Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
47 minutter siden, vaniljebolle skrev:

Jeg har ikke lest innlegget babyblå eller babyrosa.. men det var ganske forutsigbart at det skulle komme en overskrift som skaper nyskjerrighet siden hun igår hadde gått kraftig ned på lesertallene ifølge blogglisten. 

Sånn går det når man roper ulv hele tiden. Jeg forventer at innlegget bare handler om noe svada, og ikke dreier seg om at det er noe baby på gang som det antydes... 

Blablabla hun har malt soverommet sitt beige/brunt blablabla.

#SponsetMaling glemte hun da.

Men det står vel mellom linjene 🙄

• Liker 27
Skrevet
51 minutter siden, J.. skrev:

Blablabla hun har malt soverommet sitt beige/brunt blablabla.

#SponsetMaling glemte hun da.

Men det står vel mellom linjene 🙄

:riste:

Skrevet
22 timer siden, Kaktuspotte skrev:

Oppdatering fra Anna i dag. Man kan si hva man vil om bloggeren, og jeg er den første til å innrømme at jeg er negativ til det meste.

Men, hun kler ungene sine fint og klassisk, det skal hun ha. Seg selv også, i grunnen.

Har sjeldent klikket meg inn på bloggen, men min første tanke var alt så utrolig trist det er med barn i "voksenklær", hverken funksjonelle eller fargerike. Barn vil nok sjeldent selv velge å leve i en stivpyntet og nøytral verden med beige klær, beige vegger og beige leker liksom, uansett hvor klassisk voksne anser det som.

Gjest Kaktuspotte
Skrevet

Jeg tenker at hun har kledd barna for fotografering, og jeg synes de var fine.  Jeg tenker også at de har funksjonelle lekeklær på seg i barnehagen og ellers. 

Skrevet
5 timer siden, vaniljebolle skrev:

Jeg har ikke lest innlegget babyblå eller babyrosa.. men det var ganske forutsigbart at det skulle komme en overskrift som skaper nyskjerrighet siden hun igår hadde gått kraftig ned på lesertallene ifølge blogglisten. 

Sånn går det når man roper ulv hele tiden. Jeg forventer at innlegget bare handler om noe svada, og ikke dreier seg om at det er noe baby på gang som det antydes... 

Det er til å SPY av de snappene hun legger ut av clickbites!!! 

• Liker 8
Skrevet

Siste innlegg; skulle trodd det var ment om mor eller noe slikt, siden det er en som gruer seg til boka kommer.. 

Men det handler om ei stesøster som hun har hata; men nå er de bestevenner.... 

Bilde på Snap/IG  er av AR, mens i selve innlegget er det av henne og stesøsteren... Nettopp fordi man skal måtte trykke seg inn for og lese!! Så ikke verdt ett klikk... 

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Love2017juni skrev:

Siste innlegg; skulle trodd det var ment om mor eller noe slikt, siden det er en som gruer seg til boka kommer.. 

Men det handler om ei stesøster som hun har hata; men nå er de bestevenner.... 

Bilde på Snap/IG  er av AR, mens i selve innlegget er det av henne og stesøsteren... Nettopp fordi man skal måtte trykke seg inn for og lese!! Så ikke verdt ett klikk... 

Spørs om de fortsetter å være bestevenner etter boka kommer ut da, siden Anna tydeligvis skriver noe som stesøsteren gruer seg til å lese...

• Liker 4
Gjest Månestøv
Skrevet

Nå klikker jeg meg ikke innom bloggen hennes lenger, men kikker innom tråden her innimellom for å få meg en god latter. Altså, hva ER det med de overskriftene?? Er jo verre enn VG og se og hør tilsammen 😂😂😂 

Skulle likt å visst tankevirksomheten bak når overskriftene lages. 

Er glad det finnes mange andre blogger som det er verdt å lese 😊

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. 

Mynona, mod. 

Gjest Kaktuspotte
Skrevet
10 timer siden, Månestøv skrev:

Nå klikker jeg meg ikke innom bloggen hennes lenger, men kikker innom tråden her innimellom for å få meg en god latter. Altså, hva ER det med de overskriftene?? Er jo verre enn VG og se og hør tilsammen 😂😂😂 

Skulle likt å visst tankevirksomheten bak når overskriftene lages. 

Er glad det finnes mange andre blogger som det er verdt å lese 😊

Tankevirksomhet? Den er nok fraværende. 

Gjest Kaktuspotte
Skrevet

Hun gruer for å de SVD i kveld, og har fremdeles en drøm om å være med... 

Skrevet
30 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Jeg gleder meg til å se på fordi hun ikke skal være med og fordi Marna ble erstatter. Har mye mer tro på Marna.

• Liker 20
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
13 minutter siden, GulSitron skrev:

Jeg gleder meg til å se på fordi hun ikke skal være med og fordi Marna ble erstatter. Har mye mer tro på Marna.

Enig med deg.

Skrevet

Heia Marna!! Hun burde vært valgt lenge før AR... 

Og AR burde kjenne på følelsen at hun har ødelagt oppstarten for en annnen deltager... 

Tror tv2 visste det ble mye oppstyr (gratis reklame) når AR ble deltager, men vil tro tilogmed dem hadde trodd at hun var såpass seriøs at hun faktisk fullførte sin kontrakt..

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, Kaktuspotte skrev:

Til og med når hu selv ikke engang skal delta lenger,får hun SVD til å handle om seg selv.. (siste innlegg..)

• Liker 14
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
29 minutter siden, J.. skrev:

Til og med når hu selv ikke engang skal delta lenger,får hun SVD til å handle om seg selv.. (siste innlegg..)

Hun er vel det mest selvsentrerte mennesket jeg vet om. Og tenk, det hun blr kjent for var at hun fikk et barn da hun selv var barn. Og dette barnet hun fikk har hun laget millionbutikk av.

Jeg kommer aldri til å forstå at hennes mor ikke stoppet henne da hun var bare barnet (ung tenåring), og kanskje lot seg forme til en viss grad. Jeg tror alle rundt Anna får være med å dele skylden for at det er blitt som det har blitt. 

Skrevet
23 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Hun er vel det mest selvsentrerte mennesket jeg vet om. Og tenk, det hun blr kjent for var at hun fikk et barn da hun selv var barn. Og dette barnet hun fikk har hun laget millionbutikk av.

Jeg kommer aldri til å forstå at hennes mor ikke stoppet henne da hun var bare barnet (ung tenåring), og kanskje lot seg forme til en viss grad. Jeg tror alle rundt Anna får være med å dele skylden for at det er blitt som det har blitt. 

A var vel mer eller mindre en god blogger og mor da hun fortsatt bodde i samme hus som mora. Hu leide vel leiligheten i kjelleren hos mora om jeg husker rett. (?) 

Det var vel først etter hu flytta helt for seg selv at sirkuset var i gang.

ps. Misforstå meg rett, A er helt sikkert en god mor nå også, men hun tåler jo ikke at folk sier de kanskje ville gjort ting på en annen måte.

• Liker 10
Gjest Kaktuspotte
Skrevet

Men hun begynte nok å tjene penger allerede ganske tidlig, og jeg tenker at mor skulle rådet henne til ikke å delta i Unge mødre eller blogge om babyen. 

Skrevet (endret)
37 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Men hun begynte nok å tjene penger allerede ganske tidlig, og jeg tenker at mor skulle rådet henne til ikke å delta i Unge mødre eller blogge om babyen. 

Hun startet en anonym blogg da hun var ca 10 uker på vei.

Når det kom fren hvem hun var,slettet hun den..

"Plutselig" tilbake når X var kommet til.

Endret av J..
Gjest Månestøv
Skrevet

Får vi se om hun blir krenkefjes på grunn av dette 😂

IMG_3006.PNG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...