Gjest Kaktuspotte Skrevet 20. august 2017 #2281 Skrevet 20. august 2017 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen- det er ekstremt synd at Anna ikke har noen nære voksne som kan rettlede og hjelpe henne. Det er gjerne ikke så godt å stå "alene" Jeg tror alle har godt sv stabile voksne rundt seg - også toppbloggere.
Lapper Skrevet 20. august 2017 #2282 Skrevet 20. august 2017 29 minutter siden, Lærke skrev: Jeg skjønner at det ikke er i dag, men fra å være skrevet inn på skole i Oslo, så tilbake til Søgne (om det stemmer?), så skal mor kjøpe leilighet i Kr.sand osv. For et barn som har flyttet x-antall ganger. Jeg er forundret og skremt over at fedrene ikke tar barna ut fra situasjonen de er i. Jeg hadde gjort ALT i min makt dersom jeg så mitt barn ha det såpass ustabilt over lang tid Leser du innleggene i bloggen? Om du ikke gjør det så anbefaler jeg at det blir gjort før du sier at hun skal flytte til kristiansand
Trude.lutt Skrevet 20. august 2017 #2283 Skrevet 20. august 2017 SVD var jo en god unnskyldning til å ikke begynne på skole/utdanning denne høste.....og nå er det vel for sent. Igjen. 7
smalls Skrevet 20. august 2017 #2284 Skrevet 20. august 2017 Slettet hun virkelig den kommentaren til TG? Den var jo ikke stygg i det hele tatt og hun prøvde bare å hjelpe. Gud bedre, hvordan skulle hun klart å få kritikk fra dommerne egentlig? 29
Kris! Skrevet 20. august 2017 #2285 Skrevet 20. august 2017 7 minutter siden, Lapper skrev: Leser du innleggene i bloggen? Om du ikke gjør det så anbefaler jeg at det blir gjort før du sier at hun skal flytte til kristiansand Det beste hadde vært om INGEN leste bloggen hennes! Så hadde vi sluppet å se henne i alle aviser. Jeg er aldri innom bloggen hennes, men får allikevel med meg det meste som skjer kun ved å lese vanlige aviser (og nei, jeg leser ikke se og hør heller). 8
J.. Skrevet 20. august 2017 #2286 Skrevet 20. august 2017 9 minutter siden, Solivagant skrev: Jeg er ikke sjokkert. Hun har lagt opp til dette her hele veien, og alle har sett det komme. At hun blokkerer Trine Grung når hun kommer med en kommentar som var ment hyggelig og for å hjelpe, det viser bare hvor barnslig og umoden Anna er. Hun er en voksen unge, rett og slett. Hun tenkte det samme.. 23
JackIost Skrevet 20. august 2017 #2287 Skrevet 20. august 2017 1 time siden, Minipilla skrev: ALT for klikk. Med tanke på den vanvittige oppmerksomheten i denne tråden fungerer taktikken hennes i så fall, om man her mener at hun bare sa ja til å være med i SVD for så å trekke seg før start for å få klikk 1
Solivagant Skrevet 20. august 2017 #2288 Skrevet 20. august 2017 6 minutter siden, smalls skrev: Slettet hun virkelig den kommentaren til TG? Den var jo ikke stygg i det hele tatt og hun prøvde bare å hjelpe. Gud bedre, hvordan skulle hun klart å få kritikk fra dommerne egentlig? Hun slettet kommentaren og blokkerte henne. Det var absolutt ingenting vondt i den kommentaren.. 6
filifjonka Skrevet 20. august 2017 #2289 Skrevet 20. august 2017 Mange bloggere, men denne Annas må vel være det kjedeligste, kleineste, mest intetsigende vrøvl som blir servert av blogger i dette land. Den klarer jeg virkelig fint å hoppe over. Det hele er bare trist. 14
JackIost Skrevet 20. august 2017 #2290 Skrevet 20. august 2017 3 minutter siden, J.. skrev: Hun tenkte det samme.. Ville ikke overrasket meg om Trine Grung henger her i denne tråden, skriver på samme måte som mange. Stakkars Trine Grung som fikk innlegget sitt slettet, altså 1
Gjest Hoppetau Skrevet 20. august 2017 #2291 Skrevet 20. august 2017 Tenker dette er "ridder Jan" på færde. Han tar på seg skylden for avlyst bryllup slik at Anna kan trekke seg og folk syntes synd på henne. Samme taktikk som LKE bruker for kona si til stadighet, han tar støyten og setter henne i et godt lys når hun bommer grovt
Despacita Skrevet 20. august 2017 #2292 Skrevet 20. august 2017 Spørs hvem som blir ny deltaker da. Jeg har en følelse på Komikerfrue, pga en snap hun la ut igår, der sto det: "Ting skjer. Snart. Veldig snart." Hmm... 13
Gjest Topptur Skrevet 20. august 2017 #2293 Skrevet 20. august 2017 Akkurat nå, JackIost skrev: Ville ikke overrasket meg om Trine Grung henger her i denne tråden, skriver på samme måte som mange. Stakkars Trine Grung som fikk innlegget sitt slettet, altså Var det virkelig kun det du fikk ut av dette? I din verden er det også greit å slette kritikk og late som det ikke har skjedd? De fleste voksne takler kritikk bedre enn det altså.
