Lapper Skrevet 21. august 2017 #2541 Skrevet 21. august 2017 4 timer siden, Onbothsides skrev: Trine Grunk, like glad i penger selv hun. Å liksom skulle være "snille tante Trine" å få urettferdig slettet kommentaren sin som bare var så veldig snilt skrevet og bare gode råd - for så å skrive et innlegg hvor hun hamrer ned Anna og har med ett glemt hvor hyggelig hun tilsynelatende var. Dra meg baklengs inni pengekassa! Alle teoriene og løsningene på alt her er usedvanlig morsomt å lese, men skal si meg enig i at Anna (og Jan) ikke trenger skrive bryllup avlyst hvis det kun er utsatt. Det begynner bli mye clickbaits fra alle bloggerne nå som egentlig burde gå under villedende reklame hvis det ikke kan bli en sammenheng i overskrift og innhold snart. Jeg tror heller ikke at Trine Grung skrev det innlegget uten og tjene 5 øre 4
Lapper Skrevet 21. august 2017 #2542 Skrevet 21. august 2017 1 time siden, Meadow skrev: Altså, jeg er ingen fan av Anna. Jeg rister på hodet av clickbaits og oppkonstruert drama. Jeg synes måten bloggen har utviklet seg på blir bare mer og mer kritikkverdig. Jeg lurer på hvordan barna egentlig har det, og hva de kommet til å synes om alle overskriftene og spekulativ utlevering av dem selv- når de blir store nok til å forstå. Og, jeg fascineres av at det går an å tjene så mye penger på dette fjaset, og ja jeg er en av de som kritiserer og diskuterer her fordi det er interessant. MEN! Dette fakkeltoget- det er ikke kritikk- DET ER MOBBING. Og det er faen ikke greit. Men det er jo tydelig at noen her inne synes mobbing er helt Ok siden de må legge ut dette på KG 4
Lapper Skrevet 21. august 2017 #2543 Skrevet 21. august 2017 1 time siden, Chloe skrev: Humor kalles det. LItt selvironi må man ha! :-) Jøss, så nå at det var et hankjønn som hadde startet siden med fakkeltoget. Kanke skylde på et sjalu kvinnfolk fra KG heller da! :-D Det fakkeltog greiene er ikke Humor. Fatter ikke at voksne mennesker kan finne noe humor i det 5
JackIost Skrevet 21. august 2017 #2544 Skrevet 21. august 2017 2 timer siden, Hattifnatten skrev: Om det er meg du sikter til, så bommer du, kjære deg ;). Det var ikke kaktuspotte sitt innlegg jeg mente du feiltolket. Det var en annen bruker. Meget mulig, men nå er det så mange sider/innlegg her at jeg ikke prioriterer å bruke tid på å lete tilbake for å nøste opp i hvem som skrev hva i denne særdeles lite viktige diskusjonen 4
Gjest Chloe Skrevet 21. august 2017 #2545 Skrevet 21. august 2017 Å blokke Trine Grung, var ikke akkurat noe sjakktrekk. 😂😂
JackIost Skrevet 21. august 2017 #2546 Skrevet 21. august 2017 7 minutter siden, Chloe skrev: Å blokke Trine Grung, var ikke akkurat noe sjakktrekk. 😂😂 Nei, slitsom dame, ikke rart Jostein Flo gikk lei 3
Gjest Gregor Clegane Skrevet 21. august 2017 #2547 Skrevet 21. august 2017 Det er interessant at Anna er så selvmotsigende. Hun er snart på nivå med Jonas Gahr Støre i forhold til tåkeprat, unngåelse av ubehagelige spørsmål og det å gi andre skylden for egne blemmer. Den ene dagen er hun liksom så motivert for å være en stabil og voksen mor. Neste dag er dette tydeligvis å anse som tull, og sirkuset fortsetter atter en gang. Når hun blir konfrontert med tidligere uttalelser og handlinger, reagerer hun selvsagt som en drittunge, nekter for alt og prøver å vri på hele settingen. De som stiller henne til veggs blir selvsagt kastet på dør, blokkert og kjeppjaget. Betraktningene hennes av slike konfrontasjoner bærer preg av "faren min er sterkere enn faren din" logikk. For en "voksen" måte å takle ting på. Hun må være utrolig stolt av seg selv.
lilletrilleline Skrevet 21. august 2017 #2548 Skrevet 21. august 2017 19 minutter siden, JackIost skrev: Meget mulig, men nå er det så mange sider/innlegg her at jeg ikke prioriterer å bruke tid på å lete tilbake for å nøste opp i hvem som skrev hva i denne særdeles lite viktige diskusjonen Det er tydeligvis viktig nok til at du orker å bruke ganske mye tid på å skrive her. 15
JackIost Skrevet 21. august 2017 #2549 Skrevet 21. august 2017 8 minutter siden, lilletrilleline skrev: Det er tydeligvis viktig nok til at du orker å bruke ganske mye tid på å skrive her. Netthat mot enkeltpersoner er viktig å engasjere seg mot, men hvilket innlegg om misunnelse (eller noe annet) en bruker, som ikke skrev det innlegget engang (?) mener jeg har misforstått, nei, det er ikke det viktigste å nøste opp i 4
Hattifnatten Skrevet 21. august 2017 #2550 Skrevet 21. august 2017 7 minutter siden, JackIost skrev: Netthat mot enkeltpersoner er viktig å engasjere seg mot, men hvilket innlegg om misunnelse (eller noe annet) en bruker, som ikke skrev det innlegget engang (?) mener jeg har misforstått, nei, det er ikke det viktigste å nøste opp i Men at du henger deg opp i andre ting som i bunn og grunn ikke har så veldig mye med diskusjonen å gjøre, det er greit? Rart det der. 16
vafle Skrevet 21. august 2017 #2551 Skrevet 21. august 2017 Man skal vel ikke se bort fra at hun venter barn? 10
Sweetypie Skrevet 21. august 2017 #2552 Skrevet 21. august 2017 1 minutt siden, vafle skrev: Man skal vel ikke se bort fra at hun venter barn? Skulle akkurat til å skrive det samme!!! Garantert at hun er gravid;)))) 5
Gjest Chloe Skrevet 21. august 2017 #2553 Skrevet 21. august 2017 (endret) 38 minutter siden, JackIost skrev: Nei, slitsom dame, ikke rart Jostein Flo gikk lei Ja, slitsomt å høre sannheten. 😉 Øh. Hva har Jostein Flo med det å gjøre?? 😂😂 Goddagmannøkseskaft. 😄 Endret 21. august 2017 av Chloe
Gjest Chloe Skrevet 21. august 2017 #2554 Skrevet 21. august 2017 54 minutter siden, Lapper skrev: Det fakkeltog greiene er ikke Humor. Fatter ikke at voksne mennesker kan finne noe humor i det Hehe. Smaken er som baken osv. 😉
Christiane_W Skrevet 21. august 2017 #2555 Skrevet 21. august 2017 9 timer siden, TøffeSnåkus skrev: Oppdaget dette innlegget på en blogg nettopp http://www.trinegrung.no/2017/08/21/nar-mister-all-troverdighet/ mange gode poenger eller? Merkevaren raser jo....annonsører bør vel få beskjed? Jeg er veldig langt fra en fan av Trine Grung, men for en gangs skyld er jeg faktisk veldig enig med det hun skriver.👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 18
Moongirl Skrevet 21. august 2017 #2556 Skrevet 21. august 2017 10 minutter siden, Sweetypie skrev: Skulle akkurat til å skrive det samme!!! Garantert at hun er gravid;)))) Får virkelig ikke håpe at det kommer nok en unge inn i det sirkuset der. 😐 10
Gjest Samme Skrevet 21. august 2017 #2557 Skrevet 21. august 2017 Ser mange har skrevet at Jan er så sjalu. Hvor har dere det ifra egentlig? Har hun skrevet om det eller er det bare noe folk antar?
Diamant Skrevet 21. august 2017 #2558 Skrevet 21. august 2017 Akkurat nå, Samme skrev: Ser mange har skrevet at Jan er så sjalu. Hvor har dere det ifra egentlig? Har hun skrevet om det eller er det bare noe folk antar? Hun har både skrevet om det og sagt det i intervju i forbindelse med SVD. 5
Svenson Skrevet 21. august 2017 #2559 Skrevet 21. august 2017 2 minutter siden, Samme skrev: Ser mange har skrevet at Jan er så sjalu. Hvor har dere det ifra egentlig? Har hun skrevet om det eller er det bare noe folk antar? Jan var så uheldig å dro en spøk en gang i forbindelse med at MtM dro på en festival. Den jevne KG-bruker klarte selvsagt vri det til å handle om at Jan kontrollerende og sjalu. Kun oppspinn, som det meste andre, altså. 4
neiognei Skrevet 21. august 2017 #2560 Skrevet 21. august 2017 1 minutt siden, Svenson skrev: Jan var så uheldig å dro en spøk en gang i forbindelse med at MtM dro på en festival. Den jevne KG-bruker klarte selvsagt vri det til å handle om at Jan kontrollerende og sjalu. Kun oppspinn, som det meste andre, altså. Ikke skjær alle over en kam. Er kun 1-2 som stadig gnåler om at han er så sjalu og han er så ditt og datt. Stakars Jan, sier jeg. Han skulle hatt nothing but cred. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå