terrasuave Skrevet 23. august 2017 #2641 Skrevet 23. august 2017 Akkurat nå, Asti skrev: Jeg er ikke vant med at de som jobber innen barneverntjenesten omtaler mangler i omsorgen som lik omsorgssvikt. Og tankegangen at det er kun omsorgssvikt som utløser forebyggende tiltak hos barneverntjenesten. Svikt i omsorgen er ikke bare det ekstreme... det er det folk som regel assosierer dette med kanskje mangel i omsorgen er mildere ord- prinsippet er samme
Gjest Asti Skrevet 23. august 2017 #2642 Skrevet 23. august 2017 (endret) 2 minutter siden, terrasuave skrev: Svikt i omsorgen er ikke bare det ekstreme... det er det folk som regel assosierer dette med kanskje mangel i omsorgen er mildere ord- prinsippet er samme Som sagt jeg er ikke vant til at fagfolk bruker begrepet så upresist som du gjør, men men... Nok avsporing fra min side... Endret 23. august 2017 av Asti
terrasuave Skrevet 23. august 2017 #2643 Skrevet 23. august 2017 (endret) 4 minutter siden, Asti skrev: Som sagt jeg er ikke vant til at fagfolk bruker begrepet så upresist som du gjør, men men... deg og meg kan diskutere bvfaget i en annen forum dersom du ønsker det:) nå må jeg løpe videre, har mye å gjøre vettu:)Send meg pm(dersom det er mulig her) så kan vi gjennoppta denne diskusjonen om definisjoner av omsorgsvikt begrepet.:) Endret 23. august 2017 av terrasuave 1
Gjest Chloe Skrevet 23. august 2017 #2644 Skrevet 23. august 2017 Jeg er pedagog. Bla bla bla. Ja, ta det i et annet forum. 😊
lilletrilleline Skrevet 23. august 2017 #2645 Skrevet 23. august 2017 13 minutter siden, terrasuave skrev: Men vet du hva A jobber med- hun jobber med blogging og dersom du ser andre blogger så er det samme som går igjen- det skapes mye drama for at folk skal klikke seg inn der. DU vet ikke om hun flyttet faktisk til Oslo eller er det noe de har laget for at det skal bli mye styr slik at lesere klikker seg inn. Alle bloggere presiserer jo at blogg er blogg...men folk vil ha det til å tro at dette er livet de lever... naivt spør du meg. For deg som jobber med dette så burde du vite det jeg skriver om - hva vet du om beskyttelsesfaktorene kontra risikofaktorene... om du kun tar utgangspunktet i bloggen så må jeg stille spm om HVA er det du jobber med? Det er stor forskjell å se på en sak som saksbehandler og som varsler. Som varsler må man ikke vite alt. Som saksbehandler må man det. 5
Lapper Skrevet 23. august 2017 #2646 Skrevet 23. august 2017 53 minutter siden, Loffeliten skrev: Må innrømme at jeg ble ganske nysgjerrig på grunnen til at du leser denne bloggen? Hva gir den deg, som voksen og oppegående leser? Og hvilket inntrykk sitter du igjen med av bloggeren? Jeg tror faktisk flere voksne som leser bloggen enn vi tror. Tror det er ferre "tenåringer" innom der nå enn det var før Når jeg hører tenåringen prate om sosiale medier så er det youtubere som er mest populært. 4
JegErMeg Skrevet 23. august 2017 #2647 Skrevet 23. august 2017 34 minutter siden, Loffeliten skrev: Må innrømme at jeg ble ganske nysgjerrig på grunnen til at du leser denne bloggen? Hva gir den deg, som voksen og oppegående leser? Og hvilket inntrykk sitter du igjen med av bloggeren? Det er nok akkurat nysgjerrighet som er grunnen, sensasjonslyst muligens... Kan tenkes at det er samme mekanisme som når mennesker glaner på bilulykker.. Jeg har ikke noe spesielt godt inntrykk av bloggeren, synes hun roter det til for seg selv og hun skriver dårlig. Men på den andre siden gir hun inntrykk av å ta veldig godt vare på barna sine (når man ser bort fra eksponeringen på bloggen selvfølgelig) Det er derfor jeg skumleser, må få med meg det som skjer selv om det ikke tiltaler meg. Vanskelig å sette ord på egentlig:-) 3
Christy89 Skrevet 23. august 2017 #2648 Skrevet 23. august 2017 1 time siden, Chloe skrev: Jeg er pedagog. Bla bla bla. Ja, ta det i et annet forum. 😊 Enig. Kjedelig å lese flere slike innlegg 🙄 5
Masuka Skrevet 23. august 2017 #2649 Skrevet 23. august 2017 Siste innlegg: tittelen på boka er "Naken". Den dama er så opptatt av alt som har med sex og nakenhet å gjøre, at det kom ikke som noen overraskelse 21
gjest91 Skrevet 23. august 2017 #2650 Skrevet 23. august 2017 Tittelen på boken skal være "Naken", ja... blir coveret bildet av henne i dusjen, da, tro? 24
elisaday Skrevet 23. august 2017 #2651 Skrevet 23. august 2017 Herregud. Naken ja. Det har vi jo ikke sett før. 6
Summ Skrevet 23. august 2017 #2652 Skrevet 23. august 2017 "Naken", da det gjerne seksuelt, men det kan bety andre ting også. Herregud virket som om hun ville drepe det spennende ved spekulasjoner. Ordet NAKEN, betyr i følge wiki: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Nakenhet Synonymn NAKEN; http://www.synonymordboka.no/no/?q=naken Noen av ordene Anna bruker om NAKEN, er synonymer til naken, men det BETYR ikke alle disse ordene hennes... 2
Gjest Chloe Skrevet 23. august 2017 #2653 Skrevet 23. august 2017 @Summ Selvfølgelig. Innbiller meg at de fleste skjønner hva hun mener med tittelen "Naken". Men tviler på at hun "kler seg naken" (uttrykk) i boka. Det er jo så viktig for henne å være PRIVAT! :-)
Supah Skrevet 23. august 2017 #2654 Skrevet 23. august 2017 (endret) I følge ark.no så har boken også en undertittel. (Ref: Imgur) https://imgur.com/a/IPpM7 Kunne ikke denne boken fokusert på henne selv, måtte hun også her selge datterens navn..? Endret 23. august 2017 av Supah 11
Frøken_fjong1 Skrevet 23. august 2017 #2655 Skrevet 23. august 2017 8 timer siden, JegErMeg skrev: Vet du hva, jeg er 39 og en eldre dame i denne sammenhengen og jeg skumleser bloggen til MtM. Jeg har 6 års utdanning fra universitetet, jobber som økonom, tjener greit og er gift med to barn. Og jeg kan tenke meg det er mange av oss:-) Men jeg innrømmer IKKE at jeg leser bloggen til andre og legger i alle fall ikke igjen kommentarer:-) Den setningen lo jeg litt av. 😂 #trøttitrynet 31
Love2017juni Skrevet 23. august 2017 #2656 Skrevet 23. august 2017 1 time siden, Frøken_fjong1 skrev: Den setningen lo jeg litt av. 😂 #trøttitrynet 😂😂 2
GulSitron Skrevet 23. august 2017 #2657 Skrevet 23. august 2017 Ser hu har skrevet et innlegg til nå. Det er vanskelig å henge med og det kommer nesten litt frem at hun fortsatt vil ha faren til W. Meeen så har hu jo J og "kan ikke se for seg et liv uten han" 3
Miranda16 Skrevet 23. august 2017 #2658 Skrevet 23. august 2017 Hun sier hun valgte nederlenderen med hodet og Jan med hjertet. Har hun stokket om eller er det bare meg som mener det er motsatt? 35
Solivagant Skrevet 23. august 2017 #2659 Skrevet 23. august 2017 7 minutes ago, Miranda16 said: Hun sier hun valgte nederlenderen med hodet og Jan med hjertet. Har hun stokket om eller er det bare meg som mener det er motsatt? Det er helt klart omvendt. 20
Gjest Kaktuspotte Skrevet 23. august 2017 #2660 Skrevet 23. august 2017 Det er jo bare babbel hun kommer med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå