Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Topptur skrev:

Var det virkelig kun det du fikk ut av dette?

I din verden er det også greit å slette kritikk og late som det ikke har skjedd? De fleste voksne takler kritikk bedre enn det altså. 

Det er ingen andre enn Anna R som selv vet hvordan det innlegget føltes å lese, hun er i sin fulle rett til å slette. De fleste mobbere mener de selv aldri har mobbet, samme prinsipp :)

Legger til at jeg ikke leste innlegget til Trine Grung, om noen har det, del gjerne :)

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, J.. skrev:

Sikkert hyggelig å ha så mange som ler av seg ja.

:)

Har ikke inntrykk av at det er så mange som ler. Hva er det å le av? :)

• Liker 4
Skrevet
31 minutter siden, JackIost skrev:

Kritikk fordi hun skulle være med i Skal vi danse, det var gal prioritering. Og nå kritikk fordi hun har kommet fram til at hun bør trekke seg. Morsomt :)

Hvis du synes det er morsomt er det tydelig at du ikke forstår. Hun fikk kritikk fordi hun skulle være med, nettopp fordi hun flyttet barna, til og med eldstemann rundt skolestart, som var helt feil prioritering av henne. Kritikk for at hun trekker seg, fordi hun har dratt barna rundt, nok en gang, for å så dra de tilbake bare fordi hun er en vinglete, ubesluttsom og umoden jente som trenger klikk på bloggen sin. Som handler om å utlevere barna sine. Kritikk er det minste hun burde tolerere her. 

• Liker 35
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
7 minutter siden, JackIost skrev:

Ville ikke overrasket meg om Trine Grung henger her i denne tråden, skriver på samme måte som mange. Stakkars Trine Grung som fikk innlegget sitt slettet, altså :)

Det du sier her er regelrett for dumt. Selv til å komme fra deg. 

Skrevet
Akkurat nå, JackIost skrev:

Har ikke inntrykk av at det er så mange som ler. Hva er det å le av? :)

At hun feiler i det meste hun gjør,er det vel mange som fryder seg av.

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkende innlegg. 

Mynona, mod. 

Skrevet
2 minutter siden, JackIost skrev:

Det er ingen andre enn Anna R som selv vet hvordan det innlegget føltes å lese, hun er i sin fulle rett til å slette. De fleste mobbere mener de selv aldri har mobbet, samme prinsipp :)

Legger til at jeg ikke leste innlegget til Trine Grung, om noen har det, del gjerne :)

Bla litt tilbake, ligger bak i tråden:)

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Solivagant skrev:

Det gikk rykter om det på Jodel iallfall, men ingen sikker kilde som kan bekrefte det. 

Nei såklart ikke, men gøy å gjette litt! Offentliggjøres tirsdag, på tv2 sin høstlansering..,

• Liker 2
Skrevet

Les innlegget lenger bak i tråden. Det der er IKKE samme prinsipp som mobbing, vet du hva. Trine la igjen en hjelpsom og hyggelig kommentar, hvor en brøkdel inneholdt kritikk som Anna skulle tatt til seg, ikke slettet. 

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, JackIost skrev:

Ja, hun vet hvordan hun skal fenge massene :)

Godt over 100 brukere leser denne tråden nå, liten tvil om at hun er populær, på den ene eller den andre måten :)

Det er positivt å være populær på en negativ måte? Hvis du støtter Anna like mye som det virker som, burde du jo håpe hun begynner å ta riktige valg, og gjøre ting som er best for barna sine. Det hun driver med, er på ingen måte OK. Du er jo verre enn alle "mobberne", du motiverer til at hun tror det hun gjør er greit, så du sender henne jo ned i grusen... alle du kaller mobbere her, er de som motiverer til bedre oppførsel og forteller henne at det ikke er greit! 

100stk er enige, også kommer du... 

• Liker 20
Skrevet
5 minutter siden, smalls skrev:

Teit at hun bare lar rosende og støttende kommentarer stå 🙄Jeg skrev en litt kritisk kommentar på FB siden hennes for lenge siden og den ble slettet etter 5 minutter. Hun fremstår veldig umoden 

Hvor modent det er å komme med "kritikk" direkte til en kjent person som har fått så store doser netthets kan man jo spørre seg om :)

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Summ skrev:

Det er positivt å være populær på en negativ måte? Hvis du støtter Anna like mye som det virker som, burde du jo håpe hun begynner å ta riktige valg, og gjøre ting som er best for barna sine. Det hun driver med, er på ingen måte OK. Du er jo verre enn alle "mobberne", du motiverer til at hun tror det hun gjør er greit, så du sender henne jo ned i grusen... alle du kaller mobbere her, er de som motiverer til bedre oppførsel og forteller henne at det ikke er greit! 

Det finnes visst enda folk som mener at all PR er god PR. Det er det ikke. 

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, J.. skrev:

At hun feiler i det meste hun gjør,er det vel mange som fryder seg av.

Først blir det antydet at hun sa ja til SVD for så å trekke seg med vilje, bare for å få oppmerksomhet, noe hun nå får som aldri før, og nok tjener gode penger på. Så betyr dette at hun feilet. Og sånn går dagene :)

• Liker 3
Skrevet

...og i mellomtiden håver denne bloggeren inn millioninntekter.

Jeg vet ikke hvem som er dum her jeg.. Men hun lykkes jo tydeligvis med å holde på lesere.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, JackIost skrev:

Hvor modent det er å komme med "kritikk" direkte til en kjent person som har fått så store doser netthets kan man jo spørre seg om :)

Les deg opp på forskjellene mellom kritikk, konstruktiv kritikk og netthets. Slik Anna holder på, fortjener hun kritikken hun får. Hun har selv valgt å dele alt offentlig. 

• Liker 15
Gjest hulillerunde
Skrevet
1 minutt siden, JackIost skrev:

å komme med kritikk til et AS er innafor... Anna R er et firma, og når et firma tjener penger på en slik måte som det Anna gjør, så er det innafor å kritisere det

Skrevet
2 minutter siden, Summ skrev:

Jeg som tar til motmæle mot den ensidige netthetsen er verre enn de som begår den, ja, den var ny :)

Er det ikke greit at hun kom fram til at det å være med på Skal vi danse likevel ikke var noe hun kunne ta set tid til? Basert på hva folk har skrevet om det burde hun tvertimot få ros for denne beslutningen, men det er jo nettopp poenget: de fleste her elsker å finne noe å kritisere henne for :)

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, JackIost skrev:

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, marion skrev:

...og i mellomtiden håver denne bloggeren inn millioninntekter.

Jeg vet ikke hvem som er dum her jeg.. Men hun lykkes jo tydeligvis med å holde på lesere.

Jepp, der fikk du sagt det :)

• Liker 4
Skrevet

Først blir det antydet at hun sa ja til SVD for så å trekke seg med vilje, bare for å få oppmerksomhet, noe hun nå får som aldri før, og nok tjener gode penger på. Så betyr dette at hun feilet. Og sånn går dagene :)

Joda for penger er jo alt her i livet... #klaskesegihodet

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...