Oktnxbye Skrevet 20. august 2017 #2294 Skrevet 20. august 2017 Sykt god promotering av boken må jeg si. Hvis det ikke skjer noe rundt den også da selvfølgelig. 2
JackIost Skrevet 20. august 2017 #2295 Skrevet 20. august 2017 10 minutter siden, Kris! skrev: Det beste hadde vært om INGEN leste bloggen hennes! Så hadde vi sluppet å se henne i alle aviser. Jeg er aldri innom bloggen hennes, men får allikevel med meg det meste som skjer kun ved å lese vanlige aviser (og nei, jeg leser ikke se og hør heller). Om man leser her inne får man vel med seg alt, bedre reklame for bloggen har hun ikke 1
Solivagant Skrevet 20. august 2017 #2296 Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, Despacita skrev: Spørs hvem som blir ny deltaker da. Jeg har en følelse på Komikerfrue, pga en snap hun la ut igår, der sto det: "Ting skjer. Snart. Veldig snart." Hmm... Det gikk rykter om det på Jodel iallfall, men ingen sikker kilde som kan bekrefte det. 2
lenebu Skrevet 20. august 2017 #2297 Skrevet 20. august 2017 26 minutter siden, smalls skrev: Hun skulle aldri takket ja til SVD i utgangspunktet. Det var hennes drøm, men tror ikke hun skjønte hvor mye trening som lå bak. Siden det ble alt for mye for henne, så trakk hun seg. Typisk Anna det. Lurer på hva dansepartner og Tv2 tenker om det? Anna burde få clickbaitnekt. For mange av de clickbaitene hun legger ut er skikkelig drøye! Men hun ønsket jo å bli dullet med, og det fikk hun i alle promobildene... 9
JackIost Skrevet 20. august 2017 #2298 Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, Oktnxbye skrev: Sykt god promotering av boken må jeg si. Hvis det ikke skjer noe rundt den også da selvfølgelig. Ja, hun vet hvordan hun skal fenge massene Godt over 100 brukere leser denne tråden nå, liten tvil om at hun er populær, på den ene eller den andre måten 2
smalls Skrevet 20. august 2017 #2299 Skrevet 20. august 2017 (endret) 14 minutter siden, Solivagant skrev: Hun slettet kommentaren og blokkerte henne. Det var absolutt ingenting vondt i den kommentaren.. Teit at hun bare lar rosende og støttende kommentarer stå 🙄Jeg skrev en litt kritisk kommentar på FB siden hennes for lenge siden og den ble slettet etter 5 minutter. Hun fremstår veldig umoden Endret 20. august 2017 av smalls 6
J.. Skrevet 20. august 2017 #2300 Skrevet 20. august 2017 Akkurat nå, JackIost skrev: Ja, hun vet hvordan hun skal fenge massene Godt over 100 brukere leser denne tråden nå, liten tvil om at hun er populær, på den ene eller den andre måten Sikkert hyggelig å ha så mange som ler av seg ja. 17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå