Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tipper dette har vært nøye planlagt fra starten. Hun visste veldig godt at hun kom til å få MYE oppmerksomhet og presse hvis hun takket ja til SVD. (Noe hun fikk) så sier hun at de flytter til Oslo og M må gå på skole der i en stund. Noe som fikk folk til å snakke og hun fikk enda mer oppmerksomhet. Så er visst bryllupet avlyst og forholdet måte ta en pause. Så trekker hun seg fra SVD (den så alle komme) og jeg synes det er så dårlig gjort og useriøst! Hun sløser med folks tid.

Hun takket kun ja for å masse presse og flere lesere til bloggen, men hoster opp en dårlig unnskyldning. Det er så egoistisk! Nå håper jeg INGEN andre vil jobbe med henne etter dette når de ser hvor useriøst hun tar ting.Jeg hadde blitt ekstremt overrasket om hun faktisk hadde gjennomført dette, men sånn ble det ikke. Bombe.

• Liker 33
Videoannonse
Annonse
Gjest Clementina
Skrevet
13 timer siden, JackIost skrev:

Misunnelsen kommer klart fram her, ja :)

Men det er nok mest voksne folk som står bak netthetsen, ikke unge fans :)

Ja fy søren jeg er så misunnelig 😂 Skulle så gjerne fått tre barn med tre forskjellige menn mens jeg fremdeles var tenåring! 😂 Er så misunnelig på Anna som i en alder av 20 år har brutt kontakten med absolutt hele familien sin og som får offentlige sammenbrudd flere ganger i året! Og som er avhengig av å utlevere ungene sine for å ha penger til livets opphold. Ja shit skulle ønske det var meg asså!

:ironi:

Skrevet
2 minutter siden, Clementina skrev:

Ja fy søren jeg er så misunnelig 😂 Skulle så gjerne fått tre barn med tre forskjellige menn mens jeg fremdeles var tenåring! 😂 Er så misunnelig på Anna som i en alder av 20 år har brutt kontakten med absolutt hele familien sin og som får offentlige sammenbrudd flere ganger i året! Og som er avhengig av å utlevere ungene sine for å ha penger til livets opphold. Ja shit skulle ønske det var meg asså!

:ironi:

For å ikke glemme at hun ikke har utdannelse eller ikke fullført vgs. Det er jeg sykt sjalu på!

• Liker 24
Skrevet
53 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Tipper dette har vært nøye planlagt fra starten. Hun visste veldig godt at hun kom til å få MYE oppmerksomhet og presse hvis hun takket ja til SVD. (Noe hun fikk) så sier hun at de flytter til Oslo og M må gå på skole der i en stund. Noe som fikk folk til å snakke og hun fikk enda mer oppmerksomhet. Så er visst bryllupet avlyst og forholdet måte ta en pause. Så trekker hun seg fra SVD (den så alle komme) og jeg synes det er så dårlig gjort og useriøst! Hun sløser med folks tid.

Hun takket kun ja for å masse presse og flere lesere til bloggen, men hoster opp en dårlig unnskyldning. Det er så egoistisk! Nå håper jeg INGEN andre vil jobbe med henne etter dette når de ser hvor useriøst hun tar ting.Jeg hadde blitt ekstremt overrasket om hun faktisk hadde gjennomført dette, men sånn ble det ikke. Bombe.

Dette tror jeg også. Men jeg tenker også at TV2 muligens er med på hele greia. Skaffer dem mye oppmerksomhet og klikk rundt Skal vi danse, samt at det blir masse spennende innhold til nye Bloggerne episoder. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg skrev en litt kritisk kommentar til henne på Facebook og like etterpå var kommentaren slettet og jeg er nå blokkert 😂😝

Kun støttekommentarer får stå. Resten fjernes fortere enn svint.

• Liker 14
Skrevet (endret)
1 time siden, Isabella82 skrev:

Fikk akkurat en snap fra en venninne..det er opprettet et arrangement på FB med tittelen "fakkeltog for mtm" så ja,fansen er nok ikke så veldig lojale lenger

Never mind. Fant det likevel 😊

Endret av LeilaS
Skrevet (endret)
2 minutter siden, LeilaS skrev:

Hvordan finner jeg det? Når jeg søker det opp på FB, så kommer det ikke opp noen ting. Har litt lyst å inn å se :)

😂

Meget ironisk fakkeltog vil jeg tro når man leser teksten😂

IMG_7297.PNG

IMG_7298.PNG

Endret av Love2017juni
  • Liker 34
Skrevet

Det der var bare litt for festlig😂 Gjett om det kommer til å slå dårlig an😛

• Liker 8
Skrevet

En ting jeg alltid reagerer på med Anna er at hun er så sikker på at hun er en god mor og alltid gjør det beste får barna. Er ikke noe av det å være en god mor å se kritisk på egne avgjørelser og sin egen rolle som mor. Godt mulig hun er verdens beste mamma. Det bare skurrer litt for meg å være så skråsikker på egne prestasjoner. Jeg er ikke like skråsikker på mine egne prestasjoner i noe jeg fortar meg. 

• Liker 17
Skrevet
8 minutter siden, Love2017juni skrev:

😂

IMG_7297.PNG

IMG_7298.PNG

Her må politikerne på banen, og det kjapt!🙃

• Liker 10
Skrevet

Hva jobber egentlig Jan med? Så videoen hans hvor han snakket om at han jobbet 1,5 timer om dagen. 

• Liker 7
Skrevet

Hvordan kan jeg blokkere kommentarer av Jan?

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, JackIost skrev:

Dette var det jeg mente viste at man ikke unnet Anna/Jan millioninntekter:

"Det er skikkelig forstemmende at noksagter som Anna og denne Jan kan jobbe 2-3 t daglig og tjene millioner på naive småjenter som synes "såå synd" på liksommammaen fra Vestlandet."

At du og jeg tolker dette ulikt betyr ikke at jeg "ikke kommer langt i diskusjonen" :)

Jeg snakket generelt om at du leser ting som du vil, og ignorerer det budskapet brukeren faktisk vil frem til. DA kommer du ikke langt i denne tråden. For det er ikke noe tyngde i argumentene dine når du bare plukker enkelte ting fra en hel tekst, og kverulerer på de tingene. ;)

• Liker 7
Skrevet
11 minutter siden, Love2017juni skrev:

😂

IMG_7297.PNG

IMG_7298.PNG

Mulig jeg er en kjedelig person men jeg klarer ikke helt å se humoren i dette jeg..

Hun har ikke tatt de smarteste valgene hittil og hun kunne ha skånet seg selv for mye vondt om hun ikke hadde vært så..hva skal jeg si..drømmende eller naiv.

Det hele er jo bare tragisk. Tør ikke tenke på hvordan hun egentlig har det psykisk (om vi ser bak offerrollen altså ). Hun ser nok ikke selv at hun er sin verste fiende.

Men så er det jo litt slik at som man roper får man svar. Man kan ikke forvente at slikt går forbi i stillhet.  Inviterer du til sirkus så får du sirkus.

• Liker 16
Gjest marie_82
Skrevet

Det mange tydeligvis ikke forstår forskjellen på er positiv og negativ oppmerksomhet. Det sies flere steder at Anna ler hele veien til banken og at kritikerne bare er idioter som faller for hennes smarte knep og bidrar til millioner i lommeboka hennes.

Det er faktisk ikke slik at fordi hun får masse oppmerksomhet så er hun en dyktig blogger. All PR er ikke nødvendigvis god pr. Det finnes mange eksempler på at kjente mennesker fikk sin peak i bransjen først etter at det gikk galt. Det finnes musikere og skuespillere som er berømt fordi de døde på dramatisk vis, Amanda Bynes har aldri fått så mye oppmerksomhet som etter at hun ble mentalt syk og utagerende i media. At Anna får masse oppmerksomhet og klikk nå betyr ikke at det går godt for henne. Slike skandaler stormer heftig, men dør like fort ut. Da sitter hun igjen med dalende lesertall og må finne på noe enda mer dramatisk. Flere og flere lesere innser at hun sliter og at bloggen stort sett består av innhold som skal lure oss til å lese den og at overskriftene blir verre og verre fordi de alltid må overgå den forrige. Hun graver seg dypere med hvert eneste innlegg.

Skrevet
27 minutter siden, Love2017juni skrev:

😂

IMG_7297.PNG

IMG_7298.PNG

Det er usmakelig å sparke noen som tydeligvis allerede ligger nede, i alle fall om man tolker siste tids hendelser. Selvsagt ser jeg det humoristiske i det, men selv om hun er en "offentlig person" er hun også svært ung, sårbar (slettingen av kommentarer tyder på det) og har tre barn. 

Skrevet
43 minutter siden, Javasoft skrev:

Hva jobber egentlig Jan med? Så videoen hans hvor han snakket om at han jobbet 1,5 timer om dagen. 

Driver ikke han eget firma? Nettbutikk? Eller husker jeg feil

Skrevet (endret)

Jeg ser heller ikke humoren i det fakkeltoget. Lurer på hvor mye en ung jente egentlig skal tåle...? Det er vel press fra alle kanter etter siste ukens hendelser. 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 7
Skrevet

Skal de virkelig gå i et fakkeltog for Anna? Hvorfor? Skjønte ikke helt :klo:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...