Populært innlegg vaniljebolle Skrevet 26. august 2017 Populært innlegg #2721 Skrevet 26. august 2017 1 minute ago, GulSitron said: Hvis A skal få en ny graviditet til å virke spennende må hun; 1. Ta en "I didn't know I was pregnant" 2. Fått et barn med spesielle behov (typ funksjonshemning, downsyndom el) 3. Fått tvillinger/trillinger 4. Vært sterilisert og blitt gravid selv om hun har kuttet eggstokkene 5. Få barn med enda en ny fyr 51
smartbimbo Skrevet 27. august 2017 #2722 Skrevet 27. august 2017 31 minutter siden, vaniljebolle skrev: 5. Få barn med enda en ny fyr Det er jo faktisk uvanlig av Anna at noen av barna hennes deler biologisk far. Derfor tror jeg Anna og Jan klarer å lokke til seg lesere uansett jeg, med noe "enestående". "Jeg har fått barn med han igjen..." eller "Baby blir oppkalt etter faren sin" (Hvem?? Barnefar nr 1, nr 2 eller tre?) - Så er det Jan, da. Det må være slitsomt å være dem. Jeg tror ingenting er tilfeldig der i gården. Tenk om vi andre "udødelige" (kniiis) skulle planlagt barn for å kunne betale ned på gjelda på de 2-3 boligene vi har, og de 2 husene vi har planer om å kjøpe. 6
J.. Skrevet 27. august 2017 #2723 Skrevet 27. august 2017 7 timer siden, missblogg skrev: Haha, sa hun det?!? x) Jepp! Man måtte lese mellom linjene,for å forstå overskriftene.. Og på spørsmål om hva hun mente var mest minnerikt etter God Kveld Norges 20 år(!) på TV,var det altså det når "Jan og meg" fikk servert en enorm mengde frokost på hotell de hadde overnattet på i sammenheng med ett annet intervju og av all maten hadde hun bare spist en brødskive med syltetøy.. KNIS. 10
GammelKaktus Skrevet 27. august 2017 #2724 Skrevet 27. august 2017 5 minutter siden, J.. skrev: Jepp! Man måtte lese mellom linjene,for å forstå overskriftene.. Og på spørsmål om hva hun mente var mest minnerikt etter God Kveld Norges 20 år(!) på TV,var det altså det når "Jan og meg" fikk servert en enorm mengde frokost på hotell de hadde overnattet på i sammenheng med ett annet intervju og av all maten hadde hun bare spist en brødskive med syltetøy.. KNIS. Haha😂 Stakkar...får nesten dårlig samvittighet. 4
Moncka Skrevet 27. august 2017 #2725 Skrevet 27. august 2017 Ja det skal virkelig være noe ekstraordinært over neste svangerskap hvis det skal fenge. Ooops, I didn't know holder ikke. 3
Love2017juni Skrevet 27. august 2017 #2726 Skrevet 27. august 2017 Jeg tviler på hun er gravid, for SÅ dum går det faktisk ikke Ann og bli. Man venter til ett forhold er stabilt før man setter flere små til verden! Vertfall når man har gått på smellen ikke bare en, men TO ganger (jeg tror egentlig 3ganger; for det er ingen som planlegger graviditet så tett oppi ett gammelt/nytt forhold. 🙈) Da burde man gå inn for en planlagt unge som får stabile rammer rundt seg. 9
J.. Skrevet 27. august 2017 #2727 Skrevet 27. august 2017 6 minutter siden, Love2017juni skrev: Jeg tviler på hun er gravid, for SÅ dum går det faktisk ikke Ann og bli. Man venter til ett forhold er stabilt før man setter flere små til verden! Vertfall når man har gått på smellen ikke bare en, men TO ganger (jeg tror egentlig 3ganger; for det er ingen som planlegger graviditet så tett oppi ett gammelt/nytt forhold. 🙈) Da burde man gå inn for en planlagt unge som får stabile rammer rundt seg. Nr 3 var da planlagt,de hadde tross alt vært ett par i 2 uker når de bestemte seg. Dama kommer neppe til å slutte å produsere før livmora faller ut. 21
Gjest Topptur Skrevet 27. august 2017 #2728 Skrevet 27. august 2017 1 minutt siden, J.. skrev: Nr 3 var da planlagt,de hadde tross alt vært ett par i 2 uker når de bestemte seg. Dama kommer neppe til å slutte å produsere før livmora faller ut. Jeg er stygt redd for at det blir en glidende overgang fra svært ung mor til en mor med maaange barn. Hun har jo ingen andre ferdigheter enn å føde (flotte) barn, så her kommer det nok stadig nye småttinger i årene fremover.
