Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt fascinerende hvordan dere her inne hadde rett i ALT dere forutsa av oppførselen hennes :P

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Turkis Sau skrev:

Takk. Lett å skjønne hvorfor innlegget til Trine Grung ble slettet. Som jeg tenkte en "ovenfra og ned"-tone som Trine Grung burde spart seg for. Faktisk verre enn jeg trodde, og helt latterlig av henne å klage over at innlegget ble slettet :)

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, JackIost skrev:

Jeg som tar til motmæle mot den ensidige netthetsen er verre enn de som begår den, ja, den var ny :)

Er det ikke greit at hun kom fram til at det å være med på Skal vi danse likevel ikke var noe hun kunne ta set tid til? Basert på hva folk har skrevet om det burde hun tvertimot få ros for denne beslutningen, men det er jo nettopp poenget: de fleste her elsker å finne noe å kritisere henne for :)

Hun skulle tenkt seg litt bedre om før hun takket ja og flyttet alle barna nok en gang. Da hadde det vært noe å respektere. 

• Liker 11
Skrevet
56 minutter siden, Rosalie skrev:

Leiligheter i Kr.sand skal vel kjøpes for oppussing og videresalg, etter det jeg har skjønt.

Et barn har krav på skoleplass innen kommunen selv om det kommer flyttende dagen før skolestart. Så det er ikke veldig stress.

Kanskje ikke så veldig stress for de voksne, men kan være svært stressende og ustabilt for barna

• Liker 18
Skrevet

Stakkar jente. Hun må slite noe enormt. Må være fryktelig vondt å være så vinglete i sine valg samtidig som du ønsker å fremstå som moden og profesjonell. Ja hun har satt seg selv i denne situasjonen men valgene hun tar er vel i hennes naive sinn et tappert forsøk på å være på topp, både på hjemmebane og som blogger.

Og ikke minst; Stakkars barn.

• Liker 15
Skrevet
14 minutter siden, Solivagant skrev:

Det gikk rykter om det på Jodel iallfall, men ingen sikker kilde som kan bekrefte det. 

Og hun begynte dagen med å tøyeøvelser og det har vært uvanlig stille på snapen. Tror hun har hatt dansetrening i dag! 😀

Får vite om det stemmer på tirsdag. 

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, JackIost skrev:

Takk. Lett å skjønne hvorfor innlegget til Trine Grung ble slettet. Som jeg tenkte en "ovenfra og ned"-tone som Trine Grung burde spart seg for. Faktisk verre enn jeg trodde, og helt latterlig av henne å klage over at innlegget ble slettet :)

Ja. Det er det latterlige i denne situasjonen. La oss fokusere på det :)

:sarkasme:

• Liker 26
Skrevet
7 minutter siden, JackIost skrev:

Ja, hun vet hvordan hun skal fenge massene :)

Godt over 100 brukere leser denne tråden nå, liten tvil om at hun er populær, på den ene eller den andre måten :)

Hun vinner få lesere gjennom denne tråden iallefall, det er jeg ganske sikker på. Tror flertallet begynner å boikotte hele bloggen. Og du skriver jo selv at man får med seg det meste om bloggen når man leser her, så da er det jo ikke noe poeng i å lese bloggen? :fnise:

• Liker 19
Skrevet
12 minutter siden, hulillerunde skrev:

å komme med kritikk til et AS er innafor... Anna R er et firma, og når et firma tjener penger på en slik måte som det Anna gjør, så er det innafor å kritisere det

Så den kritikken som kommer her går kun på anna sitt firma? Ikke noe som går på henne som person eller jan som person

• Liker 1
Skrevet

AR er ikke gravid da??? 

Da passer det jo dårlig med SVD Og ett utenlandsbryllup... 🙈

• Liker 12
Skrevet
10 minutter siden, JackIost skrev:

Jeg som tar til motmæle mot den ensidige netthetsen er verre enn de som begår den, ja, den var ny :)

Er det ikke greit at hun kom fram til at det å være med på Skal vi danse likevel ikke var noe hun kunne ta set tid til? Basert på hva folk har skrevet om det burde hun tvertimot få ros for denne beslutningen, men det er jo nettopp poenget: de fleste her elsker å finne noe å kritisere henne for :)

Det er jo ikke netthets! Hadde ei venninne av meg hatt babyen sin på fanget hver gang de kjørte bil, så ville jeg sagt det; det du gjør er feil! Det er ikke så mye mer enn det som blir sagt. Det er ikke hat!

Selvfølgelig er det bra hun setter familien først, men det er måten hun gjør ting på, som er feil! Bloggen er jobben hennes, inntekten hennes, hun gjør jobben sin dårlig. Klager ikke du hvis du får feil burger på McDonald's? 

• Liker 13
Skrevet
På 19.8.2017 den 9.12, Summ skrev:

feilposting

Skrevet
6 minutter siden, Hattifnatten skrev:

Hun vinner få lesere gjennom denne tråden iallefall, det er jeg ganske sikker på. Tror flertallet begynner å boikotte hele bloggen. Og du skriver jo selv at man får med seg det meste om bloggen når man leser her, så da er det jo ikke noe poeng i å lese bloggen? :fnise:

Jeg håper jo virkelig at alle de som hater anna og jan så mye boikotter bloggen.. Ser ikke poenget med og lese noe jeg har null interesse for

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Love2017juni skrev:

AR er ikke gravid da??? 

Da passer det jo dårlig med SVD Og ett utenlandsbryllup... 🙈

Dette blir kun spekulasjoner

Skrevet
3 minutter siden, Lapper skrev:

Så den kritikken som kommer her går kun på anna sitt firma? Ikke noe som går på henne som person eller jan som person

det har jeg ikke sagt

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Lapper skrev:

Jeg håper jo virkelig at alle de som hater anna og jan så mye boikotter bloggen.. Ser ikke poenget med og lese noe jeg har null interesse for

Jeg vet ikke med deg eller andre her, men jeg kjenner ikke på et hat mot noen bare fordi jeg er uenig, eller kritisk til det de driver med.

• Liker 16
Skrevet
2 minutter siden, Lapper skrev:

det er mange nyanser mellom det å elske noen og det å hate noen, og jeg sitter ikke på noen måte å føler på verken det ene eller det andre når det gjelder Anna som person. Jeg er derimot kritisk til Anna bloggeren, som fremstår som svært uproffesjonell, lite reflektert og uten selvinnsikt. 

• Liker 7
Skrevet

Jacklost: joda, hun tjener nok gode penger på dette sirkuset av et liv hun har. Jeg personlig liker å ha kontroll i livet mitt, jeg nyter at familien min har et privatliv og at vi slipper å avlyse bryllup og skrive dramatiske overskrifter for å få mer penger. Jeg nyter at folk ikke leser om alt kaoset og at folk ikke sitter og leser mens de himler med øynene og tenker at det er veldig umodent. Jeg er glad vi ikke har valgt en livsstil der vi er så godt som isolerte fra omverden. Jeg er også glad for at ungene mine slipper å lese om sexlivet mitt, mitt privatliv og ikke minst sitt eget privatliv på en blogg når de blir store. 

Joda, hun tjener nok mye mer enn meg. Men jeg hadde aldri valgt hennes liv. Nå kan du komme med en spydig kommentar om at jeg er jammen heldig som er så perfekt eller noe. Det er jeg ikke, men jeg tar kloke valg for familien min, og det er det viktigste. 

• Liker 37
Skrevet
9 minutter siden, Lapper skrev:

Det var da veldig da, ingen som hater noen her. Dessuten heter det "å lese", verbet står i infinitiv.

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...