Turkis Sau Skrevet 20. august 2017 #2381 Skrevet 20. august 2017 7 minutter siden, JackIost skrev: Du synes fokus på andres skrivefeil er relevant i en tråd som denne? Interessant observasjon Jeg synes ditt fokus på andre sitt fokus på skrivefeil i denne tråden var artig 11
Hattifnatten Skrevet 20. august 2017 #2382 Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, JackIost skrev: Eller så var det bevisst hele tiden å ikke skulle delta, taktikk for å få oppmerksomhet, noe hun i så fall lyktes med Det gjør ikke at andre valg og situasjoner hun har ombestemt seg blir borte. Det gjør bare at det er ett feilslått valg mindre på lista. 1
Gjest Clementina Skrevet 20. august 2017 #2383 Skrevet 20. august 2017 (endret) For et kaos. Først hadde de flyttesalg og skulle flytte til Oslo. Så bodde de i Oslo i 2-3 dager før de ombestemte seg og flyttet hjem igjen. Hun skulle være med i SVD og trakk seg etter en ukes tid.. Bryllupet er muligens utsatt (men hvem tror egentlig på det paret der lenger, overskriftene er jo bare clickbait og det meste virker utspekulert). Stakkars, stakkars barn. De har vel bodd 6 ulike plasser nå på 6 år og gått i like mange barnehager. Hatt et par ulike fedre og fått skiftet ut samtlige besteforeldre også. Og plutselig så skal ikke mamma og stepappa gifte seg likevel... Makan til omflakkende og ustabile liv... Uff. Endret 20. august 2017 av Clementina
Hattifnatten Skrevet 20. august 2017 #2384 Skrevet 20. august 2017 (endret) 2 minutter siden, JackIost skrev: Misunnelsen kommer klart fram her, ja Men det er nok mest voksne folk som står bak netthetsen, ikke unge fans Hva har misunnelse med noe som helst å gjøre? Typisk dårlig argument når man ikke har noe annet. Dessuten er det brukerdebatt. Da har du ikke sett instagram og jodel Endret 20. august 2017 av Hattifnatten 23
terrasuave Skrevet 20. august 2017 #2385 Skrevet 20. august 2017 6 minutter siden, JackIost skrev: Selvsagt fører oppmerksomhet her inne til flere klikk på bloggen. Mange hadde ikke blitt noe engasjert i bloggen på samme måte uten "diskusjonene" her inne ser ut som du er i alle fall den som er meget engasjert ... i alle fall her på KG- ser jo bare dine kommentarer... 8
vaniljebolle Skrevet 20. august 2017 #2386 Skrevet 20. august 2017 4 minutter siden, JackIost skrev: Jeg hadde nok heller ikke valgt hennes liv, så mye netthets kan det ikke være kjekt å måtte finne seg i hele tiden. Så vil sikkert noen hevde hun fortjener det, akkurat som mobbere ofte mener mobbeofre fortjener det Det er forskjell på netthets og saklig/berettiget kritikk. Hun legger opp til spekulasjoner og massiv oppmerksomhet. Og når hun bruker overskrifter som ikke samsvarer med innholdet så blir folk irritert. så mye frem og tilbake det har vært med bryllup og avlyst bryllup, og "skal vi danse" og ikke. alt dette gjør at livet hennes fremstår som et kaos. Hun kan ikke forvente å få bare positive tilbakemeldinger på det.. 8
JackIost Skrevet 20. august 2017 #2387 Skrevet 20. august 2017 33 minutter siden, Ulzzang skrev: Hæ? 2-3 timers jobb? Var ikke Jan selv som mente at Anna jobbet noe ala 150 % prosent stilling? Når skal de begynne med å være konsekvente med det de sier og gjør? Har de selv sagt det bare er en 2-3 timers jobb? Hvor da i så fall? 2
JackIost Skrevet 20. august 2017 #2388 Skrevet 20. august 2017 33 minutter siden, Meadow skrev: Synes kommentaren til Trine Grung traff hodet på spikeren jeg. Anna burde begynne å høre på voksne folk! Hun mener jo det samme som "mobben" her inne, ikke rart hun får støtte her 4
Turkis Sau Skrevet 20. august 2017 #2389 Skrevet 20. august 2017 7 minutter siden, JackIost skrev: Har de selv sagt det bare er en 2-3 timers jobb? Hvor da i så fall? I denne videoen fra i dag, starring Jan http://mammatilmichelle.blogg.no/1503232806_video_snakker_ut_om_avlyst_bryllup.html 12
suckers Skrevet 20. august 2017 #2390 Skrevet 20. august 2017 16 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Får egentlig bare vondt av henne jeg... Tjue år gammel med tre barn... Hun har ikke den samme balasten med seg inn i morsrollen som de fleste andre har. Og jeg tenker mye av utviklingen stopper opp når man blir mor som 14 åring. Hun har et vanvittig stort ansvar til å være så ung. De fleste av oss prøvde og feilet i den alderen, mens hun gjør det med tre barn på slep. Enda velger hun å få to barn til, med to andre gutter, før hun fyller 20😳 12
JackIost Skrevet 20. august 2017 #2391 Skrevet 20. august 2017 18 minutter siden, Minnus skrev: Ja AR får masse oppmerksomhet rundt dette her nå, men er det bra oppmerksomhet? Nei! Folk er skuffet og har følt seg lurt av henne. Hun skulle gifte seg, alle var glade på hennes vegne og hun lovet masse bryllups-innlegg. Nå skal hun ikke gifte seg lenger. Hun skal være med på Skal vi danse og folk gleder seg til å se hun der, nå skal hun ikke lenger være med på Skal vi danse heller. Det er så ustabilt og forvirrende å følge med på bloggen hennes. Mange har fått det med seg før, men nå har alle det. Når disse dagene er over og folk har fått noe annet å tenke på, kommer de bare til å sitte igjen med en følelse av at de ikke orker å lese bloggen til AR fordi de gidder ikke å bli lurt nok en gang. Vi får se, tipper hun holder seg høyt oppe i toppen blant bloggere, om hun fortsetter å blogge, that is 3
JackIost Skrevet 20. august 2017 #2393 Skrevet 20. august 2017 10 minutter siden, Turkis Sau skrev: Jeg synes ditt fokus på andre sitt fokus på skrivefeil i denne tråden var artig Fair enough 3
Metzili Skrevet 20. august 2017 #2394 Skrevet 20. august 2017 Stakkars Anna <3 Tror hun har det og har hatt det utrolig vanskelig i livet sitt. Hun har nok ikke funnet seg selv, og sin plass i livet. Önsker henne alt godt! Haaper hun finner ut av ting, og faar det bedre i livet sitt og med seg selv. 4
Kenta Skrevet 20. august 2017 #2395 Skrevet 20. august 2017 Så det er her det skjer i kveld, altså.. Nå mangler det bare at noen kommer og slår fast at Anna Rasmussen er en hederskvinne 😄 19
Gjest Regnskapssekretær Skrevet 20. august 2017 #2396 Skrevet 20. august 2017 3 minutter siden, Kenta skrev: Så det er her det skjer i kveld, altså.. Nå mangler det bare at noen kommer og slår fast at Anna Rasmussen er en hederskvinne 😄 Anna Rasmussen er en hederskvinne
Summ Skrevet 20. august 2017 #2397 Skrevet 20. august 2017 14 minutter siden, JackIost skrev: Gjør hun jobben sin dårlig? Hun har blant landets mest leste blogger, det betyr at hun gjør jobben sin meget bra Er du særiøs? La oss bruke McDonald's igjen; det er en av verdens største fastfood-restaurant, med alltid, bare i Norge, mellom 70-80 restauranter spredt rundt i landet... Men er det bra? Nei. Det er dårlig mat. Kaloriene i den maten er så høyt, at et måltid der, overgår max-inntaket av hva man burde burde få i seg i løpet av en hel dag. Folk sier at de hater McDonald's, men norges befolkning legger igjen ca 100 000kr hver eneste dag i hver eneste restaurant hver dag hele året! En gjennomsnittsdag på mcdonalds, får man inn ca 100 000kr. Man trenger ikke å levere et bra produkt, selvom mennesker kjøper, kort sagt. Spent på argumentene dine nå 37
Tarese Skrevet 20. august 2017 #2398 Skrevet 20. august 2017 Er så morsomt når saklig kritikk blir snudd som misunnelse. Helt ærlig; hva er det vi kritikerne liksom er misunnelige på her? Pengene? De fleste som argumenterer i denne tråden vil jeg tro er reflekterte nok til å vite at grunnene for beløpene bloggerne tjener, ikke er verdt pengene. Alle kan tjene høye summer dersom de går inn for oppgaven men ikke alle vil selge sjelen sin, privatlivet og barnas oppvekst for å tjene disse pengene. For meg er det mer gunstig å satse på riktig utdannelse og riktig jobb dersom det er rikdom jeg ønsker meg. Anna har ingen utdannelse, 3 forskjellige barnefedre, tilsynelatende liten vennekrets og ingen kontakt med sin egen familie i en alder av 20. Må dessverre skuffe dere forsvarere dersom dere tror kritikken min mot denne bloggeren stammer fra misunnelse.. 39
smalls Skrevet 20. august 2017 #2399 Skrevet 20. august 2017 Kan vi ikke bare overse en viss bruker som bare er ute etter å provosere og kverulere? 33
Toplussen Skrevet 20. august 2017 #2400 Skrevet 20. august 2017 1 time siden, Miss.Wildfox skrev: Har sett videobloggen til Jan nå og kjenner jeg blir litt satt ut av alt fokuset han har på kaoset. At det er leserne som skapet kaoset - for de lever et helt vanlig liv med lapskaus på en lørdag. Javel. Jeg ser det heller sånn at Anna legger opp til kaoset og dramaet helt selv, og det med overskriftene sine. Det tror jeg virkelig er roten til mye, samt alle de løse trådene og prosjektene som har gjort at hun totalt mister troverdigheten sin. Det er likevel noe jeg ikke skjønner oppi alt dette her... Ja, hun har en av Norges største blogger. Ja, hun får mediedekning på alle disse helomvendingen sine (men sjelden noe med positiv forbindelse). Hva gjør at han må lage en videoblogg med denne type forsvarstale som om det skulle vært Kongens tale på nyttårsaften? Hva er det som gjør at de tror de er så interessante at det skal være nødvendig å uttale seg på denne måten for å forsvare seg selv? Som om hele Norge har øyne på dem? Jeg mener, de er ikke Angelina Jolie og Brad Pitt heller. Det neste blir vel en pressekonferanse. De iscenesetter seg selv. Derfor forsvarstale fra Jan. De bygger opp myter og skaper seg større enn de er. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå