Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer nok flere "pauser" som til slutt ender i brudd. Hun hev jo ut Janbanan en gang tidligere, like etter han flyttet inn og pusset opp hele huset hun hadde kjøpt i Stavanger. Tror ikke han kom lenger enn halvveis til Søgne før hun angret? 

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, Mafsa skrev:

Og der var vi i gang med flere clickbaits om graviditet, "et nytt babyrom som stelles i gang?" :rolleyes:  Lurer hvor lenge hun skal klenge seg til dette med ny graviditet?  https://pastebin.com/0jTMEvdH

Flaut. 

• Liker 1
Skrevet

Hva er så galt med å bli kalt for ubesluttsom? Jeg er en ubesluttsom person til tider, og det gjør meg av og til litt smågal, men at andre reagerer på at jeg kan være veldig ubesluttsom, har jeg ikke reagert eller tenkt på :fnise:

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

"...mitt soverom" faktisk?

"Jeg vil.. mine ønsker.. mine behov.."

🙄

Og i innlegget om Bloggerne gjør hun det tydelig at hun neppe dukker opp på noen premiere i år,etter fadesen i fjor..

Hun kommer nok til å dukke opp på prenierefesten, for å skape blest rundt seg selv og bloggen. Nå forventer folk at hun ikke kommer, og så er hun "plutselig" der likevel. 

Altså: det hun sier at hun skal gjøre skjer ikke, og vice versa. 

• Liker 7
Skrevet

At "mammatilmichelle" topper førsteplass i blogg Norge med såpass mange lesere får meg til å miste troen på menneskeheten. 

Jeg skjønner ikke hvorfor folk klikker seg inn og er nysgjerrige på det (tydeligvis etter å ha lest her inne) nokså kjedelige livet til en trebarnsmor fra Stavanger.. 

• Liker 23
Skrevet

Så lang tid tok det før barna igjen eksponeres på bloggen ja.. 🙄

Det irriterer meg grenseløst når hun skriver "når vi flyttet hjem fra Oslo"..

De flyttet jo aldri?!

De oppholdt seg i Oslo i typ 2 uker,liten forskjell der ja..

Og hvorfor har X en lue med sitt fulle navn i store bokstaver i panna? 

Noen vet jo hvem de er men snakk om å gjøre det enkelt for hvermansen å lokke de til seg..

• Liker 19
Skrevet
55 minutter siden, J.. skrev:

Så lang tid tok det før barna igjen eksponeres på bloggen ja.. 🙄

Det irriterer meg grenseløst når hun skriver "når vi flyttet hjem fra Oslo"..

De flyttet jo aldri?!

De oppholdt seg i Oslo i typ 2 uker,liten forskjell der ja..

Og hvorfor har X en lue med sitt fulle navn i store bokstaver i panna? 

Noen vet jo hvem de er men snakk om å gjøre det enkelt for hvermansen å lokke de til seg..

Husker jeg såg en episode med Jon & Kate + 8 (før jeg fikk barn). De skulle ut å fly, barna hadde ryggsekker med navnene sine på. Kate klistra over navnene med svart teip, i tilfelle noen fikk lyst til å rope på et av barna, som da kunne finne på å få bort til den fremmede. Smart, selv om "alle" visste hvem de var. 

Her gjøres visst det motsatte🙄

• Liker 22
Skrevet
1 minutt siden, Den røde fare skrev:

Husker jeg såg en episode med Jon & Kate + 8 (før jeg fikk barn). De skulle ut å fly, barna hadde ryggsekker med navnene sine på. Kate klistra over navnene med svart teip, i tilfelle noen fikk lyst til å rope på et av barna, som da kunne finne på å få bort til den fremmede. Smart, selv om "alle" visste hvem de var. 

Her gjøres visst det motsatte🙄

Jepp!

Enda lettere å lure de med seg ved å kunne si: "Hei X,jeg er en venn av mammaen din!"  Og lignende..

Det er jo egentlig bare sunt vett å ikke gjøre sånt..

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, J.. skrev:

Jepp!

