Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært interessant å sett henne i minst en episode for å se hvordan hun hadde fungert i en slik setting. Jeg tror det blir en stor belastning å være med på noe sånt om man har behov for å ha kontroll over det meste selv. 

Det er jo dansepartneren som bestemmer koreografi, andre bestemmer hår og sminke. Tror de har lite innflytelse selv.

Men får hun betalt fra tv2 når hun trekker seg før første program? Det har jo utenkelig skapt diskusjon rundt programmet. 

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, Lapper skrev:

Hvordan vet du at hun har holdt tv2 og dansepartner for narr? Og kalle andre mennesker for hore og dum er ikke ok.

Håper ikke du har barn og lærer de dette

Du har helt rett i at det ikke er fint å kalle andre mennesker for hore og dum. Men, du må lære deg forskjellen mellom hore og MEDIAHORE! Det er to vidt forskjellige ting. 

• Liker 38
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Tv2 er jo veldig naive de også da. De kunne ikke tro at hun skulle være med helt til slutten. Hvis de har fulgt med på hvor ustabil hun er, så måtte de forutse at hun kom til å trekke seg underveis. 

De hadde vel regnet med at hun skulle være med i hvert fall første sending. Så vist jeg skjønner, hjalp de til med å tilrettelegge slik at hun kunne ha med hele familien til hovedstaden uten ekstra utgifter.

Men ja - de burde kjenne henne rimelig godt siden de har hatt henne i stallen til Bloggerne, så helt overraskende kunne det ikke være at hun trakk seg. Selv om hun nok gjorde det tidligere enn se hadde håpet.

Endret av Rosalie
  • Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, Minipilla skrev:

Akkurat nå, Krutthøna skrev:

Du har helt rett i at det ikke er fint å kalle andre mennesker for hore og dum. Men, du må lære deg forskjellen mellom hore og MEDIAHORE! Det er to vidt forskjellige ting. 

Jepp😊 to helt forsljellige ting. Mediehore er jo pent og helt ok og skrive..

Skrevet
14 minutter siden, Isola2 skrev:

Hun er ikke bygget for å jobbe...ikke at jeg ser på Skal vi danse som jobb...men fysisk krevende er det nok

Er nok mer psyken det står på! "Skal vi danse" er ikke noe for pyser. Det er beinhard jobbing hvor både hode og kropp må være med. 

Skrevet

Dette her var jo virkelig ikke taktisk smart av hun mtp fremtideige arbeidsgivere. Så fort det ble litt for tøft for hun, så ga hun seg. Det er ingenting i livet som kommer gratis, etter hele dette opplegget her tror jet mange har fått nok av AR og jeg tror hun er den neste toppbloggeren til å fortlate topplistene. AR skulle aldri i førsteomgang ha takket ja, mtp at det går ut over sine små barn. Men når hun første gjorde det er det bare sosialt selvmord å faktisk trekke seg pga "det ble tøffere enn jeg hadde sett for meg". 

• Liker 13
Skrevet
8 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Tv2 er jo veldig naive de også da. De kunne ikke tro at hun skulle være med helt til slutten. Hvis de har fulgt med på hvor ustabil hun er, så måtte de forutse at hun kom til å trekke seg underveis. 

Enig. Hun trakk seg jo fra "God Morgen Norge" en gang også. Selv om det ikke kan sammenlignes med SVD så sier det jo litt om Anna. At hun ikke er til å stole på.

• Liker 17
Skrevet

Trailer for Skal Vi Danse er laget, dansepartneren hennes står nå uten dansepartner. Synes dette viser nok en gang hvor egoistisk AR er. Men uansett hva hun gjør "så tenker hun på ungene sine" 🙄

• Liker 20
Skrevet
37 minutter siden, Poppsilopp skrev:

Spent på hvor lenge denne får stå🙈

IMG_1280.PNG

Slettet og Trine har blitt blokkert😉 Hun har lagt inn en kommentar på IG. Blir nok slettet og blokkert der også.

• Liker 16
Skrevet
37 minutter siden, Poppsilopp skrev:

Spent på hvor lenge denne får stå🙈

IMG_1280.PNG

SoMe "eksperten" bør lære seg å formulere seg bedre/skrive riktig :/

• Liker 4
Skrevet

Lurer på hvor skolestart nå skal være? Sånn dagen før oppstart (eller noe slikt. her begyner skolen i morgen)

• Liker 1
Gjest Topptur
Skrevet
29 minutter siden, Isola2 skrev:

Hun er ikke bygget for å jobbe...ikke at jeg ser på Skal vi danse som jobb...men fysisk krevende er det nok

Å møte opp hver dag til fast tidspunkt og jobbe beinhardt i 8 timer + ble nok for tøft for en som ikke har hatt fast struktur på livet siden 10 klasse. 

Skrevet

Hun har blokkert å slettet Trine grung... 😂 

IMG_7296.PNG

• Liker 37
Skrevet
7 minutter siden, Diamant skrev:

Enig. Hun trakk seg jo fra "God Morgen Norge" en gang også. Selv om det ikke kan sammenlignes med SVD så sier det jo litt om Anna. At hun ikke er til å stole på.

Hun trakk seg fra GMN 2 ganger faktisk. Håper tv2 gir henne opp snart. Er så lei av den egoistiske, selvopptatte jentungen. 

• Liker 28
Skrevet (endret)

Da får vi ikke sett hvordan hun takler kritikk fra dommerne...

Endret av Tita92
  • Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, Lærke skrev:

Lurer på hvor skolestart nå skal være? Sånn dagen før oppstart (eller noe slikt. her begyner skolen i morgen)

I Søgne. Husk at det ikke er i dag de flytter tilbake fra Oslo.

Skrevet

Litt "gøy" at hun blokkerer Trine grung, for den dama pleier å bli fort sint så her kan Anna fort få litt motstand..

• Liker 38
Skrevet

Fy flate, så mye drit enkelte her inne klarer å lire ut av seg :krangle:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...