Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 minutter siden, Solivagant skrev:

Jøss, kan ikke forstå at de vil samarbeide med noe så useriøst. Jeg ble ikke akkurat fristet til å handle der av dette samarbeidet. 

Men man må jo ikke handle der.. Det tøyet får man jo tak i andre steder

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, CecilieX skrev:

Det er en stund siden jeg vet innom bloggen, men nå scrollet jeg meg gjennom noen innlegg. Kort oppsummert koker hun suppe på en spiker. Det er sant som hun sier i intervjuet, hun legger opp til at det skal leses mellom linjene. 

(At Jan kjefter på leserne for at de gjør nettopp det, er så ufattelig dumt at han fremstår med troverdighet på minussiden)

At hun drar 50-60.000 lesere pr dag på fullstendig innholdsløse innlegg er bare merkelig. Det er ikke noen substans i det hun skriver. Selv en vanlig tur ut av huset kan hun ikke skrive noe konkret om. "vi skal opp i høyden, mer om det senere". Så spennende er det faktisk ikke. 

Og så holder hun graviditetspoteten varm, selvfølgelig. Hvor ligger egentlig totalen på hvor mange innlegg som er skrevet knyttet til en mulig graviditet? Og hvordan er antallet innlegg totalt rundt guttedrama?

Hun resirkulerer de få temaene sine i en evig runddans og har absolutt intet nytt å komme med. Skomaker bli ved din lest sies det, men hun har i grunnen flikket så mye på denne skoen av en blogg at det knapt er sko igjen.

Jeg tror at mange av de 50-60 tusen leserene er så nysgjerrig på hva hun skriver at de bare måååå innom og lese. Og dette tjener A masse penger på

• Liker 2
Gjest Kaktuspotte
Skrevet

Det kunne ikke falt meg inn i halvsøvne å handle noe som helst av det AR reklamerer for. Ikke om det var 75% avslag, en gang.

Skrevet (endret)
2 timer siden, missblogg skrev:

Jeg tror ikke nødvendigvis Tv2 er "sure" på Anna. SVD har fått mye omtale før det i det hele tatt har vært premiere. Så sånn sett tror jeg ikke de har tapt SÅ mye... De klarte jo å finne en erstatter fort i Marna. Situasjonen hadde vært verre om Anna trakk seg etter x antall program. Med det sagt, så tror jeg heller ikke at de kommer til å ha Anna øverst på listen over kjendiser de ønsker å bruke fremover, heller. GKN reportasjen er vel mer for å dra frem noe alle snakker om. Det er Anna selv og hennes svar som fremstiller henne i et dårlig lys. Tror ikke det er bevisst manipulert for at det skal fremstå sånn.

De har nok brukt mye mer ressurser på denne dama enn det "blotte øyet kan se". Anna er så høy på seg selv at hun alle skal rette seg etter hennes behov. Hun snakker jo stadig om at hun vil ha en tv-karriere og lurte til og med på om hun skulle flytte med familien til Oslo da det var der mulighetene hennes lå og slik at hun skulle slippe å pendle. (Merk; dette var før hun ble hentet til SVD, rett etter at de hadde flyttet til Søgne) Nå tror jeg faktisk det var spikern på kista for en fremtidig tv-karriere

Endret av Miranda16
  • Liker 9
Skrevet

Jeg syntes Mammaen er fryktelig egoistisk og fremstår som ett forvokst barn. Spesielt mtp hvordan hun formulerer seg i intervjuet til GKN.

Hun har absolutt ingenting spennende og skrive om, hun inspirerer ikke, hun brenner ikke for noe, hun er ikke nytenkende, nyskapende, hun er ikke produktiv. Hun skrivet ikke engang noe med mening! HALO? Hvorfor klikker folk seg inn? Går det ann og være en så forbanna kjedelig person? 

hun kverner på de samme ting i ukesvis om ikke månedsvis, melker det for alt det er verd, med clickbaits. Foruten en graviditet nå og da, ett huskjøp her og der - består bloggen totalt sett av clickhoreri og ... vas? 

• Liker 33
Skrevet

Hva skal Anna gjøre nå da? Skal hun holde oss for narr med en "graviditet" langt ut i 2018, eller skal hun snart fortelle at hun faktisk ikke er gravid? Jeg tror nemmelig IKKE noe på at hun er gravid. Jeg har enda et liiite håp om at det er noe fornuft i denne jenta siden hun faktisk sitter der med omsorgen for 3 barn. Et barn til er det siste de trenger. Det denne familien trenger nå er stabilitet og en trygg familiehverdag. Bli kjent med hverandre og lage gode rutiner. Det har vært mye frem og tilbake for de tre barna nå, hva skjer med eldste? Var hun så heldig at hun fikk begynne på skolen, eller tok egoismen til A overhånd og holdt hun hjemme? Nei A trenger å våkne opp fra "drømmeverden sin" og lar ungene være barn og ikke behandle dem som "kjendisbarn". De hadde ikke vært "kjendisbarn" hvis ikke morra dems var avhengi av å bruke de for å tjene penger.

Anna begynner å bli kjedelig, kjenner jeg bare leser bloggen hennes av vane. Ingenting som fanger meg lenger. Jeg er ikke stolt av henne og føler med henne lenger sånn som jeg gjorde før. Jeg synes hun var kjempe flink som klarte å takle mammarollen bra som bare 15 åring, men nå synes jeg ikke at hun gjør det lenger dessverre :( 

• Liker 15
Gjest Kaktuspotte
Skrevet

Anna begynner ikke å bli kjedelig, for det har hun vært lenge. Hva er spennende i den bloggen - det er ikke å lese om graviditet og barberhøvler, evt huskjøp og "styling" av et rom.

Skrevet
4 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Anna begynner ikke å bli kjedelig, for det har hun vært lenge. Hva er spennende i den bloggen - det er ikke å lese om graviditet og barberhøvler, evt huskjøp og "styling" av et rom.

Hehe.."styling" den var god 😂

• Liker 2
Skrevet
51 minutes ago, Lapper said:

Men man må jo ikke handle der.. Det tøyet får man jo tak i andre steder

Såklart må man ikke det. Sa bare at jeg ikke fikk så spesielt lyst til det av samarbeidet, som er hele poenget med at hun blir sponset. For at folk skal kjøpe, med motsatt effekt på meg. Synes uansett at Get Inspired har et godt utvalg til gode priser, selv om jeg aldri har handlet der, så ble jeg ikke så fristet nå.

Skjønner ikke at de vil bli assosiert med AR, så useriøs som hun er. Det gjør ikke at jeg tar Get Inspired så veldig seriøst.

• Liker 6
Skrevet
20 minutes ago, Kaktuspotte said:

For ikke å glemme betakaroten..

• Liker 6
Skrevet

Ville bare skryte litt av Anna og Jan som tydeligvis har bestemt seg for å gradvis skjerme barna mer og mer fra bloggen (i form av bilder) :-) Absolutt et stort skritt i riktig retning, som jeg jubler i stillhet for. 

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, LizbethOsnes skrev:

Ville bare skryte litt av Anna og Jan som tydeligvis har bestemt seg for å gradvis skjerme barna mer og mer fra bloggen (i form av bilder) :-) Absolutt et stort skritt i riktig retning, som jeg jubler i stillhet for. 

Og dette tror du på?

• Liker 4
Skrevet
19 minutes ago, LizbethOsnes said:

Har hun skrevet dette, eller? Anna er ikke den mest troverdige personen..

• Liker 10
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
1 time siden, LizbethOsnes skrev:

Jeg vet nå ikke om det er en varig endring. I det A oppdager at det blir mindre klingende mynt i kassen så begynner hun nok å eksponere ungene igjen. 

Gjest TomineB
Skrevet
3 timer siden, Solivagant skrev:

Har hun skrevet dette, eller? Anna er ikke den mest troverdige personen..

Ser hun har slettet innlegg nok en gang. Nå er det det med avlyst bryllup. Da blir det vel bryllup da. Og kanskje baby

Skrevet
4 timer siden, TomineB skrev:

Ser hun har slettet innlegg nok en gang. Nå er det det med avlyst bryllup. Da blir det vel bryllup da. Og kanskje baby

Innleggene er fortsatt der pr. kl. 06.55 hvertfall. 

Skrevet
5 timer siden, TomineB skrev:

Dette innlegget var der sent i går kveld og er der også nå 

Skrevet

Oi den videoen på GKN var helt utrolig nedlatende om henne! 

"Det handler om å tolke mer enn å lese"

-det skaper spekulasjoner,Anna! 

• Liker 6
Skrevet
5 minutes ago, Summ said:

Oi den videoen på GKN var helt utrolig nedlatende om henne! 

"Det handler om å tolke mer enn å lese"

-det skaper spekulasjoner,Anna! 

Men om noen spekulerer blir hun sint....

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, Solivagant skrev:

Men om noen spekulerer blir hun sint....

Tror Anna ikke skjønner at det er gøy å teste grenser til det sier stopp... 

Som den videoen, de dret jo henne totalt ut. Det kan umulig ha skaffet fler lesere.. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...