Ulzzang Skrevet 9. september 2017 #3001 Skrevet 9. september 2017 Kom ikke som et sjokk at hun stemmer høyre akkurat mtp at hun har r... full av penger. Men hva er greia med bildet på instagram? Har hun betalt for den genseren selv eller har hun fått noen som helst økonomisk motivator for å reklamere for høyre rett før valget? Kan hun forklare bedre hvorfor hun mener at Høyre er et bra valg, hvorfor hun støtter de og hva de står for? Kanskje hun da kunne ha fått et snev av kredibilitet. Til nå kan det godt virke som kjøpt og betalt støtte. 5
fjær Skrevet 9. september 2017 #3002 Skrevet 9. september 2017 35 minutes ago, Ulzzang said: Kom ikke som et sjokk at hun stemmer høyre akkurat mtp at hun har r... full av penger. Men hva er greia med bildet på instagram? Har hun betalt for den genseren selv eller har hun fått noen som helst økonomisk motivator for å reklamere for høyre rett før valget? Kan hun forklare bedre hvorfor hun mener at Høyre er et bra valg, hvorfor hun støtter de og hva de står for? Kanskje hun da kunne ha fått et snev av kredibilitet. Til nå kan det godt virke som kjøpt og betalt støtte. Hun fikk litt reaksjoner i kommentarfeltet ser jeg.. Jeg synes det er uspiselig på mange nivå... som du sier; Hadde hun forklart hvorfor Høyre er ett bra valg så hadde jeg respektert at hun velger høyre, men med når den eneste "argumentet" hun har er #firenyeår#Brukstemmeretten @ erna_solberg så kjennes det veldig kjøpt og betalt.. Men jeg håper virkelig ikke at Høyre synker så lavt at de bruker en pengesulten blogger som selger hva som helst bare man vifter med nok 1000 lapper framfor nesen.... I tillegg er en stor del av fanskaren hennes små fjortiser som ikke kan stemme.. 11
Ulzzang Skrevet 9. september 2017 #3003 Skrevet 9. september 2017 1 minutt siden, fjær skrev: Hun fikk litt reaksjoner i kommentarfeltet ser jeg.. Jeg synes det er uspiselig på mange nivå... som du sier; Hadde hun forklart hvorfor Høyre er ett bra valg så hadde jeg respektert at hun velger høyre, men med når den eneste "argumentet" hun har er #firenyeår#Brukstemmeretten @ erna_solberg så kjennes det veldig kjøpt og betalt.. Men jeg håper virkelig ikke at Høyre synker så lavt at de bruker en pengesulten blogger som selger hva som helst bare man vifter med nok 1000 lapper framfor nesen.... I tillegg er en stor del av fanskaren hennes små fjortiser som ikke kan stemme.. Man vet jo aldri. Det er svært få ting hun gjør gratis, iallefall på bloggen. Jeg stusser også over at hun som ikke engang har fullført grunnskole kan ha noe som helst peiling på politikk. Jeg sier ikke at folk som ikke har fullført skole ikke kan stemme,for all del, stem for hva dere synes er riktig for dere, bruk retten deres det er viktigst. MEN når selveste mammatilmichelle driver med politisk propaganda på Instagram... da krever jeg min rett til å heve et øyebryn... eller to. Hun er nok ikke kjent for sine... eh... utspill? 10
Friluftsdame Skrevet 9. september 2017 #3004 Skrevet 9. september 2017 Jeg kommer ikke til å kjøpe boken, men lese eventuelle anmeldelser i avis(er). Ikke sikkert den blir anmeldt? Vet ikke hva hensikten med boken er. Om det er å skape et sympatisk bilde av seg selv, så sier jeg lykke til. Dronningen av Clickbait har egenhendig og med hjelp av sin samboer bygget ned sitt omdømme til et bunnivå. 7
plastfolien Skrevet 9. september 2017 #3005 Skrevet 9. september 2017 Ofte ser jeg dere bruker kommentarer som at Anna sine fans er under myndighetsalder. Spør du meg, ser det ut som den største fanskaren hennes er godt voksne damer som har gått livets harde skole, og mest sannsynlig ikke stemmer høyre. Da er det kanskje ikke så dumt av H å betale Anna for litt reklame likevel. Selvom jeg syns det er helt på trynet 21
Prinsesse788 Skrevet 9. september 2017 #3006 Skrevet 9. september 2017 Høyre var jo på Hønehjørnet. Kanskje strategien er å få med seg kollokviegruppen fra Livets harde skole ? 8
Gjest Månestøv Skrevet 9. september 2017 #3007 Skrevet 9. september 2017 Hva er greia med det som står på Instagramkontoen hennes. At hun og Jan lå med hverandre flere år før de ble sammen. Altså.. KUTT UT! Du gjør deg selv til latter.
Helhvete Skrevet 9. september 2017 #3008 Skrevet 9. september 2017 Man kan ikke si at innlegget handler så mye om at de lå sammen før de ble sammen https://pastebin.com/Dtk6innW clickbaits lenge leve 9
reiseglad Skrevet 9. september 2017 #3009 Skrevet 9. september 2017 (endret) Ærlig talt MTM: Jeg driter vel i om du lå med Jan før dere ble par! Skal jeg kline ut over min blogg at jeg lå med mannen min før vi giftet oss? Hvem i alle dager har har lyst å vite det? Endret 9. september 2017 av reiseglad 22
Scoop Skrevet 9. september 2017 #3010 Skrevet 9. september 2017 Jeg har sluttet å gå inn på bloggen, men følger med på overskriftene fordi det rett og slett er de som er underholdende. Vet jo at innlegget aldri har noe med overskriften å gjøre, og innholdet stort sett bare er svada, så.. "Jeg og Jan lå sammen flere år før vi ble et par". Bloggen er jo blitt en parodi på seg selv 16
Friluftsdame Skrevet 9. september 2017 #3011 Skrevet 9. september 2017 Når jeg tenkte at det ikke er mulig å nå er lavere nivå, slo Dronningen av Clickbait til igjen. Det er så undermåls, så desperat etter klikk at man har ikke ord. Tenk at skolebarn skal vokse opp med en mor som blogger så utleverende, og så simpelt. Alt er til salgs. Alt som ikke kan stoppes av andre. Så selvsentrert, så fullstendig integritetsløst, så kortsiktig kommersielt. Grøsser over hvor dypt det er mulig å synke. 13
vaniljebolle Skrevet 9. september 2017 #3012 Skrevet 9. september 2017 3 minutes ago, Friluftsdame said: Når jeg tenkte at det ikke er mulig å nå er lavere nivå, slo Dronningen av Clickbait til igjen. Det er så undermåls, så desperat etter klikk at man har ikke ord. Tenk at skolebarn skal vokse opp med en mor som blogger så utleverende, og så simpelt. Alt er til salgs. Alt som ikke kan stoppes av andre. Så selvsentrert, så fullstendig integritetsløst, så kortsiktig kommersielt. Grøsser over hvor dypt det er mulig å synke. Tenkte jeg det ikke. Måtte bare sjekke blogglisten fordi det er påfallende hvor ofte hun kan komme med desperate clickbaits hvis hun daler nedover listene, og idag er hun faktisk på 2.plass. Hun, Queen of the blogglist på andre plass. Ikke rart hun er desperat.. slår jo aldri feil det at hun da kommer med noen "saftige" clickbaits... som om folk egentlig bryr seg.. 4
Ulzzang Skrevet 9. september 2017 #3013 Skrevet 9. september 2017 49 minutter siden, Helhvete skrev: Man kan ikke si at innlegget handler så mye om at de lå sammen før de ble sammen https://pastebin.com/Dtk6innW clickbaits lenge leve Whaaaaat? 1
marthes Skrevet 9. september 2017 #3014 Skrevet 9. september 2017 Man skal jo tolke mellom linjene som hun sa.... da blir det bare enda rarere da... 3
J.. Skrevet 9. september 2017 #3015 Skrevet 9. september 2017 For ett idiotisk,tomt og fullstendig meningsløst innlegg. 10
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 9. september 2017 #3016 Skrevet 9. september 2017 (endret) . Endret 22. august 2018 av Nasse Nøff ❤
vaniljebolle Skrevet 9. september 2017 #3017 Skrevet 9. september 2017 https://pastebin.com/Dtk6innW Her overgår hun seg selv i å skrive dårlig. Det virker som om hun putter inn ord bare for å fylle på. Og meningen av setningene hennes er uten sammenheng, og jeg bir helt forvirret av å lese det. Jeg føler på mange måter at det å flytte inn på en nytt eller ferdig oppusset rom er nesten det samme som å sove sammen med noen for første gang. ok? Har dere ikke sovet sammen i stua hver eneste natt? og på soverommet sammen før dere begynte å pusse opp... her falt jeg litt av merker jeg... eller: å sove sammen med noen for første gang er vel en natt man egentlig sover lite, og har mange følelser i kroppen. Jeg merker det er en stund siden jeg sov med noen for første gang. Javel? Merker det er en stund siden jeg sov med noen for første gang? Relevans? jeg ikke forstå... 17
J.. Skrevet 9. september 2017 #3018 Skrevet 9. september 2017 4 minutter siden, vaniljebolle skrev: https://pastebin.com/Dtk6innW Her overgår hun seg selv i å skrive dårlig. Det virker som om hun putter inn ord bare for å fylle på. Og meningen av setningene hennes er uten sammenheng, og jeg bir helt forvirret av å lese det. Jeg føler på mange måter at det å flytte inn på en nytt eller ferdig oppusset rom er nesten det samme som å sove sammen med noen for første gang. ok? Har dere ikke sovet sammen i stua hver eneste natt? og på soverommet sammen før dere begynte å pusse opp... her falt jeg litt av merker jeg... eller: å sove sammen med noen for første gang er vel en natt man egentlig sover lite, og har mange følelser i kroppen. Jeg merker det er en stund siden jeg sov med noen for første gang. Javel? Merker det er en stund siden jeg sov med noen for første gang? Relevans? jeg ikke forstå... Det gjorde neppe hun heller da hun klattet sammen en haug med tomme setninger bare for å poste noe. 8
Minnus Skrevet 9. september 2017 #3019 Skrevet 9. september 2017 HVORFOR er det viktig for oss å vite at de hadde sex før de ble sammen?? Det er Anna det er snakk om, vi "viste" dette fra før av og brydde oss lite om det da, nå som vi har "endelig"... fått det bekreftet så bryr vi oss fortsatt like lite. Haha! Hva er det Anna ikke deler? 10
Aintnofun Skrevet 9. september 2017 #3020 Skrevet 9. september 2017 Jeg tolket det innlegget som at de bare hadde sovet sammen... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå