Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hæ?  2-3 timers jobb? Var ikke Jan selv som mente at Anna jobbet noe ala 150 % prosent stilling? Når skal de begynne med å være konsekvente med det de sier og gjør?

• Liker 31
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Meadow skrev:

Synes kommentaren til Trine Grung traff hodet på spikeren jeg. Anna burde begynne å høre på voksne folk!

Enig med du. La oss reflektere litt rundt det faktum at Trine Grung faktisk er the voice of reason for en gangs skyld. Nuff said.

• Liker 49
Skrevet
11 minutter siden, Kollontaj skrev:

Det er skikkelig forstemmende at noksagter som Anna og denne Jan kan jobbe 2-3 t daglig og tjene millioner på naive småjenter som synes "såå synd" på liksommammaen fra Vestlandet. Å være så full av seg selv at man attpåtil lager en video der man skylder på disse unge leserne, vel, det finnes det ingen unnskyldning for. Noe så kynisk.  

Tror du de 50 tusen lesere kun er naive småjenter?

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Lapper skrev:

Hvem tror du er Anna sine kjernelesere? Ikke spydig ment altså, bare lurer!

• Liker 4
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
31 minutter siden, JackIost skrev:

Siden du har sett videobloggen var det tydeligvis interessant nok for deg, og helt sikkert for svært mange andre også :) 

Pleier du å se kongens nyttårstale, forresten? :)

Ta deg en bolle.

Skrevet
3 minutter siden, Lapper skrev:

Skrev jeg det? 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Se på facebook kommentarene hennes da, INGEN som ikke er fan og holder med henne. Det viser jo virkelig hvordan ståa er på dette.

Endret av Lise Pise
Skrev det dårlig formulert....
  • Liker 3
Skrevet

Så hu trakk seg. Feigt. Og jeg skammer meg over å faktisk skrive dette :-p

Jaja. Håper i det minste barna får litt fred og ro og stabilitet framover. 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Det er igrunnen bare en ting å si: FLOTT at Jan har satt foten ned. Og i tillegg: Skaff Anna profesjonell hjelp Jan før dette går skikkelig galt. 

Der er i tillegg en bokutgivelse som i høyeste grad burde vært kansellert! 

Anna sitt omdømme er i fritt stup. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 9
Skrevet
46 minutter siden, Summ skrev:

Det er jo ikke netthets! Hadde ei venninne av meg hatt babyen sin på fanget hver gang de kjørte bil, så ville jeg sagt det; det du gjør er feil! Det er ikke så mye mer enn det som blir sagt. Det er ikke hat!

Selvfølgelig er det bra hun setter familien først, men det er måten hun gjør ting på, som er feil! Bloggen er jobben hennes, inntekten hennes, hun gjør jobben sin dårlig. Klager ikke du hvis du får feil burger på McDonald's? 

Den massive, ensidig negative oppmerkrsomheten mot henne her på Rampelys er i stor grad netthets, ja :)

Gjør hun jobben sin dårlig? Hun har blant landets mest leste blogger, det betyr at hun gjør jobben sin meget bra :)

• Liker 4
Skrevet

Ja AR får masse oppmerksomhet rundt dette her nå, men er det bra oppmerksomhet? Nei! Folk er skuffet og har følt seg lurt av henne. Hun skulle gifte seg, alle var glade på hennes vegne og hun lovet masse bryllups-innlegg. Nå skal hun ikke gifte seg lenger. Hun skal være med på Skal vi danse og folk gleder seg til å se hun der, nå skal hun ikke lenger være med på Skal vi danse heller. Det er så ustabilt og forvirrende å følge med på bloggen hennes. Mange har fått det med seg før, men nå har alle det. Når disse dagene er over og folk har fått noe annet å tenke på, kommer de bare til å sitte igjen med en følelse av at de ikke orker å lese bloggen til AR fordi de gidder ikke å bli lurt nok en gang. 

• Liker 13
Skrevet (endret)

Får egentlig bare vondt av henne jeg... Tjue år gammel med tre barn... Hun har ikke den samme balasten med seg inn i morsrollen som de fleste andre har. Og jeg tenker mye av utviklingen stopper opp når man blir mor som 14 åring. Hun har et vanvittig stort ansvar til å være så ung. De fleste av oss prøvde og feilet i den alderen, mens hun gjør det med tre barn på slep. 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 21
Skrevet
1 time siden, lilletrilleline skrev:

Jacklost: joda, hun tjener nok gode penger på dette sirkuset av et liv hun har. Jeg personlig liker å ha kontroll i livet mitt, jeg nyter at familien min har et privatliv og at vi slipper å avlyse bryllup og skrive dramatiske overskrifter for å få mer penger. Jeg nyter at folk ikke leser om alt kaoset og at folk ikke sitter og leser mens de himler med øynene og tenker at det er veldig umodent. Jeg er glad vi ikke har valgt en livsstil der vi er så godt som isolerte fra omverden. Jeg er også glad for at ungene mine slipper å lese om sexlivet mitt, mitt privatliv og ikke minst sitt eget privatliv på en blogg når de blir store. 

Joda, hun tjener nok mye mer enn meg. Men jeg hadde aldri valgt hennes liv. Nå kan du komme med en spydig kommentar om at jeg er jammen heldig som er så perfekt eller noe. Det er jeg ikke, men jeg tar kloke valg for familien min, og det er det viktigste. 

Jeg hadde nok heller ikke valgt hennes liv, så mye netthets kan det ikke være kjekt å måtte finne seg i hele tiden. Så vil sikkert noen hevde hun fortjener det, akkurat som mobbere ofte mener mobbeofre fortjener det :)

• Liker 5
Skrevet
38 minutter siden, Hattifnatten skrev:

Det er ikke pga KG i så fall ;) Du påstod jo at diskusjonen her inne førte til enda mer pågang på bloggen hennes. Om det er mye klikk i dag, er nok det pga omtalen i nettavisene. 

Selvsagt fører oppmerksomhet her inne til flere klikk på bloggen. Mange hadde ikke blitt noe engasjert i bloggen på samme måte uten "diskusjonene" her inne :)

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, JackIost skrev:

Jeg hadde nok heller ikke valgt hennes liv, så mye netthets kan det ikke være kjekt å måtte finne seg i hele tiden. Så vil sikkert noen hevde hun fortjener det, akkurat som mobbere ofte mener mobbeofre fortjener det :)

Please. Hun fortjener store deler av kritikken hun får. Mobbekortet er så oppbrukt.

• Liker 38
Skrevet
36 minutter siden, Hattifnatten skrev:

Haha, bra! Sammenlikning av barn og poker :fnise:. Man har et litt større ansvar og innvirkning ved avgjørelser som omhandler barna, enn med poker. Klart det er lov til å feile, men i hennes tilfelle dreier det seg om svært mange helomvendinger og lite gjennomtenkte valg.

Eller så var det bevisst hele tiden å ikke skulle delta, taktikk for å få oppmerksomhet, noe hun i så fall lyktes med :)

• Liker 4
Skrevet
35 minutter siden, Turkis Sau skrev:

Igjen, artig fokus du har :) 

Du synes fokus på andres skrivefeil er relevant i en tråd som denne? Interessant observasjon :)

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, JackIost skrev:

Selvsagt fører oppmerksomhet her inne til flere klikk på bloggen. Mange hadde ikke blitt noe engasjert i bloggen på samme måte uten "diskusjonene" her inne :)

Jo, folk leser hva andre skriver, og hva nettavisene skriver. Man trenger ikke så mye mer info enn det for å forstå at mye av dette er et eneste sirkus ;).

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, Kollontaj skrev:

Det er skikkelig forstemmende at noksagter som Anna og denne Jan kan jobbe 2-3 t daglig og tjene millioner på naive småjenter som synes "såå synd" på liksommammaen fra Vestlandet. Å være så full av seg selv at man attpåtil lager en video der man skylder på disse unge leserne, vel, det finnes det ingen unnskyldning for. Noe så kynisk.  

Misunnelsen kommer klart fram her, ja :)

Men det er nok mest voksne folk som står bak netthetsen, ikke unge fans :)

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...