richbitch Skrevet 20. august 2017 #2341 Skrevet 20. august 2017 43 minutter siden, Despacita skrev: Spørs hvem som blir ny deltaker da. Jeg har en følelse på Komikerfrue, pga en snap hun la ut igår, der sto det: "Ting skjer. Snart. Veldig snart." Hmm... Og idag "trener hun leddene til å gå veier de normalt ikke går". Tror nok det er Komikerfrue ja! 13
Vera Skrevet 20. august 2017 #2342 Skrevet 20. august 2017 32 minutter siden, JackIost skrev: Takk. Lett å skjønne hvorfor innlegget til Trine Grung ble slettet. Som jeg tenkte en "ovenfra og ned"-tone som Trine Grung burde spart seg for. Faktisk verre enn jeg trodde, og helt latterlig av henne å klage over at innlegget ble slettet Spot on 2
SmileAtMeBaby Skrevet 20. august 2017 #2343 Skrevet 20. august 2017 3 minutter siden, richbitch skrev: Og idag "trener hun leddene til å gå veier de normalt ikke går". Tror nok det er Komikerfrue ja! Bare å sjekke hvem som følger henne på instagram. Ikke vanskelig å skjønne. Foretrekker iallfall komikerfrue med utstråling og humør fremfor AR. 21
Lapper Skrevet 20. august 2017 #2344 Skrevet 20. august 2017 8 minutter siden, filifjonka skrev: Det var da veldig da, ingen som hater noen her. Dessuten heter det "å lese", verbet står i infinitiv. Beklager min skrivefeil. Skal ikke gjenta seg😊 1
Populært innlegg Miss.Wildfox Skrevet 20. august 2017 Populært innlegg #2345 Skrevet 20. august 2017 Har sett videobloggen til Jan nå og kjenner jeg blir litt satt ut av alt fokuset han har på kaoset. At det er leserne som skapet kaoset - for de lever et helt vanlig liv med lapskaus på en lørdag. Javel. Jeg ser det heller sånn at Anna legger opp til kaoset og dramaet helt selv, og det med overskriftene sine. Det tror jeg virkelig er roten til mye, samt alle de løse trådene og prosjektene som har gjort at hun totalt mister troverdigheten sin. Det er likevel noe jeg ikke skjønner oppi alt dette her... Ja, hun har en av Norges største blogger. Ja, hun får mediedekning på alle disse helomvendingen sine (men sjelden noe med positiv forbindelse). Hva gjør at han må lage en videoblogg med denne type forsvarstale som om det skulle vært Kongens tale på nyttårsaften? Hva er det som gjør at de tror de er så interessante at det skal være nødvendig å uttale seg på denne måten for å forsvare seg selv? Som om hele Norge har øyne på dem? Jeg mener, de er ikke Angelina Jolie og Brad Pitt heller. Det neste blir vel en pressekonferanse. 50
JackIost Skrevet 20. august 2017 #2346 Skrevet 20. august 2017 22 minutter siden, filifjonka skrev: Det var da veldig da, ingen som hater noen her. Dessuten heter det "å lese", verbet står i infinitiv. Tak får att du paser på å retter skrive feilene hær inne, de er velldig vikkti 8
JackIost Skrevet 20. august 2017 #2347 Skrevet 20. august 2017 (endret) 6 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Har sett videobloggen til Jan nå og kjenner jeg blir litt satt ut av alt fokuset han har på kaoset. At det er leserne som skapet kaoset - for de lever et helt vanlig liv med lapskaus på en lørdag. Javel. Jeg ser det heller sånn at Anna legger opp til kaoset og dramaet helt selv, og det med overskriftene sine. Det tror jeg virkelig er roten til mye, samt alle de løse trådene og prosjektene som har gjort at hun totalt mister troverdigheten sin. Det er likevel noe jeg ikke skjønner oppi alt dette her... Ja, hun har en av Norges største blogger. Ja, hun får mediedekning på alle disse helomvendingen sine (men sjelden noe med positiv forbindelse). Hva gjør at han må lage en videoblogg med denne type forsvarstale som om det skulle vært Kongens tale på nyttårsaften? Hva er det som gjør at de tror de er så interessante at det skal være nødvendig å uttale seg på denne måten for å forsvare seg selv? Som om hele Norge har øyne på dem? Jeg mener, de er ikke Angelina Jolie og Brad Pitt heller. Det neste blir vel en pressekonferanse. Siden du har sett videobloggen var det tydeligvis interessant nok for deg, og helt sikkert for svært mange andre også Pleier du å se kongens nyttårstale, forresten? Endret 20. august 2017 av JackIost 4
JackIost Skrevet 20. august 2017 #2348 Skrevet 20. august 2017 52 minutter siden, Love2017juni skrev: Joda for penger er jo alt her i livet... #klaskesegihodet Hun hadde nok fått mer inntekter av å delta i Skal vi danse, så penger er tydeligvis ikke alt, ei heller for Anna Rasmussen 4
JackIost Skrevet 20. august 2017 #2349 Skrevet 20. august 2017 49 minutter siden, Hattifnatten skrev: Hun vinner få lesere gjennom denne tråden iallefall, det er jeg ganske sikker på. Tror flertallet begynner å boikotte hele bloggen. Og du skriver jo selv at man får med seg det meste om bloggen når man leser her, så da er det jo ikke noe poeng i å lese bloggen? Tror nok bloggen har hatt uvanlig mange klikk i dag, eller tror du det har vært blant augusts dårligste klikk-dager? 4
Gjest Gregor Clegane Skrevet 20. august 2017 #2350 Skrevet 20. august 2017 Lene Kongsvik Johansen har mange artige karakterer. Denne er en veldig god beskrivelse av Anna.
JackIost Skrevet 20. august 2017 #2351 Skrevet 20. august 2017 56 minutter siden, Solivagant skrev: Hun skulle tenkt seg litt bedre om før hun takket ja og flyttet alle barna nok en gang. Da hadde det vært noe å respektere. Ja, kanskje hun burde det, men lov å feile Det er som i poker, tar en sjanse etter floppen, kommer til riverdn og skjønner man ikke kommer til å vinne potten. Kaster man "gode" penger etter de "dårlige" og syner, eller tar man til fornuften? Alle kan gjøre feil her i livet, har du aldri prøvet og feilet i noe? 3
Hattifnatten Skrevet 20. august 2017 #2352 Skrevet 20. august 2017 3 minutter siden, JackIost skrev: Tror nok bloggen har hatt uvanlig mange klikk i dag, eller tror du det har vært blant augusts dårligste klikk-dager? Det er ikke pga KG i så fall Du påstod jo at diskusjonen her inne førte til enda mer pågang på bloggen hennes. Om det er mye klikk i dag, er nok det pga omtalen i nettavisene. 13
Pås Skrevet 20. august 2017 #2353 Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, JackIost skrev: Ja, kanskje hun burde det, men lov å feile Det er som i poker, tar en sjanse etter floppen, kommer til riverdn og skjønner man ikke kommer til å vinne potten. Kaster man "gode" penger etter de "dårlige" og syner, eller tar man til fornuften? Alle kan gjøre feil her i livet, har du aldri prøvet og feilet i noe? Man spiller ikke poker med barna som innsats.... 45
Gjest justcurious Skrevet 20. august 2017 #2354 Skrevet 20. august 2017 Håper det er Komikerfrue. Har sansen for henne :D
Hattifnatten Skrevet 20. august 2017 #2355 Skrevet 20. august 2017 (endret) 6 minutter siden, JackIost skrev: Ja, kanskje hun burde det, men lov å feile Det er som i poker, tar en sjanse etter floppen, kommer til riverdn og skjønner man ikke kommer til å vinne potten. Kaster man "gode" penger etter de "dårlige" og syner, eller tar man til fornuften? Alle kan gjøre feil her i livet, har du aldri prøvet og feilet i noe? Haha, bra! Sammenlikning av barn og poker . Man har et litt større ansvar og innvirkning ved avgjørelser som omhandler barna, enn med poker. Klart det er lov til å feile, men i hennes tilfelle dreier det seg om svært mange helomvendinger og lite gjennomtenkte valg. Endret 20. august 2017 av Hattifnatten 17
lilletrilleline Skrevet 20. august 2017 #2356 Skrevet 20. august 2017 4 minutter siden, JackIost skrev: Ja, kanskje hun burde det, men lov å feile Det er som i poker, tar en sjanse etter floppen, kommer til riverdn og skjønner man ikke kommer til å vinne potten. Kaster man "gode" penger etter de "dårlige" og syner, eller tar man til fornuften? Alle kan gjøre feil her i livet, har du aldri prøvet og feilet i noe? Den dagen man blir mamma og pappa så mister man retten til å drive på sånn. Så lenge det bare går utover en selv så er det greit å bare kjøre på. 28
Turkis Sau Skrevet 20. august 2017 #2357 Skrevet 20. august 2017 23 minutter siden, JackIost skrev: Tak får att du paser på å retter skrive feilene hær inne, de er velldig vikkti Igjen, artig fokus du har 14
Kollontaj Skrevet 20. august 2017 #2358 Skrevet 20. august 2017 Det er skikkelig forstemmende at noksagter som Anna og denne Jan kan jobbe 2-3 t daglig og tjene millioner på naive småjenter som synes "såå synd" på liksommammaen fra Vestlandet. Å være så full av seg selv at man attpåtil lager en video der man skylder på disse unge leserne, vel, det finnes det ingen unnskyldning for. Noe så kynisk. 39
Miss.Wildfox Skrevet 20. august 2017 #2359 Skrevet 20. august 2017 13 minutter siden, JackIost skrev: Siden du har sett videobloggen var det tydeligvis interessant nok for deg, og helt sikkert for svært mange andre også Pleier du å se kongens nyttårstale, forresten? Igrunn ikke, TVen er okkupert med fotball og podcastlista var ferdig lyttet. Måtte ha noe underholdning mens jeg klippet tåneglene mine, etter å ha lest her at det var nytt drama på gang. Jeg ble så fascinert av den egosentriske og navlebeskuende holdningen at jeg glemte å klippe tåneglene på den venstre foten. Får ta den når jeg er ferdig med å skrive her. 19
Rosalie Skrevet 20. august 2017 #2360 Skrevet 20. august 2017 4 minutter siden, justcurious skrev: Håper det er Komikerfrue. Har sansen for henne :D Håper ikke det, da det vil gi den PR-kåte mannssjåvinisten av en mann hun er gift med publisitet. 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå