Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Gjest Topptur
Skrevet

Begrepet mediahore får en ny betydning. 

Hun skriver at hun er flau, og hun burde virkelig skamme seg! Å holde oppdragsgiver og dansepartneren slik for narr hører ikke hjemme noe sted. 

Hun klaget første dag på trening at det krevde så mye av henne, og for en som rømmer fra enhver utfordring ble nok voksenlivet for tøft. Trist, for hun hadde nok vokst på å presse seg litt. Nå er det tilbake til boblen hvor de leker familie uten innblanding av noen. 

Dum og dummere rir videre. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, richbitch skrev:

At hun ikke "er bygget opp for å prioritere seg selv" 

Ok, men dette var ingen bombe. Planen var å pendle frem og tilbake hver dag. Bare det er slitsomt. Så må hun trene beinhardt hver dag. Dette ble visst for mye for henne.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Dobbelpost

Endret av Poppsilopp
  • Liker 2
Skrevet

100% planlagt fra Annas side. Haha, bra hun trakk seg, så kan jeg også faktisk orke å se programmet.

• Liker 14
Skrevet

De avlyser bryllupet, og svd. Hva har hun igjen nå? Kanskje kveldene kunne blitt brukt til bryllupsplanlegging, fremfor ommøblering? Å ha 3 barn er slit, uten tvil, men med en på skole og 2 i bhg har hun hele dagen til disposisjon, og når de legger seg har hun mange timer... hvis barna er borte til 1630 (generell bhgtid her) så har hun 2,5t med barna pr dag. (Om de legger seg 19, generell sengetid) men hun skal gjøre hva da? 

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, richbitch skrev:

At hun ikke "er bygget opp for å prioritere seg selv" 

Hun er ikke bygget for å jobbe...ikke at jeg ser på Skal vi danse som jobb...men fysisk krevende er det nok

• Liker 8
Skrevet
På 11.8.2017 den 22.50, Glorious skrev:

Jeg vedder på hun trekker seg om hun ikke er den første som ryker. Den type dansetrening krever så ekstremt mye disiplin og er rett og slett veldig smertefull. Har ingen tro på at hun holder ut. Håper hun motbeviser meg.

Aaah skulle søren satt penger på dette! Visste det! (Ikke at jeg hadde tjent så mye, for ingen hadde vel trodd hun ville gjennomføre hehehe)

• Liker 13
Skrevet

SVD er en av de hardeste konkurr. man kan være med på. Like hardt som 71 Nord fysisk sett. Det burde ikke overraske noen at Anna trakk seg. Ikke fordi hun er i dårlig form men fordi hun ikke taklet presset og forventningene. 

Men jeg håper og tror at TV2 er forbanna. 

• Liker 23
Skrevet

Når hun har kommet med så mange "bomber" på en helg så lurer jeg på hvordan overskriftene utvikler seg utover uken... "jeg skal dø" (jeg dør hvis jeg ikke får barbert leggene mine med shai), reprise (?) av "Jan slår michelle" (i Ludo), osv osv... AS mamma til michelle burde slå seg selv konkurs og stenge dørene...for barna sin skyld! 

• Liker 38
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
13 minutter siden, Lapper skrev:

Ok... Hun har trekt seg. Men må virkelig voksene mennesker være så ekle mot andre? 

Hvis du mener jeg er ekkel - så ja. 

Gjest Dragoste
Skrevet
15 minutter siden, Poppsilopp skrev:

Spent på hvor lenge denne får stå🙈

IMG_1280.PNG

Allerede slettet gitt...

Skrevet

Wow. Bombe at hun har trukket seg fra Skal vi danse.  Jeg skrev for nøyaktig 22 timer siden at hun aldri i verden kom til å fullføre. Jeg er visst synsk! 

Skrevet

Tv2 er jo veldig naive de også da. De kunne ikke tro at hun skulle være med helt til slutten. Hvis de har fulgt med på hvor ustabil hun er, så måtte de forutse at hun kom til å trekke seg underveis. 

• Liker 20
Skrevet

Bra da, kanskje barna kan få ha en litt stabil periode i livet sitt. Få grodd noen røtter.

• Liker 3
Skrevet

Dette er helt galskap! Nå må vel fansen hennes innse at denne dama ikke er troverdig!

• Liker 5
Skrevet
21 minutter siden, Topptur skrev:

Begrepet mediahore får en ny betydning. 

Hun skriver at hun er flau, og hun burde virkelig skamme seg! Å holde oppdragsgiver og dansepartneren slik for narr hører ikke hjemme noe sted. 

Hun klaget første dag på trening at det krevde så mye av henne, og for en som rømmer fra enhver utfordring ble nok voksenlivet for tøft. Trist, for hun hadde nok vokst på å presse seg litt. Nå er det tilbake til boblen hvor de leker familie uten innblanding av noen. 

Dum og dummere rir videre. 

Hvordan vet du at hun har holdt tv2 og dansepartner for narr? Og kalle andre mennesker for hore og dum er ikke ok.

Håper ikke du har barn og lærer de dette

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ikke ord..:riste::haar: Blir helt matt av hele jenta. 

• Liker 18
Gjest Kaktuspotte
Skrevet
8 minutter siden, Chloe skrev:

Wow. Bombe at hun har trukket seg fra Skal vi danse.  Jeg skrev for nøyaktig 22 timer siden at hun aldri i verden kom til å fullføre. Jeg er visst synsk! 

Er du synskepeggy? 

Skrevet

Dette så vi jo komme. Tragisk. 

Neste uke er nok bryllupet på tapetet igjen. Merk mine ord. 

ALT for klikk. 

• Liker 28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...