Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, Monky skrev:

Herregud! Har en lov til å dele bilder av andres barn sånn??

Vedkommende er vel kanskje ikke så gammel, men det er vel ikke lov å bruke andres bilder uten tillatelse nei. 

Skrevet
27 minutter siden, Zokutine skrev:

Vedkommende er vel kanskje ikke så gammel, men det er vel ikke lov å bruke andres bilder uten tillatelse nei. 

Kanskje ikke så gammel, kanskje ikke en fangirl, kanskje ikke den mest uskyldige "fan kontoen" til mtm... Det er det som er creepy. Og at mtm liker og kommenterer på denne kontoen er minst like forstyrrende som hele bloggen i utgangspunktet er.... 

• Liker 14
Skrevet
2 timer siden, elisaday skrev:

Kanskje ikke så gammel, kanskje ikke en fangirl, kanskje ikke den mest uskyldige "fan kontoen" til mtm... Det er det som er creepy. Og at mtm liker og kommenterer på denne kontoen er minst like forstyrrende som hele bloggen i utgangspunktet er.... 

Oi visste ikke at hun gjorde det 😳 Syns det er sykt hvordan noen er SÅÅ fan, nesten stalker-tendenser.. Er jo ikke akkurat noe godt forbilde, få barn i veldig ung alder, barn med 3 forskjellige, overeksponert for penger, ingen utdannelse utover grunnskolen. 

• Liker 16
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende kommentarer og svar til dette. 

Dark Angelina, mod.

Skrevet

Jeg lurer alvorlig på denne Anna jeg...

• ja, om det var jeg som hadde gjort en lite flatterende profilering av meg selv overfor hele tabloidpressen ved å forlate premierefesten til Bloggerne gråtende fordi jeg trodde det var MIN premierefest og ikke taklet at de andre tok en fest..
  • og om det var jeg som takket ja til Senkveld, men presterte å lage drama og grining der og
  • og om de var jeg som takket ja til deltakelse i SVD, flyttet hele familien med meg uten å riktig ta innover meg hvilken belastning det ble for dem. For så å dra dem tilbake, trekke meg fra produksjonen, med alt det styret det innebar for TVproduksjonen og ikke minst dansepartner. 
  • for så å furte over at jeg nå hadde utsatt alt, også å farte rundt på visninger for å realisere drømmen om interiørdesign. Alt utsatt fordi slemme folk stilte spørsmål 

ja, da lurer jeg på om boka NAKEN vil være nok en arrogant skylde på og stakkars megsyting som ingen fatter sympati for. For punktene over kommer i tillegg til en bloggstil som er blitt mer og mer usympatisk og lite tillitsbyggende. 

Det er liksom et beger som har vært fullt og rent over en stund nå Anna. Det er på høy tid å rette speilet mot seg selv for å komme seg videre. 

• Liker 20
Gjest Onbothsides
Skrevet

Det er interessant at ikke feks Speiltvillingene får denne samme hakkingen som i denne tråden. Hun "selger" vel barna mer enn Anna - hun bruker de som modeller for egne klær etc. 

Gjest Kaktuspotte
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Onbothsides skrev:

Det er interessant at ikke feks Speiltvillingene får denne samme hakkingen som i denne tråden. Hun "selger" vel barna mer enn Anna - hun bruker de som modeller for egne klær etc. 

Speiltvillinger utleverer barna sine enormt mye. 

Endret av Kaktuspotte
Skrevet
10 minutes ago, Onbothsides said:

Aldri hørt om Speiltvillingene, og det er det sikkert flere om. Kanskje det har noe med det å gjøre. Men om dette stemmer så er kritikk fortjent. 

• Liker 12
Gjest Onbothsides
Skrevet
2 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Speiltvillinger utleverer barna sine enormt mye. 

Men hun får ikke en tråd om det. Og hun gjør ikke så mye galt som Anna. "Galt". 

Et gjennomgående fenomen på kvinneguiden, to ganske like bloggere men helt ulik mengde/type holdning til de. Speiltvillingene vs Anna. Paprika vs gladehjem. Caroline vs Marna. 

Skrevet
9 minutter siden, Onbothsides skrev:

Jeg har aldri hørt om Speiltvillingene, og jeg betviler at denne bloggeren har like mange følgere og får like stor mediedekning som MtM. MtM har jo også vært på en rekke TV-programmer. Det kan vel forklare skjevheten. 

Dersom du ønsker å kjøre debatt om Speiltvillingene oppfordrer jeg deg til å lage en egen tråd om det. I denne tråden diskuteres MtM. 

Gjest Onbothsides
Skrevet
Akkurat nå, Manor skrev:

Jeg har aldri hørt om Speiltvillingene, og jeg betviler at denne bloggeren har like mange følgere og får like stor mediedekning som MtM. MtM har jo også vært på en rekke TV-programmer. Det kan vel forklare skjevheten. 

Dersom du ønsker å kjøre debatt om Speiltvillingene oppfordrer jeg deg til å lage en egen tråd om det. I denne tråden diskuteres MtM. 

Jeg nevner hvem jeg vil i denne tråden, den handler uansett om Anna. 

Det er også ingen hemmelighet at mange lesere genereres av kvinneguiden ;) 

Skrevet
4 minutter siden, Onbothsides skrev:

Jeg nevner hvem jeg vil i denne tråden, den handler uansett om Anna. 

Det er også ingen hemmelighet at mange lesere genereres av kvinneguiden ;) 

Du etterspurte jo diskusjon rundt denne bloggeren på KG. Dersom du oppretter en egen tråd får du nok respons. I en tråd om MtM er det naturlig nok ikke så mye diskusjon rundt en annen blogger. 

Kan du vise til at "mange lesere genereres av kvinneguiden"? Jeg leser dette flere ganger i bloggtråder, men på meg virker det bare som om dette tas fra løse luften. 

Gjest Galaxy X
Skrevet

Anna har vel minst dobbelt så mange lesere, og sikkert tre ganger så mange klikk daglig som Stine har på Speiltvillingene. Hun når mao ut til en hel del større mengde mennesker. I tillegg er det summen av alt som Anna kritiseres for, og ikke ene og alene for å legge ut bilder av ungene. De kan ikke sammenlignes. Stine kan derimot kritiseres som nok en mammablogger, og jeg har også stusset på hvorfor hun ikke har blitt nevnt i Bloggerbarna etc i større grad!

Gjest Kaktuspotte
Skrevet

Både Anna og Speiltvillingene bruker barna for det de er verdt. Dessverre. 

Gjest Eksblogger
Skrevet (endret)
8 timer siden, Onbothsides skrev:

Hun blir nok hakket på hun også, så snart hun "opplever" at det er nakenbiler på avveie, eller selv tar nakenbilder av seg selv i dusjen. Sånn blir man bloggkjendis i dette herrens lillee land. Man kan selvsagt operere seg til det ugjenkjennelige eller retursjere bildene sine hinsides mye og få mannen sin til å svare i kommentarfeltet, for å bli kjent. Og selvsagt også hakket på som du sier. 

Slik lages en bloggkjendis, og mediene elsker sånt. Alt som er latterlig, med andre ord. 

Endret av Eksblogger
Skrevet

De som lever "ryddige" familieliv uten store overskrifter slipper ofte unna med eksponering fordi de ikke tiltrekker seg negativ oppmerksomhet. Men er helt enig - det Speiltvillingene driver med er heller ikke greit.

• Liker 3
Gjest Kaktuspotte
Skrevet (endret)

Nå er dette en tråd om AR, men jeg vil ta med en setning fra Speiltvillingene som mor skrev på bloggen i dag. Bare for å vise at flere bruker barna sine. ""Jentene fikk velge mellom barnehage eller jobb i dag, og svaret var soleklart, de ville bli med å jobbe litt, for å vise fram de nye klærne sine.""

Endret av Kaktuspotte
Skrevet

bare så det er sagt så skal jenta mi gjøre lekser hele tiden, det er å rable i en bok... så hadde jeg sagt til mini at hun skulle gjort lekser eller jobbe så hadde det vært gøy.

Men ja jeg er enig, "alle" selger barna sine for klikk/penger.

Men samtidig så føler jeg at bloggen til speiltvillingene er mere "hverdags" glade, rene barn i lek og i ærlige situasjoner, i motsetning til MtM som stiller opp barna og i følge ryktene er jo at hun tvinger dem til det og det blir grining og krangling ut i fra det (som "broren" skrev)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...