Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
11 minutter siden, Solivagant skrev:

Det er helt klart omvendt. 

Ja.

Kjekt for Jan å høre...

Endret av Moongirl
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev hun virkelig det? :hakeslepp: om nederlenderen og Jan? Jeg hadde blitt rimelig skuffet om jeg var kjæresten hennes og hun ennå skriver om ekskjæresten sin slik som hun gjør. :klaske:

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring. 

Mynona, mod.

Gjest Månestøv
Skrevet

Tipper hun og Jan sitter å røyker sokkene sine og har det utrolig morsomt når de lager disse overskriftene og innlegga. Og så ler de hele veien til banken. Enn så lenge. Jeg gidder ikke lese bloggen hennes lenger. Kjenner at dette blir litt for dumt. Og tenker vi er flere som tenker det samme. Nå hadde jeg ikke tenkt å lese boken hennes i utgangspunktet. Men kjenner at på grunn av alt det våset på bloggen om dagen (slik jeg har skjønt det her og på andre sladderblogger) så kommer jeg hvertfall ikke til å lese den. 

Er et skummelt spill hun har begitt seg ut på. Overskriftene har bikket såpass mye over at hun nå vil tape lesere, samt kjøpere av boken. 

Blir flau på hennes vegne. Og er synd på henne hvis dette er psykisk ustabilitet. Tenk på potensial hun kunne hatt med bloggen. Og så driver hun med dette tullet. 

Skrevet

Forstår ikkje poenget med å drage fram exen heile tida. Dette er respektlaust ovenfor Jan. 

Som ein annan skriv over her so hadde eg blitt veldig lei meg dersom min forlovede hadde prata om exen sin i tide og utide. Dette viser berre at Anna ikkje er over exen sin. Hadde ho vert det hadde ikkje behovet for å prate om han vært der.

• Liker 10
Skrevet

"Coveret på boken blir veldig spennende, det må jeg innrømme. Dere har alle sett det. Bildet av meg naken i dusjen, som mamma tok. Jeg er nemlig den typen jente, som ikke har problemer med å være naken. Verken foran mamma eller Norge. Derfor passer denne tittelen så forferdelig godt til boka mi, og jeg må innrømme at jeg tror den pirrer jan litt ekstra også. Nå som han dessverre går glipp av dansemovsene jeg aldri fikk lært, kunne ikke en bok med denne tittelen, skrevet av meg, passet bedre. Jeg kan røpe at han er henrykt."

• Liker 21
Gjest Eksblogger
Skrevet

Flere enn meg som stusser over at rettskrivning, formuleringer og skrivestil veldig ofte forandrer seg på bloggen hennes?

F.eks. i hennes siste innlegg varierer dette mye fra avsnitt til avsnitt. 

Dette med ulik skrivestil gjør at jeg, og sikkert flere med meg, mister troverdigheten til Anna Rasmussen som blogger. 

Selv ikke bloggnavnet til denne damen er troverdig! Joda, greit. Hun ER moren til Michelle. Men, bloggen handler ikke om å være mamma, snarere tvert i mot. Den handler blant annet om nakenbilder som har forsvunnet, om brutte familierelasjoner og kjærlighetsrelasjoner. forhold. 

Mammaen til Micelle vil på ingen måte vise ungene sine på bloggen, for de har rett på et privatliv, skriver hun. Så rart, med tanke på at navnet på bloggen gjenspeiler at hun er en mamma, og samtidig antyder at hun er en blogger som skriver om livet som småbarnsmor. De eneste gangene vi får noen tips som småbarnsmamma av denne såkalte mammabloggeren, er når hennes barn er ikledd klær som er sponset. Eller når hun lirer av seg reklame for bleier. 

Jeg likte Annas blogg og fremtoning mye bedre da hun sto alene og stolte på at sine innlegg var gode nok, for det var de. Vi fikk den varen vi klikket oss inn på, i motsetning til nå der halvparten av innleggene er skrevet av en gutt som åpenbart er veldig veldig umoden. Klikket meg inn på bloggen her om dagen, og havnet rett inn i en manipulerende og barnslig video laget at typen hennes. Det var ikke det jeg forvenet da jeg klikket meg inn! Vil ikke se Jan, vil heller se mammaen eller Michelle! Det er det jeg gir henne betalt for i klikk. 

Foreslår at hun setter Jan på plass og inntar kontrollen over bloggen sin igjen. Eller at hun skifter navn på bloggen til damatiljan/legefrue, sånn at vi vet hva vi får når vi ser clickbaits og blir lokket. For deretter å se ned på henne pga at hun ikke eier troverdighet.  Plutselig har det blitt tabu å skrive om barna på bloggen, bortsett fra om de er kledd opp i sponsede klær. Trist! For, jeg tror at hun hadde vært en fantastisk god mammablogger til inspirasjon for andre mødre. Det andre mødre får pr i dag når de klikker seg inn på hennes blogg er innlegg skrevet av typen hennes, vlogg der typen hennes prater i vei og virker ute av stand til å reflektrere overhodet, samt drama og falske innlegg der overskriften ikke passer til budskapet. 

Synd. 

Skrevet

Så utrolig respektløst ovenfor den ene barnefaren! Det er liksom greit for Anna å nevne han på bloggen dersom det genererer klikk og penger i kassa, men ikke pokker om han skal få lov å ha noe å gjøre med sønnen sin....

Dessuten får hun det til å høres ut som om det var hun som valgte bort "nederlenderen" og ikke motsatt

• Liker 13
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for latterliggjøring, injurierende innlegg og spekulasjon.

Edit: Tråden er ryddet for persondebatt.

Mynona, mod.

Endret av Mynona
  • Liker 2
Skrevet

Kan se ut til at A har tatt til seg noe av kritikken. 

Hun skriver i sitt siste innlegg at hun har blitt kalt ubesluttsom en gang for mye og nå har lagt alle planer på is, dropper å pusse opp leilighet og går heller for å pusse opp ett rom hjemme og planlegge dag for dag. Før hun sier noe mer skal hun fullføre før hun viser verden. 

Kan dette være det første skrittet i riktig retning? (Første skrittet på en veldig god stund)

• Liker 12
Skrevet
26 minutter siden, GulSitron skrev:

Kan se ut til at A har tatt til seg noe av kritikken. 

Hun skriver i sitt siste innlegg at hun har blitt kalt ubesluttsom en gang for mye og nå har lagt alle planer på is, dropper å pusse opp leilighet og går heller for å pusse opp ett rom hjemme og planlegge dag for dag. Før hun sier noe mer skal hun fullføre før hun viser verden. 

Kan dette være det første skrittet i riktig retning? (Første skrittet på en veldig god stund)

For meg så virker det å droppe alle planer som det hun er flinkest til. Å være impulsiv og ubesluttsom. 

Men høres lurt ut å øve seg litt før hun evt tar på et stort prosjekt da. Det er mye mer jobb enn man tror. Og om hun skal leie inn fagfolk for alt så blir det fort dyrt. 

• Liker 8
Skrevet (endret)

Det kan høres ut som noen faktisk har gått inn og satt ned et par føtter her... 
Det er lov å håpe i alle fall, den jenta vil ha godt av en del grenser og veiledning videre nå. 

Endret av Beccy87
  • Liker 11
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkende innlegg.

Mynona, mod.

Gjest Regnskapssekretær
Skrevet

au, jeg glemte meg selv litt og gikk inn på bloggen hennes (via blogglisten, fordi jeg ble nysjerrig på antall lesere)... de er synkende.
Så var overskriften Jeg har avlyst alt som skjer fremover ...  (men hun kjører til Oslo i dag altså, så da har hun vel ikke avlyst alt?)

Anna, du er blitt en vandrende såpeblogger synes jeg :) hi hi

Gjest Kaktuspotte
Skrevet
1 time siden, Beccy87 skrev:

Det kan høres ut som noen faktisk har gått inn og satt ned et par føtter her... 
Det er lov å håpe i alle fall, den jenta vil ha godt av en del grenser og veiledning videre nå. 

Jeg tror ikke A bryr seg om at noen setter føttene ned. Hun vet, og kan, alltid best. 

Skrevet

Kommentarfeltet på Instagram. "Jeg elsker deg og familien" "jeg håper vi får tatt er bilde sammen snart hjerte hjerte" 

og slike kontoer? Jeg hadde friket ut om det var meg http://instagram.com/annarasmussen.fan.. 

• Liker 12
Skrevet
7 minutter siden, Vipser skrev:

Kommentarfeltet på Instagram. "Jeg elsker deg og familien" "jeg håper vi får tatt er bilde sammen snart hjerte hjerte" 

og slike kontoer? Jeg hadde friket ut om det var meg http://instagram.com/annarasmussen.fan.. 

Wow. Den kontoen er forstyrrende. 

• Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Mynona, mod.

Skrevet
9 minutter siden, Vipser skrev:

Creepy... 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Vipser skrev:

Herregud! Har en lov til å dele bilder av andres barn sånn??

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...