vaniljebolle Skrevet 3. september 2017 #2901 Skrevet 3. september 2017 Nyeste innlegget "Når man planlegger en ny graviditet"; Det høres ut som det er noe på gang, ikke sant? Men så vet vi jo nå at det oftest ikke er noen sammenheng mellom overskrift og innlegg. Ikke mellom linjene engang... (nei, jeg har ikke lest innlegget, så fortell meg gjerne om jeg tar feil) Hun måtte jo finne på noe nå som hun ikke får oppmerksomhet gjennom "skal vi danse". Det begynner å bli temmelig forutsigbart, og jeg føler mtm holder på å miste grepet etter siste tidens eskapader. 6
J.. Skrevet 3. september 2017 #2902 Skrevet 3. september 2017 7 minutter siden, vaniljebolle skrev: Nyeste innlegget "Når man planlegger en ny graviditet"; Det høres ut som det er noe på gang, ikke sant? Men så vet vi jo nå at det oftest ikke er noen sammenheng mellom overskrift og innlegg. Ikke mellom linjene engang... (nei, jeg har ikke lest innlegget, så fortell meg gjerne om jeg tar feil) Hun måtte jo finne på noe nå som hun ikke får oppmerksomhet gjennom "skal vi danse". Det begynner å bli temmelig forutsigbart, og jeg føler mtm holder på å miste grepet etter siste tidens eskapader. "Det er ingen hemmelighet at.." blablabla masse tomprat.. Kort oppsummert - minste X er snart 1 år! For noe vås,bare klatte sammen noe for å ha noe å poste. Altså,det har alltid vært sånn - men det blir faktisk bare enda dårligere.. 17
Christy89 Skrevet 3. september 2017 #2903 Skrevet 3. september 2017 3 timer siden, Månestøv skrev: Får vi se om hun blir krenkefjes på grunn av dette 😂 Hæ? Skjønte ikke helt 2
fjær Skrevet 3. september 2017 #2904 Skrevet 3. september 2017 9 minutes ago, vaniljebolle said: Nyeste innlegget "Når man planlegger en ny graviditet"; Det høres ut som det er noe på gang, ikke sant? Men så vet vi jo nå at det oftest ikke er noen sammenheng mellom overskrift og innlegg. Ikke mellom linjene engang... (nei, jeg har ikke lest innlegget, så fortell meg gjerne om jeg tar feil) Hun måtte jo finne på noe nå som hun ikke får oppmerksomhet gjennom "skal vi danse". Det begynner å bli temmelig forutsigbart, og jeg føler mtm holder på å miste grepet etter siste tidens eskapader. Det er om at minstemann er 11 mnd, og at han var planlagt. Noe de to største ikke var, men det var ingen forskjell. Den største forskjellen var at når de planla svangerskapet, kunne de nesten bestemme hvilken dag familien ble større. 3
Gjest Kaktuspotte Skrevet 3. september 2017 #2905 Skrevet 3. september 2017 Jeg sier ikke at hun er det, men hun fremstår som dum rett og slett. Men med en viss forretningsteft på bekostning av andre som familie og barn.
BeverTramp Skrevet 3. september 2017 #2906 Skrevet 3. september 2017 "Når man planlegger en ny graviditet så tenker man ikke så mye lengre frem enn et år, gjerne noen måneder ekstra." (Fra siste innlegget) neivelnei. 21
J.. Skrevet 3. september 2017 #2907 Skrevet 3. september 2017 9 minutter siden, BeverTramp skrev: "Når man planlegger en ny graviditet så tenker man ikke så mye lengre frem enn et år, gjerne noen måneder ekstra." (Fra siste innlegget) neivelnei. Hun gjør neppe det nei.. 21
Minlillesky Skrevet 3. september 2017 #2908 Skrevet 3. september 2017 16 minutter siden, BeverTramp skrev: "Når man planlegger en ny graviditet så tenker man ikke så mye lengre frem enn et år, gjerne noen måneder ekstra." (Fra siste innlegget) neivelnei. Jeg føler meg litt dum som ikke forstår det siste innlegget hennes. Så rotete og utydelig skrevet.. Når man planlegger en ny graviditet så tenker man jo langt frem. Det var mye som løp gjennom hodet mitt da jeg ble gravid, og det stopper jo ikke 5 år senere liksom.. 22
vaniljebolle Skrevet 3. september 2017 #2909 Skrevet 3. september 2017 2 minutes ago, Minlillesky said: Jeg føler meg litt dum som ikke forstår det siste innlegget hennes. Så rotete og utydelig skrevet.. Når man planlegger en ny graviditet så tenker man jo langt frem. Det var mye som løp gjennom hodet mitt da jeg ble gravid, og det stopper jo ikke 5 år senere liksom.. Det er nok ikke DU som er dum her... 23
Mynona Skrevet 3. september 2017 #2910 Skrevet 3. september 2017 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Mynona, mod.
Scoop Skrevet 3. september 2017 #2911 Skrevet 3. september 2017 Når skal livet hennes få mer innhold enn å få folk til å spekulere i om hun er eller snart blir gravid? For en rar verden. "Alt" har handlet om graviditeter siden hun var 15 år. For ikke å snakke om hvem hun er gravid med. 30
Gjest Kaktuspotte Skrevet 3. september 2017 #2912 Skrevet 3. september 2017 8 minutter siden, Scoop skrev: Når skal livet hennes få mer innhold enn å få folk til å spekulere i om hun er eller snart blir gravid? For en rar verden. "Alt" har handlet om graviditeter siden hun var 15 år. For ikke å snakke om hvem hun er gravid med. Det er det eneste hun kan - å blir gravid altså. For deretter å tjene penger på det. Hun er et sånt menneske jeg kunne tenkt meg å filleriste
vaniljebolle Skrevet 3. september 2017 #2913 Skrevet 3. september 2017 9 minutes ago, Scoop said: Når skal livet hennes få mer innhold enn å få folk til å spekulere i om hun er eller snart blir gravid? For en rar verden. "Alt" har handlet om graviditeter siden hun var 15 år. For ikke å snakke om hvem hun er gravid med. For å holde interessen på bloggen oppe så må hun jo bare få flere barn. Og helst med flere forskjellige fedre. Hva skal hun ellers leve av? 9
Mynona Skrevet 3. september 2017 #2914 Skrevet 3. september 2017 Tråden er ryddet for hetsende innlegg og svar til dette. Mynona, mod.
vaniljebolle Skrevet 3. september 2017 #2915 Skrevet 3. september 2017 mtm er desperat etter lesere igjen der hun farer ned i lesertall, og avslører hvorfor de avlyste bryllupet. Men hun får ikke klikk av meg.. Men jeg tipper hun har mye å gjøre med boklansering, så var det jo skal vi danse, som riktignok ikke ble noe av.. og blablabla.. jeg kjenner jeg ikke bryr meg såå mye.. hva som er privat og ikke varierer tydeligvis fra dag til dag.. såklart, når man driter seg ut er det greit å slippe og snakke om det og kalle det privatliv. 4
Moncka Skrevet 3. september 2017 #2916 Skrevet 3. september 2017 5 timer siden, Kaktuspotte skrev: Det er det eneste hun kan - å blir gravid altså. For deretter å tjene penger på det. Hun er et sånt menneske jeg kunne tenkt meg å filleriste Enig. Nå er hun i er slags "vakum". Ingen barn på vei (enda), og den minste er over babytiden og nærmer seg året. 1
J.. Skrevet 3. september 2017 #2917 Skrevet 3. september 2017 (endret) 55 minutter siden, vaniljebolle skrev: mtm er desperat etter lesere igjen der hun farer ned i lesertall, og avslører hvorfor de avlyste bryllupet. Men hun får ikke klikk av meg.. Men jeg tipper hun har mye å gjøre med boklansering, så var det jo skal vi danse, som riktignok ikke ble noe av.. og blablabla.. jeg kjenner jeg ikke bryr meg såå mye.. hva som er privat og ikke varierer tydeligvis fra dag til dag.. såklart, når man driter seg ut er det greit å slippe og snakke om det og kalle det privatliv. "Men vi må ikke glemme at vi er unge. Og unge nå gifter seg ikke så fort som de gjorde i «gamledager». Har funnet den jeg tror er min fremtidige mann. Men vi har funnet ut at det finnes ingen hastverk. Hvis vi har tenkt å leve et helt liv sammen, så må vi da klare å vente til det føles ut som den rette tiden." Ja altså.. Å få barn med noen som er en forpliktelse for livet (selv når barna er voksne,blir man ikke kvitt hverandre selv etter brudd..) hastet jo som om det sto om livet etter 2 uker som par! Men å gifte seg er visst ingen hast alikevel,da det plutselig slo de at "de har jo hele livet".. Som gift kan man jo alltids skille seg,og aldri prates igjen om man ønsker.. Barn der imot.. Endret 3. september 2017 av J.. 37
Moncka Skrevet 3. september 2017 #2918 Skrevet 3. september 2017 Haha, ja det er så åpenlyst at nr 3 var et bloggstunt. 8
J.. Skrevet 3. september 2017 #2919 Skrevet 3. september 2017 1 minutt siden, Moncka skrev: Haha, ja det er så åpenlyst at nr 3 var et bloggstunt. Enig.. Bare å vente på inntektskilde nr 4.. 9
Juletrollet Skrevet 3. september 2017 #2920 Skrevet 3. september 2017 Å få barn bare på grunn av en blogg høres helt feil ut i mitt hode. Vet ikke hva jeg hadde sagt hvis jeg hadde fått vite at den eneste grunnen til at jeg kom til verden var på grunn av klikk og penger. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå