Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
2 timer siden, JackIost skrev:

Misunnelsen kommer klart fram her, ja :)

Men det er nok mest voksne folk som står bak netthetsen, ikke unge fans :)

Begrepsbruken forbedres ikke, ser jeg. Misunnelseskortet dras konstant, men de fleste normale mennesker med vanlige liv vil heller betale for å slippe publisering av livet sitt (eller liksomlivet) enn å bli kjent for ukritisk utlevering av mindreårige, bilder bedre egnet for kjæresten enn for Kåre på 60 på Kløfta og tekster med innhold på ungdomsskolenivå (og knapt det). Blogging der man tjener penger på å utlevere egne barn, er dessuten harry og uetisk. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt tydelig at de følger med her inne. "Jan banan". Hahaha. Han ser fryktelig sliten ut. Og videoen er jo helt intetsigende. Fyren har åpenbart misset konseptet med blogg.

• Liker 21
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
2 timer siden, JackIost skrev:

Misunnelsen kommer klart fram her, ja :)

Men det er nok mest voksne folk som står bak netthetsen, ikke unge fans :)

Du og dette evinnelige misunnelseskortet.

Hvorfor i alle dager kan du tro at jeg er misunnelig på Anna og Annas usabile liv. Av og til skulle jeg ønske jeg hadde mer penger, men jeg ville ikke hatt de pengene for en hver pris. Jeg ville ikke hatt de pengene fordi jeg " solgte" barnet jeg fikk som 14-15 åring til offentligheten. Jeg ville ikke hatt de pengene pga at jeg fikk blest om meg selv pga at jeg fikk tre barn med tre forskjellige menn før fylte 20 år, jeg ville ikke hatt de pengene fordi det ga klikk på bloggen da jeg "hang" ut familien min, eller pga av andre ustabiliteter.

Så slutt med den hersketeknikken.

Skrevet (endret)

@RompeRusk 😂😂😂 Herregud. Ler meg skakk av både bloggere og folk på KG. 😄😄

Endret av Chloe
Skrevet
3 timer siden, jentekvinne skrev:

Synes Trine Grung oppsummerte greit hva de fleste andre tenker. Det var ikke noe stygt, bare en konstruktiv tilbakemelding fra ei som har vært med i gamet en stund. Merkelig at MtM skulle slette den kommentaren. 

Når Trine Grung kritiserer et kjent tryne (for det er jo kritikk/kritisk tilbakemelding), da er det søren smekke meg ille. 

• Liker 37
Skrevet (endret)

Nå må du slutte å skylde på andre for de hodeløse valgene du tar Anna.

• Alt dreier seg ikke om deg! Du uttaler at det var forferdelig trist at du måtte trekke deg fra SVD, fordi du lærer barna dine å følge drømmene sine. Anna: på andres bekostning? 
  • Du uttaler at du må trekke deg pga forhold i privatlivet. Som at Jan har avlyst bryllupet. Så du skylder på ham for at du har laget et komplett kaos for en hel familie? For at DU skal følge DINE drømmer? Akkurat som du gjorde da du flyttet til Kypros. Da var det din mor som måtte sette sin tilvære på vent, for å redde deg fra et elendig valg.

Jeg er redd bokutgivelsen din om få uker også blir en nedtur for deg. Fordi du glemmer å ta hensynet til andre inn i vurderingene du gjør. Tror du boken din vil ha troverdighet? 

Nei Anna, søk hjelp. Følg rådene så mange har gitt deg; de du enten har støtt fra deg eller blokkert på SoMe. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 33
Skrevet

Slik som ting ser ut per dagens dato og med tanke på at boklansering ikke er så langt unna så er det en stor sannsynlighet for at boka blir en flopp. 

• Liker 14
Skrevet

Den Jan video er det dummeste jeg har sett.... Husker ikke hvor mange minutter den videon er på men der sier han samme setningen "med forskjellig tonefall" i alle disse minuttene. Altså ikke mye fornuftig der og ikke verdt å bruker tiden eller klikk på- råd til andre som har lyst å klikke seg inn der:) For min del har jeg valgt å skrive til diverse aviser en melding om at det er kanskje på tid å ta en vurdering på hva media fronter ifht publisering av meningsløs info om diverse rosa bloggere. Oppfordrer andre til å gjøre samme. 

• Liker 30
Skrevet
1 time siden, terrasuave skrev:

Den Jan video er det dummeste jeg har sett.... Husker ikke hvor mange minutter den videon er på men der sier han samme setningen "med forskjellig tonefall" i alle disse minuttene. Altså ikke mye fornuftig der og ikke verdt å bruker tiden eller klikk på- råd til andre som har lyst å klikke seg inn der:) For min del har jeg valgt å skrive til diverse aviser en melding om at det er kanskje på tid å ta en vurdering på hva media fronter ifht publisering av meningsløs info om diverse rosa bloggere. Oppfordrer andre til å gjøre samme. 

Avisene skriver det de tjener penger på. Dvs det folk klikker på. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Friluftsdame skrev:

Nå må du slutte å skylde på andre for de hodeløse valgene du tar Anna.

• Alt dreier seg ikke om deg! Du uttaler at det var forferdelig trist at du måtte trekke deg fra SVD, fordi du lærer barna dine å følge drømmene sine. Anna: på andres bekostning? 
  • Du uttaler at du må trekke deg pga forhold i privatlivet. Som at Jan har avlyst bryllupet. Så du skylder på ham for at du har laget et komplett kaos for en hel familie? For at DU skal følge DINE drømmer? Akkurat som du gjorde da du flyttet til Kypros. Da var det din mor som måtte sette sin tilvære på vent, for å redde deg fra et elendig valg.

Jeg er redd bokutgivelsen din om få uker også blir en nedtur for deg. Fordi du glemmer å ta hensynet til andre inn i vurderingene du gjør. Tror du boken din vil ha troverdighet? 

Nei Anna, søk hjelp. Følg rådene så mange har gitt deg; de du enten har støtt fra deg eller blokkert på SoMe. 

Det mest hodeløse valget er jo at hun ble sammen med Jan! 

"Drømmen om en familie, med mor og far, barn og hus."

Hun fulgte drømmen sin, og løp og kræsjet. Hun fikk drømmemannen, kjøpte hus, fikk seg en rebound som funket som far og familiemann, hun ble gravid, kjøpte hus, og fikk barn. Innenfor et år! Det året som har gått nå etter L kom, har bare vært kaos. 

• Liker 19
Skrevet
10 timer siden, Squill skrev:

... Jeg orker ikke dette barnslige, latterlige sirkuset.

Hvorfor skriver/leser du her da? :)

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Summ skrev:

Du svarer jo på ingen måte på det jeg skriver. Du bare ror deg vekk... det her har jo ingenting med saken å gjøre.

Det jeg skriver er fakta :)

Du må gjerne mene at Anna R serverer søppel, men det viser bare hva folk vil ha. Samme med McDonald's, de hadde ikke tjent penger om ikke så mange hadde valgt spisestedene deres fremfor andre steder :)

Skrevet
3 minutter siden, JackIost skrev:

Det jeg skriver er fakta :)

Du må gjerne mene at Anna R serverer søppel, men det viser bare hva folk vil ha. Samme med McDonald's, de hadde ikke tjent penger om ikke så mange hadde valgt spisestedene deres fremfor andre steder :)

Nei, men nå er jo du enig med meg. Det hun selger er dårlig, det McDonald's selger er dårlig. Og da må folk få lov til å diskutere det som er dårlig. 

• Liker 17
Skrevet
10 timer siden, Hattifnatten skrev:

Du kommer ikke langt i denne diskusjonen når du leser bare det du vil lese. Beklager :). Bedre lykke neste gang.

Dette var det jeg mente viste at man ikke unnet Anna/Jan millioninntekter:

"Det er skikkelig forstemmende at noksagter som Anna og denne Jan kan jobbe 2-3 t daglig og tjene millioner på naive småjenter som synes "såå synd" på liksommammaen fra Vestlandet."

At du og jeg tolker dette ulikt betyr ikke at jeg "ikke kommer langt i diskusjonen" :)

Skrevet
9 timer siden, Kaktuspotte skrev:

Du og dette evinnelige misunnelseskortet.

Hvorfor i alle dager kan du tro at jeg er misunnelig på Anna og Annas usabile liv. Av og til skulle jeg ønske jeg hadde mer penger, men jeg ville ikke hatt de pengene for en hver pris. Jeg ville ikke hatt de pengene fordi jeg " solgte" barnet jeg fikk som 14-15 åring til offentligheten. Jeg ville ikke hatt de pengene pga at jeg fikk blest om meg selv pga at jeg fikk tre barn med tre forskjellige menn før fylte 20 år, jeg ville ikke hatt de pengene fordi det ga klikk på bloggen da jeg "hang" ut familien min, eller pga av andre ustabiliteter.

Så slutt med den hersketeknikken.

Jeg har ikke skrevet at man er misunnelig på helheten, men at man ikke på noen som helst måte unner dem inntektene de har :)

Men fint, du synes altså det er kjekt at de har millioninntekter, så bra!

Skrevet

Jeg måtte se denne videoen av J, så i 7-8min og sitter igjen med tanken; Jeg kunne heller telt blader på tre utenfor😅😂

Han prøver desperat og drive litt brannslukking av en clickbait som Anna har startet. Fordi hun er tøff på tastaturet men tåler ikke kritikk. Dere jobber få timer hver dag, og ellers ett normalt rolig liv?

Jaha;

Når Anna blir lei seg av responsen hun får? skriver innlegg med tårer i øynene? Tror dere barna ikke merker dette? Muligens slutte og tro at du er sterk psykisk, og legge opp bloggen deretter. Folk kommer alltid til og slenge dritt til en blogger, men du har mistet respekten til MANGEN siste året. Kritikken du får nå er grunna dine EGNE DÅRLiGE VALG. 

Seriøst; ett rolig liv fordi de spiser lapskaus og ser TV?😂😂

Mine barn opplever også ett normalt rolig liv; uten og ha bytta ut besteforeldre, de har forsatt samme pappa; Selv om vi er skilt. (Og jeg forlovet på nytt) 

Ikke har de flyttet halvparten av gangene barna dine har måttet; Til tross for høyere alder😉 

Ikke ser de meg deprimert fordi det hagler med kritikk mot meg på alle sosiale medier. 

Og nå som mine begynner og bruke nett mer og mer; de slipper og lese om intimkirugi/nakenbilder/silikon/ kjærlighetslivet med mangen partnere / sexlivet+++ 

Jeg syntes det var kleint/flaut med kyssebilder av mine egne foreldre; i fotoalbum. (!) Og nå i en alder av 30; hadde jeg forsatt ikke likt og høre om sexlivet til min foreldre. Dine barn OG DERES venner kommer til og vite alt... Stakkars barn!! 

Penger kan ikke kjøpe alt😉 

Og penger er ikke alt!! 

• Liker 39
Skrevet

Fikk akkurat en snap fra en venninne..det er opprettet et arrangement på FB med tittelen "fakkeltog for mtm" så ja,fansen er nok ikke så veldig lojale lenger

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, Isabella82 skrev:

Fikk akkurat en snap fra en venninne..det er opprettet et arrangement på FB med tittelen "fakkeltog for mtm" så ja,fansen er nok ikke så veldig lojale lenger

🤤🤤

Ufint. Men, godt å se at det ikke er bare KG-kjerringer som er skeptiske...

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...