Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet
57 minutter siden, Scoop skrev:

Men herrefred. Sitter der og ser overrasket og lei seg ut for at folk spekulerer og "blander seg"? Det er jo det de vil! Ellers hadde da Anna bare skrevet at "ja, bryllupet er UTSATT (som det jo er), men det ligger ikke noe dramatisk bak". Hun hadde ikke skrevet dramatiske overskrifter om pause i forholdet og at bryllupet er AVLYST.

Alle skjønner da at de ikke har tid til å planlegge bryllup hvis hun skal pendle til Oslo hver eneste dag (og pusse opp gud vet hvor mange leiligheter)! Hadde de bare skrevet det slik hadde de aller fleste forstått det, og ikke reagert så negativt. "Jan Banan" som han så fint kalte seg selv nevnte også at "vi har da ikke flyttet mye, vi har bare vært på Kypros på ferie. Og nei, det betyr ikke at vi flyttet dit!". Eh, det var da virkelig Anna selv som framstilte det som at de skulle flytte dit. Clickbait-overskrifter måneder i forveien. Før det kom fram at det var Oslo de skulle flytte til i stedet. Eller hvordan var det nå igjen... :klo:

Han sier også at de egentlig lever et helt normalt og stabilt liv, med lapskaus til middag og film på lørdagskvelden. Så fint. Hvorfor prøver Anna da så desperat å framstille livet deres som et vanvittig kaos? KAN det være for å fortsatt tjene de usannsynlige summene sine hver måned? Ja, det kan det være. Og for å tjene de summene trenger de lesere. Og lesere engasjerer seg, det vet de nok ganske godt nå. Så kom f... ikke og klag etterpå på at folk gjør nettopp det. De kan ikke forvente at 100 000 mennesker skal trykke seg stille inn på bloggen for at de skal tjene pengene sine, og så etterpå glemme alt det sinnssvake de nettopp har lest.

Jeg har et par tips til dere om dere ikke ønsker at folk skal blande seg i livene deres:

1. Skaff dere en normal jobb. Da slipper dere å dele personlig informasjon dag ut og dag inn, og vil få helt andre tilbakemeldinger (nei, ikke i VG, men fra sjefen på arbeidsplassen).

2. Slutt å blogge!

3. Om dere trives for godt med 2-timers arbeidsdager, og dermed ikke vil slutte å blogge: Slutt i det minste å gå inn for å provosere, slutt å konstant legge opp til spekulasjoner. Vis at dere er noe annet enn forvokste barn.

Dette opplegget er så sprøtt at jeg ikke har ord. Det eneste som er sprøere er at jeg (vi) lar meg (oss) engasjere, og kaster bort tid på dem.

Men tenk om alle de som er så forbannet på at paret bare lager spekulasjoner lar være og klikke seg inn på bloggen,Facebook sider og instagram,ja da vil de jo måtte finne seg en annen jobb.

fatter ikke at folk gidder og bruke tid og energi på noen som de hater så mye... Her er det paret som ler hele veien til banken

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, vaniljebolle skrev:

EN grunn til å la han begynne i barnehagen er for å få leke med andre barn.

Men eh jo.. vi VET endel om dere. ALt som er krevet på bloggen bla. Hvis ikke det er løgn da.. er det det de sier?
Kanksje lever de kun et kjedelig A4-liv også finner de på masse drama, for det er jo tross alt det de lever av.. ikke umulig..

En 1åring leker ikke med andre barn.... 

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Love2017juni skrev:

En 1åring leker ikke med andre barn.... 

Ja det er sant. Burde vært mer spesifikk. Når han blir et år til da... dvs 2 år. Tok det med for å ikke være ensidig negativ... 

Skrevet
1 time siden, Solivagant skrev:

TV2 har ikke skrevet noe mer enn at hun vurderer å trekke seg. 

Tv2 skriver VURDERTE... Ikke VURDERER. 

Gjest jentekvinne
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Kris! skrev:

🙈

IMG_0816.PNG

Bombe.

Endret av jentekvinne
Gjest Topptur
Skrevet

Fy fader. Snakk om å ha null troverdig. 

Når fremmede på et nettforum kan 'spå' nøyaktig hva som skjer må de da virkelig tenke litt over hva og hvordan de deler av livet sitt. 

Skrevet

Haha det er så sykt at folk her inne vet hva som kommer til å skje FØR det skjer! Sier mye om hvordan hun som blogger er! :rulle:

• Liker 34
Skrevet
2 minutter siden, Topptur skrev:

Fy fader. Snakk om å ha null troverdig. 

Når fremmede på et nettforum kan 'spå' nøyaktig hva som skjer må de da virkelig tenke litt over hva og hvordan de deler av livet sitt. 

Tenkte akkurat det samme. De sier at lesere må huske at de ikke kjenner de og nesten ikke vet noen ting om livene deres, men likevel klarer folk å spå nøyaktig hva som kommer til å skje....  Da bør de kanskje åpne øyene og innse at de deler mye mer enn de tydeligvis mener selv, og at jo... man blir faktisk ganske godt kjent med hele familien ut fra bloggen. 

• Liker 17
Skrevet
10 minutter siden, Kris! skrev:

🙈

IMG_0816.PNG

What a bømb... NOT. Ble nok for lite dulling og prinsessekjoler og for mye hardt arbeid for ei som blir utslitt av 3-timers arbeidsdager. :roll: 

• Liker 29
Skrevet

At hun kom til å trekke seg visste vi den dagen det kom fram at hun skulle være med:)

• Liker 42
Gjest Kaktuspotte
Skrevet

Haha..,Dette forutså vi den dagen det ble offentliggort st hun skulle delta.  

Skrevet (endret)

Hæ? Hsr hun trekt seg allerede? Lurer på hva unnskyldningen var

Endret av Christy89
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Bra avledningsmanøver da fra innleggene hun fikk så mye kritikk på...  å publisere at hun har trukket seg fra SVD akkurat idag..

"Jeg er bare ikke bygget opp til å prioritere meg selv. "

ehm... jasså... 

Endret av vaniljebolle
  • Liker 27
Skrevet
Akkurat nå, Christy89 skrev:

Hæ? Hsr hun trekt seg allerede? Lurer på unnskyldning var

At hun ikke "er bygget opp for å prioritere seg selv" 

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, vaniljebolle skrev:

Bra avledningsmanøver da fra innleggene hun fikk så mye kritikk på...  å publisere at hun har trukket seg fra SVD akkurat idag..

"Jeg er bare ikke bygget opp til å prioritere meg selv. "

ehm... jasså... 

Jeg kjenner jeg får litt spy i munnen min :roll: 

• Liker 33
Skrevet

Håper for Annas del at hun får denne tvilsomme Jan-figuren ut av huset og fokuserer på barna sine fremover.

• Liker 10
Skrevet

Ok... Hun har trekt seg. Men må virkelig voksene mennesker være så ekle mot andre? 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Spent på hvor lenge denne får stå🙈

IMG_1290.PNG

Endret av Poppsilopp
  • Liker 28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...