J.. Skrevet 27. august 2017 #2729 Skrevet 27. august 2017 Akkurat nå, Topptur skrev: Jeg er stygt redd for at det blir en glidende overgang fra svært ung mor til en mor med maaange barn. Hun har jo ingen andre ferdigheter enn å føde (flotte) barn, så her kommer det nok stadig nye småttinger i årene fremover. Er nettopp det jeg ser for meg også.. Og når unge nr x kommer opp i en viss alder,så er det på tide med en til. At hun elsker babytiden og oppmerksomheten som følger med ett svangerskap/en nyfødt legger hun ikke engang skjul på. 4
Cookie123 Skrevet 27. august 2017 #2730 Skrevet 27. august 2017 5 minutter siden, J.. skrev: At hun elsker babytiden og oppmerksomheten som følger med ett svangerskap/en nyfødt legger hun ikke engang skjul på. Åååå, det gjør jeg også!! Beste tiden i livet!! Men jeg tror kanskje hun glemmer å tenke på at disse søte babyene blir store. En dag har hun flere tenåringer, småbarn kan være enkle i forhold til ungdommer! 5
J.. Skrevet 27. august 2017 #2731 Skrevet 27. august 2017 1 minutt siden, Cookie123 skrev: Åååå, det gjør jeg også!! Beste tiden i livet!! Men jeg tror kanskje hun glemmer å tenke på at disse søte babyene blir store. En dag har hun flere tenåringer, småbarn kan være enkle i forhold til ungdommer! Hun er jo ikke akkurat kjent for å tenke så langt frem i tid.. 11
Gjest Kaktuspotte Skrevet 27. august 2017 #2732 Skrevet 27. august 2017 Jeg tror ikke hun er gravid, men at hun elsker oppmerksomheten rundt spekulasjonene om at hun kan være det.
Moncka Skrevet 27. august 2017 #2733 Skrevet 27. august 2017 1 time siden, Topptur skrev: Jeg er stygt redd for at det blir en glidende overgang fra svært ung mor til en mor med maaange barn. Hun har jo ingen andre ferdigheter enn å føde (flotte) barn, så her kommer det nok stadig nye småttinger i årene fremover. Det hadde ivertfall ikke overrasket meg. Hun er litt typen som lykkenermange. Jeg tror ikke de kanskje hadde sett for seg at det skulle blitt så mange fra starten, men man får en slags "rus" av all ståhei rundt graviditet og fødsel (det gjør jo de fleste, men vi stopper likevel "i tide" fordi vi klarer å se litt lenger frem enn 1 år i tid. Unger skal følges opp langt utover bleieskift og musefletter). Og når man i tillegg tjener såpass at man kan leve av denne oppmerksomheten, så ja...hvorfor stoppe etter 3 eller 4 eller 5.... 9
Friluftsdame Skrevet 27. august 2017 #2734 Skrevet 27. august 2017 Jeg fatter ikke at Anna legger seg på en linje der hun skyver alle fra seg. På et tidspunkt kan det være en ide å ta innover seg at det å ha høy trafikk pga sensasjonsblogging, ikke er det samme som å være respektert og beundret. Å stå for (bli assosiert med) noe andre har respekt for. Anna var der da hun var aleinemor til M, men i dag er hun posisjonert så langt fra den assosiasjonen som det er mulig å komme. Hun har mange følgere, men blir i økende grad kritisert og stilt spørsmål ved. Et økende antall lesere er irriterte. Fordi hun opptrer kynisk, egoistisk og avvisende. Det finnes nok en røys unge jenter der ute som følger henne for det glansbildet hun presenterer. Det finnes nok ikke mange foreldre der ute som ønsker at Anna, slik hun oppfører seg i dag, skal være et forbilde for sine døtre... En ærlig og stolt aleinemor er blitt en furten, selvopptatt blogger fyrt opp på kortsiktig gevinst. 14
Gjest Kaktuspotte Skrevet 27. august 2017 #2735 Skrevet 27. august 2017 Anna forstår ikke at dette muligens er kortsiktig.
Mynona Skrevet 27. august 2017 #2736 Skrevet 27. august 2017 Tråden er ryddet for persondebatt. Mynona, mod.
Zinatara Skrevet 27. august 2017 #2737 Skrevet 27. august 2017 (endret) 4 timer siden, Cookie123 skrev: Åååå, det gjør jeg også!! Beste tiden i livet!! Men jeg tror kanskje hun glemmer å tenke på at disse søte babyene blir store. En dag har hun flere tenåringer, småbarn kan være enkle i forhold til ungdommer! Jeg fikk tre barn på ca. like lang tid som henne og er veldig glad for at jeg stoppet der. Med lekser, aktiviteter og kjøring frem og tilbake er det mye å gjøre på ettermiddager og helg når man har skolebarn. Jeg vil si at småbarn er fysisk mer krevende med mye kroppskontakt og løfting, men med store barn/ungdommer har man strammere skjema, det er mer krevende i forhold til oppdragelse og regler og man har mindre alenetid. Endret 27. august 2017 av Zinatara 7
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 27. august 2017 #2738 Skrevet 27. august 2017 (endret) . Endret 22. august 2018 av Nasse Nøff ❤
vaniljebolle Skrevet 27. august 2017 #2739 Skrevet 27. august 2017 (endret) 15 minutes ago, Nasse Nøff ❤ said: http://www.tv2.no/v/1225051/ Hun er så barnslig at det er provoserende. Svaret hennes er så barnslig. Kjenner det koker inni meg jeg. En ting er sikkert, hun lurer ikke leserne, hun lyver til dem. Jeg er så enig med deg! Blir også provosert!! De legger opp til spekulasjoner, også går de rett inn i offerrollen når det skjer, og blir furtne og sier at folk må slutte å spekulere.. Hva ER det med de to? De har virkelig IKKE forstått hva en blogg dreier seg om. For å provosere og irritere leserne vil bare føre til tapte lesere på sikt. Da leser jeg heller blogger som inspirerer og gjør meg glad. fk dem! ps. forøvrig har jeg sluttet å gå inn på bloggen hennes/deres. Jeg nekter å gi den mitt klikk. Litt irritert på megselv fordi jeg fortsatt engasjerer meg men.. well well.. nobody's perfect. Endret 27. august 2017 av vaniljebolle 16
Diamant Skrevet 27. august 2017 #2740 Skrevet 27. august 2017 39 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: http://www.tv2.no/v/1225051/ Hun er så barnslig at det er provoserende. Svaret hennes er så barnslig. Kjenner det koker inni meg jeg. En ting er sikkert, hun lurer ikke leserne, hun lyver til dem. Hun føler ikke at hun lurer leserne, men leserne føler seg lurt/løyet til. Hun kan virkelig aldri ta til seg konstruktiv kritikk, men vrenger og vrir på alt. Jeg lurer på om TV2 er litt lei av (og kanskje litt irritert på) all vinglingen hennes, for denne videoen var jo nesten litt ironisk i forhold til hva hun (og Jan) driver med. 22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå