobbende" seksuelle stilling med trang bukse og bryst med en liten sladd over nippelene. 

De kommer vel fra livets harde skole, tenker jeg..

• Liker 19
Skrevet

Verste er at de som roser Anna opp i skyene er en del voksne damer. Hadde mamma støttet og hyllet Anna, så hadde jeg tenkt "hva faen?" :blink:

• Liker 12
Skrevet

Hva har jeg å være flau over? spør Anna en på FB som spør om hun ikke er flau. 

Det er helt riktig at du kan legge ut det du vil, Anna. Men at du ikke er flau, er ikke nødvendigvis et positivt trekk. 

Hva er det som driver deg? Penger, jo det vet vi jo. Men er det bare det som gir deg motivasjon? Opplever du det du holder på med som meningsfullt? Og tenker du over at din svake dømmekraft kan ramme dine nærmeste? 

• Liker 13
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Dark Angelina, mod.

Skrevet

For en blanding av tema i bloggen... barn, diy-prosjekt, posering toppløs. Det er så drøyt.

• Liker 7
Skrevet (endret)

I alle dager :sjokkbla:  

Endret av Pipa
Jeg hang vist litt etter på det puppebildet
  • Liker 4
Skrevet

Er det morsomt når noen gjør narr av det? Får ikke helt bestemt meg.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Synes ikke dette er mye bedre jeg, konatil er også mamma. Steinihavet traff bedre på kritikken. Imo. 

Endret av Marimekkoen
  • Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Moncka skrev:

Man kan ikke stakkarsliggjøre en som blogger så kynisk som Dronningen av Clickbait. 

At andre offentlige personer viser hvor håpløst dette er, synes jeg er bra. Innlegget til Anna er rett og slett helt hinsides. Ikke første gang dette, men like borti natten håpløst. 

• Liker 20
Skrevet
9 minutter siden, Moncka skrev:

Jeg syns det er lættis jeg😂😅

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...