Enda lettere å lure de med seg ved å kunne si: "Hei X,jeg er en venn av mammaen din!"  Og lignende..

Det er jo egentlig bare sunt vett å ikke gjøre sånt..

Da jeg var barn, da var det "in" å ha lue med navn på. Da ble det stoooore diskusjoner mtp dette dere skriver her.  Det var ikke "in" lenge, rett å slett pga faren. 

• Liker 6
Skrevet

Hun er sykelig opptatt av kontroll. 
Poster bla. alle innlegg presis på runde klokkeslett og har selv sagt på Bloggerne at hun hadde klikket om de skulle kommet ut for eksempel kl 18.02.. 

Hvorfor i all verden er hun ikke mer stresset over alle de voldsomme skrivefeilene hun har i hvert eneste innlegg hun legger ut da?
Med så mye penger som hun må tjene så kan hun vel ta seg råd til å ansette noen for korrekturlesing? Det er jo ikke sånn at hun sitter der og hamrer på tastaturet og poster direkte der og da uansett. Hun må jo planlegge for å treffe på tidene.. 

• Liker 16
Skrevet
3 timer siden, Beccy87 skrev:

Hun er sykelig opptatt av kontroll. 
Poster bla. alle innlegg presis på runde klokkeslett og har selv sagt på Bloggerne at hun hadde klikket om de skulle kommet ut for eksempel kl 18.02.. 

Hvorfor i all verden er hun ikke mer stresset over alle de voldsomme skrivefeilene hun har i hvert eneste innlegg hun legger ut da?
Med så mye penger som hun må tjene så kan hun vel ta seg råd til å ansette noen for korrekturlesing? Det er jo ikke sånn at hun sitter der og hamrer på tastaturet og poster direkte der og da uansett. Hun må jo planlegge for å treffe på tidene.. 

Kan være jeg har lest feil men er det ikke en blogger som sa at innleggene måtte være ferdig på bestemte tider i døgnet? Kan være jeg husker helt feil

Skrevet
4 minutes ago, Lapper said:

Kan være jeg har lest feil men er det ikke en blogger som sa at innleggene måtte være ferdig på bestemte tider i døgnet? Kan være jeg husker helt feil

Kun annonser og sponsede innlegg. Resten står hun fritt til å velge selv. 

Skrevet
37 minutter siden, Solivagant skrev:

Kun annonser og sponsede innlegg. Resten står hun fritt til å velge selv. 

Takk for oppklaring😊

• Liker 1
Skrevet

Jepp.. 

"HIT SKULLE VI VÆRT PÅ BRYLLUPSREISE!" 

Vedder tåneglene mine på at det er annonse for betakaroten og/eller høvler..

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, GulSitron skrev:

Jepp.. 

"HIT SKULLE VI VÆRT PÅ BRYLLUPSREISE!" 

Vedder tåneglene mine på at det er annonse for betakaroten og/eller høvler..

Annonse for Secret Escapes (selskap som tilbyr reiser til lave priser) ;) 

• Liker 3
Skrevet

Ca 7 av 10 innlegg om dagen er jo bare annonsesøppel...

• Liker 6
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
37 minutter siden, J.. skrev:

Alt ved den bloggen er stort sett søppel. 

Skrevet
På 28.8.2017 den 20.15, Kaktuspotte skrev:

Oppussing av foreldresoverom på gang. Avkreftet babyrykter. 

Hun gjorde jo ikke det? Hun avkreftet spekulasjonene om oppussing av nytt babyrom. 

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, J.. said:

Ser hun har fått et par nye annonsører i det siste også. Tjener vel passe greit etter oppstyret rundt SVD og Oslo. 

• Liker 2
Gjest Månestøv
Skrevet

Synes det begynner å bli mer og mer flaut dette her. Her er du på førsteplass på blogglista, og så skal det melkes med annonser og se og hør overskrifter. Er jo som å rope ulv , ulv. Til slutt gidder ingen å lese bloggen mer. Tenk det potensiale hun har med den bloggen, hadde hun kunnet formidlet et budskap som hadde fenget lesere i lengden. Men neida. Synd for hennes del. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...